ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Romi
|
10 555 переглядів 172 відповідей |
|
1...7 8 9
Romi

Доброго ранку, теоретично це загальне запитання, якщо хтось може мені допомогти, тому що люди з vegasino мені не відповідають

Автоматичний переклад.

доброго ранку Я тут, щоб пояснити свою ситуацію і спробувати зрозуміти, чи те, що відбувається, «справедливо» чи ні. 22 числа, рівно тиждень тому, я виграв близько 65 000 євро у Vegasino. Тим не менш, я отримав «статус» VIP-рівня 4 із приватним менеджером, щоденним лімітом у 1000 євро тощо. Наразі я зняв 5000 євро та маю 58 500 на балансі + 2000 у запитах на зняття. Справа в тому, що цей VIP-статус 4-го рівня сьогодні було скасовано, і я перебуваю на найнижчому можливому рівні та повернувся до ліміту в 500 днів/7000 місяців, що смішно, враховуючи мій баланс, у що я грав тощо.


Вони аргументують це тим, що VIP-рівень можна регулювати відповідно до співвідношення між зняттям коштів і депозитами, але справа в тому, що я навіть не мав облікового запису протягом 30 днів, і вони вказують в умовах використання, що VIP-рівень відноситься до попередні 90 робочих днів.


Я не можу цього зрозуміти. Щоб вивести 58 500, мені знадобиться близько 9 місяців, і це якщо вийде. Тому що тепер, як «користувач», який приносить збиток казино, зняття балансу займе вічність.


Примітка: усі виграші реальними грошима та в казино.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, теоретично це загальне запитання, якщо хтось може мені допомогти, тому що люди з vegasino мені не відповідають

Автоматичний переклад.

У вас немає жодних новин щодо вашого відкликання, чи не так?

Можливо, вам варто подати скаргу тут, щоб наша команда могла розібратися в ситуації та втрутитися у вашу справу, коли це можливо.

Якщо ви бажаєте це зробити, перейдіть за цим посиланням . Надайте всю необхідну інформацію, і якщо вам потрібна допомога, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, вони відповіли мені вчора після двох електронних листів, сказавши, що вони приносять вибачення за незручності та приступлять до вирішення проблеми якнайшвидше. Якщо це не так, я подам скаргу тут, у мене є близько 3400 євро для зняття але я застряг з 21 числа

Автоматичний переклад.

доброго ранку Я тут, щоб пояснити свою ситуацію і спробувати зрозуміти, чи те, що відбувається, «справедливо» чи ні. 22 числа, рівно тиждень тому, я виграв близько 65 000 євро у Vegasino. Тим не менш, я отримав «статус» VIP-рівня 4 із приватним менеджером, щоденним лімітом у 1000 євро тощо. Наразі я зняв 5000 євро та маю 58 500 на балансі + 2000 у запитах на зняття. Справа в тому, що цей VIP-статус 4-го рівня сьогодні було скасовано, і я перебуваю на найнижчому можливому рівні та повернувся до ліміту в 500 днів/7000 місяців, що смішно, враховуючи мій баланс, у що я грав тощо.


Вони аргументують це тим, що VIP-рівень можна регулювати відповідно до співвідношення між зняттям коштів і депозитами, але справа в тому, що я навіть не мав облікового запису протягом 30 днів, і вони вказують в умовах використання, що VIP-рівень відноситься до попередні 90 робочих днів.


Я не можу цього зрозуміти. Щоб вивести 58 500, мені знадобиться близько 9 місяців, і це якщо вийде. Тому що тепер, як «користувач», який приносить збиток казино, зняття балансу займе вічність.


Примітка: усі виграші реальними грошима та в казино.

Автоматичний переклад.

привіт

Зазвичай VIP-рівень знижується, якщо ви не вносите такий депозит, як раніше; це правильно.

На жаль, я не можу розповісти вам, як працює їхній VIP, оскільки лише казино може встановлювати правила.

З цього приводу вам обов'язково потрібно звернутися до служби підтримки, і вони, сподіваюся, вам все пояснять.

Можна також запитати, чи все гаразд із вашими вилученнями там?

Автоматичний переклад.
Romi

Дякуємо за відповідь.


Оскільки зняття коштів перевищувало депозити, вони «відрізали» мій рахунок. Наскільки я розумію, я хотів би знати, як такий гравець, як я, який заробляє 65 тисяч, зможе зняти весь баланс, це буде майже неможливо. Але я більше не збираюся грати і зроблю все можливе, щоб вивести всі гроші, це може зайняти рік, але я спробую.

Щодо виведення коштів, коли я був VIP 4, зняття оброблялися протягом 24 годин, я зробив 5 запитів на 1к, які оброблялися щодня. Зараз без VIP, у мене є 3 запити, що очікують на розгляд, і це та історія, для їх обробки знадобиться принаймні 1-2 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравець втратив гроші.


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, вони відповіли мені вчора після двох електронних листів, сказавши, що вони приносять вибачення за незручності та приступлять до вирішення проблеми якнайшвидше. Якщо це не так, я подам скаргу тут, у мене є близько 3400 євро для зняття але я застряг з 21 числа

Автоматичний переклад.

Привіт,

ми обоє раді бачити певний прогрес. Обов’язково пам’ятайте про скаргу, якщо інший зв’язок не вдасться, чого, я сподіваюся, не станеться!

Може бути зручно час від часу перевіряти оновлення статусу зняття. Про всяк випадок, звичайно.

Ми також будемо вдячні за будь-які додаткові оновлення!

Автоматичний переклад.
Radka

О, будемо сподіватися, що якщо вони не скажуть мені більше нічого до сьогодні, завтра, я подам скаргу, перейшовши за посиланням, яке ви мені надали

Автоматичний переклад.

Дякуємо за відповідь.


Оскільки зняття коштів перевищувало депозити, вони «відрізали» мій рахунок. Наскільки я розумію, я хотів би знати, як такий гравець, як я, який заробляє 65 тисяч, зможе зняти весь баланс, це буде майже неможливо. Але я більше не збираюся грати і зроблю все можливе, щоб вивести всі гроші, це може зайняти рік, але я спробую.

Щодо виведення коштів, коли я був VIP 4, зняття оброблялися протягом 24 годин, я зробив 5 запитів на 1к, які оброблялися щодня. Зараз без VIP, у мене є 3 запити, що очікують на розгляд, і це та історія, для їх обробки знадобиться принаймні 1-2 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравець втратив гроші.


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.

привіт

Перш за все, хочу привітати вас із такою зручною виграною сумою!

Подібні ситуації завжди змушують мене думати, чи круто прирівнювати виведення коштів до VIP-рангів. Звичайно, це приголомшливий бонус, і має сенс використовувати його як ласку – хм, вибачте, як користь. Одне — збільшити ліміт виведення коштів, але чи справді це так здорово змушувати інших чекати довше через нижчий VIP-статус?

Якщо ви згодні, я хотів би поставити вам запитання. Можливо, я пропустив це, але я хотів би знати, як ваш рейтинг змінився з 4 до 1. Намагаюся визначити ваш фактичний VIP-рівень, застосовний до вашого поточного зняття коштів. Іноді я бачу, як казино знижують ранг, а потім переходять до виведення коштів відповідно до умов нижчого рангу. Я просто хочу знати, що це не той самий випадок.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт,

Дуже дякую! Однак, як я вже сказав, буде дуже важко зняти цю суму з таким низьким лімітом у 500 на день / 7000 на місяць. Тепер казино докладе всіх зусиль, щоб відкласти виведення коштів, оскільки я «в прибутку».


Для мене це не має сенсу, коли у мене був VIP4, я надсилав повідомлення через WPP своєму «персональному VIP-менеджеру», і він «пришвидшував» виведення коштів, і через кілька хвилин він був у моєму обліковому записі, а інші чекали тижнями (що зі мною зараз станеться).


Мій рейтинг піднявся з 4 до 1 всього за один тиждень, тому що буквально зняття вже перевищили депозити, і тому, оскільки я в прибутку, казино поставило на мене "утримання", щоб я міг залишити 60 тис. місяців на їх рахунку. Це правильно, оскільки я знімаю багато грошей, які я виграв, вони забрали всі мої привілеї та обмежили мене найнижчим рангом.


Тепер у мене були необроблені запити на зняття з 27 числа, тоді як коли я мав VIP, це було практично негайно.





Автоматичний переклад.
Romi

Це не дозволяє мені відкрити скаргу за блоками після того, як я виберу частину, у якій ви продовжите розгляд скарги

Автоматичний переклад.
Arturtk94

Привіт! Я не зовсім розумію проблему, тому сподіваюся, ви не заперечуєте над кількома запитаннями:

Чи є якась помилка - можливо, конкретне число? Або схоже, що кнопка "надіслати" взагалі не працює?

У будь-якому випадку, будь ласка, спробуйте стандартні методи, такі як використання зовсім іншого браузера або спроба в режимі анонімного перегляду. Ще одна порада — інший пристрій, але все залежить від проблеми.

Якщо взагалі нічого не працює, зніміть відео, яке показує проблему, а потім надішліть його на адресу 🙏

Автоматичний переклад.

Привіт,

Дуже дякую! Однак, як я вже сказав, буде дуже важко зняти цю суму з таким низьким лімітом у 500 на день / 7000 на місяць. Тепер казино докладе всіх зусиль, щоб відкласти виведення коштів, оскільки я «в прибутку».


Для мене це не має сенсу, коли у мене був VIP4, я надсилав повідомлення через WPP своєму «персональному VIP-менеджеру», і він «пришвидшував» виведення коштів, і через кілька хвилин він був у моєму обліковому записі, а інші чекали тижнями (що зі мною зараз станеться).


Мій рейтинг піднявся з 4 до 1 всього за один тиждень, тому що буквально зняття вже перевищили депозити, і тому, оскільки я в прибутку, казино поставило на мене "утримання", щоб я міг залишити 60 тис. місяців на їх рахунку. Це правильно, оскільки я знімаю багато грошей, які я виграв, вони забрали всі мої привілеї та обмежили мене найнижчим рангом.


Тепер у мене були необроблені запити на зняття з 27 числа, тоді як коли я мав VIP, це було практично негайно.





Автоматичний переклад.

дякую! Я думаю, це те, про що я говорив.

Сподіваюся, я не помиляюся, але тепер виявляється, що ви впали з VIP4 до VIP1 в основному через виграш і пов’язані з ним зняття коштів.

Тепер я просто кажу: хто б зробив більше депозиту після великого виграшу, щоб зберегти поточний VIP-рівень? На мою думку, зняття коштів має оброблятися відповідно до VIP-статусу, який діяв на момент подання початкового запиту на зняття коштів. Це був рівень VIP4 у вашій ситуації?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, саме так і сталося. Оскільки зняття вже перевищує депозити, вони позбавляють VIP-привілеїв.

Ніхто, це проблема. Люди, які виграють, не будуть робити депозити, і ця схема казино насправді спрямована на те, щоб "захопити" людей і спробувати форсувати програші.

Так, я був на рівні 4, а зараз я на найнижчому можливому рівні, 1. У мене є 2 запити на зняття коштів, які я зробив, коли я ще був на рівні 4, але я чекав 4 робочі дні та умови та умови говорять 3 дні.

Справа в тому, що тепер так буде завжди, постійні затримки, ніякої обробки, я вже прогнозую...

Автоматичний переклад.
Fakir

Я просто кажу вам, що я чекав 9 робочих днів, але все ще нічого, коли я зв’язався зі службою обслуговування клієнтів, вони сказали мені, що вони вибачаються за затримку та що вони зроблять усе можливе, але це все одно лише слова

Автоматичний переклад.
Arturtk94

Коли я був VIP4, я зібрав 5000 євро за 5 днів. Але зараз, оскільки я роблю збиток, я чекаю 4 дні.


Ви повинні бути дуже терплячими, вони роблять це навмисно, щоб ви втратили свій виграш...


Ви подали скаргу?

Автоматичний переклад.
Fakir

Звичайно, я представив це, але поки нічого

Автоматичний переклад.
Arturtk94

Розмовляти в їхньому чаті чи мовчати – це однаково, вони ніколи нічого не вирішують і завжди відповідають загальними відповідями, якщо це протягом 3 днів, вони кажуть вам почекати, якщо пізно, вони мають затримки, тому будьте терплячими, це безпечно...


У моєму випадку це буде проблемою, тому що якщо вони обіцяють 7000 євро на місяць, а я маю 59 000 на веб-сайті, я хочу, щоб вони заплатили 7000, але, мабуть, це буде важко заробити 1 вилучення триватиме тижні...

Автоматичний переклад.

Комусь із вас вдалося зняти? Минуло 11 днів, але нічого.

Автоматичний переклад.
Arturtk94

доброго ранку


28.01.2025, ще з VIP 4, я бачив 2000 оброблених (2 запити на 1000). Однак з того дня я більше жодного разу не оброблявся, і зараз я маю 2200 запитів на виведення коштів, найстаріший із яких надіслано 27.01.25.


У мене також є 70 000 євро на моєму реальному рахунку, і незабаром, якщо вони не почнуть обробляти запити на зняття коштів, я збираюся подати скаргу на веб-сайті, тому що якщо вони обіцяють 7 000 євро на місяць, я хочу 7 000 на місяць. Це не те, що це займе тижні й тижні лише тому, що я роблю програш для казино. Це та історія, оскільки я знімаю більше, ніж вношу, я втратив усі переваги VIP 4 і повернувся до найнижчого рівня (1), але це не дає їм права витрачати тижні на обробляйте наші запити на зняття коштів!


Просто з цікавості, в період між вашим запитом і сьогоднішнім днем ​​ви грали в казино?

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого