привіт
Я пропоную скористатися функцією відповіді та запитати особу, про яку йдеться. Я намагався полегшити вам завдання, але в скарзі вказано, що останнє оновлення було 2 дні тому, і, схоже, проблему зняття з 29.11 не вирішено.
Це дійсно залежить від того, що вони перевіряють і чому. Немає сенсу гадати без детального дослідження.
Це неприємно, але на даний момент просто немає іншого виходу, крім як чекати.
Мені просто цікаво, чи є ще якісь подробиці щодо перевірки?
Hi,
I suggest using the reply function and asking the person in question. I tried to make things easier for you, but the complaint states the last update was 2 days ago and it doesn't seem like the withdrawal from 29.11 has been resolved.
It really depends on what they are checking and why. There is no point in guessing without detailed investigation.
It's unpleasant, but at this point, there's just no other way to go but to wait.
I'm just wondering, are there any other details about the inspection, please?
Ahoj,
navrhuji použít funkci odpověďet a zeptat se dané osoby. Nicmíně jsem se Ti pokusila usnadnit cestu a ve stížnosti je uveden poslední update 2 dny nazpět a nevypdá to, že by byl výběr z 29.11 vyřešen.
Ono dost záleží na tom, co a proč kontrolují. Bez detailního zkoumání nemá cenu hádat.
Je to sice nepříjemné, ale ono se prostě v tuto chvíli asi nedá než čekat.
Jetě mě napadá, nejsou například k té kontrole nějaké další detaily, prosím?
Автоматичний переклад.