ФорумКазиноUnibet Casino - загальне обговорення

Unibet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від makoto4317
|
2743 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Unibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Мені тривалий час відмовляли у підтвердженні особи, і я не міг зняти 70 000 доларів майже 3 місяці. Підтвердження особи ніколи не закінчується з різних причин. Вони не хочуть, щоб я грав у ігри та відходив. Допоможи мені

Автоматичний переклад.
makoto4317
1 рік тому

Це смішно, але я не знайомий із усім контекстом цієї ситуації. Але зараз це не має значення, ви просите допомоги, і я можу її надати.

Я пропоную вам відвідати цей розділ посібника, присвячений безкоштовній функції під назвою скарга:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Я б сказав, що завжди краще бути готовим до того, що незабаром станеться. Щоб створити скаргу, скористайтеся наступним посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Після того, як скаргу прийнято, ви можете знайти кілька моментів, щоб поділитися своєю історією навіть тут, на форумі - чи не так?

Я сподіваюся, що ви це зробите.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з виведенням виграшу, справа в тому, що відображається статус транзакції, очікується перевірка і т. д. Менші суми виводилися без проблем, а потім раптом такий сюрприз з більшим виграшем. Мій рахунок верифікований на 100%, і я також здійснював платежі з одного гаманця. Можеш допомогти мені. Я хотів би попросити допомоги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Якщо ви виграєте більшу суму, ви, швидше за все, отримаєте електронний лист для підтвердження KYC. Відомі казино запитують це. Оскільки ви вже отримали виплати, я припускаю, що всі ваші дані правильно введено у ваш профіль гравця. У більшості випадків потрібні ваші банківські реквізити та виписки з банківського рахунку, оскільки ви також є справжньою особою, яка має обліковий запис. ВАЖЛИВО: завантажте не просто знімок екрана, а повну виписку з рахунку вашого банку, з якого ви також зробили депозити або який метод депозиту ви зберегли! Прикриття виписок по рахунку може бути відхилено! Зазвичай це завершується протягом 24 годин, і ви маєте отримати виплату. Багато хто не бажає це робити, якщо дані не підтверджуються. Ви також отримаєте попередження виконати цю перевірку якнайшвидше. (Принаймні для авторитетних казино). Якщо KCY не підтверджено, казино може видалити обліковий запис гравця без отримання виграшу. Досі мені ЗАВЖДИ виплачували мої виграші 🙂перевірте свою пошту, чи отримали ви щось. Тож перед тим, як подати скаргу, прочитайте положення та умови казино та умови виведення коштів. Казино може перевірити ваш рахунок у будь-який час, навіть якщо ви надсилали його безліч разів. Це так! Чим швидше ви відреагуєте, тим швидше отримаєте свій приз.Всього найкращого🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

infoschmitti62 Просто мені не прийшло еміле, а в сервісі мені сказали, що платіж пішов на внутрішню перевірку і оплату

Автоматичний переклад.
makoto4317
1 рік тому

Це недостатньо контексту! Чому вам не можна дозволяти грати в *ігри*?

Підтвердження особи ніколи не завершується з різних причин?

Чому це? В якому казино?


Не можете зняти 70 000 доларів?

У казино також є ліміти на зняття коштів. Перевірте умови зняття коштів у цьому казино? Менші казино ніколи не заплатять вам 70 000 доларів за один раз!


Грати в ігри і піти на пенсію?

Потім казино блокує вас - якщо ваш обліковий запис все ще активний, ви, мабуть, отримували листи. Казино з повагою ніколи не опікуватиметься гравцеві - ми забороняємо, якщо ..........! Навпаки - він сподівається, що ви будете грати в азартні ігри і використовувати свій виграш знову!


Ви ввели правильну інформацію?


Ну, а те, що ви пишете, я ніколи не чув - там, здається, є щось рибне.

В іншому випадку подайте скаргу:

Посилання: https://casino.guru/complaints/create


Все найкраще.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
wontor87
1 рік тому

Дякуємо за відгук:


у цьому випадку ви обов'язково отримаєте електронний лист, щойно його буде завершено.


Такого не існує, тому що ви не отримуєте про це електронного листа!


Моє казино завжди надсилає мені електронний лист, щойно верифікація завершена та зняття коштів🙂


Цей процес повинен бути завершений через 72 години.


В іншому випадку, будь ласка, використовуйте це посилання для скарг:

Посилання: https://casino.guru/complaints/create


Наберіться терпіння🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

infoschmitti62 Просто мені не прийшло еміле, а в сервісі мені сказали, що платіж пішов на внутрішню перевірку і оплату

Автоматичний переклад.
1 рік тому

в порядку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Які відмінні риси ви пропонуєте?

Автоматичний переклад.
wontor87
1 рік тому

Привіт! З огляду на те, що ви описуєте, можливо, вам доведеться виконати додаткову перевірку, або ваше відкликання надійшло до відповідного відділу, де воно, ймовірно, розглядатиметься.

Однак чи запитувало казино у вас якісь документи чи щось інше? Крім того, чи згадали вони, скільки часу має тривати цей процес перевірки?

Дайте нам знати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Якщо ви виграєте більшу суму, ви, швидше за все, отримаєте електронний лист для підтвердження KYC. Відомі казино запитують це. Оскільки ви вже отримали виплати, я припускаю, що всі ваші дані правильно введено у ваш профіль гравця. У більшості випадків потрібні ваші банківські реквізити та виписки з банківського рахунку, оскільки ви також є справжньою особою, яка має обліковий запис. ВАЖЛИВО: завантажте не просто знімок екрана, а повну виписку з рахунку вашого банку, з якого ви також зробили депозити або який метод депозиту ви зберегли! Прикриття виписок по рахунку може бути відхилено! Зазвичай це завершується протягом 24 годин, і ви маєте отримати виплату. Багато хто не бажає це робити, якщо дані не підтверджуються. Ви також отримаєте попередження виконати цю перевірку якнайшвидше. (Принаймні для авторитетних казино). Якщо KCY не підтверджено, казино може видалити обліковий запис гравця без отримання виграшу. Досі мені ЗАВЖДИ виплачували мої виграші 🙂перевірте свою пошту, чи отримали ви щось. Тож перед тим, як подати скаргу, прочитайте положення та умови казино та умови виведення коштів. Казино може перевірити ваш рахунок у будь-який час, навіть якщо ви надсилали його безліч разів. Це так! Чим швидше ви відреагуєте, тим швидше отримаєте свій приз.Всього найкращого🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас є досвід подібного процесу, коли ви описуєте його так детально. Звичайно, дякую за відповідну пораду для гравця, яка може допомогти.

Що стосується часових рамок, іноді це не обов’язково в межах 24 годин.

Крім того, що стосується того факту, що вам завжди виплачували ваші виграші, це чудово, тому що це, мабуть, найбільш обговорювана проблема на нашому форумі.

З цікавості я хотів би запитати вас, чи були у вас коли-небудь проблеми з перевіркою? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за відгук:


у цьому випадку ви обов'язково отримаєте електронний лист, щойно його буде завершено.


Такого не існує, тому що ви не отримуєте про це електронного листа!


Моє казино завжди надсилає мені електронний лист, щойно верифікація завершена та зняття коштів🙂


Цей процес повинен бути завершений через 72 години.


В іншому випадку, будь ласка, використовуйте це посилання для скарг:

Посилання: https://casino.guru/complaints/create


Наберіться терпіння🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ваші відповіді схожі на те, що ви хочете взяти на себе роль адміністратора, чи не так? 😁

Тим не менш, я був би обережний із часовими рамками, тому що залежно від казино може бути різним, скільки часу потрібно для завершення процесу.

У будь-якому разі, у якому казино ви граєте, якщо говорите, що ваше казино завжди надсилає вам листи?

Автоматичний переклад.
Gullywin
1 рік тому

Привіт! У цьому випадку було б корисно скористатися кнопкою «відповісти» (сіра стрілка, що вказує ліворуч), щоб ми знали, кому ви відповідаєте або кому адресовано запитання. У будь-якому випадку, що ви маєте на увазі під "відмітними рисами"?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На форумі спільноти Unibet хтось каже, що після отримання інформації від технічного інженера вони знизили rtp на виграші в слотах до 24,12% за останні 6 тижнів. На даний момент їх слоти діють так, тож чи це правда. Якщо так, то це має бути незаконним і обманом клієнтів. Крім того, чому їхній керівний орган не дивиться на такі речі, коли натомість усі говорять, що всі вони пройшли незалежні перевірки. Чи можна щось зробити, щоб довести або спростувати ці твердження.

Автоматичний переклад.
Whitelighter
1 рік тому

привіт Я думаю, як можна було б, щоб RTP впав до цього рівня за 6 тижнів. Очевидно, знадобляться деякі докази, що це так, тому що якщо хтось просто говорить про це, це не можна вважати актуальним. Ви грали в цьому казино і помітили щось незвичайне? На самих слотах не видно RTP?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я граю в Unibet, і останнім часом за кожні 100 спінів ви отримуєте приблизно 20% прибутку. Ось загальна статистика для Unibet. Якщо ви порівняєте їх з іншими популярними казино, то побачите, що вони приблизно на 40% нижчі й становлять 46,03%, тоді як більшість інших казино становлять 90%+. https://console.slottracker.com/en/casinos/unibet


Автоматичний переклад.
Whitelighter
1 рік тому

Я вважаю, що такі звинувачення досить серйозні, і я не помітив, щоб у нас десь на сайті було попередження. Звичайно, слід пам’ятати, що в довгостроковій перспективі казино завжди має перевагу над гравцем. Я думаю, що у нас є добре написаний посібник із RTP, який може колись стати в нагоді, тому я додам його тут: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Однак, якщо ви відчуваєте, що відбувається щось, чого не повинно бути, можливо, найлегше було б не грати в казино. Крім того, якщо ви вважаєте, що за тим, що ви пишете, може стояти щось серйозне, і ви вважаєте, що у вас достатньо доказів, ви можете спробувати подати скаргу, але докази повинні бути куленепробивними.

У будь-якому випадку, якщо ви просто хотіли попередити гравців про те, з чим зіткнулися, я розумію. Сподіваюся, ви не зіткнетеся з чимось подібним в інших казино і все буде добре.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого