3 р. тому
Тут ви можете обговорити VIP Club Player Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
КАЗИНО, ПРО ЙОГО ЙОГО НЕ ПРИЙМАЄ ГРАВЦІВ З ІТАЛІЇ ДЛЯ РЕАЛЬНОЇ ГРИ!
https://www.vipclubplayer.com/termsconditions/
THE CASINO IN QUESTION DOES NOT ACCEPT PLAYERS FROM ITALY FOR REAL PLAY!
https://www.vipclubplayer.com/termsconditions/
IL CASINO' IN QUESTIONE NON ACCETTA GIOCATORI DALL'ITALIA PER IL GIOCO REALE!
https://www.vipclubplayer.com/termsconditions/
Привіт, дякую за публікацію. Наша команда тестувальників розбереться та змінить інформацію, поки не буде підтверджено.
Hello, thank you for posting. Our tester team will sort it out and change info while confirmed.
Доброго вечора, Nemokid, дякую за звіт про vipclubplayer. Я негайно повідомлю вас і виправлю помилку
Good evening Nemokid, thank you for your report regarding vipclubplayer. I will notify you immediately and have the error corrected
Buonasera Nemokid, ti ringraziamo per la tua segnalazione riguardante vipclubplayer. Avvertirò subito e farò correggere l'errore
Вимоги до відтворення та ідентифікатора Meyt тепер, коли я ввійшов у чат, підтримка навіть не відображається. Розмовляв зі службою підтримки клієнтів, яка кілька разів переривала розмову, має підтвердження того, що весь поточний баланс гравців становить близько 700. Будь ласка, допоможіть
Meyt playthrough and id requirements now when i login chat support not even showing. Talked to customer support who multiple times cut conversation have proof of all cuurnt player balance close to 700. Please help
Lucky creek відмовив мені у вилученні 3200. 00 сказав, що програвання не виконано. 1nsted перерахував 1500,00, на що мені сказали, що це займе від 10 до 12 днів. Справді? Поверніть 1700.oo на мій рахунок в казино, який, звісно, було втрачено. Ніколи більше щасливчик Крік не отримає мої гроші. Моє програвання було виконано. в основному вони вкрали у мене 1700,00.
Lucky creek denied my 3200. 00 withdrawal said that playthrough was not met. 1nsted wire transfered 1500.00 which i was told would take 10 to 12 days. Really? Put 1700.oo back on my casino account which of course was lost. Never again will lucky creek get my money. My playthrough was met . basically they stole 1700.00 from me.
Привіт, добре, що у вас є докази, які стануть у нагоді.
Важливо, щоб ви подали скаргу, інакше наша команда не зможе перевірити цей випадок. Ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints/create
Я переглядав закриті справи, але це не дуже оптимістично. Половина була закрита як невирішена через пасивний регулятор.
Будемо сподіватися на краще.
Hello, it's good you have the proof it would come in handy.
It's important you submit a complaint otherwise, our team can't check this case. You can do so here: https://casino.guru/complaints/create
I browsed closed cases and it's not very optimistic, though. Half was closed as unresolved due to the passive regulator.
Let's hope for the best.
Lucky creek відмовив мені у вилученні 3200. 00 сказав, що програвання не виконано. 1nsted перерахував 1500,00, на що мені сказали, що це займе від 10 до 12 днів. Справді? Поверніть 1700.oo на мій рахунок в казино, який, звісно, було втрачено. Ніколи більше щасливчик Крік не отримає мої гроші. Моє програвання було виконано. в основному вони вкрали у мене 1700,00.
Lucky creek denied my 3200. 00 withdrawal said that playthrough was not met. 1nsted wire transfered 1500.00 which i was told would take 10 to 12 days. Really? Put 1700.oo back on my casino account which of course was lost. Never again will lucky creek get my money. My playthrough was met . basically they stole 1700.00 from me.
Дякую за попередження, тут їхня репутація погана, це ще одна причина.
Якщо ви хочете подати скаргу на це казино, не соромтеся це робити. Проте, за моєю попередньою інформацією, вони не дуже кооперативні.
Thank you for your warning, their reputation is not good here, this is another reason for that.
In case you'd be interested in submitting a complaint against this casino, feel free to do so. However, according to my previous information, they are not very cooperative.
ось інформація про це. Якщо ви граєте з безкоштовними фішками або бонусом лояльності, грайте лише в автомати. Платформа враховує всі внески гри в проходження, але люди, які працюють у казино, цього не розуміють. Якщо ви граєте 1 роздачу в блекджек, навіть якщо лише 10% вашої ставки зараховується до проходження гри. Люди там настільки дурні, що думають, що це вважається на 100% так само, як і слоти, тому навіть якщо ви справді досягнете необхідного рівня гри, казино повернеться, відмовить у вашому виведенні коштів і перейде на наступні 30 тисяч. Немає способу змусити їх зрозуміти. Я навіть зняв свою гру на відео, щоб показати, що вони виглядають ідіотами. У мене 1000 проходжень. Я щойно зробив ставку на 200 доларів на блек джек і програв, а мій результат зменшився лише на 20 доларів. Розмова з клятою стіною. Вони клянуться, що всі ігри вносять 100%, що дуже далеко від правди
heres the info on this. If you are playing with a free chip or loyalty bonus only play slots. The platform has all game contributions factored into the playthrough but the people working at the casino do not understand that. If you play 1 hand of blackjack even though only like 10% of your wager counts towards the playthrough. The people there are so stupid they think it is counting 100% the same as slots so even when you actually DO meet the playthrough the casino will come back and deny your withdrawal and tack on another 30k playthrough. There is no way to get them to understand. I even videoed my game play to show them look u idiots. I have 1000 playthrough. I just made a $200 bet on black jack and lost and my playthrough was only reduced by $20. Talking to a damn wall. They swear up and down that all games contribute 100% which is so far from true
Привіт! Дякуємо за корисну інформацію щодо безкоштовних фішок або бонусів лояльності. Це досить непрофесійно, якщо люди, які там працюють, не знають, як це працює з бонусами. У положеннях та умовах це так, як ви сказали? Я думаю, після цього досвіду ви, ймовірно, не будете отримувати бонуси, чи я помиляюся?
Hi, thanks for the useful information towards free chips or loyalty bonuses. It's quite unprofessional if people who work there don't know how it works with bonuses. In the terms and conditions is it as you say ? I guess after that experience, you probably won't take bonuses or am I wrong ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.