ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від Sev01
|
34 103 переглядів 256 відповідей |
|
1...12 13
Jaro
5 дн. тому

Я знаю, що ти хочеш допомогти!

Я чекаю вже кілька днів.

Моїх грошей немає, встановлено на НУЛЬ!!

Мене звинувачують в ігроманії, це наклеп!

Я очікую, що Verde Casino виплатить мої гроші.

Я більше не зайду в казино


Єдине, чого я хочу, це всі гроші, які я виграв, і зняття стягнень.

Verde Casino має мої банківські реквізити та виграші

Я чекаю грошей негайно і ні file через кілька тижнів


.


Автоматичний переклад.
Lane
5 дн. тому

Ви знаєте, я вважаю, що найкращий курс дій протягом наступних 3-4 днів — це заспокоїтися та стежити за розвитком скарги. Я розумію ваш гнів, але жорстока реальність така, що ми не можемо вирішити ситуацію безпосередньо тут, на цьому форумі; однак ми можемо активно вислухати ваші проблеми, якщо це допоможе.

Оскільки здається, що казино не збирається відступати без посередництва, я вважаю, що не дуже здорово дотримуватися таких очікувань. Ви розумієте, що я маю на увазі? Наберіться трохи терпіння.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я виграв сьогодні Майже 16 тис., загальний баланс склав 17200 євро, депоновано 1500 євро

Аккаунт перевірено

Майте кожен скріншот

Мій обліковий запис заблоковано без причини, а мої зняття коштів скасовано, вони надіслали мені електронний лист про те, що мої зняття коштів скасовано, тепер я не маю доступу до сайту казино Verde

Автоматичний переклад.
zzzydrunass
5 дн. тому

Мене також заблокували після виграшу 😞

Гроші поставили на нуль, мене звинуватили в ігроманії, а потім заблокували без попередження


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я виграв сьогодні Майже 16 тис., загальний баланс склав 17200 євро, депоновано 1500 євро

Аккаунт перевірено

Майте кожен скріншот

Мій обліковий запис заблоковано без причини, а мої зняття коштів скасовано, вони надіслали мені електронний лист про те, що мої зняття коштів скасовано, тепер я не маю доступу до сайту казино Verde

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт, це те, в чому я б не хотів опинитися. Але я точно хотів би знати, чому казино пішло на цей крок. Іноді існує ймовірність того, що вони будуть досліджувати ігровий процес гравця, але я не знаю, чому вони зніматимуть виграші з рахунку гравця.

У будь-якому випадку, що стосується електронного листа, єдине, що в ньому сказано, це те, що ваше відкликання скасовано? Ви грали з бонусом чи завантажували гроші за реальні гроші?

Якщо з казино немає жодних повідомлень і нічого не можна вирішити, тоді є можливістьподати нам скаргу , і наша команда спробує вам допомогти.

Тож сміливо пишіть і повідомляйте нам, якщо вирішите пройти цей процес.


Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Привіт, я грав і вносив реальні гроші за допомогою своєї картки Mastercard, я не грав на бонуси, мої гроші були справжніми, я отримав електронний лист про те, що мої зняття коштів скасовано, а мій обліковий запис заблоковано, мій обліковий запис було створено 2023 12 і було перевірено, я думаю, вони побачили, що я виграв 15700+€, і вони цього не хочуть, тому вони заблокували мене та скасували все, зробили всі скріншоти з моїми електронними листами тощо.

o потрібна допомога, я думаю filefilefilefile

Автоматичний переклад.
zzzydrunass
4 дн. тому

О, казино нічого не сказало. Безумовно, добре, що у вас є кілька скріншотів, і оскільки ви також подали скаргу, нам доведеться почекати та подивитися, що команда дізнається. Я бачив подібні випадки раніше, або це було переважно так, як я описав, і користувача в основному заблокували, доки казино не проведе розслідування. Але завжди було б добре, якби вони пояснювали причину блокування.

Тому, як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться почекати, що буде далі.

Бажаю справедливого вирішення. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Дякую, я думаю, що вони не хочуть, щоб я знімав свої гроші та виграші, тому вони просто заблокували мене. Я був дуже радий виграти тут, у Верде, тому зробив скріншоти свого балансу та виграшів, я граю в багатьох казино, але я вперше в цій ситуації зараз...

Автоматичний переклад.
zzzydrunass
4 дн. тому

Давайте подивимося, давайте спробуємо мислити трохи позитивно, і, можливо, казино пояснить, чому вони вдалися до цього кроку.

Сподіваюся, що зрештою все вийде добре, і це буде просто непорозуміння.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я теж на це сподіваюся, вони написали відповідь у моїй скарзі на сайті гуру казино, що вони хочуть доказів того, що я грав у Німеччині в той момент, коли я надіслав йому все, що маю зараз, електронною поштою, але вони досі не відповіли...

Автоматичний переклад.
zzzydrunass
4 дн. тому

Мене також заблокували без попередження і мої гроші обнулили

Найгірше те, що мене зображують залежним від азартних ігор, і Verde Casino не має потреби скасовувати це чи вибачатися!

Просто тому, що ви хочете отримати зароблені гроші, ви залежні від азартних ігор😞

Змінено автором 4 дн. тому
Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я теж на це сподіваюся, вони написали відповідь у моїй скарзі на сайті гуру казино, що вони хочуть доказів того, що я грав у Німеччині в той момент, коли я надіслав йому все, що маю зараз, електронною поштою, але вони досі не відповіли...

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, я вважаю, що час покаже більше, тому поки що намагайтеся не напружуватися. Очікування - це біль, але поки що ми повинні дати скаргі трохи часу. Звичайно, ми намагатимемося залишатися на зв’язку на форумі; не хвилюйся 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Дякую, бажаю щасливого Нового року!!😇 Намагаюся не напружуватися, чекаю...але через електронну пошту від казино verde тиша...

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
zzzydrunass
3 дн. тому

Вам також дякую!

Чудового Нового року без ускладнень, яких можна уникнути! Сподіваюся, цей номер останній! 🍀✨🙌

Можливо, казино працює над розумною відповіддю на скаргу. Побачимо. Тримайся!

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

Я все ще чекаю свої утримані гроші

Тепер я дурний гравець, який, згідно з Verde Casino, також пристрасть до азартних ігор 😡

Ви теж повинні приймати ці образи?!

Я також виграв гроші з останнім бонусом

це, звичайно, також було встановлено на NULL

Я все ще заблокований.



Автоматичний переклад.
Radka
учора

@Radka

Verde Casino вибирає для себе найкраще.

Справа в тому, що мене заблокували без попередження, гроші, які я виграв, обнулили, а гроші, які я знову виграв, також були утримані, так що я навіть не мав шансу отримати цей бонус.


це методи!!!

Позначення гравців залежними від азартних ігор, блокування гравців. А потім робити так, ніби гравці нічого не розуміють, не дотримуються ніяких правил, а наші гроші забирають.

наклепити мене як залежного від азартних ігор є наклепом

Мені все ще потрібні гроші, які я виграв.

Це просто прийнято!!!

Дуже дякую

І НІ!

Я не залежний від азартних ігор і не емоційний

Я все ще хочу свої гроші

Казино @Verde


Автоматичний переклад.
Radka
15 год. тому

Привіт ще раз, казино відкрило мій обліковий запис, тепер я можу ввійти в нього, я подав запит на зняття свого балансу вперше, коли всі зняття були відхилені, другий раз вони залишаються в черзі, але казино розділило мої зняття на 41 частину🫠, наприклад, я подав 1 запит на зняття суму 4000 євро вони розділили на частини по 50-450 євро

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого