ГоловнаФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Landgraf1994
|
69 176 переглядів 392 відповідей |
|
1...9 10 11...20
Anonymized545

Оскільки я пояснював це вам кілька разів, і ми все ще ходимо по колу, я скажу це. Якщо ви продовжите звинувачувати нас і говорити, що ми намагаємося приховати чиїсь незаконні дії та поширювати щось неправдиве, ваш доступ до форуму буде призупинено. Сприйміть це як попередження, оскільки я багато разів намагався розповісти вам все відповідно до встановлених фактів. Сподіваюся, ми розуміємо один одного.

Автоматичний переклад.

Мені здається, хто не знає, це ти. Якщо там написано, що вони не приймають іспанських гравців, а я надіслав вам свою реєстрацію за допомогою свого іспанського облікового запису, я вважаю, що індекс безпеки не відповідає. Ви дізнаєтеся, чому нічого не робите, якщо я закрию свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. і вони відкривають іншу з моїми тими ж даними, я думаю, що індекс безпеки не відповідає, і якщо вони діють без ліцензії, тому що у них її немає на даний момент, і ви це знаєте, я думаю, що індекс безпеки не відповідає і Я все ще не розумію, маючи достатні докази наступного. З цими індексами безпеки для мене та моїх радників, якщо вони збираються продовжити позов, це здається їм дуже дивним, але зараз я навіть можу це прочитати.

І можете вигнати мене з форуму, якщо хочете, мені все одно, я висловлюю свою справжню реальність, що я страждав у казино, якщо це нецікаво, я не розумію чому, ну я не чекаю нас розуміти один одного.

Автоматичний переклад.

І те, що вони роблять з людьми з азартною дикцією, є дуже, дуже серйозною проблемою, щоб сприймати це так, це дуже серйозна справа.

Автоматичний переклад.

Мені здається, хто не знає, це ти. Якщо там написано, що вони не приймають іспанських гравців, а я надіслав вам свою реєстрацію за допомогою свого іспанського облікового запису, я вважаю, що індекс безпеки не відповідає. Ви дізнаєтеся, чому нічого не робите, якщо я закрию свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. і вони відкривають іншу з моїми тими ж даними, я думаю, що індекс безпеки не відповідає, і якщо вони діють без ліцензії, тому що у них її немає на даний момент, і ви це знаєте, я думаю, що індекс безпеки не відповідає і Я все ще не розумію, маючи достатні докази наступного. З цими індексами безпеки для мене та моїх радників, якщо вони збираються продовжити позов, це здається їм дуже дивним, але зараз я навіть можу це прочитати.

І можете вигнати мене з форуму, якщо хочете, мені все одно, я висловлюю свою справжню реальність, що я страждав у казино, якщо це нецікаво, я не розумію чому, ну я не чекаю нас розуміти один одного.

Автоматичний переклад.

Тут ви можете прочитати, з чого складається індекс безпеки , тому що я бачу, що ви, мабуть, не маєте інформації про це. Те, що подібне трапляється з одним гравцем, не означає, що зараз для казино воно має бути низьким. Чи знаєте ви, скільки гравців можуть грати в казино, і коли виникає така проблема, що раптом має бути?

Крім того, наша команда оцінила, що ваша скарга не була підтверджена достатніми доказами, тож це означає, що вашу скаргу було відхилено, і в такому випадку немає причин змінювати її тут.

У будь-якому випадку, оскільки ви сказали, що збираєтеся подати до суду, мені цікаво, як це вийде.

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що я надіслав усі перевірені докази

Я думаю, що я продемонстрував, що вони допускають і реєструють іспанських гравців, я надіслав їм скріншоти з обліковими записами, навпаки, ви кажете, що вони не допускають, ви знатимете, чому це написано на сторінці, я думаю, що вона належним чином акредитована за допомогою знімка екрана, на якому я повідомив їм про свою залежність від гри, і вони відповіли мені електронним листом. Я думаю, що вони дозволили доступ іспанським і звичайним гравцям, поки я був із простроченою ліцензією, належним чином підтверджено. Ви отримали цю інформацію. Ви дізнаєтесь, чому вони не хочуть визнавати це гравцям. Це їхня проблема.

Звичайно, я збираюся подати до суду, і я маю майже все підтверджено, але я не збираюся давати вам жодних пояснень, звичайно, ви ставите себе на бік такого типу казино.

І, до речі, ви зберігаєте попередження та погрози, щоб боротися проти таких типів казино, а не проти вразливих людей, тому що мені абсолютно байдуже, чи скажу я правду про те, що зі мною сталося з velobet. com, щоб це ні з ким не повторилося, незалежно від того, зацікавлений чи ні.

Автоматичний переклад.

І я ще раз повторюю вам, що залежність від азартних ігор є дуже серйозною та серйозною проблемою, щоб не надавати їй того значення, яке ви надаєте. На скріншоті дуже чітко видно, як я описую свою проблему, вони читають це та відповідають мені пізніше електронним листом. Більше нічого сказати.

Автоматичний переклад.

Звісно, як вони будуть прояснювати мою справу, якщо вони відхилять усе, що він прислав.

Автоматичний переклад.
Anonymized545

Ми вирішили виключити вас із форуму, оскільки ми впевнені, що ця розмова ні до чого не приведе, навіть у багатьох інших ланцюжках, і ви, здається, також не сприймаєте турботливих пояснень. Будь ласка, зрозумійте, що впоратися з численними звинуваченнями, які ви висунули нам, не входить у наші щоденні можливості.

Я вважаю, що ви відчуваєте погане поводження, тому знайдіть інший форум, який більше відповідає вашим інтересам.

Автоматичний переклад.

Наразі у мене був лише хороший досвід роботи з цим казино, перевірка була швидкою, і виплати також завжди швидкі. Загалом я дуже переконаний і задоволений казино

Автоматичний переклад.
Quickmathsss

Це казино, мабуть, дуже щасливе, що під своїм дахом є такий задоволений гравець.

Якби я попросив вас порекомендувати найкращий варіант оплати для гравців з Німеччини, який би ви запропонували? 😉

Б'юся об заклад, ми всі шукаємо найпростіший і найшвидший варіант. Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.

Привіт. Зараз я щось у них виграв, і вони просять відео, на якому я тримаю аркуш паперу з моїм іменем користувача, датою та назвою казино (в даному випадку Velobet). Крім того, я повинен спробувати якось тримати свій паспорт (лол) в одній руці.

Крім того, вони хочуть, щоб я читав те, що написано на папері.

На мій погляд, KYC — це нормально, але це занадто багато.

Що ти думаєш про цю команду @Casino Guru?!

Автоматичний переклад.

Привіт, народ. Я просто хочу розповісти про свій досвід роботи з казино. Спорт там я не можу звинуватити. Дуже добре для ставок. Депозити здаються простими, а зняття іноді здається нормальним. Я б сказав, що казино дуже обережно з бонусами. Особливо ті, які вони дарують як жест доброї волі. Вони не надсилають жодних умов щодо бонусу, тому ви думаєте, що граєте з грошима, і вони ваші. В основному це кешбек. Тож після того, як vip повернув бонус у розмірі 100, я скористався цим і добре вигравав протягом дня з різними ставками. Потім приходить до зняття, я роблю £1000. Вони відхиляють це і знімають з мене 500 за правила бонусів. Я попросив надіслати умови та положення, оскільки мені їх ніколи не давали, і вони сказали, що не можуть, оскільки це спеціальний бонус. В моїх очах це неправильно. Положення та умови повинні бути зазначені завжди, а в цьому випадку це точно не було. Тож, спілкуючись із чатом, вони справді нічого не можуть зробити. Чесно кажучи, відповіді на більшість питань дуже загальні, і в більшості випадків ви нікуди не дієте. Я подав скаргу менеджеру з відповідності, але знову ж таки час, потрачений на отримання відповіді, жахливий. Я насправді не впевнений, чи існує ця людина, оскільки вона зазвичай повертається до дуже простої відповіді. Ще одна річ, яку вони активно рекламують, як-от акція velobet vip із поверненням грошей. Вони просять вас звернутися до служби підтримки в чаті, щоб отримати його, і навіть не знають про бонус. А потім кажуть, що ти не відповідаєш вимогам. Це нереально після того, як ви витратите 1000 с, оскільки ви думаєте, що отримаєте цей бонус, цього не станеться. Я оновлю, скільки часу потрібно, щоб менеджер повернувся до мене.

Автоматичний переклад.

Привіт. Зараз я щось у них виграв, і вони просять відео, на якому я тримаю аркуш паперу з моїм іменем користувача, датою та назвою казино (в даному випадку Velobet). Крім того, я повинен спробувати якось тримати свій паспорт (лол) в одній руці.

Крім того, вони хочуть, щоб я читав те, що написано на папері.

На мій погляд, KYC — це нормально, але це занадто багато.

Що ти думаєш про цю команду @Casino Guru?!

Автоматичний переклад.

Привіт. Чесно кажучи, я не вперше стикаюся з такою перевіркою, щоб завантажити подібне відео. Я пам’ятаю, як одного разу гравець намагався зробити відео протягом 4 годин, як він заявив, але в кінці йому це вдалося, і він отримав схвалення. Отже, ви повинні просто йти з ним, щоб отримати більше шансів отримати гроші. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.

Привіт, народ. Я просто хочу розповісти про свій досвід роботи з казино. Спорт там я не можу звинуватити. Дуже добре для ставок. Депозити здаються простими, а зняття іноді здається нормальним. Я б сказав, що казино дуже обережно з бонусами. Особливо ті, які вони дарують як жест доброї волі. Вони не надсилають жодних умов щодо бонусу, тому ви думаєте, що граєте з грошима, і вони ваші. В основному це кешбек. Тож після того, як vip повернув бонус у розмірі 100, я скористався цим і добре вигравав протягом дня з різними ставками. Потім приходить до зняття, я роблю £1000. Вони відхиляють це і знімають з мене 500 за правила бонусів. Я попросив надіслати умови та положення, оскільки мені їх ніколи не давали, і вони сказали, що не можуть, оскільки це спеціальний бонус. В моїх очах це неправильно. Положення та умови повинні бути зазначені завжди, а в цьому випадку це точно не було. Тож, спілкуючись із чатом, вони справді нічого не можуть зробити. Чесно кажучи, відповіді на більшість питань дуже загальні, і в більшості випадків ви нікуди не дієте. Я подав скаргу менеджеру з відповідності, але знову ж таки час, потрачений на отримання відповіді, жахливий. Я насправді не впевнений, чи існує ця людина, оскільки вона зазвичай повертається до дуже простої відповіді. Ще одна річ, яку вони активно рекламують, як-от акція velobet vip із поверненням грошей. Вони просять вас звернутися до служби підтримки в чаті, щоб отримати його, і навіть не знають про бонус. А потім кажуть, що ти не відповідаєш вимогам. Це нереально після того, як ви витратите 1000 с, оскільки ви думаєте, що отримаєте цей бонус, цього не станеться. Я оновлю, скільки часу потрібно, щоб менеджер повернувся до мене.

Автоматичний переклад.

Я розумію ваше розчарування. Ви маєте рацію, коли говорите, що вони повинні завжди надавати умови для кожного бонусу, щоб гравець міг їх прочитати. У вашому випадку я б рекомендував вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли краще розглянути цю проблему та, сподіваюся, змогли вам допомогти. Для цього просто перейдіть за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, яким буде ваш наступний крок.

Автоматичний переклад.

Нижче наведено електронний лист, який я щойно отримав від менеджера з відповідності. Вони надіслали щось стосовно положень і умов відшкодування, а це не те, про що я мав на увазі. Коли вони додали 100 на мій баланс, я подумав, що це щедро, і ним можна просто скористатися. Нікуди я не був направлений і умови для цього.

Шановний Брайане,


Повірте, цей електронний лист показує, що ви здорові.


Ми ретельно вивчили обставини, пов’язані з вашою скаргою, і, на жаль, повинні повідомити вам, що відповідно до «політики відшкодування» Velobet відшкодування не підлягає, якщо передбачуваний депозит і бонуси були використані в рамках наших Послуг.


Нижче ви знайдете копію Політики відшкодування для довідки:




У світлі вищезазначеної політики ми повинні з повагою відхилити ваш запит на відшкодування. Хоча ми визнаємо, що це рішення може викликати занепокоєння, будь ласка, зрозумійте, що наша головна мета — дотримуватись правил і принципів, якими керується наша платформа, забезпечуючи справедливість для всіх учасників.


Ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з нашими Умовами використання, які ретельно розроблені для захисту інтересів наших користувачів і підтримки безпечного та справедливого середовища.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами.





З найкращими побажаннями,

Агент із відповідності / Міа Міллер

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7

Добре, я бачу. Можливо, наступного разу зверніться до служби підтримки заздалегідь, щоб переконатися, що у вас не виникнуть проблеми. Що ти сказав? Цікаво, чи вдалося вам зняти 500 фунтів стерлінгів?🤔

Автоматичний переклад.

Мені дозволили зняти £500, але я мав £1000. Я б не намагався зняти кошти зараз, якби знав умови. Ось що дратує. Я знову чекаю, щоб перевірити, чи правильно вчинить менеджер з комплаєнсу, подивиться, де найбільша ставка з того боку, і запропонує мені 500 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7

Я розумію. Що ж, я бажаю вам удачі 🍀 і інформуйте нас, будь ласка, чи захочуть вони віддати вам гроші. Ви все ще збираєтеся продовжувати грати в цьому казино, чи цей досвід якось викинув вас звідти?🤔

Автоматичний переклад.

Важко продовжувати грати в цьому казино, це найгірший досвід у моєму житті в усіх сенсах, мій реальний досвід ближче до негативних відгуків, я вважаю їх більш достовірними, моя ситуація стала критичною навіть з моїм життям .

Автоматичний переклад.
Anonymized669

Будьте впевнені, що більше не гратимете в цьому казино. Я бачив проблему, яку ви вирішуєте, і це точно неправильно, і, за словами Матея, кроків до відповідальної гри в азартні ігри було недостатньо з боку казино. Тож давайте зачекаємо на скаргу, оскільки наразі м’яч знаходиться на майданчику казино, і я тримаю кулаки за гарний результат.

Я знаю, що це нелегко, але будьте обережні.😕

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого