ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Landgraf1994
|
47258 переглядів 390 відповідей |
|
1 2 3...20
1 рік тому

Це дуже дивно, враховуючи, що я використовую обліковий запис досить довго, він був ретельно перевірений і так далі.

Нічого, я майже не використовував обліковий запис після зняття коштів, тому не знаю, що могло піти не так.

Я ніколи раніше не чув про 6-місячне розслідування. Це не має жодного сенсу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони щойно надіслали електронний лист із повідомленням, що це було непорозуміння, і що мій обліковий запис знову розблоковано. Він справді працює, як і раніше.

Автоматичний переклад.
Velobet Casino
1 рік тому

Моя електронна адреса: m.gwiazdowski7@gmail.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони щойно надіслали електронний лист із повідомленням, що це було непорозуміння, і що мій обліковий запис знову розблоковано. Він справді працює, як і раніше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я радий почути, що ваш обліковий запис відновлено! Це якась дивовижна причина цього. Що ти думаєш? З іншого боку, всі ми час від часу робимо помилки. Що ж, сподіваюся, у вас більше не буде проблем. 🤞✨

Автоматичний переклад.
Azael
1 рік тому

Шановний Азаель,


У вашому обліковому записі виявлено підозрілі ставки, і зараз це розслідується.

Ми зв’яжемося з вами після завершення процесу розслідування. Ми можемо вас запевнити, що це буде швидко і не займе 6 місяців.


З найкращими побажаннями,

Команда Velobet.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Висловивши занепокоєння з приводу моїх депозитів, які показують дескриптор * справжньої компанії Webops Ltd (компанії, про яку я ніколи не чув, не кажучи вже про те, щоб щось у неї купував), я кинув виклик Velobet Casino , і після багатьох обмінів електронною поштою вони погодилися повернути мені всі мої депозити на суму понад £580 - отримали всі гроші!

* Дескриптори призначені для того, щоб допомогти власнику картки ідентифікувати придбані продукти або послуги.

Якщо власнику картки важко зрозуміти дескриптор платежу та розпізнати транзакцію, може бути ініційовано повернення платежу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

Як це розуміти? Ви виявили депозити, які ніколи не робили, а потім вам повернули кошти?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Мені не дозволено додавати платіжний дескриптор через вашу рекламну політику, але коли я отримав виписку з банківського рахунку, я виявив платежі компаніям, про які я ніколи не чув, не кажучи вже про те, що купував у них, але це збігалося з депозитами, які я зробив у казино. Я почав вивчати це і дізнався все про дескриптори/неправильне кодування та що вони представляють.

Я також досліджував інші казино, нещодавно я безглуздо використовував і виявив, що казино, які не належать до GAMSTOP, наймають сторонніх платіжних процесорів, які неправильно кодують платежі до та від оператора, заявляючи банку чи постачальнику картки, що платіж призначено для чогось іншого, ніж азартні ігри. .

Я вирішив повернути свої гроші та викрити тих, хто вважає за потрібне діяти безсовісно. Саме через таку діяльність я не можу і не повинен довіряти таким казино.

Я отримав одне повне відшкодування та отримав сповіщення, що маю відшкодування, яке надійшло безпосередньо від комерційної компанії, зазначеної в дескрипторі на моєму банківському рахунку.

Це йде в правильному напрямку. Усі оператори казино та ігор повинні бути соціально відповідальними!

Я хочу бути частиною зміни парадигми, яка сприяє чесним і чесним азартним іграм!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минув тиждень, а обліковий запис все ще обмежений. Немає можливості грати і виводити кошти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені не дозволено додавати платіжний дескриптор через вашу рекламну політику, але коли я отримав виписку з банківського рахунку, я виявив платежі компаніям, про які я ніколи не чув, не кажучи вже про те, що купував у них, але це збігалося з депозитами, які я зробив у казино. Я почав вивчати це і дізнався все про дескриптори/неправильне кодування та що вони представляють.

Я також досліджував інші казино, нещодавно я безглуздо використовував і виявив, що казино, які не належать до GAMSTOP, наймають сторонніх платіжних процесорів, які неправильно кодують платежі до та від оператора, заявляючи банку чи постачальнику картки, що платіж призначено для чогось іншого, ніж азартні ігри. .

Я вирішив повернути свої гроші та викрити тих, хто вважає за потрібне діяти безсовісно. Саме через таку діяльність я не можу і не повинен довіряти таким казино.

Я отримав одне повне відшкодування та отримав сповіщення, що маю відшкодування, яке надійшло безпосередньо від комерційної компанії, зазначеної в дескрипторі на моєму банківському рахунку.

Це йде в правильному напрямку. Усі оператори казино та ігор повинні бути соціально відповідальними!

Я хочу бути частиною зміни парадигми, яка сприяє чесним і чесним азартним іграм!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О, за цим описом це добре, що ви отримали свої гроші назад, тому що я не думаю, що всі будуть такими щасливчиками або такими охочими до цих речей, як ви.

Добре, що ти такий послідовний і помітив. Скільки часу знадобилося, щоб отримати відшкодування?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минув тиждень, а обліковий запис все ще обмежений. Немає можливості грати і виводити кошти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я помітив, що представник казино написав вам, що ваш рахунок розслідується. Ти знаєш чому? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я не отримав конкретної відповіді. Я граю більше 20 років у багатьох компаніях і це тільки другий випадок зі мною. Я ніколи не порушував і не зловживав правилами.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мені повернули кошти протягом кількох днів після обміну електронними листами. Я не думаю, що мені пощастило, я думаю, що я виправданий!

Казино, які не належать до GAMSTOP, наймають сторонніх платіжних процесорів, які неправильно кодують платежі до та від оператора, представляючи банку чи постачальнику картки, що платіж призначено для чогось іншого, ніж азартні ігри. Це фактично відмивання грошей, і фінансові установи дуже наполегливо працюють над виявленням транзакцій такого характеру та забороною компанії-ініціатора.

Якщо мої депозити неправильно кодуються, то казино має бути визнано ненадійним, і я вважаю, що маю право повернути свої гроші в інтересах справедливості.

Я чекаю третього повернення коштів безпосередньо від комерційного підприємства, у якого я ніколи нічого не купував!

Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

Я радий бачити, що Velobet відшкодував ваші незаконно оброблені депозити. Зрозуміло, що вони б цього не зробили, якби не зробили нічого протизаконного.

Проблема полягає в тому, що Casino Guru не вважає цю незаконну практику проблемою і винесе рішення на користь казино в кожному окремому зверненні такого характеру.

«Оскільки депозит було успішно зараховано на ваш рахунок у казино, і ви змогли грати в казино без будь-яких проблем, ми нічим не можемо вам допомогти».

Вище наведено відповідь на вашу скаргу за ідентичним сценарієм.

Крім того, ця ідентична скарга на Freshbet отримала дивовижну відповідь від Вероніки (спеціаліста зі скарг Casino Guru)

«Насправді те, як ваш депозит відображається у вашій банківській виписці, можна розглядати як позитивний аспект. У багатьох онлайн-казино прийнято використовувати нейтральні назви для транзакцій. Це допомагає гарантувати, що ваша фінансова установа не ідентифікує транзакцію як діяльність, пов’язана з казино. Це захищає ваші інтереси та конфіденційність».

Таким чином, по суті, вона каже вам, що казино, які незаконно помиляються при транзакціях із картками, можна розглядати як позитивний аспект, і вони роблять це, щоб захистити ваші інтереси та конфіденційність».

Я ніколи не читав стільки дурниці за все своє життя.

Для протоколу вони незаконно неправильно кодують операції з картками, щоб приховати той факт, що вони працюють незаконно. Вони приховують той факт, що є неліцензійним казино і майже напевно шахрайством. Будь-якому законному казино не потрібно буде керувати незаконною платіжною системою.

Вони роблять це, щоб захистити СЕБЕ!!

Схоже, що Casino Guru дуже важко це зрозуміти, або, скоріш за все, вони точно знають, що роблять ці казино, але продовжують закривати на це очі.


Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Мені приємно, що ви прочитали відповідь Вероніки – я був приголомшений – її відповідь є частиною мого огляду CG на Trustpilot (чого вони варті!), незалежно від того, що вона з’являється в результатах пошуку Google! Просто чекаю, коли це буде реалізовано!

Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

Я сьогодні дуже добре поспілкувався з командою відділу боротьби з шахрайством свого банку, і вони дуже підтримують і допомагають.

Банк заблокував мою картку, тому будь-які відшкодування більше неможливі через початковий спосіб оплати - два казино/комерційні компанії (Velobet — одна з них) мудро повернули мої депозити!

Якщо я зможу допомогти лише одній вразливій людині, викривши казино, які не належать до GAMSTOP і не відповідають вимогам щодо боротьби з відмиванням грошей, мій час був би того вартий!

ВАЖЛИВО (джерело ThePOGG.com)

Регулятор зобов’язаний брати участь у програмі GAMSTOP від кожного ліцензованого оператора азартних ігор у Великобританії. З цього правила більше немає винятків.

Єдині казино, які приймають британських гравців, які не є частиною програми GAMSTOP, це казино, які не мають ліцензії та приймають британських гравців незаконно!

Жодне казино, яке не має ліцензії UKGC, не може приймати гравців із Великобританії. Жодне казино, яке не працює на GAMSTOP, не має ліцензії UKGC. Однак незаконне правопорушення вчиняє бізнес, а не гравець.

file

Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

Привіт, я думаю, що було б справедливо додати кілька деталей до ваших заяв. На цьому етапі ви цілком праві.

Проте я вважаю, що важливо розрізняти речі, які ми можемо вирішити або підтримати, і речі, які ми не можемо.

Ми не є ні юристами, ні банківськими установами. Як неофіційний посередник, ми можемо надати консультації, але не можемо звернутися до вашого банку чи будь-якого іншого органу від вашого імені. Ми також не можемо ні до кого звернутися, щоб змінити спосіб, у який казино використовує свої транзакції; ви, гравці, можете, з іншого боку. Таким чином, у межах нашого обмеженого підходу ми дбаємо про те, чи буде вирішена ситуація і гроші повернуться, коли ми бачимо це як справедливий результат.

Я хочу, щоб це було чітко сказано.

Крім того, мені справді цікаво те, що ви, здається, продовжили гру та висловили занепокоєння щодо назв сторонніх компаній у своїй банківській виписці після втрати коштів.

Чому не раніше? мені цікаво.

Я погоджуюся, що деякі казино якимось чином змінюють або приховують свої коди, унеможливлюючи блокування таких депозитів банками. Це особливо небезпечно для вразливих гравців, які шукають захисту, коли їх охоплює пристрасть до азартних ігор.

Дозвольте мені сказати, що всі гравці з вашої країни повинні грати лише в належним чином ліцензованих казино, як ви нам мудро сказали. Проте мені цікаво, чому ви зробили виняток.

Так чи інакше, ми пояснили вам, де наші межі:

Оскільки ви добровільно внесли кошти в казино без ліцензії UKGC, пошук втрачених коштів через те, що опис банківської виписки було передано третім сторонам , не входить до нашої компетенції . Я рекомендую звернутися до UKGC або вашого банку, щоб вирішити це питання самостійно.

Я просто сподіваюся, що ви прагнете підтримати гравців, а не просто вказувати на нас пальцем з якоїсь причини, яку я, чесно кажучи, здається, не розумію в повному обсязі.

Щоб уникнути такої ситуації, будь ласка, припиніть депозити в казино не UKGC. Пам’ятайте про власні слова. 🙏





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, не вірте поганим відгукам і досвіду людей, я успішно вніс, зняв тисячі і перевірив усі мої документи.


Єдиною моєю проблемою була невелика затримка перевірки документів, оскільки я надіслав свої водійські права, а їм потрібен був мій паспорт.


Не можу поважати це казино, абсолютно розгромив його для мене, повернеться!

Автоматичний переклад.
Blaisep
1 рік тому

«Будь ласка, не вірте поганим відгукам і досвіду людей»,

Я, наприклад, не погоджуюся на твою різку заяву, і особливо на те, що мене називають брехуном!

Я радий, що ваш досвід позитивний, але давайте не применшувати ФАКТИЧНИЙ досвід інших!


Автоматичний переклад.
Anonymized485
1 рік тому

Я бачу, що ви прагнете зробити своє твердження досить чітким. Добре, але я не думаю, що гравців з різним досвідом слід називати брехунами. Це працює в обох напрямках.

Ніхто не сказав, що ти брешеш, і ніхто не сказав, що твій досвід важить менше, ніж чужий. Не могли б ви трохи розслабитися, будь ласка?

Думаю, це буде доречно.

Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
1 2 3...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого