1 рік тому
90% було порівняння? Це чудово після часу, вітаємо!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
0
90% було порівняння? Це чудово після часу, вітаємо!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
Я згоден з вами, Деніеле, але це той випадок, коли Casino Guru несправедливий. У моєму випадку казино дозволило мені підписатися та внести депозит, і коли я намагався завершити KYC, щоб зняти кошти, це не спрацювало, оскільки я не на список країн. Коли я зв’язався з ними, вони сказали мені, що, оскільки я француз, я не можу зняти більше, ніж мій депозит! Завжди менше. І після цього вони блокують моїй країні доступ до казино, і мені довелося відкрити справу тут.
Мені вдалося отримати скріншот і докази з моєю IP-адресою, але гуру казино сказав мені подати скаргу на ліцензію.
Я клянуся, що вони сфальсифіковані, тому що закрити скаргу без доказів, без пояснень, без нічого....
До речі, докази, надані казино, були фальшивими, і я це довів... Тож я не розумію, чому гуру казино може терпіти брехунів і шахраїв, як вони..
I agree with you Daniel, but they are case where Casino Guru is not fair, for my case the casino let me suscribe and deposit, and when I try to complete the KYC to withdraw it wasn't working because I'm not on the list of country. When I contacted them they claim to me that as I'm french I cannot withdraw more than my deposit ! Always less. And after that they block my country to access the casino, and I had to open a case here.
I've managed to have screenshot, and proof with my IP, but casino guru told me to open a complaint to the licence.
I swear they are rigged, because the close the complaint with no proof, no explanation, nothing....
Btw, the evidence provide by the casino here were fake and I've proved it... So I don't understand why casino guru can stand with liar and scammer like them..
Я розглядаю скаргу, про яку ви тут згадали. Я помітив, що ви запитали в казино, чи дозволено вам грати з Франції, але ви також поставили інші запитання. Служба підтримки відповіла на інше запитання щодо BTC, але вони не підтвердили, що ви можете грати з Франції відповідно до наданого знімка екрана.
Незважаючи на те, що казино можуть бути дружніми до VPN, це не означає, що ви можете грати в них із обмеженої країни. Це лише означає, що ви можете грати з дозволеної країни, але захистити себе за допомогою VPN. Здається, ви зареєструвалися в країні з обмеженнями за допомогою VPN.
У будь-якому випадку ми не закрили вашу скаргу назавжди. Як сказано в резюме:
«Було вирішено, що гравець повинен подати скаргу до органу ліцензування казино, тому скаргу було тимчасово закрито в очікуванні результатів розслідування регулятора. Після отримання їхнього рішення скаргу буде повторно відкрито та оновлено за потреби».
Це просто означає, що ми хотіли знати думку влади з цього приводу, оскільки ми не були на 100% впевнені, хто правий, а хто винний у цій справі.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Я розглядаю скаргу, про яку ви тут згадали. Я помітив, що ви запитали в казино, чи дозволено вам грати з Франції, але ви також поставили інші запитання. Служба підтримки відповіла на інше запитання щодо BTC, але вони не підтвердили, що ви можете грати з Франції відповідно до наданого знімка екрана.
Незважаючи на те, що казино можуть бути дружніми до VPN, це не означає, що ви можете грати в них із обмеженої країни. Це лише означає, що ви можете грати з дозволеної країни, але захистити себе за допомогою VPN. Здається, ви зареєструвалися в країні з обмеженнями за допомогою VPN.
У будь-якому випадку ми не закрили вашу скаргу назавжди. Як сказано в резюме:
«Було вирішено, що гравець повинен подати скаргу до органу ліцензування казино, тому скаргу було тимчасово закрито в очікуванні результатів розслідування регулятора. Після отримання їхнього рішення скаргу буде повторно відкрито та оновлено за потреби».
Це просто означає, що ми хотіли знати думку влади з цього приводу, оскільки ми не були на 100% впевнені, хто правий, а хто винний у цій справі.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Привіт Даніель,
У мене з ними кілька проблем:
Щодо влади, я впевнений, що цим людям байдуже до скарги, тому що це казино не надало жодних документів і не відповіло про повернення грошей, які вони не зарахували... Я не довіряю їх, і я знаю, що уряд Кюрасао запізнюється з новою постановою, але я знаю, чому вони взагалі її не дотримуються...
Я звернувся до них із судовою порадою, тому що це несправедливо, як вони зі мною поводяться.
Hello Daniel,
I have several issue with them :
About the authority, I'm sure those people don't care about complaint, because this casino didn't provide any documents and didn't reply about the refund of the money they didn't credited... I don't trust them, and I know the curaçao gov is late on the new regulation, but I know thats why they are not respecting it at all...
I've took a legal councel against them, because its not fair how they are treating me.
Закон такий, і якщо гравці мають можливість відшкодувати свої втрати, багато хто це робить. Неважливо, як ви це оцінюєте морально, це просто реальність і це в природі речей.
Я не заперечую той факт, що коли гравці мають можливість повернути гроші, вони можуть це зробити. Я б просто не підтримував це активно, рекомендував би кожному австрійському гравцеві у випадках, коли казино ставилося до них справедливо (і ставилося до них як до будь-якого іншого гравця, який мав такі ж шанси на виграш).
Аспект відповідальних азартних ігор, про який ви тут згадали, дає нове світло в дискусію. Для австрійських гравців, які дотримуються австрійських ліцензованих казино, буде краще, якщо вони нададуть можливість заблокувати себе в усіх казино (ліцензованих в Австрії), оскільки це той тип захисту, який ви хочете використовувати, коли відчуваєте, що азартні ігри виходять з-під вашого контролю .
З іншого боку, я боюся, що ви дійдете саме до того, що вони досягли у Великій Британії. Ви можете заблокувати себе в усіх ліцензованих у Великобританії казино через GAMSTOP. Результатом є те, що гравці, яких заблокували на кілька років у GAMSTOP, починають шукати інші казино. Казино з ліцензією MGA не приймають їх (на відміну від ситуації в Австрії), тому вони змушені грати в ліцензованих або неліцензійних казино на Кюрасао, і вони грають там.
Результатом є те, що вони блокують себе в казино, які є найкращими та найбезпечнішими для них на GAMSTOP. Тоді казино MGA, які загалом є пристойними, не приймуть їх, тоді гравці стають ще вразливішими, оскільки можуть почати грати в казино, які насправді не піклуються про жодні закони. Деякі з цих казино можуть бути чудовими. Навіть у нас є, наприклад, ліцензовані казино Кюрасао з рейтингом 9+, але ви напевно знаєте, що грати в таких або неліцензованих казино може бути проблематично. Послуги, які вони надають, дуже відрізняються. Зрештою, найбільші азартні гравці, заблоковані в Австрії, почнуть грати в тіньових неліцензованих казино, які взагалі не піклуватимуться про відповідальну гру, і судитися з ними не матиме жодного ефекту.
The law is what it is and if players have the ability to recoup their losses, many do. It doesn't matter how you evaluate it morally, that's just the reality and it's in the nature of things.
I don't deny the fact that when players have the option of reclaiming the money back, then they can do so. I just wouldn't support it actively, recommending it to every single Austrian player in cases where the casino treated them fairly (and treated them as any other player who had the same chance for winnings).
The responsible gambling aspect you mentioned here brings a new light into the discussion. It's definitely better for Austrian players sticking to Austria licensed casinos if they bring the option of blocking yourself from all casinos (licensed in Austria) since this is the kind of protection you want to use when you feel like the gambling is getting out of your control.
On the other hand, I'm afraid that you'll reach exactly the same point they have in the Great Britain. You can block yourself from all UK licensed casinos through GAMSTOP. The result is that players who get blocked for a few years on GAMSTOP start looking for other casinos. MGA licensed casinos won't accept them (contrary to the situation in Austria) so they're forced to play in Curacao licensed or unlicensed casinos and they do play there.
The result is that they block themselves in casinos that are the best and safest for them on GAMSTOP. Then MGA casinos that are generally decent won't accept them, then the players are even more vulnerable since they can start playing in casinos that don't really care about any law. Some of those casinos can be great. Even we have for example Curacao licensed casinos with ratings 9+, but you surely know that playing in those or unlicensed casinos can be problematic. Their services provided differ a lot. Eventually, the biggest gamblers blocked in Austria will start playing in shady unlicensed casinos that won't care about responsible gambling at all and suing them won't have any effect.
Яке це має відношення до теми?
What has that got to do with the topic ?
Was hat das mit dem Thema zu tun ?
Вчора я отримав листа від Advofin про те, що Pokerstars досі не платить. Я чекав 90 000 рік... Pokerstars витрачає сотні мільйонів на рекламу, але не платить, незважаючи на заголовок виконання! Деякі компанії можуть дозволити собі все! до біса їх!!
Yesterday I received a letter from Advofin that Pokerstars is still not paying. I've been waiting for 90,000 for 1 year... Pokerstars spends 100s of millions on advertising but doesn't pay despite the execution title! Certain companies can afford anything! fuck them!!
Gestern kam Schreiben von Advofin dass Pokerstars nach wie vor nicht zahlt. Warte seit 1 Jahr auf 90000... Pokerstars gibt 100erte Millionen für Werbung aus zahlt aber trotz Exekutionstitel nicht! Gewisse Unternehmen können sich alles erlauben! Fuck them!!
Привіт, я перемістив твій допис у цю тему, оскільки на цю тему вже ведеться дуже довга дискусія.
Hi, I moved your post into this thread, because there's already a very long discussion regarding this topic.
Привіт, це означає, що виконання ще не проведено, інакше у вас були б ваші гроші.
Hello, that means the execution has not yet been carried out, otherwise you would have your money.
hallo, das heisst die Exekution wurde noch nicht durchgeführt sonst hättest du ja dein geld.
Я також бачу, що він досі не має титулу в суді на Мальті
I also see that he still has no title in court in Malta
sehe ich auch so, dass er in Malta noch keinen Titel hat vor Gericht
коли було звичайне судове засідання в австрії?
when was the normal court hearing in austria?
wann war die normale verhandlung in österreich bei gericht?
Advofin тестує правильну стратегію виконання...
Advofin tests the right execution strategy...
Advofin testet die richtige Exekutionsstrategie...
якби судове засідання в австрії було в лютому 2022 року, то воно все одно не буде таким довгим... я чекав набагато довше 😉
if the court hearing in austria was in february 2022 then it won't be that long anyway... i've been waiting much longer 😉
wenn die gerichtsverhandlung in österreich im februar 2022 war dann ist das eh noch nicht so lange aus… ich warte schon viel länger 😉
Так, я теж це читав деякий час тому…….😉
Yes, I read that too some time ago…….😉
ja das habe ich auch mal gelesen vor einiger zeit…….😉
Зі мною також, але інше казино .. вони, мабуть, просто тестують у кожному казино.
With me also but another casino .. they probably just test at every casino.
Beim mir auch aber anderes Casino .. die testen wohl grad bei jedem Casino.
Моє перше слухання відбулося наприкінці 2021 року 🙂
My first hearing was at the end of 2021 🙂
Meine erste verhandlung war ende 2021 🙂
Я думаю, що зелений...
що перевірено, що ви маєте на увазі? 🤔
I think the green one...
what is tested, what do you mean by that? 🤔
der grüne denk ich…
was wird getestet, was meint ihr damit? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.