ФорумКазиноVegadream Casino - загальне обговорення

Vegadream Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized143
|
2844 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vegadream Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я ніколи не бачив такого неприємного казино, як це.

Я виграв 1500 євро, і тільки тому, що я зіграв на один більше дозволених 4 євро з тисяч ігор, які я зіграв, перемога була скасована.

Автоматичний переклад.
Anonymized143
2 р. тому

Якщо у вас не було якогось значного виграшу, коли ви ставили раз на 4 євро, то, звичайно, анулювати виграш несправедливо. Казино все одно повинно заплатити, тому що це не дало вам жодної переваги.

З іншого боку, якщо це сталося кілька разів, і у вас був певний виграш, то ви просто порушили умови, і тоді є підстави анулювати виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Деніел Я двічі зіграв за максимум і не отримав від цього ніякої переваги.

Я відразу це помітив і змінив ще раз, він був встановлений на суму більше 4 євро, я не встановив його сам.

Будь ласка, зв'яжіться з Vegadream і попросіть доброї волі, ви взагалі не хочете 1500, але, можливо, лише наполовину я применшив це собі

Автоматичний переклад.
Anonymized143
2 р. тому

У цьому випадку вам потрібно подати скаргу на наш веб -сайт, і наша команда, присвячена скаргам гравців, розгляне це. У мене немає контактних даних для казино (крім тих, які є загальнодоступними), але мої колеги можуть знати інші способи.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дорогий Нік, я подав скаргу проти казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хотів би знати, чи є можливість вжити заходів проти казино. Вони позбавили мене мого прибутку, і я не хочу це сприймати так легко, але боротися за це

Автоматичний переклад.
Anonymized143
2 р. тому

Я знайшов вашу справу тут:

https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided

Я вважаю, що найкращим підходом було б почекати, якщо казино відреагує на вашу скаргу. У них ще є час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахраї - це погані маленькі шахраї з маніпульованими іграми, подивіться на виплату 24-124 євро, це жарт


Назва гри Дата та часBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Megaways™ Megaways02-02-24 :330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.42Dazzle™ Megaways-22-02 04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.002.001.2022.002.001.52 :04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005.52

Автоматичний переклад.
Anonymized436
1 рік тому

Привіт,

чи не могли б ви вставити паузу між ставкою та балансом виграшу?

Чи можливо, що ви грали на слоті з нижчим RTP?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
Anonymized436
1 рік тому

Привіт Вібрак!

Я вважаю, що вам потрібно зробити більше обертів, щоб переконатися, що слот сфальсифікований.

У будь-якому випадку, ви перевірили RTP, як я вас уже запитував?

Я перевіряю це в нашій галереї, і він повинен мати близько 96,1% RTP, але :

"Розміри ставок, RTP і дисперсія:

Віддача гравця в цій грі становить 96,1%, приблизно наш середній критерій приблизно 96%.

Діапазон ставок на сайті, який ми тестували, варіювався від мінімальної ставки на обертання $/£/€0,10 до максимальної $/£/€50,00 за оберт.

Нестабільність цієї гри середня, що робить її менш оптимальною для наших улюблених стратегій ігрових автоматів. Наші стратегії слотів націлені на найвищу можливу волатильність».




Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт,

Я натрапив на ваш сайт і сподіваюся, що ви також зможете мені допомогти.

Я користуюся казино Vegadream майже рік, я навіть отримав там 11 рівень лояльності на Алеї Слави, а також нещодавно отримав статус VIP Bronze від казино.

Я кілька разів виплачував одну або кілька сотень євро, завжди все йшло гладко.

Але тепер, коли я зняв 2000 євро, цей запит на зняття навіть не обробляється, так би мовити, ігнорується казино.


Не могли б ви допомогти мені отримати мої гроші, оскільки я маю на це право?


Як завжди, я вніс RAW CASH без бонусу!

Автоматичний переклад.
Lea_06
9 міс. тому

Привіт!

Я радий, що ви нас знайшли!

Але я думаю, що для початку нам знадобиться більше деталей...

Коли ви подали відкликання?

Який його поточний статус?

Коли ви останній раз спілкувалися з казино, і про що це було, будь ласка?

Звичайно, я прагну отримати повну картину, тому чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Казино досі не обробило моє зняття! Допоможіть мені, будь ласка. Я в розпачі

Автоматичний переклад.
Lea_06
8 міс. тому

Зазвичай я б просив вас відповісти на ці запитання, щоб допомогти співпраці, на даний момент ми нічого не знаємо про вашу проблему, окрім того, що зазначено у скарзі .

Але, на жаль, ще не минуло 14 днів, тому доводиться трохи почекати🙁

Мені прикро це говорити.

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вже повністю верифікований, оскільки використовую це казино майже рік! Я знімав кілька разів, ніколи це не займало більше 48 годин! Ми сказали, тому що максимальний час обробки зняття грошей у казино становить 48 годин! Найсмішніше те, що моє відкликання навіть не було оброблено, а всі мої повідомлення служби підтримки ігнорувалися! Я вже надіслав електронний лист до Vegadream, що буду робити подальші кроки, але нічого не надійшло!

Крім того, VIP-клієнти мають там вищий пріоритет, і я також помічаю 0.

Автоматичний переклад.
Lea_06
8 міс. тому

Розумію. Можливо, вас просили підтвердити себе ще раз?

Тому що час від часу оновлювати верифікацію звучить цілком природно.

Слухай, я точно знаю, що стало причиною цієї затримки, і казино повинно було тобі сказати. Але ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам.

У своїй скарзі ви забули вказати всі ці деталі. Ви помітили?

Я прошу вас належним чином оновити скаргу .

Дякую тобі.



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ні, мене не попросять повторно підтвердити себе, оскільки мої останні зняття також було оброблено негайно протягом двох днів. Вже минув рівно тиждень, а його ще навіть не відредагували. Я не маю цього, як я їм сказав. Казино просто не хоче платити. Я помічаю, які там ігри ведуться. Але якщо ви не хочете мені допомогти, як я бачу, ви можете просто так сказати...

Автоматичний переклад.
Lea_06
8 міс. тому

Шановна Lea_06.

Це форум, де обговорюються питання, пов’язані з казино, незважаючи на те, що ви можете подумати, це не тема скарг. Я лише ділюся тим, що дізнався про відкладені зняття коштів і додаткову перевірку. Якщо ви не до дискусії, це цілком нормально. Просто скажи це.

Але заради скарги я пропоную вам підтримувати зв’язок із нею та належним чином оновлювати її, коли прийде час.

Це все. Бажаю тобі приємного дня.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого