ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 місяць тому від Romi
|
940 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Dimitrisgk89
5 дн. тому

Тобто ви теж просили зняти готівку на картку, так? 14 днів – це досить багато, і я вірю, що наша команда незабаром зв’яжеться з казино, щоб дізнатися більше, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти. Я теж не хотів би чекати досить довго, але нам доведеться зберігати спокій.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Так, сьогодні я закриваю 14 днів. Протягом усіх цих днів я спілкуюся з ними щодня, і щодня вони говорять мені те саме, що мій вихід є пріоритетом і не хвилюйтеся. У мене велика історія депозитів для моїх даних, і я зробив виграші, які досягли понад 5000 євро, але мій ліміт зняття становить лише 500 євро, і мені вдалося зняти лише 1500 євро. Мої зняття коштів також перебувають на «перегляді», поки нічого не прогресує. І сьогодні, коли я спілкувався з ними електронною поштою та в чаті, вони відповіли мені точно так само, як і всі дні. Я вважаю, що це несправедливо. За весь цей час у мене було 3 напади паніки. Вони повинні негайно покласти гроші на мій рахунок. Вони рекламують швидке зняття коштів і, зрештою, втрачають довіру.

Автоматичний переклад.
Dimitrisgk89
5 дн. тому

Іноді це займає трохи більше часу, і я знаю, що неприємно чекати 2 тижні на зняття коштів. Якщо вони продовжуватимуть говорити вам одне й те саме, я, ймовірно, зроблю перерву, покину казино та подивлюся, чи надходять гроші. Інша справа, що якщо зняття коштів «перебуває на розгляді», вони, ймовірно, ще не оприлюднені, тому це може зайняти деякий час. Мені було б цікаво дізнатися, з якою метою вони розглядаються. Це щось нормальне чи є перевірка більш масштабна.

Сподіваюся, ми все дізнаємося найближчим часом, оскільки скарга буде відкритою.

Я буду тримати за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Будь ласка, тримайте очі відкритими і, якщо можете, зв’яжіться з ними. Я запитував їх про все, і вони сказали мені те саме: бути терплячим.

Автоматичний переклад.
Dimitrisgk89
5 дн. тому

Не хвилюйтеся, наша команда складається з експертів, які займаються цим протягом певного часу та шукають всю необхідну інформацію. Ви, безумовно, дізнаєтеся все, що вам потрібно, безпосередньо у своїй скарзі.


Автоматичний переклад.
7 год. тому

Привіт, як справи??? У мене та ж проблема


Минуло 3 робочі дні.

У розділі перевірки мені кажуть, що перевірка не потрібна

Але зняття все ще під контролем

Це можливо??? Це шахрайство???

Змінено автором 7 год. тому
Автоматичний переклад.
Meromarala
5 год. тому

привіт

Я пропоную скористатися функцією відповіді та запитати особу, про яку йдеться. Я намагався полегшити вам завдання, але в скарзі вказано, що останнє оновлення було 2 дні тому, і, схоже, проблему зняття з 29.11 не вирішено.

Це дійсно залежить від того, що вони перевіряють і чому. Немає сенсу гадати без детального дослідження.

Це неприємно, але на даний момент просто немає іншого виходу, крім як чекати.

Мені просто цікаво, чи є ще якісь подробиці щодо перевірки?


Автоматичний переклад.
4 год. тому

Привіт, у мене така ж проблема. Скажіть, що вам потрібно, і я все доставлю. У мене є скріншоти всього.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого