ФорумКазиноVelobet Casino - загальне обговорення

Velobet Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Landgraf1994
|
47341 переглядів 390 відповідей |
|
1...9 10 11...20
Anonymized545
8 міс. тому

Оскільки я пояснював це вам кілька разів, і ми все ще ходимо по колу, я скажу це. Якщо ви продовжите звинувачувати нас і говорити, що ми намагаємося приховати чиїсь незаконні дії та поширювати щось неправдиве, ваш доступ до форуму буде призупинено. Сприйміть це як попередження, оскільки я багато разів намагався розповісти вам все відповідно до встановлених фактів. Сподіваюся, ми розуміємо один одного.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені здається, хто не знає, це ти. Якщо там написано, що вони не приймають іспанських гравців, а я надіслав вам свою реєстрацію за допомогою свого іспанського облікового запису, я вважаю, що індекс безпеки не відповідає. Ви дізнаєтеся, чому нічого не робите, якщо я закрию свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. і вони відкривають іншу з моїми тими ж даними, я думаю, що індекс безпеки не відповідає, і якщо вони діють без ліцензії, тому що у них її немає на даний момент, і ви це знаєте, я думаю, що індекс безпеки не відповідає і Я все ще не розумію, маючи достатні докази наступного. З цими індексами безпеки для мене та моїх радників, якщо вони збираються продовжити позов, це здається їм дуже дивним, але зараз я навіть можу це прочитати.

І можете вигнати мене з форуму, якщо хочете, мені все одно, я висловлюю свою справжню реальність, що я страждав у казино, якщо це нецікаво, я не розумію чому, ну я не чекаю нас розуміти один одного.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

І те, що вони роблять з людьми з азартною дикцією, є дуже, дуже серйозною проблемою, щоб сприймати це так, це дуже серйозна справа.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені здається, хто не знає, це ти. Якщо там написано, що вони не приймають іспанських гравців, а я надіслав вам свою реєстрацію за допомогою свого іспанського облікового запису, я вважаю, що індекс безпеки не відповідає. Ви дізнаєтеся, чому нічого не робите, якщо я закрию свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. і вони відкривають іншу з моїми тими ж даними, я думаю, що індекс безпеки не відповідає, і якщо вони діють без ліцензії, тому що у них її немає на даний момент, і ви це знаєте, я думаю, що індекс безпеки не відповідає і Я все ще не розумію, маючи достатні докази наступного. З цими індексами безпеки для мене та моїх радників, якщо вони збираються продовжити позов, це здається їм дуже дивним, але зараз я навіть можу це прочитати.

І можете вигнати мене з форуму, якщо хочете, мені все одно, я висловлюю свою справжню реальність, що я страждав у казино, якщо це нецікаво, я не розумію чому, ну я не чекаю нас розуміти один одного.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тут ви можете прочитати, з чого складається індекс безпеки , тому що я бачу, що ви, мабуть, не маєте інформації про це. Те, що подібне трапляється з одним гравцем, не означає, що зараз для казино воно має бути низьким. Чи знаєте ви, скільки гравців можуть грати в казино, і коли виникає така проблема, що раптом має бути?

Крім того, наша команда оцінила, що ваша скарга не була підтверджена достатніми доказами, тож це означає, що вашу скаргу було відхилено, і в такому випадку немає причин змінювати її тут.

У будь-якому випадку, оскільки ви сказали, що збираєтеся подати до суду, мені цікаво, як це вийде.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вважаю, що я надіслав усі перевірені докази

Я думаю, що я продемонстрував, що вони допускають і реєструють іспанських гравців, я надіслав їм скріншоти з обліковими записами, навпаки, ви кажете, що вони не допускають, ви знатимете, чому це написано на сторінці, я думаю, що вона належним чином акредитована за допомогою знімка екрана, на якому я повідомив їм про свою залежність від гри, і вони відповіли мені електронним листом. Я думаю, що вони дозволили доступ іспанським і звичайним гравцям, поки я був із простроченою ліцензією, належним чином підтверджено. Ви отримали цю інформацію. Ви дізнаєтесь, чому вони не хочуть визнавати це гравцям. Це їхня проблема.

Звичайно, я збираюся подати до суду, і я маю майже все підтверджено, але я не збираюся давати вам жодних пояснень, звичайно, ви ставите себе на бік такого типу казино.

І, до речі, ви зберігаєте попередження та погрози, щоб боротися проти таких типів казино, а не проти вразливих людей, тому що мені абсолютно байдуже, чи скажу я правду про те, що зі мною сталося з velobet. com, щоб це ні з ким не повторилося, незалежно від того, зацікавлений чи ні.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

І я ще раз повторюю вам, що залежність від азартних ігор є дуже серйозною та серйозною проблемою, щоб не надавати їй того значення, яке ви надаєте. На скріншоті дуже чітко видно, як я описую свою проблему, вони читають це та відповідають мені пізніше електронним листом. Більше нічого сказати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Звісно, як вони будуть прояснювати мою справу, якщо вони відхилять усе, що він прислав.

Автоматичний переклад.
Anonymized545
8 міс. тому

Ми вирішили виключити вас із форуму, оскільки ми впевнені, що ця розмова ні до чого не приведе, навіть у багатьох інших ланцюжках, і ви, здається, також не сприймаєте турботливих пояснень. Будь ласка, зрозумійте, що впоратися з численними звинуваченнями, які ви висунули нам, не входить у наші щоденні можливості.

Я вважаю, що ви відчуваєте погане поводження, тому знайдіть інший форум, який більше відповідає вашим інтересам.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Наразі у мене був лише хороший досвід роботи з цим казино, перевірка була швидкою, і виплати також завжди швидкі. Загалом я дуже переконаний і задоволений казино

Автоматичний переклад.
Quickmathsss
8 міс. тому

Це казино, мабуть, дуже щасливе, що під своїм дахом є такий задоволений гравець.

Якби я попросив вас порекомендувати найкращий варіант оплати для гравців з Німеччини, який би ви запропонували? 😉

Б'юся об заклад, ми всі шукаємо найпростіший і найшвидший варіант. Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Зараз я щось у них виграв, і вони просять відео, на якому я тримаю аркуш паперу з моїм іменем користувача, датою та назвою казино (в даному випадку Velobet). Крім того, я повинен спробувати якось тримати свій паспорт (лол) в одній руці.

Крім того, вони хочуть, щоб я читав те, що написано на папері.

На мій погляд, KYC — це нормально, але це занадто багато.

Що ти думаєш про цю команду @Casino Guru?!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, народ. Я просто хочу розповісти про свій досвід роботи з казино. Спорт там я не можу звинуватити. Дуже добре для ставок. Депозити здаються простими, а зняття іноді здається нормальним. Я б сказав, що казино дуже обережно з бонусами. Особливо ті, які вони дарують як жест доброї волі. Вони не надсилають жодних умов щодо бонусу, тому ви думаєте, що граєте з грошима, і вони ваші. В основному це кешбек. Тож після того, як vip повернув бонус у розмірі 100, я скористався цим і добре вигравав протягом дня з різними ставками. Потім приходить до зняття, я роблю £1000. Вони відхиляють це і знімають з мене 500 за правила бонусів. Я попросив надіслати умови та положення, оскільки мені їх ніколи не давали, і вони сказали, що не можуть, оскільки це спеціальний бонус. В моїх очах це неправильно. Положення та умови повинні бути зазначені завжди, а в цьому випадку це точно не було. Тож, спілкуючись із чатом, вони справді нічого не можуть зробити. Чесно кажучи, відповіді на більшість питань дуже загальні, і в більшості випадків ви нікуди не дієте. Я подав скаргу менеджеру з відповідності, але знову ж таки час, потрачений на отримання відповіді, жахливий. Я насправді не впевнений, чи існує ця людина, оскільки вона зазвичай повертається до дуже простої відповіді. Ще одна річ, яку вони активно рекламують, як-от акція velobet vip із поверненням грошей. Вони просять вас звернутися до служби підтримки в чаті, щоб отримати його, і навіть не знають про бонус. А потім кажуть, що ти не відповідаєш вимогам. Це нереально після того, як ви витратите 1000 с, оскільки ви думаєте, що отримаєте цей бонус, цього не станеться. Я оновлю, скільки часу потрібно, щоб менеджер повернувся до мене.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Зараз я щось у них виграв, і вони просять відео, на якому я тримаю аркуш паперу з моїм іменем користувача, датою та назвою казино (в даному випадку Velobet). Крім того, я повинен спробувати якось тримати свій паспорт (лол) в одній руці.

Крім того, вони хочуть, щоб я читав те, що написано на папері.

На мій погляд, KYC — це нормально, але це занадто багато.

Що ти думаєш про цю команду @Casino Guru?!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Чесно кажучи, я не вперше стикаюся з такою перевіркою, щоб завантажити подібне відео. Я пам’ятаю, як одного разу гравець намагався зробити відео протягом 4 годин, як він заявив, але в кінці йому це вдалося, і він отримав схвалення. Отже, ви повинні просто йти з ним, щоб отримати більше шансів отримати гроші. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, народ. Я просто хочу розповісти про свій досвід роботи з казино. Спорт там я не можу звинуватити. Дуже добре для ставок. Депозити здаються простими, а зняття іноді здається нормальним. Я б сказав, що казино дуже обережно з бонусами. Особливо ті, які вони дарують як жест доброї волі. Вони не надсилають жодних умов щодо бонусу, тому ви думаєте, що граєте з грошима, і вони ваші. В основному це кешбек. Тож після того, як vip повернув бонус у розмірі 100, я скористався цим і добре вигравав протягом дня з різними ставками. Потім приходить до зняття, я роблю £1000. Вони відхиляють це і знімають з мене 500 за правила бонусів. Я попросив надіслати умови та положення, оскільки мені їх ніколи не давали, і вони сказали, що не можуть, оскільки це спеціальний бонус. В моїх очах це неправильно. Положення та умови повинні бути зазначені завжди, а в цьому випадку це точно не було. Тож, спілкуючись із чатом, вони справді нічого не можуть зробити. Чесно кажучи, відповіді на більшість питань дуже загальні, і в більшості випадків ви нікуди не дієте. Я подав скаргу менеджеру з відповідності, але знову ж таки час, потрачений на отримання відповіді, жахливий. Я насправді не впевнений, чи існує ця людина, оскільки вона зазвичай повертається до дуже простої відповіді. Ще одна річ, яку вони активно рекламують, як-от акція velobet vip із поверненням грошей. Вони просять вас звернутися до служби підтримки в чаті, щоб отримати його, і навіть не знають про бонус. А потім кажуть, що ти не відповідаєш вимогам. Це нереально після того, як ви витратите 1000 с, оскільки ви думаєте, що отримаєте цей бонус, цього не станеться. Я оновлю, скільки часу потрібно, щоб менеджер повернувся до мене.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я розумію ваше розчарування. Ви маєте рацію, коли говорите, що вони повинні завжди надавати умови для кожного бонусу, щоб гравець міг їх прочитати. У вашому випадку я б рекомендував вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли краще розглянути цю проблему та, сподіваюся, змогли вам допомогти. Для цього просто перейдіть за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, яким буде ваш наступний крок.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нижче наведено електронний лист, який я щойно отримав від менеджера з відповідності. Вони надіслали щось стосовно положень і умов відшкодування, а це не те, про що я мав на увазі. Коли вони додали 100 на мій баланс, я подумав, що це щедро, і ним можна просто скористатися. Нікуди я не був направлений і умови для цього.

Шановний Брайане,


Повірте, цей електронний лист показує, що ви здорові.


Ми ретельно вивчили обставини, пов’язані з вашою скаргою, і, на жаль, повинні повідомити вам, що відповідно до «політики відшкодування» Velobet відшкодування не підлягає, якщо передбачуваний депозит і бонуси були використані в рамках наших Послуг.


Нижче ви знайдете копію Політики відшкодування для довідки:




У світлі вищезазначеної політики ми повинні з повагою відхилити ваш запит на відшкодування. Хоча ми визнаємо, що це рішення може викликати занепокоєння, будь ласка, зрозумійте, що наша головна мета — дотримуватись правил і принципів, якими керується наша платформа, забезпечуючи справедливість для всіх учасників.


Ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з нашими Умовами використання, які ретельно розроблені для захисту інтересів наших користувачів і підтримки безпечного та справедливого середовища.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами.





З найкращими побажаннями,

Агент із відповідності / Міа Міллер

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
8 міс. тому

Добре, я бачу. Можливо, наступного разу зверніться до служби підтримки заздалегідь, щоб переконатися, що у вас не виникнуть проблеми. Що ти сказав? Цікаво, чи вдалося вам зняти 500 фунтів стерлінгів?🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені дозволили зняти £500, але я мав £1000. Я б не намагався зняти кошти зараз, якби знав умови. Ось що дратує. Я знову чекаю, щоб перевірити, чи правильно вчинить менеджер з комплаєнсу, подивиться, де найбільша ставка з того боку, і запропонує мені 500 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
Brianpaul_7
8 міс. тому

Я розумію. Що ж, я бажаю вам удачі 🍀 і інформуйте нас, будь ласка, чи захочуть вони віддати вам гроші. Ви все ще збираєтеся продовжувати грати в цьому казино, чи цей досвід якось викинув вас звідти?🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Важко продовжувати грати в цьому казино, це найгірший досвід у моєму житті в усіх сенсах, мій реальний досвід ближче до негативних відгуків, я вважаю їх більш достовірними, моя ситуація стала критичною навіть з моїм життям .

Автоматичний переклад.
Anonymized669
7 міс. тому

Будьте впевнені, що більше не гратимете в цьому казино. Я бачив проблему, яку ви вирішуєте, і це точно неправильно, і, за словами Матея, кроків до відповідальної гри в азартні ігри було недостатньо з боку казино. Тож давайте зачекаємо на скаргу, оскільки наразі м’яч знаходиться на майданчику казино, і я тримаю кулаки за гарний результат.

Я знаю, що це нелегко, але будьте обережні.😕

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого