ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Romi
|
10 547 переглядів 172 відповідей |
|
1 2 3...9
Dimitrisgk89

Тобто ви теж просили зняти готівку на картку, так? 14 днів – це досить багато, і я вірю, що наша команда незабаром зв’яжеться з казино, щоб дізнатися більше, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти. Я теж не хотів би чекати досить довго, але нам доведеться зберігати спокій.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, сьогодні я закриваю 14 днів. Протягом усіх цих днів я спілкуюся з ними щодня, і щодня вони говорять мені те саме, що мій вихід є пріоритетом і не хвилюйтеся. У мене велика історія депозитів для моїх даних, і я зробив виграші, які досягли понад 5000 євро, але мій ліміт зняття становить лише 500 євро, і мені вдалося зняти лише 1500 євро. Мої зняття коштів також перебувають на «перегляді», поки нічого не прогресує. І сьогодні, коли я спілкувався з ними електронною поштою та в чаті, вони відповіли мені точно так само, як і всі дні. Я вважаю, що це несправедливо. За весь цей час у мене було 3 напади паніки. Вони повинні негайно покласти гроші на мій рахунок. Вони рекламують швидке зняття коштів і, зрештою, втрачають довіру.

Автоматичний переклад.
Dimitrisgk89

Іноді це займає трохи більше часу, і я знаю, що неприємно чекати 2 тижні на зняття коштів. Якщо вони продовжуватимуть говорити вам одне й те саме, я, ймовірно, зроблю перерву, покину казино та подивлюся, чи надходять гроші. Інша справа, що якщо зняття коштів «перебуває на розгляді», вони, ймовірно, ще не оприлюднені, тому це може зайняти деякий час. Мені було б цікаво дізнатися, з якою метою вони розглядаються. Це щось нормальне чи є перевірка більш масштабна.

Сподіваюся, ми все дізнаємося найближчим часом, оскільки скарга буде відкритою.

Я буду тримати за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

Будь ласка, тримайте очі відкритими і, якщо можете, зв’яжіться з ними. Я запитував їх про все, і вони сказали мені те саме: бути терплячим.

Автоматичний переклад.
Dimitrisgk89

Не хвилюйтеся, наша команда складається з експертів, які займаються цим протягом певного часу та шукають всю необхідну інформацію. Ви, безумовно, дізнаєтеся все, що вам потрібно, безпосередньо у своїй скарзі.


Автоматичний переклад.

Привіт, як справи??? У мене та ж проблема


Минуло 3 робочі дні.

У розділі перевірки мені кажуть, що перевірка не потрібна

Але зняття все ще під контролем

Це можливо??? Це шахрайство???

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Meromarala

привіт

Я пропоную скористатися функцією відповіді та запитати особу, про яку йдеться. Я намагався полегшити вам завдання, але в скарзі вказано, що останнє оновлення було 2 дні тому, і, схоже, проблему зняття з 29.11 не вирішено.

Це дійсно залежить від того, що вони перевіряють і чому. Немає сенсу гадати без детального дослідження.

Це неприємно, але на даний момент просто немає іншого виходу, крім як чекати.

Мені просто цікаво, чи є ще якісь подробиці щодо перевірки?


Автоматичний переклад.

Привіт, у мене така ж проблема. Скажіть, що вам потрібно, і я все доставлю. У мене є скріншоти всього.

Автоматичний переклад.
Dimitrisgk89

Привіт, ви вирішили цю проблему?

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене така ж проблема. Скажіть, що вам потрібно, і я все доставлю. У мене є скріншоти всього.

Автоматичний переклад.

Якщо вам потрібна допомога нашої команди зі скарг, надішліть свою скаргу тут .

Вам потрібно буде добре описати всю проблему свого досвіду в цьому казино, щоб ми могли почати розслідування.

Якщо вам потрібна будь-яка допомога з цим, повідомте нас.

Що саме сталося у вашій ситуації?

Автоматичний переклад.
Romi

Я намагаюся почати тему, але коли я хочу продовжити, вона мені не дозволяє.

Чи можете ви зв'язатися зі мною електронною поштою??

Автоматичний переклад.

Привіт, я чекаю виведення в казино https://vegasino1.com/

Оплата має бути протягом 3 днів, але вони знову виправдовуються, що запізнилися, що вибачте.

Мій загальний виграш становить 25 000 ЄВРО, які зараз є на моєму рахунку.

Я дозволив зняти 1000 ЄВРО, тому що у мене є VIP-рахунок 4 лати.


У мене є 3 вибірки, які перебувають у стані «Перевірка».

Минуло 5 робочих днів, а вони все ще виправдовуються.

Чи можете ви надати мені контактну інформацію можливого адвоката? Або поради щодо того, що я можу зробити зараз? Я б не хотів втратити гроші, які виграв

Автоматичний переклад.

Я намагаюся почати тему, але коли я хочу продовжити, вона мені не дозволяє.

Чи можете ви зв'язатися зі мною електронною поштою??

Автоматичний переклад.

Можна запитати, чи використовуєте ви наш сайт із автоматичним перекладачем у своєму браузері?

Зазвичай це проблема, коли наші користувачі намагаються подати скаргу.

Просто використовуйте інший браузер без будь-якого перекладача, оскільки він вам не потрібен на нашому веб-сайті, оскільки ми використовуємо автоперекладач щоразу, коли ви подаєте скаргу або навіть тут, на форумі. Ви можете легко писати своєю мовою, і це буде перекладено пізніше.

Будь ласка, дайте мені знати, чи змогли ви подати таку скаргу.

Автоматичний переклад.

file Чи можете ви мені допомогти. Я все ще чекаю на зняття коштів. Я зняв 11.12.24 500 євро, другий 12.12.24 500 євро, третій 14.12.24 500 євро. Я ще нічого не отримав. Кілька разів писав у службу підтримки, мені кажуть, що подали скаргу у фінансовий відділ. Вони вибачилися за проблему терпіння. Але я хвилююся, боюся не отримати свої гроші.

будь ласка

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Опубліковано LeonardoLC видалено

Ви використовували метод виведення криптовалюти, я мало знаю про цю послугу. Я використовував Mastercard. я на це сподіваюся! Я хвилююча людина. Я не розумію, чому ці зняття тривають так довго.

Автоматичний переклад.

Vegasino:

file Привіт, хтось, чи можете ви мені допомогти. Я також чекаю 3 зняття коштів по 500 євро, останній зроблений 14/12/24. Я також опублікую фото, чи можете ви заспокоїти мене щодо платежів?? я хвилююсь

Я читав, що користувач отримав гроші. Через скільки часу він подав запит на відкликання? Дякую, допоможіть мені

Автоматичний переклад.

Привіт, він також залишався в такому стані 3 дні, потім в неділю... 4-й день... Отримав кредити на картку, зняв 280

Автоматичний переклад.
Michele1672

тому я повинен чекати. Я хвилююся. Ви все ще граєте в цьому казино? Я зробив своє перше зняття 12.12.24, друге – 13.12.24, а третє – 14.12.24

Автоматичний переклад.

Ні, я більше там не граю, мені це здавалося не надто надійним... хоча я повинен сказати правду, зрештою це мені заплатило... 10 днів - це не малий термін, подайте заявку подайте скаргу на гуру казино, вони можуть вам допомогти

Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого