ГоловнаФорумКазиноVegasino Casino - загальне обговорення

Vegasino Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

 від Romi
|
13 089 переглядів 205 відповідей |
|
1...10 11
Jaro

я чекав двох вилучень з 10 і 11 березня

яка ваша адреса електронної пошти, щоб подати скаргу? Коли я роблю це тут, на сайті, я не можу завершити, завжди з’являється помилка Captcha.


Я пробував на своєму IPhone, а також на своєму ПК, і завжди безуспішно.


Автоматичний переклад.
MiguelAmaro

Ну, ця проблема виникає надто часто за останні кілька днів, я маю на увазі з captcha.

Ми намагаємося вирішити цю проблему, але це не так просто, як здається.

У цьому питанні нам знадобиться невелика допомога, і нам знадобиться деяка інформаційна форма, щоб ми могли спробувати це виправити.

Чи можете ви надати мені:

  1. Чи можете ви зробити скріншот, коли з’явиться captcha з точним часом, а також повідомте нам часовий пояс (найкраще це буде UTC)
  2. Також було б корисно зробити скріншот на весь екран, де ми також бачимо домен, який ви використовуєте.
  3. У який обліковий запис ви ввійшли.
  4. IP-адреса також буде чудовою, якщо ви зможете її знайти.

На основі цих факторів ми можемо відстежити потенційну проблему, навіть якщо вона є складнішою. Я не обіцяю 100% успіху, але принаймні ми можемо спробувати з’ясувати, у чому може бути проблема.

Крім того, ви користувалися VPN?

Я знаю, що питань багато, але, думаю, без цього ми не підемо далі.

Крім того, я, можливо, можу порадити вам базові речі, як-от видалення файлів cookie, зміна веб-переглядача, але цю інформацію було б дуже добре мати.

Дякуємо за вашу допомогу. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Все це, щоб подати скаргу? Чи можу я надіслати свою скаргу в письмовій формі електронною поштою?

Автоматичний переклад.
MiguelAmaro

Привіт,

Я думаю, що це складно, але щоб запобігти повторенню цієї проблеми, нам також потрібна ваша допомога.

Будь ласка, надішліть нам оновлення електронною поштою

Також надішліть скаргу електронною поштою на адресу і "помилка captcha" у тему електронного листа.

Звідти вам допоможуть наші колеги. Вибачте за всі ці незручності.


Автоматичний переклад.
Radka

Але на який електронний лист ви хочете, щоб я відповів?

Автоматичний переклад.
MiguelAmaro

Будь ласка, надішліть нам оновлення електронною поштою за адресою :

зробіть знімок екрана всього екрана, де ми також побачимо домен, який ви використовуєте, коли з’являється captcha.

Додайте точний час, а також повідомте нам часовий пояс (найкраще було б у UTC)

IP-адреса також буде чудовою, якщо ви зможете її знайти.


Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
deborah91

ПРИВІТ

вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.
Michele1672

Я все ще чекаю...

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого