2 р. тому
Тут ви можете обговорити Universal Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ніколи не було такої сесії в моїй історії казино з 2017 року. 🙂
Never had a session like this in my playing casino history since 2017. 🙂
Мені просто спала на думку весела ідея. Чи було б чудово, якби всі великі та ліцензовані постачальники ігор запропонували інструмент для перевірки RTP на основі історії ігор в Інтернеті - через якусь веб-програму? Ви знайдете гру в списку, додасте назву казино зі списку, потім введете історію, надану казино... і ого! Результат тут!
Це був би справжній хаос, як ви думаєте? 😁😎
A hilarious idea just hit my mind. Would it be awesome if all big and licensed game providers offered a tool for checking the RTP based on the gaming history online - through some web application? You would find the game in the list, add the casino's name from the list, then input the history given by the casino... and whoooa! The result is here!
That would be real mayhem, what do you think? 😁😎
Я запитав агента, який поточний RTP на слоті, де я грав у ці безкоштовні обертання з депозиту, він вирішив поставити мені запитання -> Що таке RTP? Я не вагався ні секунди і відповів на питання питанням. Ви той, хто працює в онлайн-казино, і ви не знаєте? Люди, які там працюють, неймовірно навчені. Без коментарів.
Мені також вдалося подвоїти свій депозит навіть з невеликим надлишком, після чого я втратив усі свої кошти та вирішив закрити свій рахунок у цьому казино. Це виглядає недобре, і моя інтуїція підказує мені, що це було мудре рішення. Я бажаю гравцям удачі, але боюся, що вони не будуть задоволені грою. :) Крім того, я десь читав, що це казино-близнюк Wcasino, яке нібито пропонувало підроблені ігри в минулому (навмисно знижений RTP для геймплея).
Я не думаю, що жодне казино погодиться на цю божевільну ідею... Зі зрозумілих причин ^^ Це означало б кінець ери онлайн-казино. Крім того, я помітив, що в деяких казино важко отримати доступ до повної історії гри.
Казино Rocketplay досі не надіслало мені всю мою історію ігор, незважаючи на свою заяву. (Рахунок закритий ними).
Тепер вони пояснюють, що не мають такого зобов’язання, що мене вже видалили з їхньої бази (електронної адреси).
По суті, я вніс ще раз весь свій виграш із невеликим надлишком, перш ніж сказати -> до побачення. :)
Насправді, я відчував, що так воно і буде.
I asked the agent what is the current RTP on the slot where I played these free spins from deposit, he decided to ask me a question -> What is RTP? I didn't hesitate for a second and answered the question with a question. You're the one who works at an online casino and you don't know? The people working there are incredibly trained. No comment.
I also managed to double my deposit even with a slight surplus, after which I lost all my funds and decided to close my account with this casino. It doesn't look good and my intuition tells me it was a wise decision. I wish the players good luck, but I'm afraid they won't be happy with the game. :) Also, I read somewhere that this is a twin casino of Wcasino, which allegedly offered fake games in the past (deliberately lowered RTP for gameplay).
I don't think any casino would agree to this crazy idea... For obvious reasons ^^ This would mean the end of an era of online casinos. In addition, I noticed that in some casinos it is difficult to access the full history of the game.
Rocketplay Casino has still not sent me my entire gaming history despite its declaration. (Account closed by them).
Now they explain that they have no such obligation, that I have already been deleted from their database (email address).
They basically I deposited one more time my entire withdrawal from winnings with a slight excess before saying -> goodbye. :)
In fact, that's how I felt it was going to go.
Я б не очікував, що служба підтримки чи оператор чату відповість таким «запитанням»...
На мій смак, це далеко не розумний жарт і небезпечно близький до зухвалості. Я радий бачити, що ваша інтуїція зберігає вашу пильність. Коли справа доходить до обережності, не могли б ви перевірити, чи можна знайти цього близнюка Wcasino тут, на веб-сайті? У мене не спрацювало, але я хочу переконатися, що такий сайт перевірено належним чином.
Щодо моєї кумедної ідеї, я не казав, що буду запитувати будь-який дозвіл у казино 😀. Не хвилюйтеся, я розумію вашу думку.
Я справді стикався з гравцями, які намагалися отримати свою ігрову історію, тому так – щось таке просте не гарантується автоматично. Ну, залежить від керівництва, так?
З іншого боку, якщо ви попросили це після закриття облікового запису, не знаючи, як працює їхня система, це може бути так, як каже казино, чи ні. 🙂
Бажаю вам стабільної удачі та освіченої підтримки, коли вона вам потрібна 😀
I would not expect support or chat operator to respond with such a "question"...
To my taste, it's far from a smart joke and dangerously close to cheeky. I'm happy to see your intuition keeps you vigilant. When it comes to being wary, could you check whether you can find this twin Wcasino listed here on the website? Didn't work for me, but I want to ensure such a site is reviewed properly.
To my funny idea - I didn't say I would ask casinos for any permission 😀. Don't worry, I understand your point.
I indeed came across players who struggled to obtain their gaming history, so yes - something so simple is not guaranteed automatically. Well, depends on the management, right?
On the other hand, if you asked for it after the account was closed, not sure how their system works, it might be as the casino says, or not. 🙂
Wish you stable luck and educated support whenever you need one 😀
https://casino.guru/W-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Як бачите, Радка навіть гуру казино xD
Казино з тієї ж групи, що й Universal Slots, тобто Mirage Corporation NV
Звичайно, я запитував історію гри раніше (:
https://casino.guru/W-Casino-review#tab=js-tab-reviews
As You can see Radka is even a casino guru xD
Casino from the same group as Universal Slots i.e. Mirage Corporation N.V.
Of course I asked for the history of the game before (:
Тепер я трохи червонію😀!
Ви маєте рацію, чомусь я повністю пропустив це WCasino.
На жаль, я не можу багато додати до теми історії ігор. Я відчуваю, що ви повинні це отримати, але, як ви бачите, реальність зовсім інша...
Now I'm blushing a bit 😀!
You're correct, for some reason, I overlooked this WCasino completely.
Sadly, not much I can add to the gaming history topic. I feel you should get it, but as you see the reality is quite different...
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.