ФорумКазиноViperSpin Casino - загальне обговорення

ViperSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від HappySlapper
|
30332 переглядів 188 відповідей |
|
1...4 5 6...10
11 міс. тому

Знову ж таки, коли ви йдете, щоб скасувати свою ставку, там згадується, що ви втратите свої необроблені кошти, якщо скасуєте це. Це дуже зрозуміло? вибачте, я не розумію, як це не помітно. Тоді це ваш вибір, чи хочете ви його скасувати.

Я радий повідомити Softgaming, нашому постачальнику казино, вашу інформацію, наприклад, які ігри додати, але як White Label Casino ми не можемо налаштувати щось дуже легко й чекаємо, поки вони додадуть нові функції. І ми зробимо все можливе, щоб перерахувати, яких ігрових провайдерів не можна використовувати, але коли ви клацаєте гру та намагаєтесь увійти в неї / закрутити її, це не дозволить вам грати з бонусними коштами. Тож ви дуже швидко зрозумієте, який провайдер цього не дозволяє. За два роки це перший раз, коли гравець згадує про це.

Дякую за вашу пораду, я б із задоволенням запропонував вам 50 доларів США за ваші запитання.

Сергій




Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

file

Підкресліть, будь ласка, де це написано.


Знову ж таки, єдиний спосіб для гравця перевірити це відкрити гру з депозитом і отримати бонус.

Що ви маєте на увазі під «ви дуже швидко зрозумієте, який провайдер цього не дозволяє»?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Ви опублікували це самі, перш ніж скасувати ставку, показано ось що. Ви зрозумієте, який постачальник ігор не дозволяє робити ставку, тому що будь-яка гра, яку ви натискаєте цим постачальником, блокується для ставки? ви не можете його крутити.


З повагою

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Ти серйозно?

Ви розумієте, що це за образ?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Зображення вказує на те, чи хочете ви скасувати свій баланс ставок.


У вас є вибір: скасувати його чи не скасувати. Причина появи цього повідомлення, якщо ви взяли кошти казино, щоб грати зі ставкою. Отже, ви хочете скасувати ставку та зберегти кошти. Більшість онлайн-казино працюють інакше. Вам потрібно зробити ставку, інакше ви ризикуєте втратити кошти. Вибір за вами.

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Шановний гуру казино


Як ви можете бачити з цієї послідовності подій, у бонусі казино до того, як ви внесете депозит, не вказується, які ігри дозволені, що станеться, якщо ви скасуєте депозит посередині, коли залишилися реальні гроші, або яка валюта максимальної ставки.


Фактичні правила невідомі, доки ви не зробите депозит, і за поточної системи, якщо ви зробите депозит, а потім скасуєте, ваші справжні гроші також зникнуть. (Навіть якщо ви ніколи не робили ставку).


Це дуже невигідно для користувача.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У ньому зазначено, що станеться, якщо ви скасуєте кошти, воно буквально з’являється з повідомленням «Ви впевнені, що хочете скасувати». Це зрозуміло, і з понад 50 000 гравців ви єдиний, кому важко це зрозуміти.


Щодо постачальників ігор, я попросив технічну команду показати кожного постачальника ігор раніше. Але так було протягом двох років роботи, і жодного разу це не було проблемою для наших гравців.

Просто не беріть ставку, якщо ви не бажаєте з нею погоджуватися?

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Моя проблема полягає в тій частині, де незрозуміло, що станеться, якщо кошти скасовано до внесення депозиту.

Будь ласка, надішліть знімок екрана, якщо у вас є зображення, яке показує, що станеться, якщо ви скасуєте свої кошти до внесення депозиту.


Досі, якщо слот, у який я хотів грати, більше не можна було грати без сповіщення, я міг скасувати бонус і повернути свої реальні гроші.

Але зараз у мене проблеми, тому що я не можу цього зробити.


Якщо ви не розумієте, в чому проблема, будь ласка, замовкніть і подивіться обмін між мною та гуру казино.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Немає потреби бути грубим, оскільки я заявляю, що у вас є рішення скасувати кошти чи продовжити. Незалежно від того, чи був депозит зроблений раніше,.


Ви отримували виплати за кожне зняття, яке ви робили за допомогою пари, а thunderkick було заблоковано як постачальника ігор для наших ставок. У вас є вибір продовжувати вносити депозит, приймати ставки, анулювати кошти. Що явно є спробою бонусного шахрайства, тому люди скасовують ставки. Вони шукають бонуси, зводять баланс до нуля, відкривають бонуси, а потім скасовують ставку й отримують усе, що виплачується за рахунок грошей казино.

За вами вирішувати, скасувати або поставити? це дуже ясно. Крім того, у будь-якому випадку гравець коли-небудь мав проблеми з будь-якими ставками або бонусами, вони надсилали нам електронний лист, і ми відшкодовували їх. Навіть якщо вони «випадково» скасовують це, ми завжди повертаємо їм гроші та кажемо не робити цього знову.


Якщо ви бажаєте, я можу додати понад 500 знімків екрана до наших гравців? Навіть після того, як вони це прочитали, скасуйте, ми завжди робили правильні речі.


Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Моя проблема полягає в частині "правила про бонуси відомі лише частково до депозиту".


Якщо ви не розумієте, наскільки це важливо для проблеми, не говоріть далі.

Зачекайте на думку гуру казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ніяких проблем, за два роки експлуатації жодного разу не було проблем. Гуру знає наші бонусні умови, якби виникла якась проблема, було б набагато більше скарг щодо неї.


Якщо ви ВИБРАЄТЕ скасувати бонус, після цього з’являється спливаюче вікно з повідомленням «Ви впевнені, що хочете це зробити?» Це досить чітке рішення. Що стосується постачальників ігор, це було прийнято до уваги, і наша команда змінить це, погодившись із Softgamings.


Судячи з ваших відкритих скарг 37+ на інші казино, здається, вам подобається скаржитися буквально на всі казино.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Я маю на увазі, що зараз це має сенс.


Раді чекати Гуру, але наші правила та формулювання більш ніж справедливі.


Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Я згадав це тому, що казино нещодавно раптово змінило правила бонусів.

Я не кажу про після депозиту, чи не так?

Я скаржуся на те, що не знаю повної картини правил до внесення депозиту.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановний гуру казино


Обмін був тривалим, тому підведу підсумок.


Умови бонусів цього казино були побудовані таким чином, що всі умови не були відомі до внесення депозиту.


Досі реальні гроші не втрачалися у разі скасування бонусу, тому це не викликало серйозних проблем.


Але останнім часом були втрачені і реальні гроші. Умови не змінювалися з минулого року.


Здається, казино не вважає це проблемою.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Правильно, це не проблема. Для всіх країн, крім Японії, з самого початку діють нові правила. Японія була нещодавно оновлена, у вас все ще є вибір зробити ставку, а потім зазначено, що станеться, якщо ви вирішите скасувати ставку.

Якщо ви бажаєте відшкодувати будь-який поточний баланс або нещасний випадок, надішліть електронний лист support@viperspin.com для подальшого зв'язку з повагою.

В іншому випадку не грайте з бонусом. простий...

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Будь ласка, не будьте розслабленими.

Це казино не підтримує японську мову, і я використовую англійську версію сайту.

Звичайно, положення та умови наведені англійською мовою, і я знаю, що останнє оновлення було минулого року.


file

Якщо ви стверджуєте, що існують Загальні положення та умови японською мовою, покажіть їх мені.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я сказав, що ми нещодавно змінили Японію, щоб вона відповідала тій самій структурі бонусів, що й у всіх інших країнах. Ми можемо змінювати бонуси залежно від країни, і ні, ми не підтримуємо японську мову, і я не стверджував, що підтримуємо.

Як уже згадувалося, зрозуміло, що ви любите скаржитися, сперечатися. Я дійсно не думаю, що я можу нічим більше допомогти вам, вибачте.

З радістю чекаю відповіді гуру, але наша бонусна структура завжди була однаковою, і нещодавно Японія була оновлена відповідно до неї.


Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
11 міс. тому

Чи сповістили ви користувачів про зміни у своїх Умовах використання або в повідомленні?


Принаймні ми ніколи навіть не чули про іншу структуру бонусів досі, лише в Японії.

Ми можемо судити лише про умови.


Якщо структура бонусів різна в кожній країні, чи означає це, що Умови обслуговування не мають сенсу?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Усі країни дотримуються однакових умов для бонусів, Японія ніколи в цьому не брала участі.


Оновлення для Японії:

На одну гру від постачальника Thunderkick було заборонено робити ставки, оскільки на неї легко робити ставки. Також зрозуміло, що якщо ви звернетеся до ігрового провайдера, зіграєте в гру, це не дозволить вам фізично робити ставки на гру, використовуючи бонусні кошти, і ні в якому разі не заманить гравців у пастку. Ви БУКВАЛЬНО не можете робити ставки.

І тепер, якщо ви скасуєте ставку, ви втратите свої кошти, якщо вирішите її скасувати. Якщо ви не вирішите, ставку потрібно розіграти. Це було однаково для кожної країни протягом більше року, і ви знову вирішили скасувати це. Він сповіщає вас про наслідки.


Нам не потрібно було нікого повідомляти, є 1 постійний гравець з Японії, яким є ви, у нас немає інших гравців з Японії, оскільки це не наш ринок. Знову ж таки, ви приймаєте рішення скасувати кошти, про що свідчить спливаюче вікно. Я більш ніж радий дочекатися відповіді Гуру, тому що це просто ходить по колу.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановний гуру казино


Схоже, що це казино було оновлено для Японії.

Однак в умовах обслуговування немає японської мови, і вони не повідомили нас, оскільки у них небагато японських користувачів.

Тому для мене цілком природно відчути, що правила раптово змінилися, і через структуру бонусів казино я не можу це помітити до внесення депозиту.


На щастя, я здався після внесення депозиту та виграв багато в результаті гри, і казино каже, що ви можете скасувати без втрати реальних грошей, якщо зв’яжетеся з ними одразу після внесення депозиту.

Однак до цього часу я навіть не знав, що така відповідь можлива, тож існувала велика ймовірність, що я втратив свої гроші й розплакався до сну.


Я був би дуже роздратований, якби вони продовжували робити оновлення без сповіщень і без можливості дізнатися, перш ніж зробити депозит.

Я хотів би побачити детальну перевірку позиції казино щодо цього питання.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого