Привіт, я думаю, що було б справедливо додати кілька деталей до ваших заяв. На цьому етапі ви цілком праві.
Проте я вважаю, що важливо розрізняти речі, які ми можемо вирішити або підтримати, і речі, які ми не можемо.
Ми не є ні юристами, ні банківськими установами. Як неофіційний посередник, ми можемо надати консультації, але не можемо звернутися до вашого банку чи будь-якого іншого органу від вашого імені. Ми також не можемо ні до кого звернутися, щоб змінити спосіб, у який казино використовує свої транзакції; ви, гравці, можете, з іншого боку. Таким чином, у межах нашого обмеженого підходу ми дбаємо про те, чи буде вирішена ситуація і гроші повернуться, коли ми бачимо це як справедливий результат.
Я хочу, щоб це було чітко сказано.
Крім того, мені справді цікаво те, що ви, здається, продовжили гру та висловили занепокоєння щодо назв сторонніх компаній у своїй банківській виписці після втрати коштів.
Чому не раніше? мені цікаво.
Я погоджуюся, що деякі казино якимось чином змінюють або приховують свої коди, унеможливлюючи блокування таких депозитів банками. Це особливо небезпечно для вразливих гравців, які шукають захисту, коли їх охоплює пристрасть до азартних ігор.
Дозвольте мені сказати, що всі гравці з вашої країни повинні грати лише в належним чином ліцензованих казино, як ви нам мудро сказали. Проте мені цікаво, чому ви зробили виняток.
Так чи інакше, ми пояснили вам, де наші межі:
Оскільки ви добровільно внесли кошти в казино без ліцензії UKGC, пошук втрачених коштів через те, що опис банківської виписки було передано третім сторонам , не входить до нашої компетенції . Я рекомендую звернутися до UKGC або вашого банку, щоб вирішити це питання самостійно.
Я просто сподіваюся, що ви прагнете підтримати гравців, а не просто вказувати на нас пальцем з якоїсь причини, яку я, чесно кажучи, здається, не розумію в повному обсязі.
Щоб уникнути такої ситуації, будь ласка, припиніть депозити в казино не UKGC. Пам’ятайте про власні слова. 🙏
Hello, I think it would be fair to add a few details to your statements. At this point, you are quite correct.
Yet I feel it is important to distinguish between things we can address or support and things we can't.
We are neither lawyers nor banking institutions. As an unofficial mediator, we can provide advice, but we can't address your bank or any authority on your behalf. We also can't turn to anyone to change the way the casino utilizes its transactions; you, players, can, on the other hand. Thus, within our limited approach, we care whether the situation is solved and money returns when we see that as a fair result.
I want this to be stated clearly.
Additionally, what I really find interesting is that it appears that you proceeded with playing and raised concerns about third-party company names on your bank statement after losing your funds.
Why not sooner? I wonder.
I agree that some casinos are somehow changing or hiding their codes, making it impossible for banks to block such deposits. This is especially dangerous for vulnerable players seeking protection when their passion for gambling overtakes them.
Allow me to say that all players from your country should only play in properly licensed casinos, as you wisely told us. Yet, I wonder why you made the exception.
One way or another, we explained to you where our limits are:
Since you willingly deposited funds into a casino without a UKGC license, seeking lost funds due to the bank statement descriptions being assigned to third parties falls outside our purview. I recommend reaching out to the UKGC or your bank to address this matter independently.
I just hope you aim to support players, not just point fingers at us for some reason that I honestly do not understand in full scale, it seems.
To avoid such a situation, please stop depositing at non-UKGC casinos. Keep your own words in mind. 🙏
Автоматичний переклад.