ФорумКазиноTurbo spins казино

Turbo spins казино

11 міс. тому від Juhassa
|
1544 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому

Привіт. Тут є хтось, хто нещодавно грав у цьому казино? Чи вдалося зняти звідти гроші? Я вже чекав близько місяця, але вони не обробляють зняття. Кажуть лише, що є відставання в переробці.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

ніколи не пробував їхній сайт. У них є безкоштовні обертання?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Тут є хтось, хто нещодавно грав у цьому казино? Чи вдалося зняти звідти гроші? Я вже чекав близько місяця, але вони не обробляють зняття. Кажуть лише, що є відставання в переробці.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас є скарга, подана протягом 3 тижнів у цій справі, і я думаю, що це досить довгий час для казино, щоб не виплатити гроші. Я також помітив, що казино має низький індекс безпеки , і я був би дуже обережним, перш ніж грати тут.

Що стосується досвіду інших гравців, я дуже сподіваюся, що хтось піде на зв'язок і приєднається.

Однак, згідно зі скаргами, ми чекаємо відповіді від казино, тому побачимо, як це буде вирішено. Якщо у вас є оновлення, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

ніколи не пробував їхній сайт. У них є безкоштовні обертання?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Відповідно до індексу безпеки я був би обережний, щоб зробити депозит тут, тому я не думаю, що ви нічого не втратили, якщо ви не грали тут. Що стосується фріспінів, то я їх не знайшов, а бонуси на депозит знайшов на нашій сторінці цього казино.

Якщо ви вирішите грати тут, я буду дуже обережним, тому що в майбутньому можуть виникнути проблеми. 🤷‍♂️

Змінено Radka 11 міс. тому
Причина: додано інтерактивне посилання
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Метою більше не є зберігання грошей у цьому казино. Це був би гарний різдвяний подарунок, якби я міг дістати звідти гроші.

Автоматичний переклад.
Juhassa
11 міс. тому

Привіт.

Якщо можна так сказати, я вважаю, що ми повинні бути реалістами. Насправді є три відкриті скарги, і, на жаль, на всі, здається, не було відповіді від казино протягом тривалого часу.

Звичайно, я бажаю тобі щасливого кінця, просто я б не був занадто оптимістичним.

Так чи інакше, ми будемо тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У скількох гравців з ними сталося те саме, і вони не отримали свої гроші, але про це не було повідомлено. Коли ви ненавмисно відкриваєте ігровий рахунок у такому казино, це відбувається так, як це сталося зі мною, і ви більше не хочете грати в жодному казино. Також враховується, що ніхто не може і не буде нічого з цим робити. багато гравців програють гроші лише в цьому казино. Мало хто приходить сюди шукати інформацію, яку коментували. Ви повинні повідомити про це в якусь інстанцію. Так, вони дізнаються, хто стоїть за цим шахрайством.

Автоматичний переклад.
Juhassa
11 міс. тому

Ми не перекладаємо справи на владу. Якщо гравець вважає це необхідним або доцільним, він може подати скаргу в органи влади, що ми рекомендуємо, якщо казино має ліцензію та не розглядає скарги. Однак це не завжди виходить так, як очікують гравці.

Очевидно, я розумію ваше ставлення та те, що ви не в захваті, але я вважаю, що краще не грати в казино, і це позбудеться проблем, які виникають.

Однак у казино ще є час, щоб відповісти на скарги, тому мені цікаво, чи це станеться. Я був би дуже радий, якби вони це зробили і ви отримали свої гроші. Я буду тримати кулаки.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого