Ну, ця проблема виникає надто часто за останні кілька днів, я маю на увазі з captcha.
Ми намагаємося вирішити цю проблему, але це не так просто, як здається.
У цьому питанні нам знадобиться невелика допомога, і нам знадобиться деяка інформаційна форма, щоб ми могли спробувати це виправити.
Чи можете ви надати мені:
- Чи можете ви зробити скріншот, коли з’явиться captcha з точним часом, а також повідомте нам часовий пояс (найкраще це буде UTC)
- Також було б корисно зробити скріншот на весь екран, де ми також бачимо домен, який ви використовуєте.
- У який обліковий запис ви ввійшли.
- IP-адреса також буде чудовою, якщо ви зможете її знайти.
На основі цих факторів ми можемо відстежити потенційну проблему, навіть якщо вона є складнішою. Я не обіцяю 100% успіху, але принаймні ми можемо спробувати з’ясувати, у чому може бути проблема.
Крім того, ви користувалися VPN?
Я знаю, що питань багато, але, думаю, без цього ми не підемо далі.
Крім того, я, можливо, можу порадити вам базові речі, як-от видалення файлів cookie, зміна веб-переглядача, але цю інформацію було б дуже добре мати.
Дякуємо за вашу допомогу. 🙂
Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.
We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.
In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.
Can you please provide me:
- Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
- Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
- Which account you are logged in.
- Ip address would be great too if you are able to find it.
Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.
Also, did you use VPN?
I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.
Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.
Thank you for your assistance. 🙂
Автоматичний переклад.