привіт
Як щодо цього: спробуйте запитати свою ігрову історію, пов’язану з грою, додайте свій принтскрін, а потім надішліть його постачальнику гри, який створив гру, з поясненням і вимогою щодо запиту. Справа в тому, щоб ваші журнали перевіряв сам постачальник ігор.
Я маю на увазі, якщо ви на 100% впевнені, що в грі було щось ненормальне, лише постачальник гри може це підтвердити.
Той факт, що казино готове компенсувати вам, справді підтверджує вашу точку зору.
Ще одним кроком є подання вищезазначеної скарги через наш Центр вирішення проблем. Можливо, запит цього постачальника ігор також буде розглянуто.
Я думаю, що варто спробувати обидва способи. Проте я б віддав перевагу подати скаргу тут ( скористайтеся цим посиланням для початку ), оскільки протягом усього процесу на вашому боці буде власний спеціаліст із обробки скарг, який допоможе вам і проведе.
Б'юсь об заклад, що це звучить зручніше. 🙂
Hi there.
How about this: try to request your gaming history associated with the game, add your printscreen, and then send it to the game provider who created the game with an explanation plus a demand for an inquiry. The point is to get your logs checked by the game provider itself.
I mean, if you are 100% sure there was something abnormal in the game, only the game provider may confirm that.
The fact that the casino is willing to compensate you truly supports your point of view.
Another step is submitting the aforementioned complaint through our Resolution Center. Maybe this game provider's inquiry would also be addressed.
I think both ways are worth a try. Still, I would prefer the complaint here (use this link to begin) because, throughout the whole process, you'll have your own complaint handler on your side to assist you and guide you through.
I bet it sounds more convenient. 🙂