3 р. тому
Тут ви можете обговорити Vegadream Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я ніколи не бачив такого неприємного казино, як це.
Я виграв 1500 євро, і тільки тому, що я зіграв на один більше дозволених 4 євро з тисяч ігор, які я зіграв, перемога була скасована.
I have never seen such an uncomfortable casino as this one.
I won 1500 euros and just because I played one more than the permitted 4 euros out of thousands of games I played, the win was canceled.
Ich habe noch nie so ein unkulant es Casino erlebt wie dieses.
Habe 1500 Euro gewonnen und nur weil ich von tausenden gespielten Spielen 1x mehr als den erlaubten 4 Euro gespielt habe wurde der Gewinn storniert.
Якщо у вас не було якогось значного виграшу, коли ви ставили раз на 4 євро, то, звичайно, анулювати виграш несправедливо. Казино все одно повинно заплатити, тому що це не дало вам жодної переваги.
З іншого боку, якщо це сталося кілька разів, і у вас був певний виграш, то ви просто порушили умови, і тоді є підстави анулювати виграш.
If you didn't have any significant winning when you bet once over 4 euros, then of course, it unfair to void the winnings. The casino should pay it anyway, because it didn't give you any advantage.
On the other hand, if it happened multiple times and you had some winnings there, then you simply breached the terms and then there's a reason to void the winnings.
Деніел Я двічі зіграв за максимум і не отримав від цього ніякої переваги.
Я відразу це помітив і змінив ще раз, він був встановлений на суму більше 4 євро, я не встановив його сам.
Будь ласка, зв'яжіться з Vegadream і попросіть доброї волі, ви взагалі не хочете 1500, але, можливо, лише наполовину я применшив це собі
Daniel I played over the max twice and didn't get any advantage from it.
I noticed it right away and changed it again, it was set to more than 4 euros, I didn't set it myself.
Please contact Vegadream and ask for goodwill you don't want 1500 at all but only half maybe I've downplayed that to myself
Daniel ich habe 2x über den max gespielt und keinen Vorteil daraus erzielt .
Ich habe es direkt gemerkt und wieder geändert es war so eingestellt auf mehr als 4 Euro hab es nicht selbst eingestellt.
Bitte kontaktieren Sie Vegadream und bitte Sie um Kulanz will garnicht die 1500 sondern lediglich die Hälfte vielleicht das hab ich mir fair heruntergespielt
У цьому випадку вам потрібно подати скаргу на наш веб -сайт, і наша команда, присвячена скаргам гравців, розгляне це. У мене немає контактних даних для казино (крім тих, які є загальнодоступними), але мої колеги можуть знати інші способи.
In that case, you need to submit a complaint on our website and our team dedicated to player complaints will deal with it. I have no contact details for the casino (except those that are available publicly), but my colleagues might know other ways.
Я хотів би знати, чи є можливість вжити заходів проти казино. Вони позбавили мене мого прибутку, і я не хочу це сприймати так легко, але боротися за це
I would like to know if there is a possibility to take action against the casino. They have robbed me of my profit and I don't want to accept that so easily but fight for it
Ich möchte gerne wissen ob man hier eine Möglichkeit hat gegen das Casino vorzugehen sie haben mich um meinen Gewinn gebracht und ich möchte das nicht so einfach hinnehmen sondern dafür kämpfen
Я знайшов вашу справу тут:
https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided
Я вважаю, що найкращим підходом було б почекати, якщо казино відреагує на вашу скаргу. У них ще є час.
I found your case here:
https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided
I believe the best approach would be to wait if the casino reacts to your complaint. They still have some time.
Шахраї - це погані маленькі шахраї з маніпульованими іграми, подивіться на виплату 24-124 євро, це жарт
Назва гри Дата та часBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Megaways™ Megaways02-02-24 :330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.42Dazzle™ Megaways-22-02 04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.002.001.2022.002.001.52 :04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005.52
Scammers are lousy little scammers with manipulated games look at the payout at 24-124€ that's a joke
Game NameDate and TimeBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03: 05:330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.44Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03 :04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.000.001.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005.52
Betrüger sind das miese kleine Betrüger mit manipulierten Spiele sieht euch mal die Ausschüttung an 24-124€ das ein Witz
Name des SpielsDatum und UhrzeitWetteGewinnenGuthabenDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.44Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.000.001.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:212.000.003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182.000.005.52
Привіт,
чи не могли б ви вставити паузу між ставкою та балансом виграшу?
Чи можливо, що ви грали на слоті з нижчим RTP?
Hello,
could you insert the pause between Bet and Win Balance?
Is it just possible that you played on a slot with lower RTP, maybe?
Привіт Вібрак!
Я вважаю, що вам потрібно зробити більше обертів, щоб переконатися, що слот сфальсифікований.
У будь-якому випадку, ви перевірили RTP, як я вас уже запитував?
Я перевіряю це в нашій галереї, і він повинен мати близько 96,1% RTP, але :
"Розміри ставок, RTP і дисперсія:
Віддача гравця в цій грі становить 96,1%, приблизно наш середній критерій приблизно 96%.
Діапазон ставок на сайті, який ми тестували, варіювався від мінімальної ставки на обертання $/£/€0,10 до максимальної $/£/€50,00 за оберт.
Нестабільність цієї гри середня, що робить її менш оптимальною для наших улюблених стратегій ігрових автоматів. Наші стратегії слотів націлені на найвищу можливу волатильність».
Hello Wibrak,
I believe you have to spin more spins than that to make sure the slot is rigged.
Anyway, have you checked the RTP as I already asked you?
I check it in our gallery and it should have around 96,1% RTP, but:
"Bet Sizes, RTP and Variance:
The return to player of this game is 96.1%, about our average yardstick of roughly 96%.
The range of bets on the site we tested ran from a minimum bet per spin of $/£/€0.10 up to a maximum of $/£/€50.00 per spin.
The volatility of this game is medium, which makes it a less optimal match for our preferred slot machine strategies. Our slot strategies target the highest possible volatility."
привіт,
Я натрапив на ваш сайт і сподіваюся, що ви також зможете мені допомогти.
Я користуюся казино Vegadream майже рік, я навіть отримав там 11 рівень лояльності на Алеї Слави, а також нещодавно отримав статус VIP Bronze від казино.
Я кілька разів виплачував одну або кілька сотень євро, завжди все йшло гладко.
Але тепер, коли я зняв 2000 євро, цей запит на зняття навіть не обробляється, так би мовити, ігнорується казино.
Не могли б ви допомогти мені отримати мої гроші, оскільки я маю на це право?
Як завжди, я вніс RAW CASH без бонусу!
hey,
I came across your site and I hope you can help me as well.
I've been using the Casino Vegadream for almost a year, I even got the Walk of Fame Loyalty Level 11 there, and also recently received the VIP Bronze status from the casino.
I have paid out one or several hundred euros several times, everything always went smoothly.
But now that I have had 2,000 euros withdrawn, this withdrawal request is not even being processed, so to speak, ignored by the casino..
Could you please help me to get my money because I am entitled to it?
As always, I deposited RAW CASH without a bonus!
Hey,
ich bin auf eure Seite gestoßen und hoffe du ihr könnt mir ebenfalls weiter helfen.
Ich benutze das Casino Vegadream seid fast einem Jahr lang, ich habe sogar dort die Walk of Fame Treue Stufe 11, sowieso letztens auch den VIP Bronze Status von dem Casino erhalten.
Ich habe mehrfach ein sowie auch mehrere Hunderte Euros auszahlen lassen alles immer reibungslos.
Doch nun plötzlich wo ich 2.000 Euro auszahlen lassen habe wird diese Auszahlungsanfrage nicht einmal bearbeitet so zu sagen ignoriert vom Casino..
Könnten sie mir da bitte weiter helfen das ich mein Geld bekommen da es mir zu steht?
Ich habe wie sonst auch immer RAW CASH einbezahlt ohne Bonus!
Привіт!
Я радий, що ви нас знайшли!
Але я думаю, що для початку нам знадобиться більше деталей...
Коли ви подали відкликання?
Який його поточний статус?
Коли ви останній раз спілкувалися з казино, і про що це було, будь ласка?
Звичайно, я прагну отримати повну картину, тому чекаю на вашу відповідь.
Hello there!
I'm glad you've found us!
But I think we would need more details, to begin with...
When did you submit the withdrawal?
What is its current status?
When was the last time you were in touch with the casino, and what was it about, please?
I certainly aim for the full picture, hence I'll wait for your response.
Казино досі не обробило моє зняття! Допоможіть мені, будь ласка. Я в розпачі
The casino still hasn't processed my withdrawal! Can you please help me .. I am desperate
Das Casino hat meine Auszahlung immer noch nicht bearbeitet! Können sie mir bitte weiterhelfen.. ich bin am Verzweifeln
Зазвичай я б просив вас відповісти на ці запитання, щоб допомогти співпраці, на даний момент ми нічого не знаємо про вашу проблему, окрім того, що зазначено у скарзі .
Але, на жаль, ще не минуло 14 днів, тому доводиться трохи почекати🙁
Мені прикро це говорити.
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Normally, I would ask you to answer those questions to help the cooperation, at the moment, we know nothing about your issue aside from what is stated in the complaint.
But sadly, it has not yet been 14 days, so we have to wait a bit 🙁
I'm sorry to say that.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Я вже повністю верифікований, оскільки використовую це казино майже рік! Я знімав кілька разів, ніколи це не займало більше 48 годин! Ми сказали, тому що максимальний час обробки зняття грошей у казино становить 48 годин! Найсмішніше те, що моє відкликання навіть не було оброблено, а всі мої повідомлення служби підтримки ігнорувалися! Я вже надіслав електронний лист до Vegadream, що буду робити подальші кроки, але нічого не надійшло!
Крім того, VIP-клієнти мають там вищий пріоритет, і я також помічаю 0.
I'm already fully verified since I've been using this casino for almost a year! I have withdrawn several times, it never took longer than 48 hours! We said because the casino has a maximum processing time of 48 hours for withdrawals! The funny thing is that my withdrawal wasn't even processed and all my support messages were ignored! I have already sent an email to Vegadream that I will take further steps, but nothing came!
In addition, VIP customers have higher priority there, and I also notice 0.
Ich bin längst vollständig Verfiziert da ich dieses Casino seid fast einem Jahr über benutze! Ich habe öfters Auszahlen lassen es hat nie länger wie 48 stunden gedauert! Wir gesagt weil das Casino für Auszahlungen eine Bearbeitungszeit von maximal 48 stunden hat! Der Witz ist aber das meine Auszahlung nicht einmal bearbeitet wurde und meine ganzen Support Nachrichten ignorirt wurden! Ich habe auch schon eine beschwerde Email an Vegadream gesendet das ich weitere Schritte einleiten werde trotzallem kam nichts!
Auserdem haben dort VIP Kunden höhere Priorität davon merke ich auch 0.
Розумію. Можливо, вас просили підтвердити себе ще раз?
Тому що час від часу оновлювати верифікацію звучить цілком природно.
Слухай, я точно знаю, що стало причиною цієї затримки, і казино повинно було тобі сказати. Але ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам.
У своїй скарзі ви забули вказати всі ці деталі. Ви помітили?
Я прошу вас належним чином оновити скаргу .
Дякую тобі.
I see. Have you been asked to verify yourself again, perhaps?
Because it sounds quite natural to update the verification occasionally.
Look, I do know what caused this delay, and the casino is the one who should have told you. But we will do our best to help you.
In your complaint, you forgot to mention all those details. Have you noticed?
I ask you kindly to update the complaint properly.
Thank you.
Ні, мене не попросять повторно підтвердити себе, оскільки мої останні зняття також було оброблено негайно протягом двох днів. Вже минув рівно тиждень, а його ще навіть не відредагували. Я не маю цього, як я їм сказав. Казино просто не хоче платити. Я помічаю, які там ігри ведуться. Але якщо ви не хочете мені допомогти, як я бачу, ви можете просто так сказати...
No, I would not be asked to verify myself again as my last withdrawals were also processed immediately within two days at the latest. It's been exactly a week now and it still hasn't even been edited. I don't have it like I told them. The casino just doesn't want to pay out. I notice what games are being played there. But if you don't want to help me, as I can see, you can just say so...
Nein, ich würde nicht gebeten, mich noch einmal zu verifizieren, da meine letzten Auszahlungen auch sofort innerhalb spätestens zwei Tagen bearbeitet wurden. Wir sind jetzt schon genau eine ganze Woche drüber und es wurde immer noch nicht einmal bearbeitet. dafür habe ich nicht, wie ich es ihnen gesagt habe. Das Casino will einfach nicht auszahlen. Ich merke, was Spielchen dort gespielt werden. Aber wenn sie mir nicht helfen möchten, wie ich merke, dann können Sie es auch einfach sagen….
Шановна Lea_06.
Це форум, де обговорюються питання, пов’язані з казино, незважаючи на те, що ви можете подумати, це не тема скарг. Я лише ділюся тим, що дізнався про відкладені зняття коштів і додаткову перевірку. Якщо ви не до дискусії, це цілком нормально. Просто скажи це.
Але заради скарги я пропоную вам підтримувати зв’язок із нею та належним чином оновлювати її, коли прийде час.
Це все. Бажаю тобі приємного дня.
Dear Lea_06.
This is a forum, where casino-related issues are discussed, despite what you might think, this is not the complaint thread. I'm only sharing what I have learned along the way about delayed withdrawals and additional verification. If you are not up to discussion, it is perfectly ok. Just say it.
But for the complaint's sake, I suggest you keep in touch with it and update it properly when the time comes.
That is all. I wish you a pleasant day.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.