Шановний гуру казино
Схоже, що це казино було оновлено для Японії.
Однак в умовах обслуговування немає японської мови, і вони не повідомили нас, оскільки у них небагато японських користувачів.
Тому для мене цілком природно відчути, що правила раптово змінилися, і через структуру бонусів казино я не можу це помітити до внесення депозиту.
На щастя, я здався після внесення депозиту та виграв багато в результаті гри, і казино каже, що ви можете скасувати без втрати реальних грошей, якщо зв’яжетеся з ними одразу після внесення депозиту.
Однак до цього часу я навіть не знав, що така відповідь можлива, тож існувала велика ймовірність, що я втратив свої гроші й розплакався до сну.
Я був би дуже роздратований, якби вони продовжували робити оновлення без сповіщень і без можливості дізнатися, перш ніж зробити депозит.
Я хотів би побачити детальну перевірку позиції казино щодо цього питання.
Dear Casino Guru
It appears that this casino has been updated for Japan.
However, there is no Japanese in the terms of service, and they have not notified us because they do not have many Japanese users.
So it is natural for me to feel that the rules have suddenly changed, and due to the structure of the casino's bonuses, it is impossible for me to notice before depositing.
Luckily, I gave up after depositing and won big as a result of playing, and the casino says you can cancel without losing any real money if you contact them immediately after depositing.
However, I didn't even know that such a response was possible until now, so there was a good chance that I would have lost my money and cried myself to sleep.
I would be very annoyed if they continue to make updates with no notification and no way to find out before making a deposit.
I would like to see a close examination of the casino's stance on this issue.
Автоматичний переклад.