ФорумКазиноVegas Wild Casino - загальне обговорення

Vegas Wild Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Magda
|
2153 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Vegas Wild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

привіт, я приєднався до Vegas Wild Casino, скориставшись бездепозитним бонусом, вигравши 210 євро, надіславши запит на зняття коштів, надіславши всі документи для підтвердження та вніс депозит відповідно до правил, усе схвалено та нормально, але сьогодні я не можу знайти свій депозит у розмірі 25, оскільки він у мене ще не відтворений, і я отримую схвалений електронний лист на зняття 75 євро, я прошу роз’яснення в чаті, але вони не пояснюють причину видалення, лише те, що 25 було повернуто , я справжній експерт у казино, і я прошу роз’яснення, коли бездепозитний бонус був максимальним вилученням 50, якщо так, ми погоджуємося, але мені не здається, що це було в умовах бонусу, а о котрій годині було, що це має робити з поверненням депозиту, який не був зіграний на сьогодні? не можете грати через 3 4 дні тощо в очікуванні зняття бонусу? якщо так, то це трохи дивний спосіб, але якщо так, то де в умовах і положеннях написано, що його не існує? тоді я натискаю, і я подовжу його не на 160 менше, якщо правило таке, не дай Бог, але інші платформи віднімають безпосередньо з випуску. Я кажу, що вони залишають йому, щоб зробити фонд для зняття навіть на всі зняття? хіба вони не можуть переконатися, що лише той, який можна зняти, можна перевести в готівку, і, можливо, достатньо відняти його від операції зняття, не залишаючи більших коштів, повторюю до останньої операції? Я хотів би отримати роз’яснення щодо цих 160 євро за вирахуванням виграшу та повернення мого депозиту разом із зняттям коштів за вашою допомогою, заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.
Maurizio83
1 рік тому

Привіт,

добре, здається, що ви застали оператора чату зовсім непідготовленим, очевидно, співробітники повинні добре орієнтуватися у власних правилах казино, щоб надати розумне пояснення, особливо коли справа доходить до виведення грошей. Хоча я трохи заблукав у перекладі, я б сказав, що для того, щоб з’ясувати правильний стан речей, нам спочатку доведеться глибше перевірити всі пов’язані правила. Отже, якщо ви хочете, щоб наша група розгляду скарг розглянула цю проблему, надішліть скаргу, це необхідний крок. Щоб дізнатися, як це все працює, перегляньте цю статтю .

Також справедливо зазначити, що це казино заслужило погану репутацію, я б сказав, що це не дуже хороший знак.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого