У мене також були проблеми з ними, перший раз, коли я вніс і зняв гроші, проблем не було. Сума становила 800 євро, після того, як я знову вніс велику суму і зміг піднятися до 1300, я отримав електронний лист із повідомленням про те, що Revolut не можна виводити. Після тривалої розмови з цього приводу та повідомлень їм, що це найсмішніша річ, яку я коли-небудь чув від онлайн-казино, вони обробили 1300. Я знову вніс велику суму та зміг піднятися до 3700. Та сама проблема виникла знову, коли вони прийшли з та сама нісенітниця про заборону на мій банківський рахунок. Після довгих суперечок вони перерахували 3700 євро. Після цього я знову поклав 500 євро і програв їх, потім я вніс ще одну велику суму і піднявся до 2400, вперше отримав електронний лист про те, що я програв лише 100 з 500 депозиту, хоча я програв досить багато в процесі, тому я не насправді не вірю їм, але добре. Після того, як після великої боротьби вдалося досягти 4400, знову було використано ту саму дурницю про те, що мій банківський рахунок не дозволено, протягом кількох днів покидьки повертали мій баланс. Загалом 3 дні я був у відчаї, оскільки Revolut — мій єдиний банківський рахунок, і я не міг відкрити голландський. З цих 4400 мені вдалося піднятися до загального балансу в 8500 євро, і я знову подав запит на зняття коштів, сподіваючись, що мене просто відпустять. І знову вони щоразу повертали мою рівновагу. Потім я поговорив з живим агентом на ім’я Кріс, який сказав мені, що були «технічні проблеми», через які вони не змогли перерахувати мені гроші. Я знав, що він бреше, тому що його колеги раніше казали мені, що мій банк «недозволено» ! Кріс сказав мені, щоб я подав запит на нове зняття, і що він поставить це як найвищий пріоритет. Що знову було черговою брехнею. Я встановив ліміт ставок і втрат безпосередньо після розмови з Крісом, через 12 годин мої кошти все ще були на моєму рахунку й не затверджені. Їхні інструменти відповідальної гри, такі як ліміт ставок і програшів, які я поставив на 10 євро кожен, не працювали. Playboom/Playboom24 навмисно зведуть вас з розуму, коли ви виграєте велику суму, вони зроблять усе, щоб ви втратили рівновагу, оскільки їхні інструменти відповідальної гри взагалі не працюють. Не вкладайте тут ні копійки, навчіться на моїй помилці довіряти їм. Протягом 4/5 днів вони відмовлялися виплачувати мені гроші на той самий банківський рахунок, яким я користувався 3 рази. Вигадування відмовок. На цьому їм легко заробити гроші. Я сподіваюся, що ця історія не дасть людям реєструватися та робити депозити. Такі онлайн-казино повинні швидко померти. Після того, як мій баланс вичерпався, вони раптово надіслали мені електронний лист зі словами "ми зробимо виняток", ці покидьки точно знали, що вони роблять.
I also had a problem with them, first time I deposited and withdrew there was no problem. The amount was 800 euro, after I deposited a large sum again and managed to climb up to 1300, I then got an email stating that Revolut wasn’t allowed to be withdrawn to. After long communication about the matter and telling them that that’s the most ridiculous thing I ever heard from an online casino, they processed the 1300. I deposited again a large sum and managed to go up to 3700 the same problem occurred again were they came with the same nonsense about my bank account not being allowed. After debating for a long time they wired the 3700 euro. I deposited 500 euro again after and lost that, I then deposited another large sum and climbed up to 2400, first time I got an email stating I only gambled 100 out of 500 deposit while I lost quite a lot in the process so I didn’t actually believe them but okay. After managing after a great struggle to reach 4400 the same bull crap was used again about my bank account not being allowed, for days the scum kept putting back my balance. For 3 days in total, I was desperate as Revolut is my only bank account and I couldn’t make a Dutch one. From that 4400 I managed to climb to 8500 euro total balance and again requested a withdrawal hoping they would just let me go. And again they kept putting back my balance every time. I then spoke to a live agent named Chris who said to me that there were "technical issues" which prevented them from wiring the money to me, I knew he was lying because his colleagues kept telling me previously that my bank was not "allowed"! Chris told me to request a new withdrawal and that he would put it on the highest priority. Which again was another lie. I placed a wager and loss limit directly after speaking to Chris, 12 hours later my funds were still in my account and not approved. Their Responsible Gambling tools like wager and loss limit which I had put on 10 euro each didn’t work. Playboom/Playboom24 will on purpose drive you crazy when you win a big amount, they will do anything to make you lose your balance as their responsible gambling tools don’t work at all. Don’t deposit a penny here, learn from my mistake to put my trust in them. For 4/5 days they refused to pay me out to the same bank account I used 3 times. Making up excuses. It’s easy for them to make money by doing this. I hope this story will keep people from registering and depositing. Online casinos like these need to die a quick death. After my balance was gone they suddenly sent me an email saying "we will make an exception" these scums knew exactly what they were doing.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.