ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 міс. тому від Romi
|
2 356 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Jaro
1 тиждень тому

Новини від казино, які я отримав, і електронний лист про те, що зняття завершено, мені потрібно дочекатися, поки вони надійдуть до банку, це займе до 3 робочих днів

Автоматичний переклад.
Michele1672
1 тиждень тому

Доброго ранку, Мішель, новини від казино, моє зняття завершено, я отримав електронний лист за 3 робочі дні до надходження на рахунок. Ви також отримали цей електронний лист?

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini
1 тиждень тому

Привіт, чесно кажучи, я не пам'ятаю...але через 3 дні я отримав кредит на свою картку!! Сподіваюся, ви отримаєте все якнайшвидше!!!

Автоматичний переклад.
Michele1672
1 тиждень тому

Я отримав цей електронний лист:

Ми раді повідомити вам, що ваш запит на зняття 500 євро успішно оброблено. Зверніть увагу, що може знадобитися до 3 робочих днів, перш ніж кошти з’являться у вибраному вами способі оплати.


Дякуємо, що вирішили грати з нами у Vegasino. Ми сподіваємося скоро зустрітися з вами, щоб отримати більше нових ігрових вражень.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів.

Автоматичний переклад.
Michele1672
5 дн. тому

Я чекаю на отримання інших 2 кредитів на свій рахунок у розмірі 500 євро, один уже отримано в п’ятницю. Будемо сподіватися 🙏

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini
5 дн. тому

Чудові новини, тож я вірю, що якщо ви вилучили один раз, їх буде більше. Коли це станеться і у вас будуть усі гроші, обов’язково повідомте мене.

З Новим роком.🙂

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я чекаю на зняття з 7 грудня 2024 року, і вони завжди дають мені одні й ті самі відмовки з підтримки.

Автоматичний переклад.
diositolcl
2 дн. тому

Це велика сума?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я чекаю на зняття з 7 грудня 2024 року, і вони завжди дають мені одні й ті самі відмовки з підтримки.

Автоматичний переклад.
17 год. тому

Привіт, то яке виправдання пропонує тобі казино? Ви грали тут з бонусом? Вам потрібно було перевіряти?

Я бачив, що у вас уже є скарга, тому наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, ви побачите гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
14 год. тому

яке виправдання дає тобі казино?

Я отримую такі речі, як: Ми хотіли повідомити вам, що зняття коштів триває довше, ніж зазвичай. Запевняємо вас, що наш фінансовий відділ активно працює над прискоренням процесу, і ми робимо все можливе, щоб завершити вашу операцію якомога швидше. Ми цінуємо ваше розуміння та будемо інформувати вас про прогрес.

або

Я хотів би запевнити вас, що немає про що турбуватися, і ваше вилучення безпечне. Ми просимо вас проявити терпіння, поки обробляється ваше зняття коштів, і приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності.

або

Ми розуміємо ваше розчарування та просимо вибачення за незручності, спричинені затримкою зняття коштів. Зверніть увагу, що ми серйозно ставимося до ваших відгуків і активно працюємо над вирішенням проблеми. Наша команда прагне вирішити цю проблему якомога швидше, щоб забезпечити безперебійну роботу для всіх наших клієнтів.

Багато виправдань і жодного рішення.

Ви грали тут з якимись бонусами?

Я грав лише зі своїм депозитом, не маючи жодного активного бонусу.

Чи потрібно було вам це перевіряти?

Мене не просили перевіряти себе, і там сказано, що це не потрібно.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого