1 рік тому
Тут ви можете обговорити Vegas Wild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт, я приєднався до Vegas Wild Casino, скориставшись бездепозитним бонусом, вигравши 210 євро, надіславши запит на зняття коштів, надіславши всі документи для підтвердження та вніс депозит відповідно до правил, усе схвалено та нормально, але сьогодні я не можу знайти свій депозит у розмірі 25, оскільки він у мене ще не відтворений, і я отримую схвалений електронний лист на зняття 75 євро, я прошу роз’яснення в чаті, але вони не пояснюють причину видалення, лише те, що 25 було повернуто , я справжній експерт у казино, і я прошу роз’яснення, коли бездепозитний бонус був максимальним вилученням 50, якщо так, ми погоджуємося, але мені не здається, що це було в умовах бонусу, а о котрій годині було, що це має робити з поверненням депозиту, який не був зіграний на сьогодні? не можете грати через 3 4 дні тощо в очікуванні зняття бонусу? якщо так, то це трохи дивний спосіб, але якщо так, то де в умовах і положеннях написано, що його не існує? тоді я натискаю, і я подовжу його не на 160 менше, якщо правило таке, не дай Бог, але інші платформи віднімають безпосередньо з випуску. Я кажу, що вони залишають йому, щоб зробити фонд для зняття навіть на всі зняття? хіба вони не можуть переконатися, що лише той, який можна зняти, можна перевести в готівку, і, можливо, достатньо відняти його від операції зняття, не залишаючи більших коштів, повторюю до останньої операції? Я хотів би отримати роз’яснення щодо цих 160 євро за вирахуванням виграшу та повернення мого депозиту разом із зняттям коштів за вашою допомогою, заздалегідь дякую.
hi, I joined the Vegas Wild Casino, taking advantage of the no deposit bonus by winning 210 euros, requesting a withdrawal, sending all the verification documents and depositing as per the rules, all approved and ok, but today I can't find my deposit of 25 since I don't have it still played, and I receive an approved withdrawal email for 75 euros, I ask for clarification in live chat but they don't explain the reason for the removal, only that the 25 have been returned, I am quite an expert in casinos and I ask for clarification what time is the no deposit bonus was maximum withdrawal 50, if yes we agree but it doesn't seem to me that it was in the terms of the bonus but what time it was, what does it have to do with returning the deposit not played to date? can't play after 3 4 days etc pending withdrawal of a bonus? if so, it's a bit strange as a method, however if so, where is it written in the terms and conditions that it doesn't exist? then I press and I will lengthen it not by 160 less if the rule is that God forbid but other platforms subtract directly from the release. I say what they leave him to make a withdrawable fund up even all withdrawals? can't they make sure that only the withdrawable one can be cashed in and maybe it's enough to subtract it from the withdrawal operation without leaving higher funds imprinted, I repeat until the last operation? I would like a clarification to these 160 euros less winnings, and the return of my deposit together with the withdrawal with your help, thanks in advance.
salve, mi sono iscritto al casino Vegas Wild Casino, usufruendo del bonus no deposito vincendo 210 euro richiedendo prelievo mandando tutti i documenti di verifica e depositando come da regole, tutto approvato e ok, ma oggi non trovo più il mio deposito di 25 non avendolo ancora giocato,e mi arriva una email di prelievo approvato per 75 euro, chiedo chiarimento in chat live ma non mi spiegano il motivo della sottrazione ma solo che i 25 sono stati restituiti ,sono abbastanza esperto nei casino e chiedo un chiarimento qual' ora il bonus di non deposito fosse massimo di prelievo 50 , se si siamo d accordo ma non mi sembra ci fosse nei termini del bonus ma qual' ora fosse cosi, cosa c entra restituire il deposito non giocato fino ad oggi? non si può giocare dopo 3 4 giorni ecc il prelievo in sospeso di un bonus? se si è un po strano come metodo, comunque se si dove è scritto nei termini e condizioni che non c è? poi premetto e ne allungherò non per 160 in meno se la regola è quella ci mancherebbe ma altre piattaforme allo sblocco sottraggono direttamente. dico cosa lo lasciano a fare un fondo prelevabile fino addirittura tutte le operazioni di prelievo? non possono far si che solo quello prelevabile si può incassare e basta magari sottrarlo all' operazione di prelievo senza lasciare fondi più alti impressi ripeto fino all' ultima operazione? vorrei un chiarimento a questi 160 euro in meno di vincita, e la restituzione del mio deposito insieme al prelievo col vostro aiuto, grazie in anticipo.
Привіт,
добре, здається, що ви застали оператора чату зовсім непідготовленим, очевидно, співробітники повинні добре орієнтуватися у власних правилах казино, щоб надати розумне пояснення, особливо коли справа доходить до виведення грошей. Хоча я трохи заблукав у перекладі, я б сказав, що для того, щоб з’ясувати правильний стан речей, нам спочатку доведеться глибше перевірити всі пов’язані правила. Отже, якщо ви хочете, щоб наша група розгляду скарг розглянула цю проблему, надішліть скаргу, це необхідний крок. Щоб дізнатися, як це все працює, перегляньте цю статтю .
Також справедливо зазначити, що це казино заслужило погану репутацію, я б сказав, що це не дуже хороший знак.
Hello there,
well, it seems that you caught the chat operator quite unprepared, obviously employees should be well-oriented in the casino's own rules to provide a reasonable explanation especially when it comes to withdrawing money. Though I'm lost a bit in the translation, I would say that in order to find out the correct state of things, we would at first have to check all associated rules more deeply. So, if you want our complaint team to go through this issue, kindly submit a complaint, it is a necessary step. To learn how this all works, check this article, please.
It's also fair to mention that this casino has earned a bad reputation, not a good sign, I'd say.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.