ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

1 рік тому від Landgraf1994
|
32891 переглядів 339 відповідей |
|
1...14 15 16...18
Додати публікацію
Anonymized669
3 міс. тому

Вам не потрібно хвилюватися, але, як зазначила Радка, індекс безпеки зміниться, коли справу буде закрито, звичайно, залежно від того, як це вийде.

Ви маєте можливість побачити, як і я, що Матей сказав, що ми на вашому боці в цій справі, і тому він повинен переглянути, що казино йому надіслало по Skype ще раз.

Сподіваюся, що ця сага вирішиться якомога швидше і, що важливо, справедливо.

Доведеться дочекатися подальшого розвитку подій, тому зберігайте самовладання.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я збираюся подати скаргу!



Я не можу перевірити себе! Вони хочуть підтвердження наявності кредитної картки. Це абсолютно нормально. Але мій інтернет-банк, і я не маю «справжньої» картки! Скріншот з мого мобільного телефону не приймається!


Я кілька разів пояснював проблему в чаті. Мене попросили написати листа, але ніхто не відповів!

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
3 міс. тому

Привіт, мені шкода, коли виникають такі ситуації, тому що я завжди був би радий, якби гравці могли знайти розумний спосіб поговорити з казино. Отже, у вас немає фізичної картки, чи не так? Ви намагалися запитати їх, чи може щось слугувати альтернативою онлайн-банкінгу, де вони можуть перевірити щось подібне?

Щодо скарги, я бачив, що вона на розгляді, тому наша команда спробує вам допомогти.

Якщо випадково вам вдасться перевірити чи дізнатися щось нове, я був би радий, якщо б ви повідомили мені про це.

Тримаю кулаки за хороший результат. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я думаю, що коли казино бере на себе провину, а індекс безпеки не знижується без розуміння навіть влади, тому що він не змінюється і ніхто ні на що не відповідає, важко зберігати самовладання.

Автоматичний переклад.
Anonymized669
3 міс. тому

Технічно вашу скаргу ще не закрито, тому результат ще очікує. Я думаю, що Матей дуже зацікавився вашою справою, і він відвідав кілька досить вимогливих міжнародних заходів. Давайте приділимо належний час. Щойно скаргу буде закрито, ви отримаєте належну відповідь і закриєте її.

file

(Вибачте, це англійською)

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Абсолютно не згоден з тим, що ви зробили зі мною

По-перше, скарга не вирішується на основі будь-якої згоди моєї головної жертви, тому для мене це ще не закінчено.

По-друге, казино velobet бреше, я не отримав жодного відшкодування, це сприймається як належне.

По-третє. Через юридичну та медичну консультацію вони порадили мені більше не заходити на веб-сайт velobet.com, як і має намір казино.

по-четверте, після визнання помилки казино серйозно, оскільки вони користуються перевагами вразливих гравців, визнали факт дуже серйозним або він міг бути незначним, індекс безпеки не змінюється, чи це 20 чи 100 гравців ДУЖЕ СЕРЙОЗНО, щось дуже дивне.

По-п’яте, я не можу висловити в огляді свій справжній досвід у цьому казино, тому що ви не опублікували його мені, проблеми безпеки в обліковому записі, зняття коштів, депозити, мій особистий досвід, я повторюю, тощо.

Я відчуваю, що я щось не помічаю.

До зустрічі назавжди.

Автоматичний переклад.
Anonymized669
2 міс. тому

Ну ваша справа тягнеться досить довго і Матей все добре пояснив. Він також сказав, що ви можете звернутися за юридичною допомогою, тож якщо ви підете на це, я думаю, нам усім буде цікаво побачити, чи вдасться вам.

Що стосується вашого відгуку користувача, я не думаю, що він має будь-яку промовисту цінність, і також важливо пам’ятати, що ви можете залишити 1 відгук користувача на казино з одного облікового запису.

Я не знаю, що ще сказати про все це, тому що більшу частину цього вже було пояснено, і хоча мені шкода про те, як усе вийшло, мабуть, більше нічого не можна зробити. 😥

Автоматичний переклад.
Anonymized669
2 міс. тому

Привіт Вісенте.

У скарзі я зазначив, що ви маєте право вимагати відшкодування 10 євро зі свого другого рахунку. Ці гроші, які не можна використовувати для ставок, доступні на вашому рахунку лише для зняття. Казино вжило необхідних заходів для вирішення проблеми, зазначеної у вашій скарзі, спонукаючи переглянути свої процедури та виправити помилку. Отже, немає жодних підстав для накладення будь-яких штрафних санкцій за індекс безпеки.


Якщо ви бажаєте подати позов проти казино, стверджуючи, що вони відповідальні за ваші проблеми, ви можете це зробити. Важливо зазначити, як я вже зазначав раніше, що казино може відшкодувати вам лише ваші втрати протягом періоду, протягом якого ви повідомили їм про свою залежність від азартних ігор, відповідно до стандартної практики в усіх юрисдикціях.


Тепер давайте розглянемо питання з іншого ракурсу. Якби ви були власником казино, і хтось виявив помилку у вашій системі відповідальних азартних ігор, яка призвела до втрати 10 євро, ви повинні були б виплатити їм мільйонну компенсацію просто тому, що вони втратили трохи грошей? Я впевнений, що ні. Ваша відповідальність є суто фінансовою, тому ви відшкодуєте гравцеві його збитки та принесете вибачення. Інакше кожен інший гравець спробував би знайти експлойт у казино та відсудити на них значні суми.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я посилаюся та підтверджую свій попередній електронний лист пункт за пунктом від першого до останнього слова

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Очевидно, дякую Матею за те, що ви допомогли викрити цих мерзотників, які користуються вразливими людьми, нічого не припускаючи, і це дуже допомагає мені подати до суду

але в мене немає іншого вибору, окрім як подати до суду на все, оскільки я не отримав жодного відшкодування, все брехня, і, звичайно, я більше не збираюся заходити на ваш веб-сайт. Якщо ви хочете, щоб я це зробив, зв’яжіться з моїм юристом і поясніть кроки, які слід виконати.

Автоматичний переклад.
Опубліковано isotopeskits видалено адміністратором Radka
Опубліковано Anonymized669 видалено
2 міс. тому

Не обманюйте більше нікого, скарга не вирішена на сьогодні 09.07.2024, мені ніхто нічого не відшкодував, очевидно я багато чого пропустив.

До відома моряків.

Автоматичний переклад.
Anonymized669
2 міс. тому

Привіт. Я негайно повідомлю Матею, і він зв’яжеться з вами.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Вісенте.

10 євро чекають на вашому рахунку, все, що вам потрібно зробити, це увійти та почати виведення.

Казино гарантує, що єдиною дією, доступною у вашому обліковому записі, є ініціювання виведення коштів; ігри заблоковані, і ви не можете використовувати гроші ні на що інше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому


Привіт, я не збираюся входити в будь-яке місце з грою, тому що опинившись усередині, навіть якщо ви не маєте до неї доступу, ви можете знову відчути відчуття.

дайте іншу, до чого, здається, ви мене підштовхуєте, поговоріть з моїм психотерапевтом і моїм адвокатом і поясніть їм це, тому скаргу не закрито, тут щось відбувається 11 липня 2024 року, ніхто не відшкодував мені взагалі щось.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

І це, очевидно, невідповідний спосіб відшкодувати будь-що гравцеві з азартною залежністю, який був на межі самогубства, запевняю вас, і ви це побачите.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Вісенте.

Я спілкувався з казино, і сьогодні вони надіслали вам 10 євро на рахунок, з якого ви раніше зняли гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я посилаюся на мій попередній сьогодні електронний лист і мою невідповідність. Вони не визнають своєї провини, вони нічого не відшкодували та не зробили нічого, щоб змінити свій спосіб дій, як підтверджено третіми сторонами.

А скарга закрита, щось вислизає.

Автоматичний переклад.
Anonymized669
2 міс. тому

Вони сьогодні відправили гроші. Тому я припускаю, що це не відразу з’явиться у вашому обліковому записі. (Я припускаю 2 дні) Після цього я вважаю всю справу закритою, і ви можете найняти адвоката та подати на них до суду, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.