ФорумКазиноVinyl Casino - загальне обговорення

Vinyl Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від marcelinaolichowska0
|
3092 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Jaro
5 міс. тому

Спасибо за участие. После многих попыток восстановить справедливость с их стороны мои деньги чудом появились на игровом счету. Никаких комментариев и извинений от них не услышал. Ститаю их обманщиками так как после моего самого первого обращения в службу поддержки мне ответили что моя транзакция не удалась и деньги были возвращены на мой банковской счёт. После всего что произошло я никому не буду советовать это казино не буду и напишу об этом происшествии на всех форумах. Считаю что такие казино нужно обходить стороной.

binchik217
5 міс. тому

Як кажуть, це така собі піррова перемога. Можливо, ви отримали гроші, але гіркий смак, ймовірно, залишиться, і я не здивований, що ви, ймовірно, переїдете в інше казино.

Однак не варто забувати, що не завжди винне казино, тому не варто так сильно узагальнювати. Оскільки це також може бути виною стороннього постачальника. Отже, ви знаєте, що щось подібне може статися і в інших казино, але вони обов’язково повинні поспілкуватися з вами та дати вам впевненість, щоб переконатися, що це на серйозному рівні.

Тож дякую, що звернулися до мене й оновили мене, і я твердо вірю, що подальший досвід стане лише кращим.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Hello Vinyl Casino не платить мені. Я пройшов перевірку, і тепер вони навіть не відповідають на мої електронні листи. Чат у прямому ефірі постійно надсилає мене в кола, я не знаю, що ще робити? Буду дуже вдячна за будь-яку допомогу 👍 Мій обліковий запис MeJuli чекав понад 10 днів, але не отримав належної відповіді

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис не оплачується. Я чекав понад тиждень, і вони перестали мені відповідати. У когось ще була ця проблема?

Автоматичний переклад.
maviedogg86
1 місяць тому

Привіт!

Чи можу я знати, яку останню інформацію ви насправді отримали від них? Це справді дивно ігнорувати когось, хто пройшов KYC. Можливо, ви зіткнулися з чимось незвичайним під час перевірки?

Знання того, в якому стані сьогодні ваші зняття, також може трохи допомогти.

У будь-якому випадку, якщо казино не бажає спілкуватися з вами, я б сказав, що нам час зробити крок вперед. Подання скарги нам, безумовно, було розумним. Хоча я все ще сподіваюся, що цього процесу вдасться уникнути, часу для виплат казино стає мало.

Мені справді цікаво дізнатися більше про всю цю ситуацію.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого