ГоловнаФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Landgraf1994
|
52 301 переглядів 390 відповідей |
|
12 3 4...20
Radka
1 рік тому

Я дуже розслаблений, тому, будь ласка, не сприймайте мою репліку, оскільки я інакше.

"Будь ласка, не вірте" часто використовується для вираження скепсису, сумніву чи недовіри - я просто захищав свій досвід і водночас вітав автора!

Будь ласка, не перетворюйте це на те, чим це не є!

Давайте, будь ласка, далі 🙏

Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

зіграли ще 500 фунтів стерлінгів і виграли 1,7 тисячі, зіграли до 1,5 тисячі фунтів стерлінгів, і це також було прийнято. Я вважаю, що якщо ви ввічливо говорите з їхньою командою, вони справді корисні, у мене виникло кілька незначних проблем під час вилучення мого першого виграшу, вони змусили мене перевірити документи двічі та змінити свій пароль, але тепер вони не дозволяють я можу грати та знімати, як мені заманеться, і це швидко, не можу їх звинувачувати

Автоматичний переклад.
Blaisep
1 рік тому

Я дуже радий за вас – мені повернули всі мої депозити, і вони ніколи не були неввічливими. Але повернення коштів надійшло не від них, а від іншої компанії, це все дуже дивно. Нічого з цього не має сенсу - я б сказав, будьте вдячні за перемоги, зберігайте їх і біжіть 😂, очевидно, жартую, але це точно не триватиме 😉 - удачі та дякую за ваш добрий коментар

Автоматичний переклад.
1 рік тому

зіграли ще 500 фунтів стерлінгів і виграли 1,7 тисячі, зіграли до 1,5 тисячі фунтів стерлінгів, і це також було прийнято. Я вважаю, що якщо ви ввічливо говорите з їхньою командою, вони справді корисні, у мене виникло кілька незначних проблем під час вилучення мого першого виграшу, вони змусили мене перевірити документи двічі та змінити свій пароль, але тепер вони не дозволяють я можу грати та знімати, як мені заманеться, і це швидко, не можу їх звинувачувати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, приємно бачити хороший досвід гравців за зміну. Коли ви виграли ще гроші в казино, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти 1,5 тисячі? Що стосується додаткової перевірки, що казино просило вас надати?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,


під час першого зняття вони попросили документи, як-от ідентифікаційний номер, виписку з банківського рахунку тощо, потім відхилили їх і попросили щось більш конкретне (ідентифікатор паспорта), потім знову відхилили моє зняття та попросили змінити пароль, оскільки це могло бути проблемою безпеки даних , а потім мені дозволили знятися.


під час 2-го зняття вони нічого не просили, приблизно через 20 годин після того, як я подав запит на зняття, він завершився успішно, і він з’явився в моєму банку приблизно через 4 години після того, як вони його схвалили.


Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже розслаблений, тому, будь ласка, не сприймайте мою репліку, оскільки я інакше.

"Будь ласка, не вірте" часто використовується для вираження скепсису, сумніву чи недовіри - я просто захищав свій досвід і водночас вітав автора!

Будь ласка, не перетворюйте це на те, чим це не є!

Давайте, будь ласка, далі 🙏

Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо можна, я мав на увазі ось що: «Я, наприклад, виключаю твою широку заяву, і особливо я виключаю те, що мене називають брехуном!

Мені приємно, що ваш досвід позитивний, але давайте не применшувати ФАКТИЧНИЙ досвід інших!»

Як я вже сказав, ніхто тут не називав вас брехуном, у такому випадку я б втрутився.

Я думаю, ми всі просто хочемо обмінятися дописами в спокійній атмосфері, тому я не буду вас більше турбувати. Давайте просто всі будемо добрими один до одного. 🙏 Хороша думка - рухайтеся далі 🙌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


під час першого зняття вони попросили документи, як-от ідентифікаційний номер, виписку з банківського рахунку тощо, потім відхилили їх і попросили щось більш конкретне (ідентифікатор паспорта), потім знову відхилили моє зняття та попросили змінити пароль, оскільки це могло бути проблемою безпеки даних , а потім мені дозволили знятися.


під час 2-го зняття вони нічого не просили, приблизно через 20 годин після того, як я подав запит на зняття, він завершився успішно, і він з’явився в моєму банку приблизно через 4 години після того, як вони його схвалили.


Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, просили класичні речі, але я радий, що у вас не виникло проблем, тому що вам довелося змінити пароль.

Що стосується відкликання, я б сказав, що це розумний термін, навіть швидкий. Не кожному гравцеві так щастить. Але оскільки у вас все склалося добре, я теж радий. Чи можу я запитати вас ще одну річ, який метод ви використали для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Помітив гідний огляд гуру казино, тому вклав 500 фунтів стерлінгів і пограв у слоти. Завантажуються лише ігри Betnet і play go. Хм, я втратив 500 фунтів приблизно за 40 хвилин із ціною 2 фунти за обертання. Внесли ще 1000 фунтів стерлінгів і зіграли на спінах 4 фунти стерлінгів. Втратив партію приблизно за 30 хв. Здається, кожного разу, коли я дізнаюся про нове пристойне казино через CASINO GURU, воно справді корумповано. Ніколи жодних бонусів, жодних 3 символів. Вирівнювання та виграші крихітні та поодинокі. Дякую, ГУРУ КАЗИНО, ви ЩЕ РАЗ попередили мене про казино, про яке я ніколи не чув, дали йому гарну оцінку, а потім я програв УСЕ В РЕКОРДНІ ЧАСИ. Я б сам дав ВЕЛОБЕТ 1/10 і сказав, що це корупція в найвищому вигляді.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Bh1974
1 рік тому

Я, чесно кажучи, вражений кількістю грошей, яку збирають ці казино.

Я написав Velobet, і, що цікаво, повідомлення електронною поштою, яке пішло, було від сторонньої «Компанії», а не від Velobet.

Насправді я повернув усі мої депозити, і з того часу кілька разів писав їм, щоб запитати, ЧОМУ вони повернули мені гроші. НЕМАЄ ВІДПОВІДІ….. (Думаю, ми можемо самостійно зрозуміти причину!)

Здається, на невелику кількість успішних викликів припадає безпрецедентна кількість невдалих викликів!

Моя порада: «прочитайте негативні відгуки», імовірно, це справжній досвід!

Прочитайте також позитивні, якщо вважаєте, що це допоможе, але майте на увазі:

  • якщо це звучить занадто добре, щоб бути правдою
  • порівняйте це з поганим оглядом 😉
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло три тижні, а обліковий запис все ще заблокований. Немає можливості грати і виводити кошти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніби вони всі разом!!

Давайте подивимось, чи допоможе мені Casino Guru повернути мої гроші, чи знову буде "немає відповіді від казино" zzz

тримайтеся подалі від людей VELOBET. Вони сфальсифіковані на максимум. Будь-яке справжнє розслідування доведе це за лічені секунди.

Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

святість

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

https://santedacasinos.com/

Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

гуру казино дав їм

хороший огляд, тому я використав їх. Я надіслав електронного листа їхній службі підтримки, і я побачу, чи допоможе гуру казино отримати мені повне відшкодування, і вони оновлять свій відгук відповідною оцінкою та негативним відгуком

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Помітив гідний огляд гуру казино, тому вклав 500 фунтів стерлінгів і пограв у слоти. Завантажуються лише ігри Betnet і play go. Хм, я втратив 500 фунтів приблизно за 40 хвилин із ціною 2 фунти за обертання. Внесли ще 1000 фунтів стерлінгів і зіграли на спінах 4 фунти стерлінгів. Втратив партію приблизно за 30 хв. Здається, кожного разу, коли я дізнаюся про нове пристойне казино через CASINO GURU, воно справді корумповано. Ніколи жодних бонусів, жодних 3 символів. Вирівнювання та виграші крихітні та поодинокі. Дякую, ГУРУ КАЗИНО, ви ЩЕ РАЗ попередили мене про казино, про яке я ніколи не чув, дали йому гарну оцінку, а потім я програв УСЕ В РЕКОРДНІ ЧАСИ. Я б сам дав ВЕЛОБЕТ 1/10 і сказав, що це корупція в найвищому вигляді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, на мою думку, казино не має хороших оцінок - 6,3 нижче середнього . Тим не менш, я хотів би зазначити, що в довгостроковій перспективі казино завжди має перевагу над гравцем, і найчастіше там все програє.


Однак ви також описуєте лише те, що програли в казино, і нічого більше. Ви не описуєте жодного іншого досвіду, тому, якщо ви натрапили на щось, це, звичайно, буде доречно написати. Як я вже сказав, казино завжди має перевагу над гравцем, тому, якщо проблема полягає лише в тому, що ви втратили гроші, можливо, краще припинити гру.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло три тижні, а обліковий запис все ще заблокований. Немає можливості грати і виводити кошти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися. Чи сказали вам у казино, чому вони заблокували ваш рахунок?

Я думаю, що це досить довго, і я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Наша команда спробує вам допомогти і, сподіваємося, все вийде добре. Ви в ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніби вони всі разом!!

Давайте подивимось, чи допоможе мені Casino Guru повернути мої гроші, чи знову буде "немає відповіді від казино" zzz

тримайтеся подалі від людей VELOBET. Вони сфальсифіковані на максимум. Будь-яке справжнє розслідування доведе це за лічені секунди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відповідно до того, що ви описали тут і у своїй скарзі, я не знаю, чому ви хочете отримати свої гроші назад. Але давайте подивимося, куди дійде наша команда, і чи є у вас докази того, що була помилка з боку казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

справді?????

CASINO GURU поставив мені 6,3, що є вищим за середній бал, якщо ви підете 0-10 Ні????

Це був не випадок перемоги, хтось програв, це був випадок програшу, програшу, програшу за РЕКОРДНИЙ ЧАС. Я прошу повернути мої гроші, щоб я міг піти грати на авторитетній надійній і чесній ігровій платформі. VELOBET заслуговує на 1/10 якщо так!!!!

Подивлюся, скільки гуру казино намагатиметься допомогти мені отримати відшкодування.

У мене самого дивне відчуття, що це буде небагато. ВИ ВСІ В ЦЬОМУ РАЗОМ!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи навіть не чув про це казино, доки ВИ НЕ ПОСТАВИЛИ ЙОМУ БАЛАНСЬ ВИЩЕ СЕРЕДНЬОГО. Тепер я переглянув Інтернет і знайшов багато негативних відгуків і попереджень, про які слід знати від інших рецензентів і клієнтів цього казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

справді?????

CASINO GURU поставив мені 6,3, що є вищим за середній бал, якщо ви підете 0-10 Ні????

Це був не випадок перемоги, хтось програв, це був випадок програшу, програшу, програшу за РЕКОРДНИЙ ЧАС. Я прошу повернути мої гроші, щоб я міг піти грати на авторитетній надійній і чесній ігровій платформі. VELOBET заслуговує на 1/10 якщо так!!!!

Подивлюся, скільки гуру казино намагатиметься допомогти мені отримати відшкодування.

У мене самого дивне відчуття, що це буде небагато. ВИ ВСІ В ЦЬОМУ РАЗОМ!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я думаю, що Яро посилався на цю частину вашої скарги :

" На жаль, наразі, якщо у нас немає жодних доказів того, що відбувається щось несправедливе, ми нічого не можемо зробити . Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною, якщо є ще щось, я міг би допомогти вам щодо вашого скарга».

Я також не зовсім розумію, чому ви вважаєте, що вам потрібно повернути кошти. Як я бачу, ви хочете повернути свої депозити, тому що втратили їх .

При всій повазі, така ситуація не має нічого спільного з індексом безпеки будь-якого казино.

Чи є ще щось, про що ви ще не згадали у скарзі?

Автоматичний переклад.
12 3 4...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого