ФорумКазиноViggoslots Casino - загальне обговорення

Viggoslots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від simplyme
|
20371 переглядів 101 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
simplyme
1 рік тому

Це була така неправда, ти справді мене схвильував, ніби ти справді знав, що я отримаю ці гроші, вони мега казино — це шахрайство 💯

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю що трапилось.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з Viggoslots. Досі вони завжди виплачували надійно, але сьогодні вони скасували моє зняття, надіславши електронний лист про те, що я нібито порушив положення та умови бонусу. хтось може допомогти мені тут

Автоматичний переклад.
schaeftlein
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що спочатку нам потрібно знати, у порушенні яких правил вас звинувачують. Чи можете ви поділитися повним поясненням казино? Якщо ви не отримали, запитайте у оператора і повідомте мені.

Щоб допомогти вам, нам потрібно дізнатися, що, на думку казино, ви зробили.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ОБЕРЕЖНО ШАХРАЙСТВА!


Я вніс 100 євро і отримав бонус 100 євро.

Я грав у Big Bass Bonanza та Hotline 2.

Я дійшов до 760 євро.

Я виплатив 600 євро та погодився, що бонус закінчиться. Це означає, що бонус у 100 євро зник, а я все ще мав 60 євро реальних грошей. З цим я трохи покрутився нормально і поставив останні 30 євро на рулетку на червоне, але не отримав жодного прибутку.


Тоді весь виграш було утримано, і я отримав лише депозит у розмірі 100 євро на свій рахунок гравця. Отже, незважаючи на те, що я погодився з тим, що термін дії бонусу закінчується, я продовжую грати на реальні гроші та не виграв грошей із €30 на рулетці, це є їхньою причиною для утримання всіх виграшів.

УВАГА ЗАРАЗ НАЙКРАЩЕ!

Потім я поговорив зі службою підтримки через чат.

Ми довго писали, і я намагався пояснити, що це обман і я правий.

Тоді мене без попередження забанили назавжди.

Це означає, що €100, які були на моєму рахунку гравця, тепер зникли.

Автоматичний переклад.
Wong030
1 рік тому

Виходячи з того, що ви тут описали, ви точно не повинні втратити свій депозит на основі вашої розмови в чаті. У будь-якому випадку, коли справа доходить до гри з бонусом, а потім відхилення бонусних грошей пізніше, дуже важливо знати точні умови бонусу та свої дії.

Я припускаю, що саме це розглядатимуть мої колеги у вашій скарзі, тому я не хочу вдаватися в подробиці.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я отримав це електронним листом:

Команда захисту гравців ViggoSlots зв’яжеться з вами щодо вашого останнього контакту з нашою командою підтримки клієнтів, коли ви надсилали запит на відшкодування.

Ми хотіли б повідомити вам, що після розгляду вашої заявки ми не зможемо відшкодувати депозити відповідно до запиту.

Це рішення було прийнято відповідно до наступних умов, яких ви не дотримувалися під час реєстрації свого облікового запису в нас:

9.4 Положення про азартні ігри та послуги платформ регулюються законодавством Кюрасао. Ви несете виключну відповідальність за дотримання всіх застосовних законів у вашій країні проживання та якщо застосовне законодавство вашої країни проживання дозволяє вам грати в азартні ігри та, отже, відкрити рахунок у нас. Ми не несемо відповідальності, якщо ви порушите чи порушите будь-який відповідний закон. В іншому випадку ми залишаємо за собою право відмовити в наданні вашого облікового запису або деактивувати його, не несучи перед вами жодної відповідальності.


Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь бачив.

Мені не тільки відмовили у виграші, але й вкрали мої власні гроші.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Відповідь із чату:

англійська:

Лія: Зрозумійте, що ми закриваємо ваш рахунок з міркувань безпеки без можливості повторного відкриття та збереження балансу.

16:07

Лія: Бажаємо всього найкращого в майбутньому.

16:07

Лія: Було приємно вам допомогти. Не соромтеся звертатися в будь-який час. Бажаю тобі гарного дня.

16:07


німецька:

Будь ласка, зверніть увагу, що з міркувань безпеки ми закриємо ваш обліковий запис без можливості його повторного відкриття та збереження залишкового балансу.



Автоматичний переклад.
Wong030
1 рік тому

Ну, добре, добре... звучить цікаво. Тож я розумію, що ви можете грати з обмеженої країни в їхньому казино, і навіть якщо вони дозволяють вам робити депозит і грати на свої гроші, вони збираються зберегти ваш баланс як покарання.

Будь ласка, додайте у свою скаргу ті самі тексти, які ви тут скопіювали. Я вважаю, що це корисна інформація для нашої команди з розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
Wong030
1 рік тому

У мене був такий самий випадок, але мені його добре пояснили, і, на мою думку, це має сенс. Я також грав з бонусом. Виплатили та продовжили гру із залишком на балансі. Потім я зробив високі ставки по 10 євро. Першу виплату для мене скасували, пояснюючи це тим, що гроші, на які я грав, походять від виграшу, який прийшов із бонусом. Можливо, це тому, що це не справжнє казино Wager, інакше бонусними умовами можна легко зловживати. Має сенс, на мою думку. Наприклад, якщо ви граєте з бонусом, який має високу ставку, і завершуєте його, гроші є суто умовними. З бонусом без ставок він просто працює інакше. Ну, я можу зрозуміти хвилювання, але я також можу зрозуміти Viggoslots тут. Я навіть думаю, що є бонусні умови, але мені доведеться перевірити ще раз.

Автоматичний переклад.
Amelie069
1 рік тому

Привіт,

На жаль, через процес перекладу деякі моменти були частково втрачені, я б сказав.

Не могли б ви допомогти мені з цією частиною, де ви сказали: «Це, мабуть, тому, що це не справжнє казино Wager, інакше умовами бонусу можна легко зловживати».

Я просто хочу бути впевненим - дякую!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ми підтверджуємо отримання вашого електронного листа,


Щодо відшкодування 182,52 євро, зверніть увагу, що воно було схвалено нашим фінансовим відділом 17 жовтня 2023 року.


Повернення коштів здійснено на Ваш рахунок № ***9528.


Для вашої інформації: після підтвердження нашим фінансовим відділом відшкодування може зайняти до 10 календарних днів, щоб надійти на ваш банківський рахунок.


Ми запрошуємо вас зачекати до 27 жовтня 2023 року, перш ніж повернутися до нас.


У разі неотримання відшкодування ми просимо вас надати нам офіційну банківську виписку з усіма транзакціями з відповідних дат у форматі PDF.


Потім ми можемо передати його до нашого фінансового відділу для подальшого дослідження.


Привіт, шановна команда з Vigoslott.com, я все ще чекаю на свої гроші. Я буду продовжувати негативно повідомляти про ViggoSlots на всіх сайтах з оглядами онлайн-казино, доки не отримаю свої гроші. Це останній безлад.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Лінивий привід для невиплати виграної суми.

Я зареєструвався на Viggoslots у березні 2023 року та втратив близько 5000 євро,

Тоді 15 липня 2023 року я виграв майже 10 000 євро з депозитом у 400 євро без бонусу, а потім виплатив 8 000 євро на свій німецький рахунок Iban

Мою виплату перевірили та схвалили gigas, потім через 3 дні гроші знову повернули. Мабуть, у цьому винен мій банк. Я запитав у своєму банку, ми нічого про це не знали, потім я зробив другу спробу з іншим номером IBAN, нібито перерахованим через 10 днів, те саме сталося, гроші були зараховані назад у Viggoslots. Потім я спілкувався в прямому ефірі з Viggoslots протягом 45 хвилин і спробував можливі варіанти, але щоб отримати виплату, вони змусили мене чекати в чаті так довго і не дали мені чіткої підказки, як я можу отримати свою виплату. Не було жодних проблем під час внесення депозитів за допомогою кредитної картки, під час виплати з Viggoslots у мене є різні варіанти німецького IBAN іспанського IBAN Люксембургу, жодної допомоги від vigoslott щодо того, як отримати мої гроші. На запитання, що знову трапилося, вони не змогли дати мені чіткої відповіді. Я припустився помилки, розчаровано продовжив гру і знову все програв. Я раджу всім, хто в моїй ситуації, не довіряти цим онлайн-казино, тому що я роками грав у кількох онлайн-казино і здебільшого програвав, а коли дійшло до виплати, мої гроші не виплачували з нібито причин. Будь ласка, будьте обережні, тому що ви можете просто викинути гроші у вікно. PS, знайомі з цими ймовірними тестувальниками казино, пишуть лише позитивні слова про певні казино, ми покладаємося на них, щоб грати, і тоді у вас є лише проблеми. Я думаю, що за цих позитивних тестувальників платять казино.


Дата проведення: 29 липня 2023 р


Автоматичний переклад.
Yas75
10 міс. тому

Проблема полягає в тому, що щоразу, коли ви продовжуєте грати на виграні гроші та зрештою їх програєте, вам важко вимагати відшкодування від казино. Казино завжди може стверджувати, що вони чекали на вас (можливо, якісь документи тощо), а ви стверджуватимете протилежне 😕

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день,


Мій вихід із Viggoslots також затримується. Мабуть тому, що вони повинні робити додаткові перевірки у своєму платіжному відділі. Я пройшов перевірку KCF без будь-яких проблем, грав без бонусу, а тепер нібито все затримується, чому?... Ви повинні бути щасливі знову внести все, що програли, але в цьому казино так важко вивести гроші. Я не думаю, що це дуже доброзичливо.

Автоматичний переклад.
Oshimosu
5 міс. тому

Чи можу я запитати, коли саме ваш обліковий запис було підтверджено та чи було у вас успішне зняття коштів раніше в цьому казино? Який поточний стан, будь ласка?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день,


Перевірка була електронною поштою та пройшла дуже швидко без проблем. Я ще не отримав виплату від цього казино. А нинішній статус такий, що мене відстрочують і лише кажуть, що ще раз ретельно перевірять, бо хочуть бути дуже точними. Не знаю з чим...

Я також можу надіслати скріншоти електронних листів сюди.



З повагою

Автоматичний переклад.
Oshimosu
5 міс. тому

Скріншоти публікувати не потрібно, не переживайте. Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Як довго ви чекаєте на зняття? Я запитую, тому що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Якщо мова йде про перший, то зазвичай він займає більше часу, тому ми маємо такий часовий проміжок.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт

Мій обліковий запис підтверджено, Viggoslots не повертає мої гроші, і я хвилююся з цього приводу. Чи може хтось, будь ласка, допомогти мені отримати мої гроші від Viggolsots?

Автоматичний переклад.
00sabbysingh7
1 тиждень тому

Гей, як довго ти чекаєш на зняття коштів? Чи сказали вам у казино щось про цю затримку? Ви грали тут з бонусом чи ні?

Будь ласка, опишіть свою ситуацію детальніше, щоб я міг краще її зрозуміти.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого