ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

1 рік тому від Landgraf1994
|
42141 переглядів 388 відповідей |
|
1...17 18 1920
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт. Як казино може звинуватити мене у використанні чужих документів, оскільки зараз у мене немає передньої камери, тому я не міг використовувати інструмент ШІ.


Я надіслав їм паспорт, водійські права. Підтвердження ідентифікатора. Виписки з банківського рахунку, але вони все одно не можуть показати мені підтвердження, тому що його не існує. Вони також видалили мій баланс у 1000 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Дозвольте запитати, що ви маєте на увазі? Казино звинуватило вас у використанні чиїхось документів?🤔

Я не бачу жодної згадки про це у вашій скарзі , тому я був шокований цією інформацією.

Наша група розгляду скарг уже працює над вашою справою, тож я сподіваюся, що незабаром буде якийсь рух щодо вашої перевірки.

Якщо у вас є якісь оновлення для нас, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Вони навмання надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вирішили анулювати мій виграш через використання чужих документів. Я просив роз’яснення щодо цього, але вони не надають мені жодної інформації. Після цього я надіслав їм банківські виписки. Інші форми посвідчення особи та іншу банківську картку, яку я використовую для рахунків.

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Просто переконайтеся, що ви інформуєте свого спеціаліста, який розглядає скарги, про кожне оновлення вашої справи, щоб вона могла відповідним чином рухатися.🙏

Давайте почекаємо тепер, щоб побачити, як це буде розвиватися, і сподіваємося на краще.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

дякую Я знаю, що він зараз зайнятий, тому я спробував надіслати йому все, щоб він міг передати це в казино, але, здається, мені доведеться чекати ще 7 днів, поки він відповість, оскільки саме стільки часу знадобилося, щоб відповісти вперше . Я також надіслав йому електронною поштою всі документи, надіслані в казино, щоб він міг провести розслідування

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки нашим спеціалістам щодня доводиться розглядати сотні скарг.

Ось чому ми, власне, і впровадили таймери.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ця ситуація неймовірно розчаровує. Зараз вони затвердили виписку з мого банківського рахунку, де вказано мою адресу. Це та сама адреса в моїх водійських правах, паспорті та рахунку за комунальні послуги, які я надіслав, але вони знову кажуть, що я намагався використати чуже посвідчення особи. Вони хочуть, щоб я зняв £39, що є останньою сумою депозиту - 20%, і вони конфіскують інші £965 виграшу. Як компанії можуть робити неправдиві звинувачення без наслідків

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Я пропоную вам зачекати, доки вам повернеться спеціаліст із розгляду скарг, і поки що нічого не робити.

Вони дослідять це питання та підкажуть, що краще зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

я розумію Минуло 9 днів відтоді, як я подав свою скаргу, і казино просто залякувало мене як особу, але якщо Casino Guru передасть це прямо казино, це буде вирішено швидше

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зареєструвався на мій бонус на сайті казино, через три депозити все ще без бонусу, тому я більше не попадуся на рекламу про бонусний запуск, оскільки це дуже неприємно, коли те саме місце навіть забрало мої перші безкоштовні обертання, як я на початку моя перша гра на цьому так званому сайті sus, в ім’я виграшів спінів, так, уникайте періоду 0 з десяти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

я розумію Минуло 9 днів відтоді, як я подав свою скаргу, і казино просто залякувало мене як особу, але якщо Casino Guru передасть це прямо казино, це буде вирішено швидше

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Шкода це чути. Я впевнений, що ваша скарга зрештою потрапить на цю стадію. Дайте трохи часу, будь ласка. Нік має спершу розглянути всю справу та подробиці. Не хвилюйтеся, ваша справа загостриться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зареєструвався на мій бонус на сайті казино, через три депозити все ще без бонусу, тому я більше не попадуся на рекламу про бонусний запуск, оскільки це дуже неприємно, коли те саме місце навіть забрало мої перші безкоштовні обертання, як я на початку моя перша гра на цьому так званому сайті sus, в ім’я виграшів спінів, так, уникайте періоду 0 з десяти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Дякуємо, що поділилися цим з нами. Мені здається, ви попросили їх пояснити відсутні бонуси, чи не так?

Будь ласка, як вони відповіли? На мою думку, підтримуюча комунікація має працювати, особливо за таких обставин.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також надсилав численні електронні листи із запитами про те, де безкоштовні обертання зникли, просто побажайте їм обертів на добраніч, Відень, але вони, здається, просто не відмовляються від цього. Бажаю успіху всім, хто отримає відповідь, оскільки це зараз відбувається день за днем жодної відповіді,але я розумію через втрату, яку мені довелося пережити,тому я знаю одне,це точно не спосіб ставитися до клієнтів,оскільки це мене дуже збентежило.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я розумію, що це засмучує те, що вони раді взяти депозити, але відмовляються виплачувати, а потім звинувачують мене в неправильних речах

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також надсилав численні електронні листи із запитами про те, де безкоштовні обертання зникли, просто побажайте їм обертів на добраніч, Відень, але вони, здається, просто не відмовляються від цього. Бажаю успіху всім, хто отримає відповідь, оскільки це зараз відбувається день за днем жодної відповіді,але я розумію через втрату, яку мені довелося пережити,тому я знаю одне,це точно не спосіб ставитися до клієнтів,оскільки це мене дуже збентежило.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не здивований, це також збентежило б мене. Отже, казино не пояснило і не відповіло, чому ви не отримали свій бонус? Ви пробували живий чат? Як ви отримали пропозицію?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, що це засмучує те, що вони раді взяти депозити, але відмовляються виплачувати, а потім звинувачують мене в неправильних речах

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Саме тому наша команда розслідує все необхідне, щоб з’ясувати ситуацію, а потім зв’яжеться з казино. Я вам співчуваю і сподіваюся, що вся справа якнайшвидше вирішиться і особливо, що все буде справедливо.

Якщо щось зміниться, я буду тут. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

дякую Найдивніше те, що вони сказали, що я підтвердив свою виписку з банківського рахунку, де вказано їхні депозити, але все ще кажуть, що вони не повернуть мені мій справжній баланс у розмірі 1004 фунтів

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Вам також сказали, чому вони не хочуть платити вам гроші, якщо ви перевірені? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

ні. Вони перевірили виписку з мого банківського рахунку, де вказано платежі, але сказали, що я використав чуже посвідчення особи. Я не знаю, що вони означають, оскільки я надав лише своє

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
1 місяць тому

Це досить дивно. Тоді нам доведеться дочекатися розгляду скарги та подивитися, що з’ясує команда. Я сподіваюся, що казино прокоментує це, і ми дізнаємося більше, що вони означають.

Мені це не подобається, але в цій справі важливо терпіння. 😕

Автоматичний переклад.
1...17 18 1920
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого