ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Landgraf1994
|
47531 переглядів 390 відповідей |
|
1...5 6 7...20
Brianpaul_7
10 міс. тому

привіт

Як щодо цього: спробуйте запитати свою ігрову історію, пов’язану з грою, додайте свій принтскрін, а потім надішліть його постачальнику гри, який створив гру, з поясненням і вимогою щодо запиту. Справа в тому, щоб ваші журнали перевіряв сам постачальник ігор.

Я маю на увазі, якщо ви на 100% впевнені, що в грі було щось ненормальне, лише постачальник гри може це підтвердити.

Той факт, що казино готове компенсувати вам, справді підтверджує вашу точку зору.

Ще одним кроком є подання вищезазначеної скарги через наш Центр вирішення проблем. Можливо, запит цього постачальника ігор також буде розглянуто.

Я думаю, що варто спробувати обидва способи. Проте я б віддав перевагу подати скаргу тут ( скористайтеся цим посиланням для початку ), оскільки протягом усього процесу на вашому боці буде власний спеціаліст із обробки скарг, який допоможе вам і проведе.

Б'юсь об заклад, що це звучить зручніше. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт, ти був зіркою. Оскільки це було на спорті, чи можу я все ще робити те саме? Проблема, яка виникла, полягала в тому, що коли я поклав 3000 фунтів стерлінгів, він постійно говорив про зовнішню проблему. Тоді це показало, що ставка не була зроблена, вона просто зникла, а потім сайт не працює, і надіслати знімок екрана з проблемою. Тому, коли сайт повернувся приблизно через 15 хвилин, я хотів зробити таку саму ставку, і раптом це знадобилося для обох. Я намагався вирішити це протягом 4 тижнів. Співробітники живого чату постійно кажуть, що я пріоритет, і це буде виправлено, але, здається, цього не буде. Це насправді починає впливати на мене через усі електронні листи, які я продовжую робити щодня, щоб спробувати подолати це. file

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
10 міс. тому

Вони намагалися сказати мені, що не бачать жодних проблем, але це мене точно хвилює. Це не вперше, але цього разу я звернув увагу на це через такі гроші. Сьогодні я знову надішлю їм повідомлення. Я даю їм час до кінця сьогоднішнього дня, щоб відповісти та повернути гроші, що залишилися. Тоді я обговорю це з вами. У мене є сотні журналів чату, чи дозволено мені оприлюднювати їх публічно. Проблема в тому, що їх багато, лол.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Тож, щоб дати швидке оновлення. По суті, я висловив сумнів velobet, щоб допомогти вирішити цю скаргу вчасно. Зараз минув 5-й тиждень, відколи я це підняв. Кожного разу, коли я звертаюся до менеджера з відповідності, який має займатися цим, я не отримую відповіді. Мені щодня говорять агенти в чаті, що це пріоритет, і вони прискорять процес, а цього ніколи не станеться. Я маю контакт info@velobet.com як я відчував, розмовляючи з ними, вони зрушили з місця, але вони знову сказали мені надіслати електронний лист support@velobet.com . я робив це кілька разів за останні кілька днів і нічого не чув. Менеджер із відповідності, я навіть не впевнений, що зараз існує. Я справді не знаю до кого звернутися. Думаю, якщо я офіційно поскаржуся на вас самих, я все одно змуситиму вас, хлопці, з усіх сил, щоб отримати цього менеджера. Вони повернули мені 1000 фунтів стерлінгів, але я все ще винен ще 2000 фунтів стерлінгів. Будь ласка, може хтось мені порадити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, ти був зіркою. Оскільки це було на спорті, чи можу я все ще робити те саме? Проблема, яка виникла, полягала в тому, що коли я поклав 3000 фунтів стерлінгів, він постійно говорив про зовнішню проблему. Тоді це показало, що ставка не була зроблена, вона просто зникла, а потім сайт не працює, і надіслати знімок екрана з проблемою. Тому, коли сайт повернувся приблизно через 15 хвилин, я хотів зробити таку саму ставку, і раптом це знадобилося для обох. Я намагався вирішити це протягом 4 тижнів. Співробітники живого чату постійно кажуть, що я пріоритет, і це буде виправлено, але, здається, цього не буде. Це насправді починає впливати на мене через усі електронні листи, які я продовжую робити щодня, щоб спробувати подолати це. file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

О Боже,...

Я щиро сподівався, що є спосіб знайти підтримку в руках постачальника ігор, жодної секунди я не думав про щось подібне 🤦‍♀️


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Радка


Щасливого Нового року


Як ви бачите, мені дуже важко змусити velobet вирішити цю проблему. Чесно кажучи, сама платформа хороша, але ці проблеми були кошмаром. Менеджеру з відповідності, який розглядає скаргу, потрібні тижні, щоб відповісти. В останньому електронному листі вони щойно запропонували доброї волі 1000 фунтів стерлінгів. Чи знаєте ви, як я можу зв’язатися з менеджером напряму, а не через чат?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Тож, щоб дати швидке оновлення. По суті, я висловив сумнів velobet, щоб допомогти вирішити цю скаргу вчасно. Зараз минув 5-й тиждень, відколи я це підняв. Кожного разу, коли я звертаюся до менеджера з відповідності, який має займатися цим, я не отримую відповіді. Мені щодня говорять агенти в чаті, що це пріоритет, і вони прискорять процес, а цього ніколи не станеться. Я маю контакт info@velobet.com як я відчував, розмовляючи з ними, вони зрушили з місця, але вони знову сказали мені надіслати електронний лист support@velobet.com . я робив це кілька разів за останні кілька днів і нічого не чув. Менеджер із відповідності, я навіть не впевнений, що зараз існує. Я справді не знаю до кого звернутися. Думаю, якщо я офіційно поскаржуся на вас самих, я все одно змуситиму вас, хлопці, з усіх сил, щоб отримати цього менеджера. Вони повернули мені 1000 фунтів стерлінгів, але я все ще винен ще 2000 фунтів стерлінгів. Будь ласка, може хтось мені порадити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тепер він стає ще "кращим"!

Добре, а як щодо звернення до постачальника ліцензії? Казино має ліцензію CEG Curacao. Не найкращий вибір для гравців, але може перевершити (дещо низькі) очікування.

Щоб познайомитися з цією ліцензійною компанією, я б сказав, що найкраще прочитати цей посібник .

Я знаю, що я вже говорив, що ми зазвичай не втручаємося в проблеми, пов’язані зі ставками на спорт, але знаєте, найгірше, що ви можете отримати, – це відхилення скарги. Тому я, мабуть, поки що не виключаю цей крок.

Хто знає...

Останній туз у моїй кишені (справді останній!) це спробувати інші допоміжні веб-сайти, такі як:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Враховуючи, що я сам ніколи цього не робив, я молюся, щоб принаймні один був у пригоді 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Радка


Щасливого Нового року


Як ви бачите, мені дуже важко змусити velobet вирішити цю проблему. Чесно кажучи, сама платформа хороша, але ці проблеми були кошмаром. Менеджеру з відповідності, який розглядає скаргу, потрібні тижні, щоб відповісти. В останньому електронному листі вони щойно запропонували доброї волі 1000 фунтів стерлінгів. Чи знаєте ви, як я можу зв’язатися з менеджером напряму, а не через чат?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Найщасливішого Нового року і Вам!

Прямих контактів, чесно кажучи, не маю. Просто мої останні поради 🙁 - вибачте.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Дуже дякую. Я напишу ліцензійній компанії найближчими днями. На щастя, я зберіг кожен чат і скріншоти. Таке розчарування, що до цього дійшло. Я молюся про відповідь від них сьогодні, щоб повернути мені гроші.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
10 міс. тому

Я думаю, що це буде гарним кроком, і той факт, що у вас є скріншоти, може бути корисним, і ми побачимо, куди ви потрапите, коли напишете їм. Я згоден з вами, що це розчаровує, що довелося зайти так далеко.

Однак, коли ви отримаєте відповідь, обов’язково повідомте нам те, що вам відповів орган ліцензування. Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
10 міс. тому

Чекаю грошей 3 місяці. Мені написали, що протягом півроку вирішать проблему. Я спілкувався з користувачем якогось форуму і він написав, що у нього була схожа ситуація і йому заплатили. Проте чекав на це цілих півроку.


Автоматичний переклад.
Azael
10 міс. тому

Боже мій. Це дуже довго, щоб отримати свої гроші. Чому це має тривати півроку, сказали в казино?

Ви не думали про те, щобподати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти? Я б сказав, що в такому випадку чекати нема чого, тому що це досить тривалий період часу.

Ви думаєте, що спробуєте?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, народ

Я хотів опублікувати швидке оновлення. Мені було жахливо в листуванні з velobet. Якщо ви подаєте скаргу, то вас перегляне менеджер із відповідності. Здається, термін відповіді становить приблизно 6 тижнів. Коли ви отримуєте цю відповідь і відповідаєте, ви, здається, чекаєте ще 6 тижнів. У мене виникло кілька проблем зі ставками на спорт у казино, а також виникають запитання щодо того, чому вказано, що британським гравцям заборонено грати, але їм все ще дозволяється грати.

Мені вдалося звернутися за юридичною порадою, і справді хороший представник, який дуже обізнаний із цими казино, хотів би взятися за мою справу. Це коштує, але я готовий це зробити. Я дав казино багато шансів прояснити мою справу та почути повну тишу після того, як мені сказали, що я став пріоритетом.

Я дав казино до п’ятниці, щоб доповісти мені, перш ніж подавати позов.

Я радий поділитися деталями законного представника, оскільки це, схоже, суд, я маю бути обережним, що говорю.

Я буду тримати все в курсі.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
10 міс. тому

Привіт, дякую за оновлення. Я вважаю, що 6 тижнів – це досить довго, щоб отримати відповідь, і чекати стільки ж часу, щоб дістатися до чогось актуального, на мій погляд, довго.

У будь-якому разі я радий, що вам вдалося зв’язатися з кимось, хто може вам допомогти, і ми побачимо, як усе вийде зрештою.

Обов’язково тримайте нас в курсі. Думаю, гравцям теж буде цікаво, тому бажаю вам удачі і нехай все буде чесно.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я отримав відповідь вчора. Зрештою, мої електронні листи були не тими, яких я очікував. Менеджер із відповідності нічого не зробив, щоб вирішити цю проблему. Тепер я маю бути обережним, що говорю з юридичних причин. Але з моїх розмов із командою юристів я бачу, що velobet має певні проблеми. Ймовірно, це буде моє останнє повідомлення з цього приводу, тому що я не хочу ставити справу під загрозу. Я хотів би сказати, що я буду звертатися до суду і зараз у цьому процесі. Я чекаю остаточної відповіді від комплаєнсу. Мені також порадили звернутися до постачальника ліцензії. Як я вже сказав, я не думаю, що зможу оновити далі, але хочу сказати вам спасибі.

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
10 міс. тому

Отже, якщо ви вирішили піти цим шляхом і вживаєте заходів для цього, я поважаю ваше рішення. Якщо ви зв’яжетеся з органом ліцензування або коли процес завершиться, не соромтеся повідомити нам пізніше, як усе вийшло.

Сподіваюся, що все вирішиться справедливо.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, ніколи не вносьте депозит у цьому букмекерському закладі, я вніс 400 євро швидким переказом, але я їх не бачив, вони зберегли мої гроші.

Автоматичний переклад.
Anonymized545
9 міс. тому

Шановний Vicente2013,

Ми розуміємо, що кожна транзакція має значення, і ми глибоко цінуємо вашу турботу. Переглянувши ваш обліковий запис, ми раді підтвердити, що всі ваші транзакції та зняття коштів успішно оброблено.


Щоб вирішити будь-які ваші занепокоєння щодо конкретної транзакції, чи могли б ви надати нам додаткові відомості? Щойно ми отримаємо цю інформацію, наша спеціальна команда негайно розслідує справу та надасть вам необхідну допомогу.

З найкращими побажаннями,

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Верифікація мого облікового запису залишилася в стані очікування на кілька днів на velobet. Я не отримав відповіді на свою електронну пошту. Я у Великобританії. Я дуже хочу, щоб це було перевірено, щоб я міг відчувати себе комфортно робити більше ставок, просто хочу почути від когось із velobet, чесно кажучи, бо мене хвилює мій значний депозит.

Автоматичний переклад.
jakemartell2
9 міс. тому

Привіт.

Оскільки у нас є активний представник казино в цій темі, я переніс вашу публікацію сюди, сподіваючись на пряму відповідь.

Спробуємо? Я б сказав, що воно того варте.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого