1 рік тому
Тут ви можете обговорити VIP Casino Royal, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав більше півтора місяців на виведення коштів, я скористався бонусом і поставив понад 1 тисячу, якщо я також мав. І вони досі відмовляються виплачувати мені гроші навіть після запиту моєї 32- або 34-символьної біткойн-адреси серед інших повторних запитів, на яких у мене є скріншоти всього.
Включно з підтвердженням мого KYC, підтвердженням адреси, біткойн-адресою, завершеною ставкою тощо. Вони кажуть одне й те саме щоразу, коли я звертаюся до них через службу підтримки клієнтів або електронну пошту... «Зачекайте та наберіться терпіння».
Наскільки терплячим я маю бути через 45+ днів?
Це казино ставиться до своїх онлайн-клієнтів так, ніби ми справжні боти, а не люди. Їхня поведінка дуже огидна
Якщо хтось із команди вирішення проблеми casinoguru може мені допомогти, я буду дуже вдячний за вашу допомогу.
I've been waiting for over a month and a half for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 32 or 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 45+ days later?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very dis****ing imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Я не здивований, що ви вже ситі після 45+ днів. Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб наша команда розгляду скарг могла її розглянути.
I'm not surprised you're already fed up after 45+ days. I believe this is the right time to submit a complaint on our website so our Complaints team can look into it.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.