Привіт,
нам точно знадобиться більше деталей, щоб здогадатися, що відбувається з вашим обліковим записом.
Ви подали запит на зняття безпосередньо перед тим, як ваш обліковий запис заблокували? Мені також цікаво, чи ваш обліковий запис повністю перевірено. Оскільки, якщо ви надіслали запит на зняття коштів, ваш обліковий запис може бути закрито, доки ви не надасте всі необхідні документи та перевірка не завершиться.
Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією.
Hello,
we would definitely need to know more details to guess what is happening with your account.
Did you submit a withdrawal just before your account got blocked? I also wonder whether your account is fully verified. Because if you did submit a withdrawal, your account may be closed until you provide all necessary documents and the verification will successfully end.
Kindly share more details.
Мій обліковий запис підтверджено. Мене заблокували через 7 днів після зняття коштів, я не отримав жодної відповіді, чому?
My account was verified I got blocked 7days after withdrawal, I didn't get any response as to why?
Крім того, я вчора спілкувався з їх командою живого чату, і вони сказали, що моє зняття буде оброблено до кінця вчорашнього дня.
On top of that I've been chatting to their live chat team yesterday and they said my withdrawal will be processed by the end of the day yesterday.
Я надав документ, що посвідчує особу, довідку про місце проживання та банківську картку. Було підтверджено, тому я зміг зняти кошти, я очікував, і коли я спробував увійти сьогодні, щоб перевірити, чи змінилося це, я не зміг увійти.
I submitted my identity, proof of residence and bank card. It was verified that's why I was able to withdraw, I was pending and when I tried logging in today to check if it had changed I couldn't login.
Ну, зараз це звучить досить підозріло.
На жаль, я не можу дати жодного точного пояснення. Добре, що ви подали скаргу. Будьте люб’язні та повідомте Ніку більше деталей. Я вважаю, що ви можете просто вставити те, що ви мені відповіли.
Дякую. Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Well, this sounds quite suspicious now.
I can't provide any sort of exact explanation, I'm afraid. It's good that you have submitted the complaint, would you be so kind and upade Nick with more details, I belive that you can just paste what you replied to me.
Thank you. I hope we would be able to help.
Дякую, я відповів йому (NICK) і вчора надіслав їм електронний лист на support@bondibet.com, вони сказали мені зв’язатися з security@bondibet.com. Я буду тримати вас у курсі, що вони скажуть з цього приводу.
Thank you, I did respond to him(NICK) and I sent them an email yesterday at support@bondibet.com, they told me to contact security@bondibet.com. I will keep you posted on what they have to say about the matter.
Привіт.
У цьому випадку я впевнений, що Нік спробує отримати детальніші відповіді від казино та дослідити їхні докази. Цікаво, казино коли-небудь ставило вам додаткові запитання щодо вашого облікового запису? Я вважаю, що це буде належною реакцією, якщо казино виявить деякі невідповідності... 🤔
Hello there.
In this case, I'm sure that Nick will try to get more detailed answers from the casino and investigate their evidence. Has the casino ever asked you any additional questions about your account, I wonder? I guess that this would be an appropriate reaction if the casino finds some inconsistencies... 🤔
Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Це може трапитися з кожним, тож я думаю, що це не страшно. Ви повідомили казино про те, що сталося, і підтвердження адреси було прийнято – я б не сказав, що це причина.
This can happen to anybody, so I guess that's not a big deal. You informed the casino what has happened and the proof of address was accepted - I would not say this is the reason.
У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Це цікавий момент.
Ми завжди запитуємо, чи отримав гравець якусь перевагу над казино, створивши другий обліковий запис. Це правило спочатку було розроблено, щоб захистити казино від зловживачів бонусами, чесно кажучи, все змінилося, але деякі казино вважають кілька облікових записів причиною анулювання виграшу. Ми намагаємося провести подальше розслідування та визначити, чи була отримана якась несправедлива перевага.
This is an interesting point.
We always ask whether the player gained some advantage over the casino by creating a second account. This rule was originally designed to protect casinos from bonuses abusers, honestly, things have changed but some casinos see multiple accounts as a reason for voiding the winnings. We try to investigate further and define whether some unfair advantage was achieved.
Це буде найкраще, я думаю.
Я можу уявити, що невизначеність і необхідність просто чекати дуже дратують. 🙁
Команда з розгляду скарг обов’язково зробить усе можливе.
That will be best, I guess.
I can imagine that the uncertainty and the need to just wait is quite annoying. 🙁
The complaint team will surely do their best.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.