12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vinyl Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав місяць на підтвердження свого облікового запису, і казино постійно обманює мене, змушуючи перевірку так довго, але я думаю, що вони навмисно затягують це, тому що не хочуть платити з мого депозиту.
marcelina.olichowska@interia.pl
I've been waiting for a month for the verification of my account and the casino is constantly cheating on me by making the verification take so long, but I think they're taking it so long on purpose because they don't want to pay out my deposit.
marcelina.olichowska@interia.pl
Привіт, я бачу, що ви вже встигли відкрити нам скаргу, і я думаю, що коли ви пишете, що перевірка триває місяцями, це був правильний крок. Чи дало вам казино якусь причину, чому це так? У чому тут проблема, щось не так з вашими документами? Звичайно, я однозначно рекомендую не грати, доки ваша ситуація не вирішиться, щоб ви не втратили гроші.
Проте я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти, і врешті-решт ситуація вирішиться добре. Якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нам. Я буду чекати.
Hi, I see that you have already managed to open a complaint with us and I think that when you write that the verification has been going on for months, it was the right step. Did the casino also give you any reason why this is the case ? What is the problem here, is there something wrong with your documents ? Of course, I definitely recommend not to play until your situation is resolved, so that you don't end up losing your money.
However, I hope that our team will be able to help you and the situation will turn out well in the end. If you have anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
ні, я надіслав всі документи правильно і все правильно, але чому так довго? Я думаю, що це навмисно, тому що вони не хочуть виплачувати мені мій виграш, тому що лише коли я попросив виплатити свій виграш, рахунок раптово закрили, але коли я вніс гроші, чому мене не запитали про підтвердження?
no, I sent all the documents correctly and everything is correct, but why is it taking so long? I think it's on purpose because they don't want to pay me my winnings, because only when I asked to pay my winnings, the account was suddenly closed, but when I deposited the money, why wasn't I asked for verification?
Коли ви робите своє перше виведення коштів, казино зазвичай починає процес перевірки. Однак ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цією процедурою, навіть якщо ми знаємо, що казино ставляться до цього обережно. Чому це займає так багато часу, я не знаю, і я думав, що казино дало вам якусь причину, чому це так. Тобто всі ваші документи схвалені, коли ви кажете, що з ними немає проблем?
У будь-якому випадку, як я вже сказав, наша команда спробує допомогти вам і проконсультувати вас у вашому випадку. Але нам доведеться набратися терпіння і почекати, щоб побачити, як воно розвиватиметься.
When you make your first withdrawal, it's common for the casino to start the verification process. However, we give casinos 14 days to sort out this procedure, even though we know that casinos are careful about it. Why it is taking so long I don't know and I thought the casino had given you some reason why this is so. So all your documents are approved when you say there is no problem with them ?
Anyway, as I said, our team will try to help you and advise you on your case. But we will have to be patient and wait and see how it develops.
а мені з мого 2 місяці без перерви шлють такі повідомлення, схоже тягнуть, поки я не здамся і не забуду, а може вони обманюють всіх, щоб вони платили вклади, а потім блокували профілі.
and they have been sending me such messages non-stop for 2 months from mine, it looks like they are dragging on until I give up and forget about it, or maybe they are scamming everyone into paying deposits and then blocking their profiles.
З моєї точки зору, 2 місяці – це занадто довго для перевірки, і якщо той самий електронний лист повторюється знову і знову, і це нікуди не веде, це дуже неприємно. Я не впевнений, що може бути предметом такого тривалого процесу.
Однак, як я бачив, було оновлено скаргу , і м’яч наразі на стороні казино, тому ми почекаємо, щоб побачити, чи зможе казино відповісти та допомогти вирішити вашу ситуацію. Я хотів би бути позитивним і сподіватися на щасливий кінець. Удачі. ☘️
2 months is too long for verification from my point of view and if the same email is repeated over and over again and it doesn't lead anywhere then it's quite unpleasant. I am not sure what can be the subject of such a long process.
However, as I have seen, there has been an update in the complaint and the ball is currently in the casino's side, so we will wait to see if the casino manages to respond and help resolve your situation. I would like to be positive and hope for a happy ending. Good luck. ☘️
Привіт, чи означає це, що ви досі не отримали відповідної відповіді від казино, і те саме відбувається, коли ви виходите з системи, коли запитуєте? Якщо це так, і ви більше нічого не знаєте, а казино не намагається нічого вирішити, я також спробую написати електронний лист. Якщо нічого не зміниться, і ви все ще перебуваєте в тій самій ситуації без відповіді, то я рекомендую подати скаргу.
Що ти сказав ?
Hello, so does that mean you still haven't received a relevant answer from the casino and the same thing keeps happening that you get logged out when you ask ? If that's the case and you don't know anything more and the casino doesn't try to resolve anything I would try to write an email too. If nothing changes and you are still in the same situation with no reply, then I would recommend filing a complaint.
What do you say ?
О, ти трохи запізнився на вечірку після всього інциденту. Ви думали про те, щоб подати скаргу на нашу сторону? Ви не отримали жодної інформації про свою ситуацію? Дайте мені знати, будь ласка.
Oh, you're a little late to the party since the whole incident. Have you thought about making a complaint on our side? You didn't get any update on your situation ? Let me know, please.
Привіт, я грав на бонусні гроші в Vinyl Casino і використав бонусний оборот повністю. Гроші, які я виграв, так і не були виплачені. Чекаю грошей 2 місяці. Зараз я завантажив усі свої кредитні картки, і мені 20 разів сказали, що їх було направлено до технічної підтримки, але нічого не сталося. Я не отримав жодного листа від служби підтримки.
Hello, I played with bonus money in Vinyl Casino and used the bonus turnover in full. The money I won was never paid out. I've been waiting for the money for 2 months. I've now uploaded all my credit cards and have been told 20 times that it was forwarded to technical support, but absolutely nothing has happened. I haven't received a single email from the support team.
Hallo, ich habe mit Bonusgeld in Vinyl casino gespielt, habe den bonus umsatz komplett umgesetzt. Das gewonnene Geld wurde nie ausgezahlt. Ich warte schon seit 2monaten auf das geld. Mittlerweile habe ich alle kreditkarten schon hochgeladen und wurde 20 mal darauf verwiesen das es dem technischem support weitergeleitet wurde doch absolut nichts ist passiert. Ich habe noch keine einzige Email von dem Support team erhalten.
Привіт, я прочитав, у чому полягає ваша проблема, і мені дуже прикро. Згідно з тим, що я читав, вам все одно потрібно пройти перевірку, так? Але в чому проблема, якщо ви вже стільки разів надсилали їм документи на картку? Казино відповіло вам щось, коли ви запитали?
У будь-якому разі ви подали скаргу , і, сподіваємось, наша команда зможе допомогти вам у вашій ситуації. Але нам доведеться набратися терпіння.
Hi, I've read what your problem is and I'm quite sorry. According to what I read, you still have to go through verification, yes ? But what's the problem if you've already sent them the card documents so many times ? Did the casino say anything to you when you asked ?
Anyway, you have filed a complaint and hopefully our team will be able to help you in your situation. But we'll have to be patient.
Доброго дня, я вже відправив документи на перевірку. Документи прийняли, але при перевірці написано, що потрібні документи, але не вказано, які саме. Я надіслав і своє посвідчення особи, і кредитну картку. Казино не відповідає на мої електронні листи.
Hello, I have already sent the documents for verification. The documents were accepted, but during verification it says that documents are required, but it doesn't say which ones. I have sent both my ID card and my credit card. The casino is not responding to my emails.
Hallo, die Dokumente für die Verifizierung habe ich bereits geschickt. Die Dokumente wurde auch angenommen doch bei der Verifizierung steht das Dokumente benötigt werden aber was für welche steht da nicht. Personalausweis und Kreditkarte habe ich beide gesendet. Das casino Antwortet auf meine emails nicht.
Напевно, це не найкраще, коли це триває так довго, але у мене є одна порада. Я бачив, що ви повторно відкрили скаргу, тому було б доречно, якби ви відповіли там. У вас є кілька годин, інакше його знову відхилять. Якщо ви хочете, щоб наша команда допомогла вам, найкраще зробити це якомога швидше.
Просто натисніть тут і дайте відповідь Вероніці . ⬅️
Однак скільки часу минуло з тих пір, як казино відповіло вам про ситуацію перевірки та документи, які ви надіслали?
It's probably not the best when it's been going on for so long but I have one piece of advice. I saw that you have reopened the complaint, so it would certainly be appropriate if you responded there. You have a couple of hours or it will be rejected again. If you want our team to help you, it would be best to do so as soon as possible.
Just click here and reply to Veronika. ⬅️
However, how long has it been since the casino replied to you about the verification situation and the documents you sent ?
Перший раз я зробив депозит 50 злотих. Гроші пішли з банківського рахунку, а не надійшли на рахунок казино. Я написав в службу підтримки і попросив надіслати їм підтвердження оплати, що я і зробив. Відповіді від них немає. На мої листи ніхто не відповідає.
The first time I made a deposit of 50 zlotys. The money left the bank account and did not arrive at the casino account. I wrote to the support service and asked me to send them proof of payment, which I did. There is no answer from them. Nobody answers my letters.
Первый раз внёс депозит на 50 злотых. Деньги с банковского счета ушли, на счёт казино не поступили. Писал в службу поддержки, попросили меня прислать им подтверждение оплаты что я и сделал. Ответа от них нет. На мои письма никто не отвечает.
О, ти трохи запізнився на вечірку після всього інциденту. Ви думали про те, щоб подати скаргу на нашу сторону? Ви не отримали жодної інформації про свою ситуацію? Дайте мені знати, будь ласка.
Oh, you're a little late to the party since the whole incident. Have you thought about making a complaint on our side? You didn't get any update on your situation ? Let me know, please.
Я нічого не чув від казино, що вони роблять, так це те, що живий чат завжди припиняється, і мене виганяють із чату, я зробив усе, що просили, надіслав кілька скріншотів, у системі вони побачили, що я грав у 100 безкоштовних обертань, але не було жодного виграшу, хоча я довів датою та часом, що виграв бонус.
I haven't heard anything from the casino, what they do is that the live chat always stops and I get kicked out of the chat, I did everything that was asked, sent several screenshots, in the system they saw that I had played the 100 free spins but had no winnings, even though I proved with the date and time that I had won a bonus.
Ich habe nichts mehr vom casino gehört ,was sie machen ist das der live Chat immer abgebrochen wird und ich aus dem chat geworfen werde , habe alles getan was verlangt wurde ,Screenshots.gesendet mehrere, im System haben die gesehen das ich die 100 freespins gespielt habe aber keinen Gewinn, obwohl ich den bewiesen habe mit Datum und Uhrzeit das ich bonus Gewinn erzielt hatte
Перший раз я зробив депозит 50 злотих. Гроші пішли з банківського рахунку, а не надійшли на рахунок казино. Я написав в службу підтримки і попросив надіслати їм підтвердження оплати, що я і зробив. Відповіді від них немає. На мої листи ніхто не відповідає.
The first time I made a deposit of 50 zlotys. The money left the bank account and did not arrive at the casino account. I wrote to the support service and asked me to send them proof of payment, which I did. There is no answer from them. Nobody answers my letters.
Первый раз внёс депозит на 50 злотых. Деньги с банковского счета ушли, на счёт казино не поступили. Писал в службу поддержки, попросили меня прислать им подтверждение оплаты что я и сделал. Ответа от них нет. На мои письма никто не отвечает.
Гей, я не заздрю тобі в цій ситуації. Як довго ви чекаєте на відповідь казино? Іноді це може бути не їх провина, і тому може виникнути проблема на стороні провайдера. Ви пробували запитувати?
Напевно, я б спробував бути терплячим і продовжувати намагатися запитувати, і якщо нічого не зміниться, ми також спробуємо допомогти, хоча ми досить обмежені в цій сфері.
Дайте мені знати, якщо з’явиться щось нове.
Hey, I don't envy you this situation. How long are you waiting for the casino to respond? Sometimes it may not be their fault and therefore there may be an issue on the provider's side. Have you tried asking ?
I would probably try to be patient and keep trying to inquire and if nothing changes, then we will try to help as well, although we are quite limited in this area.
Let me know if anything new comes up.
Я нічого не чув від казино, що вони роблять, так це те, що живий чат завжди припиняється, і мене виганяють із чату, я зробив усе, що просили, надіслав кілька скріншотів, у системі вони побачили, що я грав у 100 безкоштовних обертань, але не було жодного виграшу, хоча я довів датою та часом, що виграв бонус.
I haven't heard anything from the casino, what they do is that the live chat always stops and I get kicked out of the chat, I did everything that was asked, sent several screenshots, in the system they saw that I had played the 100 free spins but had no winnings, even though I proved with the date and time that I had won a bonus.
Ich habe nichts mehr vom casino gehört ,was sie machen ist das der live Chat immer abgebrochen wird und ich aus dem chat geworfen werde , habe alles getan was verlangt wurde ,Screenshots.gesendet mehrere, im System haben die gesehen das ich die 100 freespins gespielt habe aber keinen Gewinn, obwohl ich den bewiesen habe mit Datum und Uhrzeit das ich bonus Gewinn erzielt hatte
Я розумію, просто шкода, що ви не прийшли, коли відбувалася вся ситуація. Якщо з моменту інциденту минуло кілька місяців, очевидно, що казино не буде особливо цим займатися.
Тому, якщо виникне проблема, я рекомендую спробувати її вирішити в казино, а якщо це неможливо, напишіть сюди, і ми побачимо, що можна зробити. Не чекайте так довго, оскільки це зменшує ваші шанси на успіх.
Я сподіваюся, що подібні сценарії більше не повторяться і у вас будуть кращі сесії. 😕
I understand, it's just a pity you didn't come when the whole situation was happening. If it's been a few months since the incident, obviously the casino won't be dealing with it much.
Therefore, if there is a problem, I recommend you try to resolve it with the casino and if that is not possible, feel free to write here and we will see what can be done. Don't wait so long because it reduces your chances of success.
I hope that similar scenarios won't happen again and you will have better sessions. 😕
Нічого нового з їхнього боку не сталося. Я знову їм написав. Вони обіцяють розібратись і не надсилають мені жодної відповіді. На мій погляд це шахраї. У мене ніколи не було таких проблем з жодним казино; Я давно граю в інтернеті. Єдина хороша річ полягає в тому, що я зробив лише один депозит у них. Вся довіра до них була втрачена, щоб продовжувати грати.
Nothing new happened on their part. I wrote to them again. They promise to look into it and don’t send me any answer. In my opinion these are scammers. I have never had such problems with any casino; I have been playing on the Internet for a long time. The only good thing is that I only made one deposit with them. All trust in them was lost to continue playing.
Ничего нового с их стороны не произошло. Написал им в очередной раз. Обещают разобраться и никакого ответа мне не присылают. По моему мнению это мошенники. У меня ещё ни с одним казино таких проблем не было, играю в интернете долго. Радует только то что сделал у них только один депозит. Всё доверие к ним пропало чтобы дальше играть.
Іноді це може зайняти час, якщо виникають несподівані проблеми. Найкраще було б дізнатися, на чиєму боці. Сподіваюся, коли вони розберуться, вони зможуть це вирішити, і коли ви надішлете їм квитанцію, я сподіваюся, що все буде вирішено.
З іншого боку, мені було б незручно просто чекати, не знати, що відбувається, і не мати часових рамок. Отже, як би мені не було неприємно це говорити, вам доведеться почекати і, очевидно, продовжувати інформувати себе в розумний час про те, як справи та що відбувається.
Якщо у вас є якісь новини, не соромтеся опублікувати та дайте мені знати.
Sometimes it can take time if unexpected problems arise. The best thing to do would be to find out on whose side. When they look into it, I hope they can sort it out, and when you have sent them a receipt, I hope it will be settled.
On the other hand, I would not be comfortable just waiting and not knowing what is going on and not having any timeframe. So, as much as I hate to say it, you will have to wait and obviously continue to keep yourself informed at a reasonable time as to how it is and what is going on.
If you have any news, feel free to post and let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.