ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Romi
|
14 791 переглядів 210 відповідей |
|
1...3 4 5...11
Jaro

Новини від казино, які я отримав, і електронний лист про те, що зняття завершено, мені потрібно дочекатися, поки вони надійдуть до банку, це займе до 3 робочих днів

Автоматичний переклад.
Michele1672

Доброго ранку, Мішель, новини від казино, моє зняття завершено, я отримав електронний лист за 3 робочі дні до надходження на рахунок. Ви також отримали цей електронний лист?

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Привіт, чесно кажучи, я не пам'ятаю...але через 3 дні я отримав кредит на свою картку!! Сподіваюся, ви отримаєте все якнайшвидше!!!

Автоматичний переклад.
Michele1672

Я отримав цей електронний лист:

Ми раді повідомити вам, що ваш запит на зняття 500 євро успішно оброблено. Зверніть увагу, що може знадобитися до 3 робочих днів, перш ніж кошти з’являться у вибраному вами способі оплати.


Дякуємо, що вирішили грати з нами у Vegasino. Ми сподіваємося скоро зустрітися з вами, щоб отримати більше нових ігрових вражень.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів.

Автоматичний переклад.
Michele1672

Я чекаю на отримання інших 2 кредитів на свій рахунок у розмірі 500 євро, один уже отримано в п’ятницю. Будемо сподіватися 🙏

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Чудові новини, тож я вірю, що якщо ви вилучили один раз, їх буде більше. Коли це станеться і у вас будуть усі гроші, обов’язково повідомте мене.

З Новим роком.🙂

Автоматичний переклад.

Я чекаю на зняття з 7 грудня 2024 року, і вони завжди дають мені одні й ті самі відмовки з підтримки.

Автоматичний переклад.
diositolcl

Це велика сума?

Автоматичний переклад.

Я чекаю на зняття з 7 грудня 2024 року, і вони завжди дають мені одні й ті самі відмовки з підтримки.

Автоматичний переклад.

Привіт, то яке виправдання пропонує тобі казино? Ви грали тут з бонусом? Вам потрібно було перевіряти?

Я бачив, що у вас уже є скарга, тому наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, ви побачите гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro

яке виправдання дає тобі казино?

Я отримую такі речі, як: Ми хотіли повідомити вам, що зняття коштів триває довше, ніж зазвичай. Запевняємо вас, що наш фінансовий відділ активно працює над прискоренням процесу, і ми робимо все можливе, щоб завершити вашу операцію якомога швидше. Ми цінуємо ваше розуміння та будемо інформувати вас про прогрес.

або

Я хотів би запевнити вас, що немає про що турбуватися, і ваше вилучення безпечне. Ми просимо вас проявити терпіння, поки обробляється ваше зняття коштів, і приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності.

або

Ми розуміємо ваше розчарування та просимо вибачення за незручності, спричинені затримкою зняття коштів. Зверніть увагу, що ми серйозно ставимося до ваших відгуків і активно працюємо над вирішенням проблеми. Наша команда прагне вирішити цю проблему якомога швидше, щоб забезпечити безперебійну роботу для всіх наших клієнтів.

Багато виправдань і жодного рішення.

Ви грали тут з якимись бонусами?

Я грав лише зі своїм депозитом, не маючи жодного активного бонусу.

Чи потрібно було вам це перевіряти?

Мене не просили перевіряти себе, і там сказано, що це не потрібно.

Автоматичний переклад.

file Сьогодні я надіслала ще один лист до служби підтримки, мені відповіли так само, як завжди! Це вже жарт! Я вже подав скаргу тут, у Casino Guru, і чекаю на схвалення. Вже місяць чекаю на оплату!

Змінено
Автоматичний переклад.
diositolcl

Дякуємо за вашу відповідь. Шкода, що ви не відкрили свої скарги трохи раніше, але все одно краще пізно, ніж ніколи. Наша команда обов'язково спробує допомогти, але скарг досить багато, тому іноді просто важко отримати відповідь завчасно.

Відповідно до того, що ви описали, це класичні повідомлення, які надсилає казино, і, отже, причини, чому у вас немає грошей. Немає багато що сказати, але почекати місяць достатньо. Я знаю, що в грудні казино важче з усіма святами та людьми, але виведення коштів не повинно тривати так довго.

У будь-якому випадку ми постараємося допомогти вам якомога швидше, але вам доведеться запастися терпінням.

Я сподіваюся, що це скоро буде вирішено.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, доброго вечора, я зняв 150 євро, але як тільки я побачив усі ці негативні відгуки, я дуже переживав, що більше не побачу цих грошей.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, допоможіть мені, я двічі зняв кошти на загальну суму 170 євро, і я боюся, що вони ніколи не надійдуть. Чи потрібно мені надсилати документи, перш ніж їх отримати? Так як ні реєстрація, ні сайт на них не посилаються.

Автоматичний переклад.

Хтось може пояснити мені, як подати скаргу, я намагався, але це не дозволяє мені це зробити

Автоматичний переклад.

Привіт, доброго вечора, я зняв 150 євро, але як тільки я побачив усі ці негативні відгуки, я дуже переживав, що більше не побачу цих грошей.

Автоматичний переклад.

Гей, ти щойно зняв гроші? Якщо так, це був ваш перший? Можливо, вам поки не варто про це хвилюватися. Чи підтримуєте ви контакти з казино?

Автоматичний переклад.

Будь ласка, допоможіть мені, я двічі зняв кошти на загальну суму 170 євро, і я боюся, що вони ніколи не надійдуть. Чи потрібно мені надсилати документи, перш ніж їх отримати? Так як ні реєстрація, ні сайт на них не посилаються.

Автоматичний переклад.

Привіт, це залежатиме від казино, чи потрібні їм документи від вас чи ні. У будь-якому випадку, це ваше перше зняття? Як довго ви чекали грошей? Ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, тому, мабуть, ще зарано подавати скаргу, хоча, з іншого боку, я не забороняю вам її відкривати.

Однак до цього моменту наша команда не зв’язуватиметься з казино, але збиратиме від вас необхідну інформацію для цього.

Що стосується скарги, то яка ваша конкретна проблема? Там написано якась помилка чи в чому проблема?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зробив зняття вчора ввечері. Очевидно, я буду чекати 14 днів, як ви написали, але, побачивши всі ці негативні відгуки, я запанікував. Будемо сподіватися, що це так, це говорить мені, що виведення все ще на першому етапі

Автоматичний переклад.
Atz10

Чесно кажучи, я зняв 4 кошти на загальну суму 680 євро. Це займе у них добрих 3 дні, і виведення коштів завжди залишається на фазі 1, але вони заплатили все. Тому я раджу вам почекати 3-4 дні, і ви отримаєте кредит

Автоматичний переклад.
Michele1672

Гаразд, дуже дякую, ти знімав гроші за допомогою Mastercard?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого