ФорумКазиноВідключений обліковий запис на bondibet.

Відключений обліковий запис на bondibet.

1 рік тому від missslanga
|
2761 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Нещодавно я зняв кошти на bondibet на 5-й день, коли мій обліковий запис було вимкнено, і я не знаю, що робити 😢😢😢, будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Привіт,


нам точно знадобиться більше деталей, щоб здогадатися, що відбувається з вашим обліковим записом.

Ви подали запит на зняття безпосередньо перед тим, як ваш обліковий запис заблокували? Мені також цікаво, чи ваш обліковий запис повністю перевірено. Оскільки, якщо ви надіслали запит на зняття коштів, ваш обліковий запис може бути закрито, доки ви не надасте всі необхідні документи та перевірка не завершиться.

Будь ласка, поділіться детальнішою інформацією.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій обліковий запис підтверджено. Мене заблокували через 7 днів після зняття коштів, я не отримав жодної відповіді, чому?

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Крім того, я вчора спілкувався з їх командою живого чату, і вони сказали, що моє зняття буде оброблено до кінця вчорашнього дня.

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Я надав документ, що посвідчує особу, довідку про місце проживання та банківську картку. Було підтверджено, тому я зміг зняти кошти, я очікував, і коли я спробував увійти сьогодні, щоб перевірити, чи змінилося це, я не зміг увійти.

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Ну, зараз це звучить досить підозріло.

На жаль, я не можу дати жодного точного пояснення. Добре, що ви подали скаргу. Будьте люб’язні та повідомте Ніку більше деталей. Я вважаю, що ви можете просто вставити те, що ви мені відповіли.

Дякую. Сподіваюся, ми зможемо допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я відповів йому (NICK) і вчора надіслав їм електронний лист на support@bondibet.com, вони сказали мені зв’язатися з security@bondibet.com. Я буду тримати вас у курсі, що вони скажуть з цього приводу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file ось їх відповідь...

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Привіт.

У цьому випадку я впевнений, що Нік спробує отримати детальніші відповіді від казино та дослідити їхні докази. Цікаво, казино коли-небудь ставило вам додаткові запитання щодо вашого облікового запису? Я вважаю, що це буде належною реакцією, якщо казино виявить деякі невідповідності... 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не отримував жодних повідомлень від казино, окрім того, що ставив запитання, тому мені було важко завантажити підтвердження свого місця проживання, тому що під час реєстрації облікового запису мій телефон автоматично заповнював адресу, тому вона не збігалася з адресою в банку заяву, яку я продовжував завантажувати, поки не запитав у чаті, чому вони продовжували відхиляти мій документ? Тоді мені сказали, що моя адреса не збігається з документом, який я завантажую, тому я запитав, що я можу зробити? Саме тоді мені сказали надіслати електронний лист до їхнього відділу безпеки security@bondibet.com, і я це зробив. Вони виправили це, і мене затвердили у виписці з банківського рахунку як доказ місця проживання. Тоді я зняв гроші. Я не знаю, чи це та невідповідність, про яку вони мають на увазі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це може трапитися з кожним, тож я думаю, що це не страшно. Ви повідомили казино про те, що сталося, і підтвердження адреси було прийнято – я б не сказав, що це причина.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене був обліковий запис у них раніше, але коли я спробував увійти в цей обліковий запис, він більше не існує, саме тоді я зареєстрував новий обліковий запис пару тижнів тому. Тепер вони кажуть у своїй відповіді, що я маю кілька акаунтів. Якщо це було так, чому вдалося зареєструвати інший обліковий запис, іншими словами, це була пастка чи що?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це цікавий момент.

Ми завжди запитуємо, чи отримав гравець якусь перевагу над казино, створивши другий обліковий запис. Це правило спочатку було розроблено, щоб захистити казино від зловживачів бонусами, чесно кажучи, все змінилося, але деякі казино вважають кілька облікових записів причиною анулювання виграшу. Ми намагаємося провести подальше розслідування та визначити, чи була отримана якась несправедлива перевага.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, чекаю вашої відповіді...

Автоматичний переклад.
missslanga
1 рік тому

Це буде найкраще, я думаю.

Я можу уявити, що невизначеність і необхідність просто чекати дуже дратують. 🙁

Команда з розгляду скарг обов’язково зробить усе можливе.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого