ФорумКазиноViperSpin Casino - загальне обговорення

ViperSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від HappySlapper
|
28626 переглядів 188 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
sailing22
1 рік тому

Привіт, Кім, я змінив для тебе країну на Великобританію (оскільки у нас там не лише Англія), але, як зазначила Радка, ти можеш будь-коли змінити її на будь-яку країну, яку хочеш 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, я вже розмовляв з Адамом щодо цього, минулої ночі на наше казино було скоєно персональний напад, і цей хлопець є одним із людей, які були на цій посаді. Я надіслав Адаму повну інформацію, але дозволяти людям зводити наклеп на казино трохи несправедливо.


Я можу запевнити вас, що цей гравець не має електронної пошти з нами, і якщо він має, я впевнений, що він може переслати її вам, і ми зможемо провести живий дзвінок і подивитися? Дозволяти людям платити за негативні відгуки про казино, щоб «псувати» репутацію, трохи несправедливо, я впевнений, що ви можете зі мною погодитися.

Будь ласка, зверніться до електронного листа, надісланого Адаму з повною документацією, і це було в той самий час, коли я знаю, що ви відхилили їхні рецензії, тому я не можу зрозуміти, як цій особі дозволено обмовляти.


Спасибі.


Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
1 рік тому

Привіт ViperSpin,

ми знаємо про ситуацію - дякую. Деніел збирається зв’язатися з профілем Twitter, щоб отримати більше деталей про всю дію. Тим часом ми відхилимо всі пов’язані та невмотивовані відгуки користувачів. babu2315 включено.

Як ви бачите, щоразу, коли будь-який гравець звинувачує будь-яке казино в тому, що воно «шахрайство», ми заохочуємо гравця подати скаргу, щоб справжню проблему можна було виявити та дослідити. Що ж, не дивно, що досі немає жодної скарги від цього гравця.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це дуже добре говорити про погане з поганими казино. Хто має хороший досвід роботи з іншими казино. Мені подобається Wild Card City або старе жартівливе казино, оскільки вони виплачують гроші. Є обслуговування клієнтів. Значно нижче середнього

Автоматичний переклад.
sailing22
1 рік тому

хто ти взагалі? Ви не граєте в нашому казино, і продовжуєте згадувати інші казино.

Автоматичний переклад.
sailing22
1 рік тому

ViperSpin не приймає гравців з Великобританії, тому я не дуже розумію, як ви можете мати будь-який досвід з ними.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не згадував казино Viper, оскільки я нічого про них не знаю. Так, я кажу про інших, якщо вони хороші чи погані

Автоматичний переклад.
sailing22
1 рік тому

Тоді дозвольте мені сказати, що ви вибрали зовсім неправильну тему для публікації, як ви це знайшли, цікаво?

Було б чудово, якби ви могли опублікувати іншу інформацію відповідно, просто знайдіть відповідну тему про казино та поділіться своїм досвідом.

Це, наприклад, для Wild Card City . Як я бачу, тут також не приймають гравців з Великобританії.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тримайтеся подалі від Viperspins, вони не виплатять вам гроші й просто закриють ваш рахунок

Вони шахраї

Автоматичний переклад.
lecsus04
1 рік тому

Вітаю, Lecsus04, яка адреса електронної пошти вашого облікового запису, щоб я міг це зробити для вас?

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
1 рік тому

endoftheworld8486@gmail.com

ви, хлопці, видалили мій обліковий запис, і 64 000 доларів зникли

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Видалено з міркувань конфіденційності користувачів.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
1 рік тому

Це не правда

Ви заблокували мені доступ до мого облікового запису, і всі мої електронні листи нікуди не йдуть

Скільки грошей написано, що я маю на своєму рахунку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, Дрю! Зрозумійте, що ваш обліковий запис ніколи не закривався. Зверніться до резолюції Гуру, щоб допомогти вам вирішити цю проблему, але це безглуздо, вибачте.


Ваш обліковий запис також ніколи не закривався... support@viperspin.com — це наша електронна адреса, яку ви знаєте, оскільки ви сьогодні 13 разів надсилали нам електронні листи з проханням отримати бонуси. І нічого не виграв на цих бонусах?


file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, щойно подав справу


Автоматичний переклад.
lecsus04
1 рік тому

Привіт, Дрю, ми також надіслали вам електронний лист. Як уже згадувалося, сьогодні ви надсилали електронного листа нашій службі підтримки електронною поштою понад 10 разів, тож я знаю, що його отримали. Будь ласка, дайте відповідь на це повідомлення, щоб ми могли допомогти вашій справі, оскільки ваш обліковий запис точно відкрито, ви точно можете зв’язатися з нами, як це було кілька разів сьогодні. .

Автоматичний переклад.
ViperSpin Casino
1 рік тому

Отже, ви кажете, що я програв увесь свій прибуток із 64 000, які виграв?

Також я намагався зняти, але ви не дозволили, будь ласка, покажіть мені

Я все ще не можу увійти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Ваші електронні листи буквально змушують вас зізнатися, що ви його втратили, будь ласка, перегляньте червоний Дрю. Ви увійшли в систему 5 годин тому...... і перед цим надіслали електронного листа нашій службі підтримки, щоб отримати бонус.. Останнім часом ви багато граєте, оскільки втратили гроші через азартну гру. Було додано незліченну кількість додаткових бонусів, і загалом ви виглядаєте досить щасливими, судячи з електронних листів?


І наш бухгалтер намагався пришвидшити зняття понад 9 днів тому... Але ви скасували його, а потім сказали, що зробите це знову, чого не зробили.


Я розумію, що ви можете бути розчаровані або засмучені тим, що витратили кошти, але загалом ми були дуже хороші до вас, отримавши понад 50 000 доларів США бонусів, ви зняли 65 954,73 австралійських доларів, і ми підвищили ваші ліміти на зняття коштів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

яка ваша пряма адреса електронної пошти

Автоматичний переклад.
lecsus04
1 рік тому

support@viperspin.com, як ви знаєте, тому що ви надсилали його електронною поштою 10 разів сьогодні, як показано вище. Ми також надіслали вам електронний лист, щоб спробувати допомогти з будь-якими запитаннями, але я вважаю, що найкраще, щоб Гуру долучився і спробував вам допомогти, тому що я справді не впевнений, що ми можемо зробити на цьому етапі.


info@viperspin.com також перейде до тієї ж папки "Вхідні".

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого