ФорумКазиноViperSpin Casino - загальне обговорення

ViperSpin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від HappySlapper
|
13588 переглядів 144 відповідей |
|
1 2...8
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити ViperSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂


Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.


Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чудове нове казино тут. Дуже корисна підтримка через електронну пошту, і вони швидко оплачують. Мені подобаються ігри, які я можу грати з Австралії. Повністю рекомендую Viperspin 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂


Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.


Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, радий почути позитивний відгук!

Можливо, ви можете написати наш власний відгук, щоб рейтинг користувачів казино трохи підвищився 🙂

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
Donzey1
2 р. тому

Здравствуйте,

Було б добре, якби ви могли написати свій власний відгук, щоб інші бачили, що вам дійсно подобається Viperspin 🙂

Автоматичний переклад.
HappySlapper
2 р. тому

Чи є у них бездепозитний бонус?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я намагався, але це не вийшло, оскільки я не зробив капчу, але це навіть не дало вибору зробити капчу 🙁

Автоматичний переклад.
Donzey1
2 р. тому

Хм, мені це більше схоже на помилку. Капчу робити не потрібно. Капча є автоматичною (це інший тип капчі, до якої ви, ймовірно, звикли). Я бачу в нашій системі огляд цього казино, що очікує на розгляд. Це від користувача з електронною адресою vilXXXX.m.finXX@gmail.com

Це ти випадково?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Гм ні. Мій номер donnaandzimmy@hotmail.com. Я хотів би залишити відгук. Там написано, що я заповнює інформацію. Потім, коли я надсилаю, внизу червоним кольором написано, що капча неправильна. Лише після цього в нижньому правому куті злегка відображається капча. Я просто не бачив, куди навіть вставити капчу.

Автоматичний переклад.
Donzey1
2 р. тому

Було б дуже корисно, якби ви записали це для нас. Ви знаєте, як це зробити? Якщо вам це вдасться, надішліть це на мою електронну адресу daniel@casino.guru

Ви також можете спробувати використовувати інший веб-переглядач (навіть якщо у вас мобільний).

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт, Деніел. Треба залишити відгук, оскільки змінився браузер 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я намагався, але це не вийшло, оскільки я не зробив капчу, але це навіть не дало вибору зробити капчу 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я бачу, що в нашій системі ви все-таки змогли написати. Будь ласка, все ще виникає помилка captcha?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт. Це дозволило мені залишити відгук після зміни браузера 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Деніел. Треба залишити відгук, оскільки змінився браузер 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хм, значить, це пов’язано з вашим браузером. У всякому разі, це недобре. Який у вас браузер і якщо ви на мобільному пристрої, будь ласка, який у вас мобільний?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт Даніель. У мене телефон I 8, і він не залишив мене через Google через проблему з капчею. У Google ви можете заповнити інформацію для перегляду, і коли ви натиснете «Надіслати», з’явиться невдаха капча, а потім з’явиться крихітний знімок у нижньому правому куті мого телефону, який не дає вам навіть відкрити його. Я перейшов на Chrome і зміг залишити відгук без проблем. Сподіваюся, це якось допоможе вам. Люблю Донну

Автоматичний переклад.
Donzey1
2 р. тому

Дякуємо за відповідь...тож ви спочатку використовували браузер Safari, коли не вдалося надіслати відгук? Ви кажете, що це не дозволило вам надіслати відгук через Google, але я не впевнений, що ви маєте на увазі під Google (браузер). Існує браузер під назвою Google Chrome, але саме той, який вам справді працює.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Коли я натиснув посилання просто за допомогою пошуку в Google, це не дозволило мені залишити відгук про капчу. Навіть натиснувши посилання в моїй електронній пошті, яке було надіслано, я не дозволив мені залишити відгук про той самий знімок. Мені довелося виконати пошук посилання в Chrome, і я зміг залишити відгук лише тоді, використовуючи Chrome. Здається, використання Chrome чомусь не передбачало капчу.

Автоматичний переклад.
Donzey1
2 р. тому

Це справді дивно. Це перший раз, коли хтось звернувся до нас із подібного питання 😕

Автоматичний переклад.
ViperSpinIsAScam
1 рік тому

Привіт,

ви вже повідомили про казино - розмістивши свій пост.

Крім того, ви можете подати скаргу через Центр вирішення проблем гуру казино, і наша команда з розгляду скарг проведе розслідування. Просто натисніть посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Наступне, що ви можете зробити, це написати власний відгук користувача - і ви зробили, як я бачу зараз.

Хочеш поділитися деталями тим часом, цікаво?



Автоматичний переклад.
HappySlapper
1 рік тому

яке казино ви використовуєте


Кім

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого