ГоловнаФорумКазиноUptown Aces і slotocash

Uptown Aces і slotocash

 від bjacob1642
|
1 973 переглядів 11 відповідей |
|

Я просто подумав повідомити вам, хлопці, що ви можете поєднати ці два казино. Я майже впевнений, що вони мають одного власника. Вони розсилають ті самі бонуси і все

Автоматичний переклад.
bjacob1642

Привіт! Я звернув увагу на нашу спеціальну групу даних про цю ідею.

Чи знаєте ви, що також можете оновити відгук безпосередньо? 😉

https://casino.guru/Uptown-Aces-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

file

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.

Маю справу з ними щодо виведення вже майже два місяці. Отримувати біг навколо. Я надсилав їм одні й ті самі документи більше місяця. Минулої суботи нарешті мені зателефонували з служби безпеки та повідомили, що відбувається. Сьогодні я намагаюся надіслати їм оновлення, але вони повністю заблокували мою електронну пошту, тому я не можу надіслати їм те, що вони хочуть. Я спілкувався з такою кількістю агентів і мав ті самі бесіди. Вони продовжують говорити мені, що надсилають мені електронні листи, але я їх, очевидно, не отримую. Щойно спілкувався з кимось, і вони сказали, що хтось із служби безпеки зв’яжеться зі мною в понеділок. Як сталося, що минулої суботи хтось із служби безпеки подзвонив мені, але не може зателефонувати знову в той же час і день? Це все дуже засмучує. Включно з тим, що вони заборонили мені входити в систему з кінця серпня, тому що їм потрібна додаткова перевірка. Я надав їм всю свою інформацію, яку вони запитували, і всю інформацію, яку вони запитували на веб-сайті. Я знаю, що багато людей пройшли через це в околицях міста, але я просто дуже розчарований. Наприклад, скільки ще особистого я маю отримати? Наступна найближча особиста річ, яка їм потрібна, щоб мене ідентифікувати, — це мій зразок волосся або мазок із щоки.

Автоматичний переклад.
nkaujkoobci

О, я вважаю, що це повинно засмучувати. З того, що ви пишете і говорите, ви вже 2 місяці намагаєтеся вивести і також перевірити те, що звичайно не приємно.

В цьому випадку чекати нема чого, і я рекомендую відкрити скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це приведе, тому що я не вважаю правильним, якщо казино також блокує вас і не відповідає.

Ви подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я буду. Я навіть вирішив проблему, і вони все одно заблокували мені зайти та надіслати їм електронний лист. Ніхто мене нікуди не переведе, мабуть, ні керівники, ні вище керівництво, коли я з ними спілкуюся. Це безумство. Моя виплата має становити 5-6 тисяч. Я сказав їм, що якщо вони не збираються платити мені, просто повернуть мені всі гроші, лол. Я витратив на це надто багато часу. Дякую за посилання, я продовжу там.

Автоматичний переклад.
nkaujkoobci

Я думаю, ви зробили хороший вибір; інші можуть вважати вашу скаргу корисною, і, звичайно, ваша спеціальна група розгляду скарг готова вам допомогти.

Поділіться новинками навіть тут, якщо можете. Ми ніколи не знаємо, коли буде досягнутий значний прогрес!🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Тому вчора мені не зателефонували з служби безпеки, тож я знову повернуся до чату й незабаром оновлюсь, лол.

Автоматичний переклад.
nkaujkoobci

Ну, дуже погано. Природно, ви повинні спробувати всі можливості, які у вас є. Буду чекати, коли ти щось новеньке придумаєш. 🤔

Автоматичний переклад.

Отже.. нічого нового.. Я спілкувався з агентом, і вони попросили час, щоб зателефонувати мені, але я так і не отримав дзвінка. Ось уже двічі мені не подзвонили. Наразі чекаю від казино відповіді на мою скаргу тут.

Автоматичний переклад.
nkaujkoobci

Виглядає погано, але давайте дамо скаргі трохи часу, щоб знайти вихід. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka

Так, і я сумніваюся, що вони дотягнуться. Вони навіть не дають мені номер телефону, щоб зателефонувати їм, але буквально кожне інше казино пропонує дати мені номер або каже мені зателефонувати їм. Немає сенсу. Схрещую пальці лол

Автоматичний переклад.
nkaujkoobci

Я розумію, і я також вважаю це нелогічним або дещо вводить в оману. У будь-якому випадку, Наталія відповіла на вашу скаргу , тому було б корисно, якби ви відповіли і їй.

А поки побачимо, куди дійдемо. Сподіваюся, що зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого