ГоловнаФорумКазиноВідключений обліковий запис на bondibet.

Відключений обліковий запис на bondibet.

 від missslanga
|
4 184 переглядів 14 відповідей |
|

Нещодавно я зняв кошти на bondibet на 5-й день, коли мій обліковий запис було вимкнено, і я не знаю, що робити 😢😢😢, будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
missslanga

Привіт,


нам точно знадобиться більше деталей, щоб здогадатися, що відбувається з вашим обліковим записом.

Ви подали запит на зняття безпосередньо перед тим, як ваш обліковий запис заблокували? Мені також цікаво, чи ваш обліковий запис повністю перевірено. Оскільки, якщо ви надіслали запит на зняття коштів, ваш обліковий запис може бути закрито, доки ви не надасте всі необхідні документи та перевірка не завершиться.

Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією.

Автоматичний переклад.
Radka

Мій обліковий запис підтверджено. Мене заблокували через 7 днів після зняття коштів, я не отримав жодної відповіді, чому?

Автоматичний переклад.
missslanga

Крім того, я вчора спілкувався з їх командою живого чату, і вони сказали, що моє зняття буде оброблено до кінця вчорашнього дня.

Автоматичний переклад.
missslanga

Я надав документ, що посвідчує особу, довідку про місце проживання та банківську картку. Було підтверджено, тому я зміг зняти кошти, я очікував, і коли я спробував увійти сьогодні, щоб перевірити, чи змінилося це, я не зміг увійти.

Автоматичний переклад.
missslanga

Ну, зараз це звучить досить підозріло.

На жаль, я не можу дати жодного точного пояснення. Добре, що ви подали скаргу. Будьте люб’язні та повідомте Ніку більше деталей. Я вважаю, що ви можете просто вставити те, що ви мені відповіли.

Дякую. Сподіваюся, ми зможемо допомогти.


Автоматичний переклад.

Дякую, я відповів йому (NICK) і вчора надіслав їм електронний лист на support@bondibet.com, вони сказали мені зв’язатися з security@bondibet.com. Я буду тримати вас у курсі, що вони скажуть з цього приводу.

Автоматичний переклад.

file ось їх відповідь...

Автоматичний переклад.
missslanga

Привіт.

У цьому випадку я впевнений, що Нік спробує отримати детальніші відповіді від казино та дослідити їхні докази. Цікаво, казино коли-небудь ставило вам додаткові запитання щодо вашого облікового запису? Я вважаю, що це буде належною реакцією, якщо казино виявить деякі невідповідності... 🤔


Автоматичний переклад.
Radka

Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.

Автоматичний переклад.

У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?

Автоматичний переклад.

Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.

Автоматичний переклад.

Це може трапитися з кожним, тож я думаю, що це не страшно. Ви повідомили казино про те, що сталося, і підтвердження адреси було прийнято – я б не сказав, що це причина.

Автоматичний переклад.

У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?

Автоматичний переклад.

Це цікавий момент.

Ми завжди запитуємо, чи отримав гравець якусь перевагу над казино, створивши другий обліковий запис. Це правило спочатку було розроблено, щоб захистити казино від зловживачів бонусами, чесно кажучи, все змінилося, але деякі казино вважають кілька облікових записів причиною анулювання виграшу. Ми намагаємося провести подальше розслідування та визначити, чи була отримана якась несправедлива перевага.

Автоматичний переклад.

Дякую, чекаю вашої відповіді...

Автоматичний переклад.
missslanga

Це буде найкраще, я думаю.

Я можу уявити, що невизначеність і необхідність просто чекати дуже дратують. 🙁

Команда з розгляду скарг обов’язково зробить усе можливе.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.