ФорумКазиноVinyl Casino - загальне обговорення

Vinyl Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від marcelinaolichowska0
|
847 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vinyl Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Привіт, куди я можу подати скаргу через те, що казино мене обдурило?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чекав місяць на підтвердження свого облікового запису, і казино постійно обманює мене, змушуючи перевірку так довго, але я думаю, що вони навмисно затягують це, тому що не хочуть платити з мого депозиту.



marcelina.olichowska@interia.pl



Автоматичний переклад.
marcelinaolichowska0
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже встигли відкрити нам скаргу, і я думаю, що коли ви пишете, що перевірка триває місяцями, це був правильний крок. Чи дало вам казино якусь причину, чому це так? У чому тут проблема, щось не так з вашими документами? Звичайно, я однозначно рекомендую не грати, доки ваша ситуація не вирішиться, щоб ви не втратили гроші.

Проте я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти, і врешті-решт ситуація вирішиться добре. Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ні, я надіслав всі документи правильно і все правильно, але чому так довго? Я думаю, що це навмисно, тому що вони не хочуть виплачувати мені мій виграш, тому що лише коли я попросив виплатити свій виграш, рахунок раптово закрили, але коли я вніс гроші, чому мене не запитали про підтвердження?






Автоматичний переклад.
marcelinaolichowska0
5 міс. тому

Коли ви робите своє перше виведення коштів, казино зазвичай починає процес перевірки. Однак ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цією процедурою, навіть якщо ми знаємо, що казино ставляться до цього обережно. Чому це займає так багато часу, я не знаю, і я думав, що казино дало вам якусь причину, чому це так. Тобто всі ваші документи схвалені, коли ви кажете, що з ними немає проблем?

У будь-якому випадку, як я вже сказав, наша команда спробує допомогти вам і проконсультувати вас у вашому випадку. Але нам доведеться набратися терпіння і почекати, щоб побачити, як воно розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

а мені з мого 2 місяці без перерви шлють такі повідомлення, схоже тягнуть, поки я не здамся і не забуду, а може вони обманюють всіх, щоб вони платили вклади, а потім блокували профілі.





file

Автоматичний переклад.
marcelinaolichowska0
5 міс. тому

З моєї точки зору, 2 місяці – це занадто довго для перевірки, і якщо той самий електронний лист повторюється знову і знову, і це нікуди не веде, це дуже неприємно. Я не впевнений, що може бути предметом такого тривалого процесу.

Однак, як я бачив, було оновлено скаргу , і м’яч наразі на стороні казино, тому ми почекаємо, щоб побачити, чи зможе казино відповісти та допомогти вирішити вашу ситуацію. Я хотів би бути позитивним і сподіватися на щасливий кінець. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Lullione
4 міс. тому

Привіт, чи означає це, що ви досі не отримали відповідної відповіді від казино, і те саме відбувається, коли ви виходите з системи, коли запитуєте? Якщо це так, і ви більше нічого не знаєте, а казино не намагається нічого вирішити, я також спробую написати електронний лист. Якщо нічого не зміниться, і ви все ще перебуваєте в тій самій ситуації без відповіді, то я рекомендую подати скаргу.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
Lullione
1 місяць тому

О, ти трохи запізнився на вечірку після всього інциденту. Ви думали про те, щоб подати скаргу на нашу сторону? Ви не отримали жодної інформації про свою ситуацію? Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я грав на бонусні гроші в Vinyl Casino і використав бонусний оборот повністю. Гроші, які я виграв, так і не були виплачені. Чекаю грошей 2 місяці. Зараз я завантажив усі свої кредитні картки, і мені 20 разів сказали, що їх було направлено до технічної підтримки, але нічого не сталося. Я не отримав жодного листа від служби підтримки.

Автоматичний переклад.
glockenhammer
1 місяць тому

Привіт, я прочитав, у чому полягає ваша проблема, і мені дуже прикро. Згідно з тим, що я читав, вам все одно потрібно пройти перевірку, так? Але в чому проблема, якщо ви вже стільки разів надсилали їм документи на картку? Казино відповіло вам щось, коли ви запитали?

У будь-якому разі ви подали скаргу , і, сподіваємось, наша команда зможе допомогти вам у вашій ситуації. Але нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
5 год. тому

Доброго дня, я вже відправив документи на перевірку. Документи прийняли, але при перевірці написано, що потрібні документи, але не вказано, які саме. Я надіслав і своє посвідчення особи, і кредитну картку. Казино не відповідає на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
glockenhammer
4 год. тому

Напевно, це не найкраще, коли це триває так довго, але у мене є одна порада. Я бачив, що ви повторно відкрили скаргу, тому було б доречно, якби ви відповіли там. У вас є кілька годин, інакше його знову відхилять. Якщо ви хочете, щоб наша команда допомогла вам, найкраще зробити це якомога швидше.

Просто натисніть тут і дайте відповідь Вероніці . ⬅️

Однак скільки часу минуло з тих пір, як казино відповіло вам про ситуацію перевірки та документи, які ви надіслали?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого