Привіт Player37!
Я також з Австрії і, можливо, зможу вам допомогти.
Дивно, що банк створює вам проблеми, ви рідко це чуєте.
Можна запитати, в якому банку ви?
Bawag, Bank Austria, Erste Bank, Raiffeisenbank, Volksbank?
Отже, на перший погляд, я б запропонував у кожному казино анулювати зняття коштів (якщо це все ще можливо)
інакше гроші повернуться в казино, якщо ваш банк їх відхилив.
Якщо ці казино пропонують Skrill, я рекомендую створити обліковий запис і надіслати запит на зняття коштів через Skrill.
Ви можете замовити кредитну картку через Skrill за 10 євро, якою потім зможете скористатися, не помітивши нічого про транзакції. 🙂
Наприклад, ви знімаєте свої виграші через Skrill, а потім використовуєте картку Skrill, щоб вивести ці виграші.
Отже, ваш банк мало що знає.
Якщо вони не мають Skrill, повідомте мені, які способи оплати вони мають, щоб я міг вам допомогти.
Для всього є рішення, не хвилюйтеся.
Що стосується вашого банку, я б поставився до цього серйозно, оскільки ви знаєте, які суворі фінанси в Австрії.
Ви можете поговорити зі своїм консультантом, але якщо він надішле повідомлення з нагадуванням, я особисто спробую перерахувати кошти в іншому місці, перш ніж шукати розмови.
Я можу припустити, що деякі виплати для вашого банку надходять від сумнівних постачальників, тому вони створюють вам проблеми, але це лише припущення.
Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися зі мною.
З найкращими побажаннями
Hello Player37!
I'm also from Austria and maybe I can help you.
Amazing that the bank is causing you problems, you rarely hear that.
May I ask which bank you are with?
Bawag, Bank Austria, Erste Bank, Raiffeisenbank, Volksbank?
So on the face of it and thought I would suggest that at every casino you should void the withdrawals (if it is still possible)
otherwise the money will end up back at the casino if your bank declined it.
I would recommend that if these casinos offer Skrill, you create an account and request withdrawals via Skrill.
You can order a credit card via Skrill for €10, which you can then use without your bank noticing anything about the transactions. 🙂
For example, you withdraw your winnings via Skrill and then use the Skrill card to withdraw those winnings.
So your bank doesn't know much.
If they don't have Skrill let me know what payment methods they have so I can help you further.
There is a solution for everything, don't worry.
As for your bank, I would take it seriously, as you know how strict they are with finances in Austria.
You could talk to your advisor, but if they were to send a message with a reminder, I would personally try to disburse the funds elsewhere before I seek the conversation.
I can imagine that some payouts for your bank come from dubious providers, which is why they cause you problems but this is only a guess.
If you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
Best regards
Hallo Player37!
Ich komme auch aus Österreich und kann dir vielleicht behilflich sein.
Erstaunlich das die Bank dir Probleme bereitet, hört man auch selten.
Dürfte ich dich fragen, bei welcher Bank du bist?
Bawag, Bank Austria, Erste Bank, Raiffeisenbank, Volksbank?
Also auf den ersten Blick und Gedanken würde ich vorschlagen, dass du bei jedem Casino die Auszahlungen stornieren solltest (Wenn dies noch möglich ist)
andernfalls wird das Geld wieder beim Casino landen, wenn deine Bank dies abgewiesen hat.
Ich würde dir empfehlen, falls diese Casinos Skrill anbieten, dir ein Konto anzulegen und die Auszahlungen via Skrill zu beantragen.
Über Skrill kannst du dir um 10 € eine Kreditkarte bestellen, die du dann nutzen kannst, ohne dass deine Bank etwas von Transaktionen mitbekommt. 🙂
Zum Beispiel, du lässt deine Gewinne über Skrill auszahlen und nutzt dann die Skrill Karte um diese Gewinne abzuheben.
So weiß deine Bank nicht viel.
Falls sie kein Skrill haben sag, mir Bescheid welche Zahlungsmethoden sie haben, damit ich dir weiter behilflich sein kann.
Es gibt für alles eine Lösung, keine Sorge.
Was deine Bank betrifft, würde ich diese ernst nehmen, da du weißt, wie streng die bei uns in Österreich mit Finanzen sind.
Mit deiner Beraterin könntest du sprechen, aber wenn die schon eine Nachricht mit einer Mahnung schicken würde ich persönlich versuchen die Gelder anderweitig auszuzahlen, bevor ich das Gespräch suche.
Ich kann mir vorstellen, dass einige Auszahlungen für deine Bank von unseriösen Anbietern kommt, weswegen sie dir Probleme bereiten ist aber nur eine Vermutung.
Bei weiteren Fragen stehe ich dir gerne zur Verfügung.
Beste Grüße
Автоматичний переклад.