ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

9 міс. тому від Landgraf1994
|
12121 переглядів 200 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Додати публікацію
Brianpaul_7
4 міс. тому

привіт

Як щодо цього: спробуйте запитати свою ігрову історію, пов’язану з грою, додайте свій принтскрін, а потім надішліть його постачальнику гри, який створив гру, з поясненням і вимогою щодо запиту. Справа в тому, щоб ваші журнали перевіряв сам постачальник ігор.

Я маю на увазі, якщо ви на 100% впевнені, що в грі було щось ненормальне, лише постачальник гри може це підтвердити.

Той факт, що казино готове компенсувати вам, справді підтверджує вашу точку зору.

Ще одним кроком є подання вищезазначеної скарги через наш Центр вирішення проблем. Можливо, запит цього постачальника ігор також буде розглянуто.

Я думаю, що варто спробувати обидва способи. Проте я б віддав перевагу подати скаргу тут ( скористайтеся цим посиланням для початку ), оскільки протягом усього процесу на вашому боці буде власний спеціаліст із обробки скарг, який допоможе вам і проведе.

Б'юсь об заклад, що це звучить зручніше. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт, ти був зіркою. Оскільки це було на спорті, чи можу я все ще робити те саме? Проблема, яка виникла, полягала в тому, що коли я поклав 3000 фунтів стерлінгів, він постійно говорив про зовнішню проблему. Тоді це показало, що ставка не була зроблена, вона просто зникла, а потім сайт не працює, і надіслати знімок екрана з проблемою. Тому, коли сайт повернувся приблизно через 15 хвилин, я хотів зробити таку саму ставку, і раптом це знадобилося для обох. Я намагався вирішити це протягом 4 тижнів. Співробітники живого чату постійно кажуть, що я пріоритет, і це буде виправлено, але, здається, цього не буде. Це насправді починає впливати на мене через усі електронні листи, які я продовжую робити щодня, щоб спробувати подолати це. file

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
4 міс. тому

Вони намагалися сказати мені, що не бачать жодних проблем, але це мене точно хвилює. Це не вперше, але цього разу я звернув увагу на це через такі гроші. Сьогодні я знову надішлю їм повідомлення. Я даю їм час до кінця сьогоднішнього дня, щоб відповісти та повернути гроші, що залишилися. Тоді я обговорю це з вами. У мене є сотні журналів чату, чи дозволено мені оприлюднювати їх публічно. Проблема в тому, що їх багато, лол.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Тож, щоб дати швидке оновлення. По суті, я висловив сумнів velobet, щоб допомогти вирішити цю скаргу вчасно. Зараз минув 5-й тиждень, відколи я це підняв. Кожного разу, коли я звертаюся до менеджера з відповідності, який має займатися цим, я не отримую відповіді. Мені щодня говорять агенти в чаті, що це пріоритет, і вони прискорять процес, а цього ніколи не станеться. Я маю контакт info@velobet.com як я відчував, розмовляючи з ними, вони зрушили з місця, але вони знову сказали мені надіслати електронний лист support@velobet.com . я робив це кілька разів за останні кілька днів і нічого не чув. Менеджер із відповідності, я навіть не впевнений, що зараз існує. Я справді не знаю до кого звернутися. Думаю, якщо я офіційно поскаржуся на вас самих, я все одно змуситиму вас, хлопці, з усіх сил, щоб отримати цього менеджера. Вони повернули мені 1000 фунтів стерлінгів, але я все ще винен ще 2000 фунтів стерлінгів. Будь ласка, може хтось мені порадити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, ти був зіркою. Оскільки це було на спорті, чи можу я все ще робити те саме? Проблема, яка виникла, полягала в тому, що коли я поклав 3000 фунтів стерлінгів, він постійно говорив про зовнішню проблему. Тоді це показало, що ставка не була зроблена, вона просто зникла, а потім сайт не працює, і надіслати знімок екрана з проблемою. Тому, коли сайт повернувся приблизно через 15 хвилин, я хотів зробити таку саму ставку, і раптом це знадобилося для обох. Я намагався вирішити це протягом 4 тижнів. Співробітники живого чату постійно кажуть, що я пріоритет, і це буде виправлено, але, здається, цього не буде. Це насправді починає впливати на мене через усі електронні листи, які я продовжую робити щодня, щоб спробувати подолати це. file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

О Боже,...

Я щиро сподівався, що є спосіб знайти підтримку в руках постачальника ігор, жодної секунди я не думав про щось подібне 🤦‍♀️


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Радка


Щасливого Нового року


Як ви бачите, мені дуже важко змусити velobet вирішити цю проблему. Чесно кажучи, сама платформа хороша, але ці проблеми були кошмаром. Менеджеру з відповідності, який розглядає скаргу, потрібні тижні, щоб відповісти. В останньому електронному листі вони щойно запропонували доброї волі 1000 фунтів стерлінгів. Чи знаєте ви, як я можу зв’язатися з менеджером напряму, а не через чат?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Тож, щоб дати швидке оновлення. По суті, я висловив сумнів velobet, щоб допомогти вирішити цю скаргу вчасно. Зараз минув 5-й тиждень, відколи я це підняв. Кожного разу, коли я звертаюся до менеджера з відповідності, який має займатися цим, я не отримую відповіді. Мені щодня говорять агенти в чаті, що це пріоритет, і вони прискорять процес, а цього ніколи не станеться. Я маю контакт info@velobet.com як я відчував, розмовляючи з ними, вони зрушили з місця, але вони знову сказали мені надіслати електронний лист support@velobet.com . я робив це кілька разів за останні кілька днів і нічого не чув. Менеджер із відповідності, я навіть не впевнений, що зараз існує. Я справді не знаю до кого звернутися. Думаю, якщо я офіційно поскаржуся на вас самих, я все одно змуситиму вас, хлопці, з усіх сил, щоб отримати цього менеджера. Вони повернули мені 1000 фунтів стерлінгів, але я все ще винен ще 2000 фунтів стерлінгів. Будь ласка, може хтось мені порадити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тепер він стає ще "кращим"!

Добре, а як щодо звернення до постачальника ліцензії? Казино має ліцензію CEG Curacao. Не найкращий вибір для гравців, але може перевершити (дещо низькі) очікування.

Щоб познайомитися з цією ліцензійною компанією, я б сказав, що найкраще прочитати цей посібник .

Я знаю, що я вже говорив, що ми зазвичай не втручаємося в проблеми, пов’язані зі ставками на спорт, але знаєте, найгірше, що ви можете отримати, – це відхилення скарги. Тому я, мабуть, поки що не виключаю цей крок.

Хто знає...

Останній туз у моїй кишені (справді останній!) це спробувати інші допоміжні веб-сайти, такі як:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Враховуючи, що я сам ніколи цього не робив, я молюся, щоб принаймні один був у пригоді 🙏

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Радка


Щасливого Нового року


Як ви бачите, мені дуже важко змусити velobet вирішити цю проблему. Чесно кажучи, сама платформа хороша, але ці проблеми були кошмаром. Менеджеру з відповідності, який розглядає скаргу, потрібні тижні, щоб відповісти. В останньому електронному листі вони щойно запропонували доброї волі 1000 фунтів стерлінгів. Чи знаєте ви, як я можу зв’язатися з менеджером напряму, а не через чат?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Найщасливішого Нового року і Вам!

Прямих контактів, чесно кажучи, не маю. Просто мої останні поради 🙁 - вибачте.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Дуже дякую. Я напишу ліцензійній компанії найближчими днями. На щастя, я зберіг кожен чат і скріншоти. Таке розчарування, що до цього дійшло. Я молюся про відповідь від них сьогодні, щоб повернути мені гроші.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
4 міс. тому

Я думаю, що це буде гарним кроком, і той факт, що у вас є скріншоти, може бути корисним, і ми побачимо, куди ви потрапите, коли напишете їм. Я згоден з вами, що це розчаровує, що довелося зайти так далеко.

Однак, коли ви отримаєте відповідь, обов’язково повідомте нам те, що вам відповів орган ліцензування. Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
4 міс. тому

Чекаю грошей 3 місяці. Мені написали, що протягом півроку вирішать проблему. Я спілкувався з користувачем якогось форуму і він написав, що у нього була схожа ситуація і йому заплатили. Проте чекав на це цілих півроку.


Автоматичний переклад.
Azael
4 міс. тому

Боже мій. Це дуже довго, щоб отримати свої гроші. Чому це має тривати півроку, сказали в казино?

Ви не думали про те, щобподати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти? Я б сказав, що в такому випадку чекати нема чого, тому що це досить тривалий період часу.

Ви думаєте, що спробуєте?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, народ

Я хотів опублікувати швидке оновлення. Мені було жахливо в листуванні з velobet. Якщо ви подаєте скаргу, то вас перегляне менеджер із відповідності. Здається, термін відповіді становить приблизно 6 тижнів. Коли ви отримуєте цю відповідь і відповідаєте, ви, здається, чекаєте ще 6 тижнів. У мене виникло кілька проблем зі ставками на спорт у казино, а також виникають запитання щодо того, чому вказано, що британським гравцям заборонено грати, але їм все ще дозволяється грати.

Мені вдалося звернутися за юридичною порадою, і справді хороший представник, який дуже обізнаний із цими казино, хотів би взятися за мою справу. Це коштує, але я готовий це зробити. Я дав казино багато шансів прояснити мою справу та почути повну тишу після того, як мені сказали, що я став пріоритетом.

Я дав казино до п’ятниці, щоб доповісти мені, перш ніж подавати позов.

Я радий поділитися деталями законного представника, оскільки це, схоже, суд, я маю бути обережним, що говорю.

Я буду тримати все в курсі.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
4 міс. тому

Привіт, дякую за оновлення. Я вважаю, що 6 тижнів – це досить довго, щоб отримати відповідь, і чекати стільки ж часу, щоб дістатися до чогось актуального, на мій погляд, довго.

У будь-якому разі я радий, що вам вдалося зв’язатися з кимось, хто може вам допомогти, і ми побачимо, як усе вийде зрештою.

Обов’язково тримайте нас в курсі. Думаю, гравцям теж буде цікаво, тому бажаю вам удачі і нехай все буде чесно.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я отримав відповідь вчора. Зрештою, мої електронні листи були не тими, яких я очікував. Менеджер із відповідності нічого не зробив, щоб вирішити цю проблему. Тепер я маю бути обережним, що говорю з юридичних причин. Але з моїх розмов із командою юристів я бачу, що velobet має певні проблеми. Ймовірно, це буде моє останнє повідомлення з цього приводу, тому що я не хочу ставити справу під загрозу. Я хотів би сказати, що я буду звертатися до суду і зараз у цьому процесі. Я чекаю остаточної відповіді від комплаєнсу. Мені також порадили звернутися до постачальника ліцензії. Як я вже сказав, я не думаю, що зможу оновити далі, але хочу сказати вам спасибі.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
4 міс. тому

Отже, якщо ви вирішили піти цим шляхом і вживаєте заходів для цього, я поважаю ваше рішення. Якщо ви зв’яжетеся з органом ліцензування або коли процес завершиться, не соромтеся повідомити нам пізніше, як усе вийшло.

Сподіваюся, що все вирішиться справедливо.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, ніколи не вносьте депозит у цьому букмекерському закладі, я вніс 400 євро швидким переказом, але я їх не бачив, вони зберегли мої гроші.

Автоматичний переклад.
Anonymized545
3 міс. тому

Шановний Vicente2013,

Ми розуміємо, що кожна транзакція має значення, і ми глибоко цінуємо вашу турботу. Переглянувши ваш обліковий запис, ми раді підтвердити, що всі ваші транзакції та зняття коштів успішно оброблено.


Щоб вирішити будь-які ваші занепокоєння щодо конкретної транзакції, чи могли б ви надати нам додаткові відомості? Щойно ми отримаємо цю інформацію, наша спеціальна команда негайно розслідує справу та надасть вам необхідну допомогу.

З найкращими побажаннями,

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Верифікація мого облікового запису залишилася в стані очікування на кілька днів на velobet. Я не отримав відповіді на свою електронну пошту. Я у Великобританії. Я дуже хочу, щоб це було перевірено, щоб я міг відчувати себе комфортно робити більше ставок, просто хочу почути від когось із velobet, чесно кажучи, бо мене хвилює мій значний депозит.

Автоматичний переклад.
jakemartell2
3 міс. тому

Привіт.

Оскільки у нас є активний представник казино в цій темі, я переніс вашу публікацію сюди, сподіваючись на пряму відповідь.

Спробуємо? Я б сказав, що воно того варте.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого