ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 місяць тому від Romi
|
1 310 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Michele1672
учора

Так, я написав скаргу, як ви бачите вище, тепер мені дадуть відповідь. Це одне з моїх занепокоєнь: зняття грошей. Я ніколи не знаю, коли надійдуть гроші, я використовував дебетову картку Mastercard як картку для депозиту та зняття коштів. Повірте, я хочу все вирішити, у мене ще є 1900 євро, які я можу вивезти пізніше. Мадонна!

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini
учора

хлопці з casino guru добрі та наполегливі, вони допоможуть тобі..бажаю удачі

Автоматичний переклад.
Michele1672
учора

Ви кажете, що тоді вони повернуть мені всі мої гроші, хоча я знаю, що це займе багато часу, але я не повинен грати в їхню гру, викидаючи гроші в розпачі, ціною чекання рік.

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini
учора

Правильно, я перестав грати та робити депозити в тому казино й чекав... Я грав в інших, але не здавався

Автоматичний переклад.
Michele1672
учора

Насправді я більше не вношу депозит, я залишаю гроші зверху, тоді ми починаємо отримувати все за рахунок очікування. Помилка багатьох, і я розумію це, і кидаю все, коли вони бачать затримку зняття коштів. Я вклав загальну суму в 1100 євро в цьому казино, тепер у мене є 1500 євро, які чекають плюс 1900 євро, які потрібно вивести.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

file Чи можете ви мені допомогти. Я все ще чекаю на зняття коштів. Я зняв 11.12.24 500 євро, другий 12.12.24 500 євро, третій 14.12.24 500 євро. Я ще нічого не отримав. Кілька разів писав у службу підтримки, мені кажуть, що подали скаргу у фінансовий відділ. Вони вибачилися за проблему терпіння. Але я хвилююся, боюся не отримати свої гроші.

будь ласка

Автоматичний переклад.
учора

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Це ваша перша спроба зняття?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та виплату, тому, якщо після цього періоду нічого не відбувається, ми можемо втрутитися.

Ось посилання, за яким ви можете подати скаргу, коли забажаєте.

Будь ласка, не могли б ви інформувати нас про те, як це відбувається?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я чекаю 3 тижні, і вони завжди дають мені різні відповіді в службу підтримки, наприклад, якщо є проблеми з моїм платіжним постачальником (проблем немає, оскільки моїм платіжним постачальником є ​​криптовалюти, тобто гаманець LTC просто обмінює USDT на LTC і надсилання їх на мій гаманець), або те, що вони мають багато вилучень (це не моя проблема, вони повинні дотримуватися того, що встановлено в їхніх положеннях та умовах протягом 3 днів).

Автоматичний переклад.
учора

Вибачте, що вам довелося так довго чекати. Наша група розгляду скарг може спробувати розслідувати справу, якщо ви бажаєте.

Будь ласка, надішліть скаргу тут , і, сподіваюся, незабаром ми зможемо разом вирішити її.

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
Romi
22 год. тому

так, це моє перше зняття коштів, я зв’язувався зі службою підтримки весь тиждень, вони завжди казали мені зберігати спокій, бути терплячим тощо. Мене не просили про жодну перевірку, тому що вона не була необхідною. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
Romi
8 год. тому

вчора я надіслав ще один електронний лист. І вони завжди відповідають одним і тим же. filefile

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого