ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Romi
|
11 313 переглядів 182 відповідей |
|
1...8 9 10
Fakir

Привіт, так, я грав, у мене є три незавершені зняття з 21 числа без жодного прогресу, плюс у мене було ще 2500 на рахунку, на якому я закінчив грати, тож у мене залишилося лише три зняття: одне 500, одне 300 і одне 200

Автоматичний переклад.
Arturtk94

Я щойно звернувся до служби підтримки, і мені сказали, що завтра оброблять 2 мої запити. Побачимо, правда це чи ні.


З мого досвіду роботи з казино NovaForge LTd, вони справді виплачують гроші, але намагаються відкладати якомога довше, щоб ви зрештою втратили свій виграш і скасували запити на зняття коштів. Спробуйте не грати кілька днів, це моя порада, більше я нічого не можу сказати 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я виграв 3000 євро, граючи в блекджек 9 січня 2025 року, але сьогодні, 3 лютого, ця сума не була зарахована на мій рахунок.


У чаті вони завжди просто кажуть, що наполегливо над цим працюють, але нічого не відбувається. Хтось мав подібний досвід чи підказку щодо того, що я можу зробити?


Дякуємо за допомогу!

Автоматичний переклад.
max17

Яка сума та дата ваших запитів на зняття?

Автоматичний переклад.

Так, саме так і сталося. Оскільки зняття вже перевищує депозити, вони позбавляють VIP-привілеїв.

Ніхто, це проблема. Люди, які виграють, не будуть робити депозити, і ця схема казино насправді спрямована на те, щоб "захопити" людей і спробувати форсувати програші.

Так, я був на рівні 4, а зараз я на найнижчому можливому рівні, 1. У мене є 2 запити на зняття коштів, які я зробив, коли я ще був на рівні 4, але я чекав 4 робочі дні та умови та умови говорять 3 дні.

Справа в тому, що тепер так буде завжди, постійні затримки, ніякої обробки, я вже прогнозую...

Автоматичний переклад.

Хм, значить, це саме такі «VIP-виведення коштів». Отже, все це має сенс для казино, але я б сказав, що щось не зовсім зручно для користувачів. Мені б не хотілося щось прогнозувати, але це дуже поширена ситуація. Я пропоную подати скаргу, якщо казино змусить вас страждати від побічного ефекту виграшу, більшого, ніж зазвичай. Обмеження на зняття коштів завжди слід дотримуватися, а зниження VIP-статусу через виграш для мене звучить досить безглуздо. Оскільки скарга безкоштовна, я б залишив цю можливість відкритою. Мої колеги підкажуть, чи є сенс доводити цю ситуацію до представника казино. На мою думку, це принаймні дуже негативний досвід користувача.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я виграв 3000 євро, граючи в блекджек 9 січня 2025 року, але сьогодні, 3 лютого, ця сума не була зарахована на мій рахунок.


У чаті вони завжди просто кажуть, що наполегливо над цим працюють, але нічого не відбувається. Хтось мав подібний досвід чи підказку щодо того, що я можу зробити?


Дякуємо за допомогу!

Автоматичний переклад.

привіт На жаль, уся ця тема стосується затримки в цьому конкретному казино. Ви не думали поскаржитися офіційно? Ми спробуємо вам у цьому допомогти.

Скористайтеся цим посиланням 👈, дотримуйтеся вказівок і створіть офіційну скаргу.

На мою думку, ви чекали досить довго.


Автоматичний переклад.
Radka

Це справді дуже негативний досвід, але вони чітко дали зрозуміти в положеннях та умовах, що VIP-рівень може бути змінений співвідношенням між зняттям коштів і депозитами, тому, на жаль, ви не можете багато чого зробити.


У будь-якому випадку, сьогодні мої запити на зняття коштів від 27 і 28 січня було оброблено.

Автоматичний переклад.
Fakir

Тож хоча б хороша інформація. правильно?

Гроші вже на вашому рахунку? До речі, який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
Romi

Так, гроші вже на рахунку. Я використовував Skrill і банківський переказ (обидва миттєві, вони надходять на рахунок миттєво).


Автоматичний переклад.
Fakir

Якщо ви хочете оцінити казино, ось посилання, за яким ви можете це зробити.

Ваш відгук користувача може допомогти іншим при вирішенні, грати там чи ні.

Автоматичний переклад.

Я ініціював відкликання коштів 10 лютого, але його не було оброблено навіть через 10 робочих днів. Представник служби підтримки клієнтів відмовляється відповідати електронною поштою, а співробітники чату недбало кажуть мені терпляче чекати. Я намагався подати скаргу на цьому сайті, але чомусь він не дозволяє мені написати звіт. Будь ласка, допоможіть мені, щоб я міг отримати гроші до вихідних

Автоматичний переклад.
SZEDRA26

Привіт, я не знаю, чи зможеш ти отримати свої гроші до вихідних, якщо казино постійно повторюватиме тобі те саме, що мене дуже засмучує.

Однак моє запитання буде спрямоване на скаргу, яку ви не можете подати до нас. У чому саме проблема? Ви нічого не можете написати чи слова стираються, коли ви їх пишете?

Спробуйте такі елементарні речі, як зміна браузера, видалення файлів cookie або подання скарги за допомогою анонімного вікна. Якщо це все одно не допоможе, зв’яжіться, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається.

Автоматичний переклад.
SZEDRA26

На жаль, я в такій же ситуації. 17 лютого я подав перший запит на зняття коштів. Служба обслуговування клієнтів просто не відповідає (я зв’язувався з ними 3 рази електронною поштою), і яке б запитання ви не задали в чаті, ви отримуєте ті самі попередньо написані повідомлення... Нарешті я виграв 16 000 євро, і тепер я дуже боюся, що ніколи не побачу цього виграшу... Я не грав жодної секунди з четверга і просто сподіваюся на диво...

Автоматичний переклад.

Я хотів би знати, чи є інша електронна адреса, на яку я можу отримати відповідь?

Автоматичний переклад.
Ch1990

Окрім цього, нічого не можна знайти:

file

Автоматичний переклад.

Стережіться Vegasino1.com або Vegasino, вони не виплатили мені виграші, і вони не поспішають, як можуть. Я вніс 100 євро і виграв 431 євро в рулетку. Я спробував зняти гроші, і мені сказали, що протягом 3 робочих днів я матиму гроші на своєму рахунку, здогадайтеся що... вони мені нічого не надіслали через 3 дні.

Автоматичний переклад.
dragosbejenari

Я говорю з вами зі свого особистого досвіду. У лютому я виграв близько 3500 євро, я зняв 1000, і їм знадобилося 14 днів, щоб це затвердити, вони віддають вам це, але ви повинні почекати, я програв інші 2500, вони витрачають час саме з цієї причини

Автоматичний переклад.
Arturtk94

Але чи надійшли 1000 євро на ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
dragosbejenari

Так, так

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, з 1 по 3 березня я зробив 3 зняття по 500 євро, і вони не були завершені. У чаті мене намагаються заспокоїти, кажучи, що все гаразд і я отримаю гроші, але у нас сьомий робочий день і нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого