ФорумКазиноУникайте Playboom/Playboom24 будь-якою ціною!

Уникайте Playboom/Playboom24 будь-якою ціною!

1 рік тому від Interstellar
|
2636 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Це хижацьке онлайн-казино без відповідальних інструментів для азартних ігор (вони не працюють), і якщо вам вдасться виграти по-крупному, вони ускладнять вам виведення грошей, придумуючи всілякі відмовки тощо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене також були проблеми з ними, перший раз, коли я вніс і зняв гроші, проблем не було. Сума становила 800 євро, після того, як я знову вніс велику суму і зміг піднятися до 1300, я отримав електронний лист із повідомленням про те, що Revolut не можна виводити. Після тривалої розмови з цього приводу та повідомлень їм, що це найсмішніша річ, яку я коли-небудь чув від онлайн-казино, вони обробили 1300. Я знову вніс велику суму та зміг піднятися до 3700. Та сама проблема виникла знову, коли вони прийшли з та сама нісенітниця про заборону на мій банківський рахунок. Після довгих суперечок вони перерахували 3700 євро. Після цього я знову поклав 500 євро і програв їх, потім я вніс ще одну велику суму і піднявся до 2400, вперше отримав електронний лист про те, що я програв лише 100 з 500 депозиту, хоча я програв досить багато в процесі, тому я не насправді не вірю їм, але добре. Після того, як після великої боротьби вдалося досягти 4400, знову було використано ту саму дурницю про те, що мій банківський рахунок не дозволено, протягом кількох днів покидьки повертали мій баланс. Загалом 3 дні я був у відчаї, оскільки Revolut — мій єдиний банківський рахунок, і я не міг відкрити голландський. З цих 4400 мені вдалося піднятися до загального балансу в 8500 євро, і я знову подав запит на зняття коштів, сподіваючись, що мене просто відпустять. І знову вони щоразу повертали мою рівновагу. Потім я поговорив з живим агентом на ім’я Кріс, який сказав мені, що були «технічні проблеми», через які вони не змогли перерахувати мені гроші. Я знав, що він бреше, тому що його колеги раніше казали мені, що мій банк «недозволено» ! Кріс сказав мені, щоб я подав запит на нове зняття, і що він поставить це як найвищий пріоритет. Що знову було черговою брехнею. Я встановив ліміт ставок і втрат безпосередньо після розмови з Крісом, через 12 годин мої кошти все ще були на моєму рахунку й не затверджені. Їхні інструменти відповідальної гри, такі як ліміт ставок і програшів, які я поставив на 10 євро кожен, не працювали. Playboom/Playboom24 навмисно зведуть вас з розуму, коли ви виграєте велику суму, вони зроблять усе, щоб ви втратили рівновагу, оскільки їхні інструменти відповідальної гри взагалі не працюють. Не вкладайте тут ні копійки, навчіться на моїй помилці довіряти їм. Протягом 4/5 днів вони відмовлялися виплачувати мені гроші на той самий банківський рахунок, яким я користувався 3 рази. Вигадування відмовок. На цьому їм легко заробити гроші. Я сподіваюся, що ця історія не дасть людям реєструватися та робити депозити. Такі онлайн-казино повинні швидко померти. Після того, як мій баланс вичерпався, вони раптово надіслали мені електронний лист зі словами "ми зробимо виняток", ці покидьки точно знали, що вони роблять.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт усім, будьте обережні, уникайте цього казино.

З моїм першим виграшем гроші надійшли на мій рахунок протягом 2 годин і це в неділю.

Тоді кульгаві одиниці з довгими втратами....

Я знову виграв 1800 євро і виплатив їх.

Мене тримають під неймовірними виправданнями 3 тижні, а я ще не бачу грошей.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт усім, будьте обережні, уникайте цього казино.

З моїм першим виграшем гроші надійшли на мій рахунок протягом 2 годин і це в неділю.

Тоді кульгаві одиниці з довгими втратами....

Я знову виграв 1800 євро і виплатив їх.

Мене тримають під неймовірними виправданнями 3 тижні, а я ще не бачу грошей.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Вибачте за ситуацію, в якій ви зараз опинилися. Я розумію, що це може трохи засмучувати. Ви вчинили правильно і подали скаргу сюди нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. На жаль, зараз особливо нічого робити не потрібно, тому, якщо у вас є якісь оновлення від казино щодо цієї проблеми, будь ласка, повідомте нас і особливо нашу групу зі скарг. Ви випадково отримали від них якісь новини?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


Нещодавно я хотів зробити депозит у розмірі 30 євро, випадково я зробив депозит у розмірі 500 євро, я негайно зняв 500, і вони сказали, що мені потрібно спочатку поставити свої 500, і я не перевірив бонус, так що це дивно, також я я хочу зараз увійти до свого облікового запису, і там написано: "Помилка входу.. зараз я вилучив 300, і в моєму обліковому записі залишилося трохи грошей, щоб грати з ними". Хтось може мені допомогти?


З повагою,


Нік Плентер.

Автоматичний переклад.
nickp1
9 міс. тому

Привіт.

Думаю, я можу трохи пояснити ситуацію. По-перше, запит на зняття коштів, ймовірно, ініціював процедуру перевірки KYC (знай свого клієнта), яку вам потрібно пройти, щоб мати право на зняття коштів.

Після такого запиту багато казино блокують обліковий запис гравця та виконують перевірку електронною поштою.

Зараз вам слід зробити дві речі:

  1. перевірте свою електронну пошту, щоб отримати подальші інструкції чи пояснення
  2. зробити знімок екрана, на якому показано помилку, яка виникає під час спроби отримати доступ до облікового запису.

Незважаючи на мої найкращі припущення, все ще є шанс, що відбувається щось інше, отже, знімок екрана.

До речі, у багатьох казино ви повинні грати зі своїм депозитом, перш ніж кошти можна буде вивести. Принаймні один раз, як правило, тричі від вкладеної суми. Казино, на відміну від банків, платять комісію за кожну транзакцію, частково це спосіб усунути такі запити.

Що ж, я буду тут, щоб отримати додаткову інформацію.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Всім привіт,

У мене таке відчуття, що playboom24 заважає мені вивести мої виграші. Я поклав лише 25 євро і отримав близько 1400 євро на знятті в цей момент. Спочатку їм знадобилося три дні, щоб дістатися до мого постачальника платежів. Тим часом я завантажив усі документи перевірки на веб-сайт, і тепер там мені надіслали електронний лист, що документи перевірки недоступні, і мені доведеться надіслати їх електронною поштою.



Автоматичний переклад.
cincero
7 міс. тому

Привіт. Ми завжди рекомендуємо гравцям повністю співпрацювати з казино в таких випадках. Спробуйте надіслати всі документи, необхідні для верифікації вашого рахунку, щоб казино могло продовжити виведення коштів якомога швидше. Будь ласка, не впадайте в негативні думки, поки що це виглядає як стандартна процедура для мене, насправді. Я сподіваюся, що все пройде гладко, і ви незабаром зможете отримати свої гроші. дайте нам знати, будь ласка, коли у вас буде будь-яке оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт, невелике оновлення; документи прийняті, зараз чекаю підтвердження зняття коштів. Буду тримати вас в курсі!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я можу підтвердити, це законно. Сьогодні я отримав відкликання. Це займає деякий час, але вони справедливі.

Автоматичний переклад.
cincero
7 міс. тому

Чудові новини, радий, що ви отримали свої гроші, і врешті-решт все вийшло добре. ☘️😊🎉

Який метод ви використовували для зняття? Ти залишишся грати тут?

Автоматичний переклад.
cincero
7 міс. тому

Вони не законні, вам просто пощастило, що це невелика сума.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чомусь не можу залишити скаргу, але мені потрібна допомога. Минулого тижня, 28/05/24, я грав і заробив 2600 євро. Я перерахував 500 і 2100 євро. Мені потрібно було перевірити деякі документи, але процес верифікації пройшов швидко — до 13:02 я був верифікований, а до 17:02 обидва платежі були затверджені.


Зараз 06.03.24, а моїх грошей досі немає. Коли я звертаюся в службу підтримки, вони просто кажуть мені надіслати їм електронний лист, а потім вони дадуть відповідь. Коли я запитую ETA, вони теж не знають. Я майже впевнений, що не побачу жодного пенні грошей, але так. Надія не виконує роботу, але я буду тримати вас у курсі!


Будь-які поради?

Автоматичний переклад.
SPBIII
5 міс. тому

Привіт,

Я б почав із того, чому ви не можете залишити скаргу, якщо ви не проти. Є проблеми?

Надішліть знімок екрана, якщо можете, і нехай буде видно всю URL-адресу сторінки. Я постараюся тобі в цьому допомогти.

Якщо говорити про це, чи спробуєте ви вийти з Play boom 👈 або Playboom24 👈, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Playboom24 – це платформа, на якій у мене виникають проблеми, коли я натискаю «Подати скаргу», я просто не відкриваю вкладку, де я можу це зробити, тому нічого не відбувається🙂

Автоматичний переклад.
SPBIII
5 міс. тому

Дякую тобі!

Будь ласка, надайте скріншот, як вказано 🙏 або краще зніміть відео, надішліть його на адресу community@casino.guru .

Я передам його відповідній команді.

Автоматичний переклад.
SPBIII
5 міс. тому

Привіт знову,

Я бачив відео, яке ви зняли, а також мої колеги з технічної команди. Проблема в тому, що ми не змогли виявити проблему.

Тому ми хочемо попросити вас спробувати ті самі дії, використовуючи комп’ютер замість мобільного пристрою.

Якщо це також не спрацює, будь ласка, увімкніть консоль розробника, а потім знову зробіть відеозйомку, де весь час відображається вкладка "консоль".

Ми щиро цінуємо ваші зусилля. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого