2 р. тому
Тут ви можете обговорити Viggoslots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У чорному списку, у мене просто проблеми з тисячами інших гравців, шахрайство, умови та умови щодо гравців, конфісковані виграші... тощо.?... MOUNTBERG aka GAMMIX aka DANGAARD
Blacklisted, I just have problems with thousands of other players, cheating, T&Cs against players, confiscated winnings... and so on.?...MOUNTBERG aka GAMMIX aka DANGAARD
Auf der schwarzen Liste, ich habe nur Probleme mit Tausenden von anderen Spielern, Betrug, AGB gegen Spieler, beschlagnahmte Gewinne ... und so weiter .?...MOUNTBERG alias GAMMIX alias DANGAARD
Привіт,
Я перевірив вашу скаргу на Viggoslot про можливу затримку платежу. Насправді тут потрібні деякі оновлення, особливо щодо бонусу, який ви взяли.
У будь-якому випадку, ми вважаємо умови та умови казино дуже несправедливими , тому, можливо, натомість можна розглянути деякі більш справедливі казино. Зрештою, це ваша друга скарга.
Сподіваюся, незабаром буде уточнено питання оплати.
Hello,
I checked your complaint against the Viggoslot about possible payment delay, it actually needs some updates now, especially about the bonus you took.
Anyway, we mark the casino's T&C to be very unfair, so maybe some more fair casinos can be considered instead. This is your second complaint after all.
I hope the payment will be clarified soon.
Це не тільки несправедливо, це шахрайство та навмисне введення в оману!
Я читав те саме від багатьох інших гравців.
Not only is this unfair, it is fraudulent misrepresentation and intentional!
I've read the same from many other players.
Das ist nicht nur unfair, das ist arglistige Täuschung und zwar vorsätzlich!
Das gleiche habe ich von vielen anderen Spielern gelesen.
Не хочу здатися грубим, але чому ви досі там граєте?
I do not want to sound rude, but why are you still playing there?
Шановна Радка
Я там більше не граю, я двічі вносив там депозит, цього достатньо, другий раз тільки тому, що мені запропонували бонус на перший депозит разом з другим депозитом.
1. Шахрайські комерційні умови
2. Поганий досвід гравців
3. Казино внесено в чорний список багатьох порталів оглядів
4. Ліцензія не існує, як повідомляє Curacao CE.
Dear Radka
I don't play there anymore, I deposited twice there, that's enough, the second time only because they offered me the first deposit bonus with the second deposit.
1. Fraudulent Business Terms
2.Poor player experiences
3. Casino blacklisted in many review portals
4.The license does not exist as communicated by Curacao CE.
Liebe Radka
Ich spiele da Jetzt nicht mehr, habe 2x da eingezahlt, das reicht, das 2.mal nur weil die mir den Ersteinzahlung Bonus mit der 2. Einzahlung angeboten haben.Dieses Unternehmen handelt vorsätzlich betrügerisch, um sich an den Loyalen Spielern zu bereichern.
1. Betrügerische Geschäftsbdingungen
2.Schlechte Spielererfahrungen
3. Casino auf der schwarzen Liste in vielen Bewertungsportalen
4.Die Lizenz gibt es nicht, wie von Curacao CE mitgeteilt.
Дорогий просто мені,
добре, дякую за пояснення.
Однак я вважаю, що ви не маєте рації, коли справа доходить до ліцензії, вона фактично ліцензована під Antillephone NV:
Якщо ви випадково знайдете іншу інформацію, будь ласка, поділіться нею з нами, бажано у формі електронних листів або друкованих скрін.
Dear simplyme,
ok, thanks for the explanation.
However, I think that you are not correct when it comes to the license, it's actually licensed under the Antillephone N.V.:
If you happen to find some other information though, kindly share it with us preferably in the form of emails or print screens.
Що ж, я надсилаю вам доказ того, що якщо ви заходите на сайт із головної панелі, там є логотип/валідатор.
Можливо, під час перегляду на мобільному телефоні логотип знаходиться в іншому місці.
У будь-якому випадку, ви запитували в казино про ліцензію, будь ласка?
Well, I send you proof, that if you access the site from the main panel the logo/validator is there.
It may be that when viewed on mobile, the logo is somewhere else.
Anyway, have you asked the casino about the license, please?
Будь ласка, якого постачальника ліцензій ви запитали? На даний момент під юрисдикцією Кюрасао знаходиться 4:
Я просто хочу переконатися, що ви запитали Antillephone NV
Which licensing provider have you asked, please? At the moment, there are 4 under the Curacao jurisdiction:
I just want to make sure that you asked the Antillephone N.V.
Я написав CEG і Certria@gaminglicences.com
По-друге, це ліцензія Antillephone, на яку вони досі не відповіли.
Я думаю, що можу списати 700 євро, тому що після того, що я прочитав тут та на інших форумах, вони теж не комунікабельні.
Як лояльний гравець, я більше не входитиму в казино Mountberg Group, а також у жодне казино, яке розташоване у Східній Європі, більшість з них на Кіпрі, переказуватиме гроші через постачальників платіжних послуг до Польщі чи Естонії тощо, і Curaca це дозволяє. . Потім він зникає в криптовалютах... і я дізнаюся у відділі захисту прав споживачів, які в мене є варіанти
Я просто хочу попросити вас ще раз уважно прочитати німецьку версію T&C, я не можу знайти нічого, що я зробив неправильно.
I wrote to the CEG and Certria@gaminglicences.com
The second, that is the Antillephone license they have not responded to so far.
I think that I can write off the €700, because after what I've read here and in the other forums, they're not communicative either.
As a loyal player, I will no longer enter a casino of the Mountberg Group and also no casino that is located in Eastern Europe, most of them in Cyprus, transfer the money via payment service providers to Poland or Estonia etc. and Curaca allows that. It then disappears in crypto currencies... and I will find out from consumer protection what my options are
I just want to ask you to read the German version of the T&C carefully again, I can't find anything that I did wrong.
Ich habe die CEG und Certria@gaminglicences.com angeschrieben
Die zweite , das ist die Antillephone Lizenz die haben bis jetzt nicht geantwortet.
Ich denke mal dass ich die 700€ abschreiben kann, denn nachdem was ich hier und in den anderen Foren gelesen habe, sind die auch nicht kommunikativ.
Ich werde als loyaler Spieler kein Casino der Mountberg Gruppe mehr betreten und auch kein casino was in Osteuropa angesiedelt ist, die meisten in Zypern, transferieren das Geld über Zahlungsdienstleister nach Polen oder Estland usw.und Curaca lässt das zu. Es verschwindet dann in krypto Währungen...und ich werde mich beim Verbraucherschutz informieren was ich für Möglichkeiten habe
Ich möchte dich nur nochmal bitten die deutsche Version der T& C genau zu lesen, ich finde da nichts was ich falsch gemacht habe.
Привіт,
тому Certria на даний момент не є правильним способом. Антилефон може реагувати дуже повільно, тож чи можу я знати, коли ви з ними зв’язувалися? Ви подали скаргу чи просто запитали про термін дії ліцензії, цікаво?
У будь-якому випадку, дайте Крістіні трохи часу, щоб оновити скаргу, вона ще не закінчилася. 🤞
Hello,
so Certria is not the proper way at this time. Antillephone can react very slowly, so may I know when did you contact them? Did you submit a complaint or just asked about the license validity, I wonder?
Anyway, give Kristina some time to update the complaint, it's not over yet. 🤞
Так є інша адреса Антильфона???
Чи потрібно писати на mountberg.biz?
Я подав скаргу на certria@gaminglicenses.
So is there another Antillephone address???
Do I have to write to mountberg.biz?
I have submitted a complaint to certria@gaminglicenses.
Also gibt es noch eine Adresse der Antillephone???
Muss ich mountberg.biz anschreiben?
Ich habe Beschwerde bei certria@gaminglicenses eingereicht.
Привіт Simplyme,
Моя помилка, я хотів написати, що Cetria - правильний шлях... Не потрібно шукати інший контакт - вибачте за плутанину!
У будь-якому випадку, ви знайшли це?
«Гравці повинні зв’язуватися з Antillephone лише тоді, коли вони вважають, що Оператор порушує їх ліцензію. Усі суперечки з Оператором щодо виплати, блокування облікового запису, затримки, несправних функцій і так далі слід спочатку розглядати безпосередньо з Оператор. Якщо рішення не знайдено, існує низка незалежних органів, до яких ви можете звернутися, список яких має бути вказаний на веб-сайті Оператора».
Що ж, Antillephone не дуже відомий тим, що насправді вирішує проблеми, якщо можна сказати.
Hello Simplyme,
My mistake, I wanted to write that Cetria is the proper way... No need to look for another contact - I'm sorry for the confusion!
Anyway, have you found this?
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Оperator is in breach of their license. All disputes with an Оperator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Оperator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Оperator website."
Well, Antillephone is not well-known for actually solving issues, if I may say.
Привіт шановна Радко,
Я досі не знайшов логотип агентства.
Лише розділ ліцензування. На знімку екрана показано номер ліцензії jaz/8048
У примітці написано jaz /1668
Viggoslots має ліцензію компанії Mountberg BV, що розташована за адресою: Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao, за номером 1668/JAZ, виданою Curacao eGaming і дозволеною та регульованою урядом Кюрасао. Viggoslots управляється компанією Mountberg Ltd., що діє як зареєстрований торговець. Mountberg Ltd. є компанією, зареєстрованою згідно із законодавством Кіпру з реєстраційним номером HE 355350, номером ПДВ 10355350P і зареєстрованим офісом за адресою 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1-й поверх. , 1071, Нікосія, Кіпр з контактним номером телефону + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. є 100% дочірньою компанією Mountberg BV
Hello dear Radka,
I still haven't found a logo of the agency.
Just the licensing section. Your screenshot shows the license number jaz/8048
The footnote says jaz /1668
Viggoslots is licensed under Mountberg BV, a company based at Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao under gaming license number 1668/JAZ, issued by Curacao eGaming and authorized and regulated by the Curacao government. Viggoslots is operated by Mountberg Ltd. operating as Merchant of Record, Mountberg Ltd. is a company incorporated under the laws of Cyprus with registration number HE 355350, VAT number 10355350P and registered office at 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1st floor, 1071, Nicosia, Cyprus with contact telephone number + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. is a 100% subsidiary of Mountberg BV
Hallo liebe Radka,
Ich habe noch wie vor kein Logo der Behörde gefunden.
Lediglich der Abschnitt über die Lizensierung. In deinem Screeshot steht die Lizenz Nummer jaz/8048
In der Fussnote steht jaz /1668
Viggoslots ist lizenziert unter Mountberg B.V., einem Unternehmen mit Sitz in Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao, unter der Spiellizenznummer 1668/JAZ, die von Curacao eGaming ausgestellt und von der Regierung von Curacao autorisiert und reguliert wird. Viggoslots wird von Mountberg Ltd. betrieben, die als Merchant of Record agiert, Mountberg Ltd. ist ein nach zyprischem Recht gegründetes Unternehmen mit der Registrierungsnummer HE 355350, Umsatzsteuernummer 10355350P, und mit Sitz in 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1st floor, 1071, Nicosia, Cyprus mit der Kontakttelefonnummer + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. ist eine 100-prozentige Tochtergesellschaft von Mountberg B.V.
Привіт, я все ще можу знайти логотип і побачити це:
Запитайте їх у чаті, будь ласка. Ми повинні знати напевно.
Hello, I can still find the logo and see this:
Ask their live chat, please. We should know for sure.
Ні, я бачу логотип Antillephone і Antillephone у написаному тексті. Я зайшов на сайт за допомогою VPN, налаштованого на Німеччину, і все те саме.
Можливо, можна запитати чат?
Я вирішив запитати нашу групу даних і повідомлю вас.
Nope, I can see the Antillephone logo and Antillephone in the written text. I entered the site using a VPN set to Germany, and it's still the same.
Can the ask the live chat, maybe?
I decided to ask our Data Team and will update you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.