1 рік тому
Тут ви можете обговорити VIP Casino Royal, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав більше півтора місяців на виведення коштів, я скористався бонусом і поставив понад 1 тисячу, якщо я також мав. І вони досі відмовляються виплачувати мені гроші навіть після запиту моєї 32- або 34-символьної біткойн-адреси серед інших повторних запитів, на яких у мене є скріншоти всього.
Включно з підтвердженням мого KYC, підтвердженням адреси, біткойн-адресою, завершеною ставкою тощо. Вони кажуть одне й те саме щоразу, коли я звертаюся до них через службу підтримки клієнтів або електронну пошту... «Зачекайте та наберіться терпіння».
Наскільки терплячим я маю бути через 45+ днів?
Це казино ставиться до своїх онлайн-клієнтів так, ніби ми справжні боти, а не люди. Їхня поведінка дуже огидна
Якщо хтось із команди вирішення проблеми casinoguru може мені допомогти, я буду дуже вдячний за вашу допомогу.
I've been waiting for over a month and a half for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 32 or 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 45+ days later?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very dis****ing imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Я не здивований, що ви вже ситі після 45+ днів. Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб наша команда розгляду скарг могла її розглянути.
I'm not surprised you're already fed up after 45+ days. I believe this is the right time to submit a complaint on our website so our Complaints team can look into it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.