ФорумКазиноViperSpin Casino - загальне обговорення

ViperSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від HappySlapper
|
28731 переглядів 188 відповідей |
|
1...5 6 7...10
Додати публікацію
10 міс. тому

Ваша думка не має сенсу, ви все одно отримали всі свої виграші? Так само кожен гравець, який грає в нашому казино.


Якщо ви вирішите внести депозит, і з’явиться спливаюче вікно з написом ЧИ БАЖЕТЕ ВИ ВТРАТИТИ СВІЙ БАЛАНС? і це показує, що ви втратите всі свої кошти, як це наша вина? Гуру насправді нема чого перевіряти, написано правильно.

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
10 міс. тому

Таке спливаюче вікно не відображається.

Якщо ви скажете, що таке спливаюче вікно з’являється під час внесення депозиту, надайте знімок екрана.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановний гуру казино


Обмін був тривалим, тому підведу підсумок.


Умови бонусів цього казино були побудовані таким чином, що всі умови не були відомі до внесення депозиту.


Досі реальні гроші не втрачалися у разі скасування бонусу, тому це не викликало серйозних проблем.


Але останнім часом були втрачені і реальні гроші. Умови не змінювалися з минулого року.


Здається, казино не вважає це проблемою.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я пропоную вам подати офіційну скаргу, тому що, чесно кажучи, я не можу зрозуміти, що стало причиною цього захоплення.

Звичайно, ми прагнемо, щоб усі правила були чесними та чесними, але, як ви, мабуть, знаєте, ми спочатку дуже ретельно досліджуємо це питання з обох сторін. Таким чином, з моєї точки зору, я можу лише поділитися своєю скромною думкою адміністратора, але не більше.

Оскільки це не те, що ви шукаєте, я знову пропоную ще одну скаргу. 🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь ласка, не будьте розслабленими.

Це казино не підтримує японську мову, і я використовую англійську версію сайту.

Звичайно, положення та умови наведені англійською мовою, і я знаю, що останнє оновлення було минулого року.


file

Якщо ви стверджуєте, що існують Загальні положення та умови японською мовою, покажіть їх мені.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо можна додати один момент:

Ви коли-небудь чули, що, наприклад, англійська версія правил передує іншим мовам?

Це найпоширеніша річ, і я не вірю, що зараз виною тому відсутність перекладу японської мови.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановний гуру казино


Схоже, що це казино було оновлено для Японії.

Однак в умовах обслуговування немає японської мови, і вони не повідомили нас, оскільки у них небагато японських користувачів.

Тому для мене цілком природно відчути, що правила раптово змінилися, і через структуру бонусів казино я не можу це помітити до внесення депозиту.


На щастя, я здався після внесення депозиту та виграв багато в результаті гри, і казино каже, що ви можете скасувати без втрати реальних грошей, якщо зв’яжетеся з ними одразу після внесення депозиту.

Однак до цього часу я навіть не знав, що така відповідь можлива, тож існувала велика ймовірність, що я втратив свої гроші й розплакався до сну.


Я був би дуже роздратований, якби вони продовжували робити оновлення без сповіщень і без можливості дізнатися, перш ніж зробити депозит.

Я хотів би побачити детальну перевірку позиції казино щодо цього питання.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оскільки розмова, здається, йде по колу, моя відповідь та сама.

Ви переконані, що сталося щось несправедливе? Добре, подавай скаргу, бо це форум, а не судове засідання. Я вже сказав, що не буду втручатися, і пояснив, чому, так що решта залежить від вас:

https://casino.guru/complaints/createaaa


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Завжди використовую англомовну версію сайту.

На цьому сайті немає японського веб-сайту.

Тому неможливо знати про особливі правила та оновлення лише для Японії.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Я знаю, що це я сказав.

Все, що явно зазначено в правилах, є лише в правилах. Немає значення, яку мову в цілому підтримує казино.

Я думаю, що ви багато чого неправильно зрозуміли, судячи з ваших відповідей. Я дуже хотів би допомогти, але, швидше за все, ми обидва не дуже добре розуміємо один одного. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Моя точка суперечки така: «Чи дозволено оновлювати Умови надання послуг або вносити оновлення без повідомлення користувачів?» і "Чи дозволено приховувати умови бонусу до внесення депозиту?" Я не збираюся подавати скаргу.


Я не збираюся подавати скаргу, але якщо це дозволено, я не можу рекомендувати це казино іншим.

Як гуру казино, я прошу вас прийняти рішення.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Я думаю, що кожен вільний сформувати власну думку на основі всієї цієї дискусії.

Я не буду приймати жодних рішень, якщо ви не прагнете підтримати свою вимогу через скаргу.

Умови казино змінюють щодня; це частина повсякденного життя. Ви постійно припускаєте, що це казино навмисне зробило щось несправедливе. Я не знаю передісторії. - вибач. Але якщо ви внесли депозит після того, як були зроблені зміни - це було ваше рішення чи ні?

До речі, було згадано спливаюче вікно, тому це питання більше стосується деталей.

Ну, для цього тут скарги. 🙌

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Казино не змінило умов обслуговування.

Але насправді всередині казино змінюють свої системи.

Гравці, включаючи мене, не можуть знати про це заздалегідь.

Я хочу, щоб ви спочатку зрозуміли це як факт, добре?


Зараз у мене багато скарг, і я не хочу додавати більше скарг.

Але ми обговорюємо це, тому що казино не знає про проблеми з їх діями.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Вибач, Радко, ми намагаємося допомогти в міру наших можливостей, але навіть я не знаю, що я можу ще зробити чи сказати. Це дуже чітко, і ми раді обговорити все, що вам знадобиться, інакше я можу просто залишити це там, де є.....

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
10 міс. тому

Ну, я теж спробував. Але, здається, знайти спільну мову ніяк не вдається. 🤷‍♀️

Проте дякую за ваші зусилля; - цінується.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Казино не змінило умов обслуговування.

Але насправді всередині казино змінюють свої системи.

Гравці, включаючи мене, не можуть знати про це заздалегідь.

Я хочу, щоб ви спочатку зрозуміли це як факт, добре?


Зараз у мене багато скарг, і я не хочу додавати більше скарг.

Але ми обговорюємо це, тому що казино не знає про проблеми з їх діями.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, на даний момент я не можу багато додати.

Якщо ви не бажаєте співпрацювати, щоб допомогти нам з’ясувати достовірність ваших, скажімо так, звинувачень, я вважаю, що все це лише слова, тому ні, я не можу нічого вважати фактом. На жаль, я переконаний, що ви не знайдете це задовільним.

Так чи інакше, я залишаю цю дискусію.

Мої вибачення.

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
10 міс. тому

Ви повинні якнайшвидше відповісти на мій допис тут, оскільки щохвилини його все більше і більше проштовхують у соціальні мережі, і в ту секунду, коли я отримую відповідь від AyeZee і розповідаю йому про те, що ви зі мною зробили, і він погоджується мені допомогти поділіться цим досвідом з усіма людьми, яких він має у своїй аудиторії, я донесу повідомлення далеко, щоб хтось щось зробив.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ХТОСЬ З КЕРІВНИЦТВА ПІДТРИМКИ VIPERSPIN, БУДЬ ЛАСКА, ЗВ’ЯЗАТИСЯ ЗІ МНОЮ АБО ВІДПОВІСТИ НА МОЮ ПУБЛІКАЦІЮ ТУТ ПРО МІЙ СЬОГОДНІШНИЙ ДОСВІД

Автоматичний переклад.
Ogserbian
10 міс. тому

Привіт Йован,

Ми відповіли на ваші попередні електронні листи та продовжуватимемо відповідати вам електронною поштою за потреби.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви повинні якнайшвидше відповісти на мій допис тут, оскільки щохвилини його все більше і більше проштовхують у соціальні мережі, і в ту секунду, коли я отримую відповідь від AyeZee і розповідаю йому про те, що ви зі мною зробили, і він погоджується мені допомогти поділіться цим досвідом з усіма людьми, яких він має у своїй аудиторії, я донесу повідомлення далеко, щоб хтось щось зробив.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вже відповів вам у цій темі: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/viperspin-casino-do-not-play-here/3#post-85774 , тож краще, якщо ми продовжимо спілкування в одному, щоб ми не писали те саме в двох.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Дякую Яро.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене та ж проблема

Автоматичний переклад.
marv202
10 міс. тому

Так, чувак, я тебе розумію, я з Австралії, тому я застряг у всіх тих хитрих казино. Ви з Нідерландів, тож я впевнений, що ви зможете створити обліковий запис для ставок, rollbit buebit і все велике криптоказино. Viper spin — це собаче казино, яке дбає лише про себе, і вони намагатимуться розробити нові правила, щоб набити вас і ваші виграші. І, як ви бачите, я ідеальний приклад, я був майже на останньому рівні, де вам дали 1000 євро безкоштовного бонусу без ставок, і вони закінчили тим, що закрили мій рахунок через те, що я був мудаком. Так який твій випадок? Це великі гроші? Тому що я можу допомогти вам поширити повідомлення, оскільки я маю охоплення та вплив, і мені вдалося вирішити проблему, але ціною свого облікового запису, яким я постійно користувався протягом 1 року та 2 місяців. Тож так, обов’язково спробуйте отримати свої гроші та закрийте рахунок, тому що вони не мають проблем з миттєвим отриманням ваших грошей, але коли ви хочете виграти, вони вибирають, як і коли вони хочуть виплатити вам, а також їхні смішні ліміти на зняття. Після закачування трохи більше 38 тисяч на рахунок і, нарешті, виграшу 12 тисяч зі 180 депозитів, я зміг зняти лише 9400, решту я був змушений грати в азартні ігри, щоб не втратити рахунок або гроші. Моя електронна адреса jovansmiljanic96@icloud.com . Не соромтеся надіслати мені електронний лист, і я зроблю все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого