2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vegasino.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будь чесним, я все ще не впевнений, шахрайство це чи ні.
але нещодавно я створив один обліковий запис у Vegasino, я витратив близько 60 євро, отриманих у рулетці 770+, так що цього було достатньо
проблема була у вилученні, 2 рази його скасовували без будь-якої причини, поясніть чому
Відповідь від казино була такою, що «виникли деякі технічні проблеми, і все буде добре, просто спробуйте ще раз»…… і цей звук 😂, скажімо, лякаюче, тож так, я все ще чекаю на свої гроші… Ви знаєте, що я знаю, що ніколи не буду отримати їх
Well do be fair I am not still sure if it’s a scam or not.
but I recently did one account at Vegasino I spend about 60euro got in roulette 770+ so that was good enough
the issue was in the withdrawal, 2 times it got cancelled with out any reason do why
the response from the casino was that "the had some technical issues and that everything will be alright just try again"…… and that sound 😂 let’s say scamy so yeah still waiting for my money….well you know that I know I will never get them
Привіт, я знаю, що це може здатися сумним, але подібні речі трапляються в казино досить часто. Можуть виникнути технічні проблеми, тому, якщо ви вивели кошти всього кілька днів тому, я б дав цьому ще трохи часу і побачив, що ви отримаєте. Чи пробували ви запитати їх, чи допоможе це змінити спосіб оплати?
Дай мені знати.
Hello, I know this may sound shady but this kind of thing happens in casinos quite often. Technical problems can occur, so if you made a withdrawal just a few days ago, I would give it some more time and see what you get. Have you tried asking them if it would help to change the payment method?
Let me know.
Я також хотів спробувати це казино, вніс близько 65 євро і виграв 280, зробив запит на зняття коштів 11.12. на етапі перевірки.. на етапі прийняття.. навіть у чаті служби підтримки клієнтів сказано, що він не працює у фінансовому відділі і тому не може дати мені відповіді щодо часу.
Питання до вас, а чому ви тримаєте оцінку «ВИСОКА»? У вас є якісь новини, якщо казино комусь заплатило? З тих скарг, які я бачу на вашій сторінці, мені здається, що ви просто збираєте, а не платите. Дивна політика залучення гравців.
I also wanted to try this casino, deposited about 65 euros and won 280, made a withdrawal request on 11.12 to date still nothing. in the verification phase.. in the acceptance phase.. even the customer service chat says that he does not work in the financial department and therefore cannot give me answers about the time.
A question to you, but why do you keep the "HIGH" rating? Do you have any news if the casino has paid anyone? From the complaints I see on your page it seems to me that you just collect and do not pay. Strange policy to attract players.
Anche io ho voluto provare questo casinò, depositato circa 65 euro e vinti 280, fatta richiesta di prelievo il 11.12 ad oggi ancora nulla.in fase di verifica..in fase di accettazione..addirittura la chat del servizio clienti dice che non lavora al dipartimento finanziario e che quindi non sa darmi risposte sui tempo.
Una domanda a voi, ma perchè tenete la valutazione "ALTO" ? avete notizia se il casino ha pagato qualcuno ? dai reclami che vedo sulla vostra pagina mi pare che incassi e basta e non paghi. Strana politica per attirare i giocatori.
Доброго дня всім!! Я також не розумію, як вони продовжують підтримувати високий рейтинг після всіх скарг, які, я кажу з власного досвіду, казино не має наміру вирішувати... Як довго я намагався перевірити свій обліковий запис, щоб стягнути кошти, і неможливо вирішити проблему. Я просто сподіваюся, що вони знизять рейтинг, тому що нас уже багато хто постраждав... вітаю і дякую
Good afternoon everyone!! I also don't understand how they continue to maintain a high rating after all the complaints, which I say from my own experience, the casino has no intention of solving... I've been trying to verify my account for how long to collect the withdrawal and there is no possible way to solve the problem. I just hope they lower the rating because there are already many of us affected... greetings and thanks
Buenas tardes a todos !! Yo tampoko entiendo como sigue manteniendo una calificacion alta despues de todas las quejas que ademas lo digo por experiencia propia el casino no tiene ninguna intencion de resolver ... Llevo yo ya no se el tiempo intentanto verificar mi cuenta para cobrar el retiro y no hay manera posible de resolver el problema . Solo espero que le bajen la calificacion porque ya somos muchos los afectados .. un saludo y gracias
Я чекаю 14 днів, і вони кожен день кажуть, щоб я терпів і що мій запит є пріоритетним. Милосердя
I've been waiting for 14 days and they tell me every day to be patient and that my request is a high priority. Mercy
14 ημερες εγω περιμενω ακομη και μου λενε καθε μερα να κανω υπομονη και οτι το αιτημα μου ειναι σε υψηλη προτεραιοτητα. Ελεος
Я також хотів спробувати це казино, вніс близько 65 євро і виграв 280, зробив запит на зняття коштів 11.12. на етапі перевірки.. на етапі прийняття.. навіть у чаті служби підтримки клієнтів сказано, що він не працює у фінансовому відділі і тому не може дати мені відповіді щодо часу.
Питання до вас, а чому ви тримаєте оцінку «ВИСОКА»? У вас є якісь новини, якщо казино комусь заплатило? З тих скарг, які я бачу на вашій сторінці, мені здається, що ви просто збираєте, а не платите. Дивна політика залучення гравців.
I also wanted to try this casino, deposited about 65 euros and won 280, made a withdrawal request on 11.12 to date still nothing. in the verification phase.. in the acceptance phase.. even the customer service chat says that he does not work in the financial department and therefore cannot give me answers about the time.
A question to you, but why do you keep the "HIGH" rating? Do you have any news if the casino has paid anyone? From the complaints I see on your page it seems to me that you just collect and do not pay. Strange policy to attract players.
Anche io ho voluto provare questo casinò, depositato circa 65 euro e vinti 280, fatta richiesta di prelievo il 11.12 ad oggi ancora nulla.in fase di verifica..in fase di accettazione..addirittura la chat del servizio clienti dice che non lavora al dipartimento finanziario e che quindi non sa darmi risposte sui tempo.
Una domanda a voi, ma perchè tenete la valutazione "ALTO" ? avete notizia se il casino ha pagato qualcuno ? dai reclami che vedo sulla vostra pagina mi pare che incassi e basta e non paghi. Strana politica per attirare i giocatori.
привіт
Щоб уникнути непорозумінь, ми позначили це казино як закрите. Тому що він ніби закритий. Попередня оцінка 6,6 з десяти - це далеко не "високий", якщо ви запитаєте мене. А також відгуки пояснюють, що у випадку зі щойно створеними казино ніхто не може перевірити їх надійність, доки час не підтвердить їхні наміри:
«Чим вищий індекс безпеки, тим вища ймовірність безперебійної гри та отримання виграшів. Vegasino.io Casino отримало індекс безпеки 6,6. Враховуючи той факт, що це нове онлайн-казино , оцінка може змінитися після подальшої оцінки та збору даних. більше даних. Таким чином, ми позначили його як свіже онлайн-казино на даний момент."
В огляді все це зазначено, але здається, що ви чомусь пам'ятаєте тільки значення Safety Index. 🙂
Чи можете ви підтвердити, що ви зараз спілкуєтеся з реальною особою, яка працює в цьому казино? Я хотів би дослідити, чи вони продовжують приймати depostis і стали "казино зомбі", а не закритим!
Hi there.
Just to avoid misunderstanding, we most importantly marked this cassino as closed. Because it seems like closed one. The previous rating 6,6 out of ten is far from "high," if you ask me. And also the reviews explain that in the case of freshly established casinos, no one can verify their trustworthiness until the time proves their intentions:
"The greater the Safety Index, the higher the likelihood of playing and receiving your winnings smoothly. Vegasino.io Casino scored a Safety Index of 6.6. Given the fact that it is a new online casino, the assessment may change after further evaluation and gathering more data. Thus, we have marked it as a Fresh online casino for the time being."
It is all stated in the review, but it seems like you only remember the Safety Index value for some reason. 🙂
Can you please confirm you are currently in contact with a real person working in this casino? I'd like to investigate whether they keep accepting depostis and became a "zombie casino" rather than a closed one!
Я чекаю 14 днів, і вони кожен день кажуть, щоб я терпів і що мій запит є пріоритетним. Милосердя
I've been waiting for 14 days and they tell me every day to be patient and that my request is a high priority. Mercy
14 ημερες εγω περιμενω ακομη και μου λενε καθε μερα να κανω υπομονη και οτι το αιτημα μου ειναι σε υψηλη προτεραιοτητα. Ελεος
Привіт! Ви спілкуєтеся з реальною людиною, а точніше з якимись ботами, наприклад? Нам повідомили, що казино закрилося. У будь-якому випадку я повідомлю групу даних, щоб побачити, що можна з цим зробити.
Hi there! Are you in touch with a real person, or rather some bots, for instance? We have been told the casino has closed down.In any case, I'll inform the Data Team to see what can be done about that.
Доброго дня всім!! Я також не розумію, як вони продовжують підтримувати високий рейтинг після всіх скарг, які, я кажу з власного досвіду, казино не має наміру вирішувати... Як довго я намагався перевірити свій обліковий запис, щоб стягнути кошти, і неможливо вирішити проблему. Я просто сподіваюся, що вони знизять рейтинг, тому що нас уже багато хто постраждав... вітаю і дякую
Good afternoon everyone!! I also don't understand how they continue to maintain a high rating after all the complaints, which I say from my own experience, the casino has no intention of solving... I've been trying to verify my account for how long to collect the withdrawal and there is no possible way to solve the problem. I just hope they lower the rating because there are already many of us affected... greetings and thanks
Buenas tardes a todos !! Yo tampoko entiendo como sigue manteniendo una calificacion alta despues de todas las quejas que ademas lo digo por experiencia propia el casino no tiene ninguna intencion de resolver ... Llevo yo ya no se el tiempo intentanto verificar mi cuenta para cobrar el retiro y no hay manera posible de resolver el problema . Solo espero que le bajen la calificacion porque ya somos muchos los afectados .. un saludo y gracias
Привіт, не могли б ви прочитати мої дописи, які я щойно надіслав іншим гравцям? Наскільки нам відомо, казино закрилося. Кожен, хто чекав на виплату більше 14 днів, повинен подати принаймні скаргу. Щоб зробити питання офіційним.
Hello, could you kindly read my posts I just sent to the other players, please? To our knowledge, the casino has closed. Anyone who has been waiting more than 14 days for the payout should submit a complaint at least. To make the issue official.
Привіт, казино далеко не закрито, якщо воно не закрилося вчора. Я грав і вносив депозит без проблем, живий чат відповідає особисто, а не бот. Однак у додатку відкликання все ще перебуває на етапі 1 із 5 протягом 4 днів (ми перевіряємо тощо), і чат відповідає, надсилаючи попередньо встановлене повідомлення та даючи вам банальні запевнення, що все нормально. Той факт, що це казино не вимагає перевірки документів тощо. змушує мене думати, що я ніколи більше не побачу своїх грошей. Регулярно, так... але вони не платять. І в будь-якому разі повторюю, що Vegasino групи «Радіні НВ» регулярно відкривається і працює.
Hello The casino is far from closed unless it closed yesterday. I played and deposited without any problems, the live chat responds in person, not a bot. However, on the application the withdrawal is still in phase 1 of 5 for 4 days (we are verifying etc.) and the chat responds by sending a pre-set message and giving you banal reassurances saying that everything is regular. The fact that this casino does not ask for verification of documents etc.. makes me think that I will never see my money again.. Regular yes ... but they do not pay. And in any case I reiterate that Vegasino of the Radini NV group is regularly open and functioning.
Ciao Il casino è tutt altro che chiuso a meno che non abbia chiuso ieri . Io ho giocato e depositato tranquillamente, la live chat risponde di persona non un bot. Comunque sull applicazione il prelievo è ancora alla fase 1 di 5 da 4 giorni ( stiamo verificando etc ) e la chat ti risponde inviando un messaggio preimpostato e dandoti banali rassicurazioni dicendo che è tutto regolare. Il fatto che questo casino non chieda la verifica di documenti etc..mi fa pensare che i miei soldi non li rivedrò mai più..Regolare si ...ma non pagano. E comunque ti ribadisco che Vegasino del gruppo Radini NV è regolarmente aperto e funzionante.
Щойно заплатив 100 євро із загальних 280, чекаю на інші 180
Just paid 100 euros of total 280, waiting for the other 180
Hanno appena pagato 100 euro di totali 280 , attendo gli altri 180
Я запросив 3 зняття по 500 євро, мені дали один, а інші повернули через технічну проблему. Я можу сказати, що вони смішні. Трагічний
I had requested 3 withdrawals of 500€, they gave me one and the other ones were returned due to a technical problem. I can say they are ridiculous. Tragic
Εγω ειχα ζητησει 3 αναληψεις απο 500€ μου βαλανε τη μια και τις αλλες φυο τιδ επεστρεψαν πισω λογω τεχνικου προβληματος. Αστειοι μπορω να πω. Τραγικοι
Сьогодні вони завершили всі мої платежі.
They completed all my payments today.
A me hanno completato tutti i pagamenti oggi.
не я! Вони відправили їх назад!
Not me! They sent them back!
Εμενα οχι! Τις επεστρεψαν πισω!
Привіт, казино далеко не закрито, якщо воно не закрилося вчора. Я грав і вносив депозит без проблем, живий чат відповідає особисто, а не бот. Однак у додатку відкликання все ще перебуває на етапі 1 із 5 протягом 4 днів (ми перевіряємо тощо), і чат відповідає, надсилаючи попередньо встановлене повідомлення та даючи вам банальні запевнення, що все нормально. Той факт, що це казино не вимагає перевірки документів тощо. змушує мене думати, що я ніколи більше не побачу своїх грошей. Регулярно, так... але вони не платять. І в будь-якому разі повторюю, що Vegasino групи «Радіні НВ» регулярно відкривається і працює.
Hello The casino is far from closed unless it closed yesterday. I played and deposited without any problems, the live chat responds in person, not a bot. However, on the application the withdrawal is still in phase 1 of 5 for 4 days (we are verifying etc.) and the chat responds by sending a pre-set message and giving you banal reassurances saying that everything is regular. The fact that this casino does not ask for verification of documents etc.. makes me think that I will never see my money again.. Regular yes ... but they do not pay. And in any case I reiterate that Vegasino of the Radini NV group is regularly open and functioning.
Ciao Il casino è tutt altro che chiuso a meno che non abbia chiuso ieri . Io ho giocato e depositato tranquillamente, la live chat risponde di persona non un bot. Comunque sull applicazione il prelievo è ancora alla fase 1 di 5 da 4 giorni ( stiamo verificando etc ) e la chat ti risponde inviando un messaggio preimpostato e dandoti banali rassicurazioni dicendo che è tutto regolare. Il fatto che questo casino non chieda la verifica di documenti etc..mi fa pensare che i miei soldi non li rivedrò mai più..Regolare si ...ma non pagano. E comunque ti ribadisco che Vegasino del gruppo Radini NV è regolarmente aperto e funzionante.
Я думаю, що ви заплуталися і написали в цю тему замість теми Vegasino, у якій ви граєте тут . це правильно?
Проте жодних проблем. Якщо у вас є ще що сказати, напишіть у праву тему казино, щоб наші користувачі не заплуталися.
Я сподіваюся, що незабаром ви отримаєте всю суму, і, можливо, тоді ви опишете свій досвід у своєму відгуку про правильне казино. що ти кажеш
Ось посилання , тому, можливо, збережіть його на потім.
I think that you got confused and wrote to this thread instead of the thread of Vegasino you play at here. Is that right?
No problem at all, though. If you have anything more to say, please write to the right thread of the casino so our users don't get confused.
I hope that you'll receive the whole amount soon, and maybe then you will describe your experience in your user review for the right casino. What do you say?
Here's the link, so save it for later perhaps.
Я запросив 3 зняття по 500 євро, мені дали один, а інші повернули через технічну проблему. Я можу сказати, що вони смішні. Трагічний
I had requested 3 withdrawals of 500€, they gave me one and the other ones were returned due to a technical problem. I can say they are ridiculous. Tragic
Εγω ειχα ζητησει 3 αναληψεις απο 500€ μου βαλανε τη μια και τις αλλες φυο τιδ επεστρεψαν πισω λογω τεχνικου προβληματος. Αστειοι μπορω να πω. Τραγικοι
Я думаю, ви також граєте в цьому казино тут . це правильно?
Це неправильний ланцюжок, тому, будь ласка, продовжте розмову в тій, у якій ви вже написали .
I believe you also play at this casino here. Is that right?
This is the wrong thread, so please continue the conversation in the right one you have written in already.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.