ГоловнаФорумКазиноViperSpin Casino - загальне обговорення

ViperSpin Casino - загальне обговорення

 від HappySlapper
|
39 336 переглядів 188 відповідей |
|
1 2...10
Тут ви можете обговорити ViperSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂


Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.


Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!

Автоматичний переклад.

Чудове нове казино тут. Дуже корисна підтримка через електронну пошту, і вони швидко оплачують. Мені подобаються ігри, які я можу грати з Австралії. Повністю рекомендую Viperspin 🙂

Автоматичний переклад.

Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂


Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.


Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!

Автоматичний переклад.

Привіт, радий почути позитивний відгук!

Можливо, ви можете написати наш власний відгук, щоб рейтинг користувачів казино трохи підвищився 🙂

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
Donzey1

Здравствуйте,

Було б добре, якби ви могли написати свій власний відгук, щоб інші бачили, що вам дійсно подобається Viperspin 🙂

Автоматичний переклад.
HappySlapper

Чи є у них бездепозитний бонус?

Автоматичний переклад.
Radka

Я намагався, але це не вийшло, оскільки я не зробив капчу, але це навіть не дало вибору зробити капчу 🙁

Автоматичний переклад.
Donzey1

Хм, мені це більше схоже на помилку. Капчу робити не потрібно. Капча є автоматичною (це інший тип капчі, до якої ви, ймовірно, звикли). Я бачу в нашій системі огляд цього казино, що очікує на розгляд. Це від користувача з електронною адресою vilXXXX.m.finXX@gmail.com

Це ти випадково?

Автоматичний переклад.
Daniel

Гм ні. Мій номер donnaandzimmy@hotmail.com. Я хотів би залишити відгук. Там написано, що я заповнює інформацію. Потім, коли я надсилаю, внизу червоним кольором написано, що капча неправильна. Лише після цього в нижньому правому куті злегка відображається капча. Я просто не бачив, куди навіть вставити капчу.

Автоматичний переклад.
Donzey1

Було б дуже корисно, якби ви записали це для нас. Ви знаєте, як це зробити? Якщо вам це вдасться, надішліть це на мою електронну адресу daniel@casino.guru

Ви також можете спробувати використовувати інший веб-переглядач (навіть якщо у вас мобільний).

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт, Деніел. Треба залишити відгук, оскільки змінився браузер 🙂

Автоматичний переклад.

Я намагався, але це не вийшло, оскільки я не зробив капчу, але це навіть не дало вибору зробити капчу 🙁

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що в нашій системі ви все-таки змогли написати. Будь ласка, все ще виникає помилка captcha?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт. Це дозволило мені залишити відгук після зміни браузера 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, Деніел. Треба залишити відгук, оскільки змінився браузер 🙂

Автоматичний переклад.

Хм, значить, це пов’язано з вашим браузером. У всякому разі, це недобре. Який у вас браузер і якщо ви на мобільному пристрої, будь ласка, який у вас мобільний?

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт Даніель. У мене телефон I 8, і він не залишив мене через Google через проблему з капчею. У Google ви можете заповнити інформацію для перегляду, і коли ви натиснете «Надіслати», з’явиться невдаха капча, а потім з’явиться крихітний знімок у нижньому правому куті мого телефону, який не дає вам навіть відкрити його. Я перейшов на Chrome і зміг залишити відгук без проблем. Сподіваюся, це якось допоможе вам. Люблю Донну

Автоматичний переклад.
Donzey1

Дякуємо за відповідь...тож ви спочатку використовували браузер Safari, коли не вдалося надіслати відгук? Ви кажете, що це не дозволило вам надіслати відгук через Google, але я не впевнений, що ви маєте на увазі під Google (браузер). Існує браузер під назвою Google Chrome, але саме той, який вам справді працює.

Автоматичний переклад.
Daniel

Коли я натиснув посилання просто за допомогою пошуку в Google, це не дозволило мені залишити відгук про капчу. Навіть натиснувши посилання в моїй електронній пошті, яке було надіслано, я не дозволив мені залишити відгук про той самий знімок. Мені довелося виконати пошук посилання в Chrome, і я зміг залишити відгук лише тоді, використовуючи Chrome. Здається, використання Chrome чомусь не передбачало капчу.

Автоматичний переклад.
Donzey1

Це справді дивно. Це перший раз, коли хтось звернувся до нас із подібного питання 😕

Автоматичний переклад.

Привіт,

ви вже повідомили про казино - розмістивши свій пост.

Крім того, ви можете подати скаргу через Центр вирішення проблем гуру казино, і наша команда з розгляду скарг проведе розслідування. Просто натисніть посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Наступне, що ви можете зробити, це написати власний відгук користувача - і ви зробили, як я бачу зараз.

Хочеш поділитися деталями тим часом, цікаво?



Автоматичний переклад.
HappySlapper

яке казино ви використовуєте


Кім

Автоматичний переклад.
1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого