3 р. тому
Тут ви можете обговорити ViperSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂
Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.
Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!
Great casino so far, one of the better options for australian players as they are VPN friendly 🙂
There is currently no live chat but the support email was pretty fast and very helpful.
My LTC cashout was fast and problem free so for now im very happy with this casino !
Чудове нове казино тут. Дуже корисна підтримка через електронну пошту, і вони швидко оплачують. Мені подобаються ігри, які я можу грати з Австралії. Повністю рекомендую Viperspin 🙂
Great new casino here. Very helpful support through e mail and they pay out fast. I love the game choices I have playing from Australia. Totally recommend Viperspin 🙂
Поки що чудове казино, один з кращих варіантів для австралійських гравців, оскільки вони дружні до VPN 🙂
Наразі немає живого чату, але електронний лист підтримки був досить швидким і дуже корисним.
Моє виведення LTC було швидким і безпроблемним, тому наразі я дуже задоволений цим казино!
Great casino so far, one of the better options for australian players as they are VPN friendly 🙂
There is currently no live chat but the support email was pretty fast and very helpful.
My LTC cashout was fast and problem free so for now im very happy with this casino !
Привіт, радий почути позитивний відгук!
Можливо, ви можете написати наш власний відгук, щоб рейтинг користувачів казино трохи підвищився 🙂
Що ви думаєте про це?
Hello, happy to hear a positive feedback!
Maybe you can write our own user review, so this casinos user rating will increase a bit 🙂
What do you think about it?
Здравствуйте,
Було б добре, якби ви могли написати свій власний відгук, щоб інші бачили, що вам дійсно подобається Viperspin 🙂
Hello,
it would be nice if you could write your own user review, so the others can see you realy like Viperspin 🙂
Чи є у них бездепозитний бонус?
Do they have a no deposit bonus?
Da li imaju bonus bez deposita?
Я намагався, але це не вийшло, оскільки я не зробив капчу, але це навіть не дало вибору зробити капчу 🙁
I tried to but it wouldn’t go through as I didn’t do the captcha, but it didn’t even give the choice to do a captcha 🙁
Хм, мені це більше схоже на помилку. Капчу робити не потрібно. Капча є автоматичною (це інший тип капчі, до якої ви, ймовірно, звикли). Я бачу в нашій системі огляд цього казино, що очікує на розгляд. Це від користувача з електронною адресою vilXXXX.m.finXX@gmail.com
Це ти випадково?
Hm, that sounds more like a bug to me. There's no need to do captcha. The captcha is automatic (it's a different type of captcha you're probably used to). I can see a pending review on this casino in our system. It's from a user with an email address vilXXXX.m.finXX@gmail.com
Is it you by any chance?
Гм ні. Мій номер donnaandzimmy@hotmail.com. Я хотів би залишити відгук. Там написано, що я заповнює інформацію. Потім, коли я надсилаю, внизу червоним кольором написано, що капча неправильна. Лише після цього в нижньому правому куті злегка відображається капча. Я просто не бачив, куди навіть вставити капчу.
Um no. Mine is donnaandzimmy@hotmail.com. I’d like to leave a review. It says fill info in which I do. Then when I submit, down the bottom in red says captcha incorrect. It only then shows the captcha slightly in the bottom right corner. I Just haven’t seen where to even put the captcha in.
Було б дуже корисно, якби ви записали це для нас. Ви знаєте, як це зробити? Якщо вам це вдасться, надішліть це на мою електронну адресу daniel@casino.guru
Ви також можете спробувати використовувати інший веб-переглядач (навіть якщо у вас мобільний).
It would be so helpful if you could record it for us. Do you know how to do that? If you manage to do so, please, send it to my email daniel@casino.guru
You can also try using a different browser (even if you're on mobile).
Привіт, Деніел. Треба залишити відгук, оскільки змінився браузер 🙂
Hey Daniel. Got to leave a review as changed browsers 🙂
Хм, значить, це пов’язано з вашим браузером. У всякому разі, це недобре. Який у вас браузер і якщо ви на мобільному пристрої, будь ласка, який у вас мобільний?
Hm, so it has something to do with your browser. Anyway, it's not good. Which browser do you have and if you're on mobile, what kind of mobile do you have please?
Привіт Даніель. У мене телефон I 8, і він не залишив мене через Google через проблему з капчею. У Google ви можете заповнити інформацію для перегляду, і коли ви натиснете «Надіслати», з’явиться невдаха капча, а потім з’явиться крихітний знімок у нижньому правому куті мого телефону, який не дає вам навіть відкрити його. Я перейшов на Chrome і зміг залишити відгук без проблем. Сподіваюся, це якось допоможе вам. Люблю Донну
Hi Daniel. I have a I phone 8 and it wouldn’t left me leave a review through Google as of a captcha problem. On Google, you can fill out the info for a review and when you hit submit, it comes up failed captcha and it then shows a tiny capture bottom right of my phone that doesn’t let you even open it. I went and changed to Chrome and was able to leave a review no problems through that. Hope this helps you in some way. Love Donna
Дякуємо за відповідь...тож ви спочатку використовували браузер Safari, коли не вдалося надіслати відгук? Ви кажете, що це не дозволило вам надіслати відгук через Google, але я не впевнений, що ви маєте на увазі під Google (браузер). Існує браузер під назвою Google Chrome, але саме той, який вам справді працює.
Thanks for the reply...so have you originally used the Safari browser when submitting the review failed? You say it didn't let you submit the review through Google, but I'm not really sure what you mean by Google (browser). There's a browser called Google Chrome, but that's the one that actually worked for you.
Коли я натиснув посилання просто за допомогою пошуку в Google, це не дозволило мені залишити відгук про капчу. Навіть натиснувши посилання в моїй електронній пошті, яке було надіслано, я не дозволив мені залишити відгук про той самий знімок. Мені довелося виконати пошук посилання в Chrome, і я зміг залишити відгук лише тоді, використовуючи Chrome. Здається, використання Chrome чомусь не передбачало капчу.
When I clicked the link just using Google search it didn’t let me leave a review as of the captcha thing. Even when clicking the link in my e mail that was sent didn’t let me leave a review as of same capture. I had to do a chrome search for the link and was only able to leave a review then using Chrome. It seems using chrome didn’t involve a captcha for some reason.
Це справді дивно. Це перший раз, коли хтось звернувся до нас із подібного питання 😕
That's really strange. This is the first time someone contacted us regarding similar issue 😕
Привіт,
ви вже повідомили про казино - розмістивши свій пост.
Крім того, ви можете подати скаргу через Центр вирішення проблем гуру казино, і наша команда з розгляду скарг проведе розслідування. Просто натисніть посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Наступне, що ви можете зробити, це написати власний відгук користувача - і ви зробили, як я бачу зараз.
Хочеш поділитися деталями тим часом, цікаво?
Hello there,
you already reported the casino - by placing your a post.
Furthermore, you can submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center and our Complaint Team will investigate. Just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
The next thing you can do is write your own user review - and you did as I can see now.
Care to share any details in the meantime, I wonder?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.