Привіт, Радка, я вже розмовляв з Адамом щодо цього, минулої ночі на наше казино було скоєно персональний напад, і цей хлопець є одним із людей, які були на цій посаді. Я надіслав Адаму повну інформацію, але дозволяти людям зводити наклеп на казино трохи несправедливо.
Я можу запевнити вас, що цей гравець не має електронної пошти з нами, і якщо він має, я впевнений, що він може переслати її вам, і ми зможемо провести живий дзвінок і подивитися? Дозволяти людям платити за негативні відгуки про казино, щоб «псувати» репутацію, трохи несправедливо, я впевнений, що ви можете зі мною погодитися.
Будь ласка, зверніться до електронного листа, надісланого Адаму з повною документацією, і це було в той самий час, коли я знаю, що ви відхилили їхні рецензії, тому я не можу зрозуміти, як цій особі дозволено обмовляти.
Спасибі.
Hi Radka, I have already spoken to Adam regarding this a personal attack was done last night on our casino and this guy is one of the people that were on this post. I did send Adam full information but allowing people to slander the casino is a bit unfair.
I can assure you this player has no email with us, and if he does I'm sure he can forward it to yourself and we can have a live call and see? Allowing people to pay for negative reviews on casinos to "damage" reputation is a bit unfair I'm sure you can agree with me on that.
Please refer to the email sent to Adam with full documentation, and this was at the exact same time as I know you have rejected their reviews so I can't see how this person is allowed to slander.
Thanks.
Автоматичний переклад.