ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Romi
|
14 317 переглядів 207 відповідей |
|
12 3 4...11
Michele1672

Так, я написав скаргу, як ви бачите вище, тепер мені дадуть відповідь. Це одне з моїх занепокоєнь: зняття грошей. Я ніколи не знаю, коли надійдуть гроші, я використовував дебетову картку Mastercard як картку для депозиту та зняття коштів. Повірте, я хочу все вирішити, у мене ще є 1900 євро, які я можу вивезти пізніше. Мадонна!

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

хлопці з casino guru добрі та наполегливі, вони допоможуть тобі..бажаю удачі

Автоматичний переклад.
Michele1672

Ви кажете, що тоді вони повернуть мені всі мої гроші, хоча я знаю, що це займе багато часу, але я не повинен грати в їхню гру, викидаючи гроші в розпачі, ціною чекання рік.

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Правильно, я перестав грати та робити депозити в тому казино й чекав... Я грав в інших, але не здавався

Автоматичний переклад.
Michele1672

Насправді я більше не вношу депозит, я залишаю гроші зверху, тоді ми починаємо отримувати все за рахунок очікування. Помилка багатьох, і я розумію це, і кидаю все, коли вони бачать затримку зняття коштів. Я вклав загальну суму в 1100 євро в цьому казино, тепер у мене є 1500 євро, які чекають плюс 1900 євро, які потрібно вивести.

Автоматичний переклад.

file Чи можете ви мені допомогти. Я все ще чекаю на зняття коштів. Я зняв 11.12.24 500 євро, другий 12.12.24 500 євро, третій 14.12.24 500 євро. Я ще нічого не отримав. Кілька разів писав у службу підтримки, мені кажуть, що подали скаргу у фінансовий відділ. Вони вибачилися за проблему терпіння. Але я хвилююся, боюся не отримати свої гроші.

будь ласка

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Це ваша перша спроба зняття?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та виплату, тому, якщо після цього періоду нічого не відбувається, ми можемо втрутитися.

Ось посилання, за яким ви можете подати скаргу, коли забажаєте.

Будь ласка, не могли б ви інформувати нас про те, як це відбувається?

Автоматичний переклад.
LeonardoLC видалив(-ла) публікацію

Вибачте, що вам довелося так довго чекати. Наша група розгляду скарг може спробувати розслідувати справу, якщо ви бажаєте.

Будь ласка, надішліть скаргу тут , і, сподіваюся, незабаром ми зможемо разом вирішити її.

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
Romi

так, це моє перше зняття коштів, я зв’язувався зі службою підтримки весь тиждень, вони завжди казали мені зберігати спокій, бути терплячим тощо. Мене не просили про жодну перевірку, тому що вона не була необхідною. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
Romi

вчора я надіслав ще один електронний лист. І вони завжди відповідають одним і тим же. filefile

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Надішліть скаргу, і наша команда розгляне це питання.

Добре опишіть проблему, щоб вона була повністю зрозумілою.

Ми почекаємо, поки ви подасте скаргу, а потім, сподіваємось, зможемо зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.
Romi

Як надіслати скаргу?

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Привіт,

прочитайте посібники, а потім перейдіть до «подати скаргу». кнопку, будь ласка.

https://casinoguruit.com/istruzioni-risoluzione-reclami

https://casinoguruit.com/come-risolviamo-reclami-casino


https://casinoguruit.com/reclami/invia


Ми будемо поруч, якщо у вас виникнуть запитання; не хвилюйся


Автоматичний переклад.

Я готовий спробувати Vegasino Casino і подивитися, чи зможу я виграти. Я чув хороші слова, але хотів би отримати пораду щодо найкращого підходу. У вас є якісь поради чи відгуки, які могли б мені допомогти?

Автоматичний переклад.
421Hirsch

Залиште це в спокої, я чекав на зняття більше 3 тижнів. Вже не знаю що робити, асистент завжди повторює одне і те ж!

Автоматичний переклад.
421Hirsch

Не раджу грати в цьому казино... Багато проблем при виведенні.

Автоматичний переклад.
peina2noe

Ви змогли зняти свої гроші? Я все ще три тижні чекаю на 3 зняття по 500 євро. Я у відчаї. Я не знаю, що робити, мені потрібні мої гроші.

Автоматичний переклад.

Залиште це в спокої, я чекав на зняття більше 3 тижнів. Вже не знаю що робити, асистент завжди повторює одне і те ж!

Автоматичний переклад.

Привіт, 3 тижні – це дуже довго чекати, щоб зняти кошти. Чи сказали вам у казино, чому це так? Про що говорить живий чат? Чи потрібна була якась перевірка?

У будь-якому випадку, оскільки це займає так багато часу, я б подав скаргутут, за цим посиланням .

Ти збираєшся це зробити?

Автоматичний переклад.
vincenzopiccini

Минуло більше двох місяців з моменту верифікації облікового запису... Я нарешті отримав його, і я зміг почати зняття коштів, і через 8 днів... Я досі не отримав жодних грошей.

Автоматичний переклад.
peina2noe

Наскільки я розумію, в цьому казино є багато казино зі зняттям коштів, я не смію уявити, коли я отримаю свої гроші, якщо вони мені їх надішлють. Я дуже розчарований, поки не отримаю свої гроші, я більше не буду грати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Казино завжди повторює одне й те саме, мені набридло, я не можу це прийняти, будь ласка, не могли б ви втрутитися! Я подав скаргу. Я можу надіслати вам усі електронні листи та розмови. Все це абсурд

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого