ГоловнаФорумКазиноVIP Club Player Casino - загальне обговорення

VIP Club Player Casino - загальне обговорення

 від Nemokid
|
5 174 переглядів 17 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити VIP Club Player Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

КАЗИНО, ПРО ЙОГО ЙОГО НЕ ПРИЙМАЄ ГРАВЦІВ З ІТАЛІЇ ДЛЯ РЕАЛЬНОЇ ГРИ!


https://www.vipclubplayer.com/termsconditions/


file


Автоматичний переклад.
Nemokid

Привіт, дякую за публікацію. Наша команда тестувальників розбереться та змінить інформацію, поки не буде підтверджено.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, Nemokid, дякую за звіт про vipclubplayer. Я негайно повідомлю вас і виправлю помилку

Автоматичний переклад.

Вимоги до відтворення та ідентифікатора Meyt тепер, коли я ввійшов у чат, підтримка навіть не відображається. Розмовляв зі службою підтримки клієнтів, яка кілька разів переривала розмову, має підтвердження того, що весь поточний баланс гравців становить близько 700. Будь ласка, допоможіть


Автоматичний переклад.

Lucky creek відмовив мені у вилученні 3200. 00 сказав, що програвання не виконано. 1nsted перерахував 1500,00, на що мені сказали, що це займе від 10 до 12 днів. Справді? Поверніть 1700.oo на мій рахунок в казино, який, звісно, було втрачено. Ніколи більше щасливчик Крік не отримає мої гроші. Моє програвання було виконано. в основному вони вкрали у мене 1700,00.

Автоматичний переклад.
katemwilliams24661

Привіт, добре, що у вас є докази, які стануть у нагоді.

Важливо, щоб ви подали скаргу, інакше наша команда не зможе перевірити цей випадок. Ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints/create

Я переглядав закриті справи, але це не дуже оптимістично. Половина була закрита як невирішена через пасивний регулятор.

Будемо сподіватися на краще.


Автоматичний переклад.

Lucky creek відмовив мені у вилученні 3200. 00 сказав, що програвання не виконано. 1nsted перерахував 1500,00, на що мені сказали, що це займе від 10 до 12 днів. Справді? Поверніть 1700.oo на мій рахунок в казино, який, звісно, було втрачено. Ніколи більше щасливчик Крік не отримає мої гроші. Моє програвання було виконано. в основному вони вкрали у мене 1700,00.

Автоматичний переклад.

Дякую за попередження, тут їхня репутація погана, це ще одна причина.

Якщо ви хочете подати скаргу на це казино, не соромтеся це робити. Проте, за моєю попередньою інформацією, вони не дуже кооперативні.

Автоматичний переклад.

ось інформація про це. Якщо ви граєте з безкоштовними фішками або бонусом лояльності, грайте лише в автомати. Платформа враховує всі внески гри в проходження, але люди, які працюють у казино, цього не розуміють. Якщо ви граєте 1 роздачу в блекджек, навіть якщо лише 10% вашої ставки зараховується до проходження гри. Люди там настільки дурні, що думають, що це вважається на 100% так само, як і слоти, тому навіть якщо ви справді досягнете необхідного рівня гри, казино повернеться, відмовить у вашому виведенні коштів і перейде на наступні 30 тисяч. Немає способу змусити їх зрозуміти. Я навіть зняв свою гру на відео, щоб показати, що вони виглядають ідіотами. У мене 1000 проходжень. Я щойно зробив ставку на 200 доларів на блек джек і програв, а мій результат зменшився лише на 20 доларів. Розмова з клятою стіною. Вони клянуться, що всі ігри вносять 100%, що дуже далеко від правди

Автоматичний переклад.
Anonymized437

Привіт! Дякуємо за корисну інформацію щодо безкоштовних фішок або бонусів лояльності. Це досить непрофесійно, якщо люди, які там працюють, не знають, як це працює з бонусами. У положеннях та умовах це так, як ви сказали? Я думаю, після цього досвіду ви, ймовірно, не будете отримувати бонуси, чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.

Казино Club Player відповідало вимогам і надіслало депозит для перевірки, але коли я зняв гроші, мені повернули гроші, які я вніс, мінус виграш. Це трапляється з кимось ще?

Автоматичний переклад.
shanaarchie033

Вибачте, але я не впевнений, що саме ви маєте на увазі. Не могли б ви пояснити це докладніше?

Автоматичний переклад.

Я взяв участь у промоакції безкоштовної гри та виграв 300 доларів. Вони хотіли, щоб я підтвердив себе, вклавши 10 доларів у біткойнах, що я і зробив. Я зняв свої виграші, але не отримав їх. Отримати відповіді на будь-яке запитання від них неможливо

Автоматичний переклад.
shanaarchie033

Але ваше відкликання схвалено? Чи ще видно кошти на вашому рахунку?

Можливо, наша група розгляду скарг допоможе вирішити цю проблему.

Будь ласка, коли саме ви подали запит на відкликання?

Автоматичний переклад.

Привіт, так, мене турбує 300, я ще не повернувся після гри, як я можу зробити це як три дні тому

Автоматичний переклад.
shanaarchie033

То чи правильно я розумію, що гроші вам уже надіслали? це правильно?

Але вони все ще відображаються у вашому обліковому записі казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, у моєму обліковому записі сказано, що його було надіслано зараз, вони попросили мене внести монету lite на суму 10 доларів, щоб підтвердити свою особу, і я надіслав 20. Я завершив зняття, але отримав лише те, що надіслав

Автоматичний переклад.
shanaarchie033

Вибачте, але ви все одно не відповіли на моє запитання.

Чи доступні кошти на вашому рахунку в казино чи ні?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого