Я хотів би запитати вас, про що це, якщо ви не заперечуєте.
Я знайшов лише одну закриту скаргу, яку ви опублікували проти iWild Casino . Так, його було відхилено, але через відсутність наданих вами доказів.
Цитування:
«Гравець з Австрії подав запит на самовиключення через залежність від азартних ігор, однак невдовзі після цього він зміг знову відкрити свій рахунок. Гравець не надав доказів того, що він просив самовиключення, тому ми були змушені відхилити цю скаргу».
Ну навіщо нам зв'язуватися з казино, якщо у нас буквально порожні руки? Я маю на увазі, що ми повинні вимагати від caisno, щоб забезпечити ваш позов?
Насправді невірно сказати, що ми не контактуємо з казино, тому що нас не хвилюють закони. З іншого боку, багато гравців з різних країн все ще схильні грати в «нелегальних» казино - як ви кажете. Тому ми прагнемо надати огляди всіх доступних казино. Ми надаємо інформацію, не плутайте це з акціями, будь ласка.
I'd like to ask you what this is about if you don't mind.
I only found one closed complaint you posted against iWild Casino. Yes, it was rejected, but due to a lack of evidence provided by you in the first place.
Quoting:
"The player from Austria requested self-exclusion due to gambling addiction, however, he was able to reopen his account soon after. The player didn't provide proof that he requested self-exclusion, therefore we were forced to reject this complaint."
Well, why would we contact the casino if our hands are literally empty? I mean, what should we demand from the caisno to secure your claim?
It is not actually accurate to say we do not contact the casinos because we do not care about the laws. On the other hand, many players from various countries still tend to play in "illegal" casinos - as you say. Thus we aim to provide casino reviews for all available casinos. We provide information, do not confuse that with promotions, please.
Автоматичний переклад.