2 р. тому
Тут ви можете обговорити Turbico Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тому я повинен сказати щось про всю індустрію (інтернет-казино).
Я вже давно граю і, на жаль, мушу зрозуміти, що це нечесно в індустрії.
Вітальний бонус. Як часто я наближався до виконання правил бонусів. Але раптом виграшів більше немає. І, таким чином, немає шансів зробити виведення, тому що все пропало. Я бачив це дуже, дуже часто. Збіг обставин?
Якщо ви скаржитеся в службу підтримки клієнтів на ці махінації, як це дивно, ви раптом отримуєте виграш, де б ви не грали. Але в кінцевому підсумку ви все одно не можете виконати бонусні правила. Це дуже дивно.
Є ще одна річ, від якої я хотів би позбутися: якщо ви виграєте і зробите виплату, то вам точно не варто знову скасовувати виплату. Я робив це занадто часто, тому що потім все пропало. Я переживав це кілька разів.
Все це говорить мені, де б ви не грали, завжди однаково. Втрати втрати. І місяцями я нічого не виграв. Який збіг обставин.
So I have to say something about the entire industry (online casinos).
I've been playing for a long time and unfortunately I have to find out that it's not fair in the industry.
Welcome bonus. How often have I come close to fulfilling the bonus rules. But suddenly there are no more winnings. And thus no chance to make a withdrawal because everything is gone. I've seen that very, very often. Coincidence?
If you complain to customer service about these machinations, oh how strange, you suddenly get winnings no matter where you play. But in the end, you still can't meet the bonus rules. That's very strange.
There is one more thing I would like to get rid of: If you win and make a payout, then you should definitely not cancel the payout again. I've done that too often because then everything is gone. I've experienced this several times.
All this tells me no matter where you play, it's always the same. Losses losses. And for months I haven't won anything. What a coincidence.
Also ich muss mich hier mal über die gesamte Branche (Onlinecasinos)äußern.
Ich spiele ja auch schon länger und muss leider feststellen das es nicht fair zugeht in der Branche.
Willkommensbonus.Wie oft war ich nahe dran mit der Erfüllung der Bonusregeln.Aber wie abgeschnitten kommt auf einmal keine Gewinne mehr.Und somit keine Chance eine Auszahlung zu machen da alles weg ist.Das habe ich schon sehr sehr oft erlebt.Zufall?
Wenn man sich mal beim Kundenservice beschwert über diese Machenschaften oh wie seltsam dann kommen auf einmal Gewinne egal wo man spielt.Aber letzt endlich ist das man die Bonusregeln trotzdem nicht erfüllen kann.Das ist schon sehr seltsam.
Eins möchte ich noch loswerden.Gewinnt man mal und macht eine Auszahlung dann sollte man auf keinen Fall die Auszahlung wieder stornieren.Das habe ich schon zu oft gemacht denn dann ist alles weg.Ich habe das schon mehrfach erlebt.
Das alles sagt mir egal wo man spielt es ist immer das gleiche.Verluste Verluste.Und seit Monaten Gewinne ich garnichts mehr.Was für ein Zufall.
Я згоден. Мені ніколи не вдавалося досягти жодної ставки, закрито, але після пари пристойних виграшів, щоб зіграти через ставку, останні 20% приносять усі втрати.
I agree. I have never managed to achieve any wager, close but after a couple of decent wins to play through the wager the last 20% just yields all losses.
Чесно кажучи, це тема, якою гравці займаються на регулярній основі. Я не вірю, що це справжня річ. Казино не потрібно відстежувати ваш рахунок і якимось чином змінювати виграші та втрати за вас. RTP для слотів попередньо встановлений на користь казино, тому вони виграють у довгостроковій перспективі.
Я переконаний, що це більше про моменти, які ви пам’ятаєте, і моменти, які ви швидко забуваєте. Ви, напевно, забуваєте моменти, коли ви втрачаєте бонус дуже швидко або моменти, коли ви робите його без проблем, але ви напевно пам’ятаєте моменти, коли ви МАЛЬКО виграли і виконали вимогу ставок, але ви втратили все це на кінець дня.
Тут у мене є пропозиція: спробуйте записати свою статистику і бути дуже точним і чесним. Я впевнений, що ви зрозумієте, що в бонусах, які ви отримуєте, немає нічого підозрілого.
Honestly, this is a topic that players deal with on a regular basis. I don't believe that this is a real thing. Casinos don't need to track your account and somehow change the winnings and losses for you. The RTP for slots is preset in favour of the casino so they win from the long-term perspective.
I'm convinced it's more about the moments you remember and the moments you forget quickly. You probably forget the moments when you lose your bonus very quickly or the moments when you wager it without any issues, but you'll certainly remember the moments when you ALMOST win a lot and complete the wagering requirement, but you lose it all at the end of the day.
I have a suggestion here: Try to write down your statistics and be very precise and honest about it. I'm quite sure that you'll realise that there's nothing suspicious about the bonuses that you get.
Але в мене зовсім інша думка. Хто тобі платить, щоб писати таку нісенітницю? У мене достатньо друзів, і всі вони так вважають. У 95% випадків ви не досягаєте мети, і це повторюється і робиться свідомо.
Чи знаєте ви, що казино отримують гроші за кожного нового клієнта?
Чи знаєте ви, що якщо ви скасовуєте виплату, а потім продовжуєте грати, все реєструється відповідним казино, в якому ви граєте? І не дивно, що ти потім його вже не отримуєш !!!!! Принаймні я не називаю це випадковістю.....
Я міг би навести інші приклади, але це триває вічно.
But I have a completely different opinion. Who are you paid by to write such nonsense? I have enough friends and they all feel that way. 95% of the time you don't reach the goal and that is said again and made consciously.
Did you know that casinos get money for every new customer?
Did you know that if you cancel your payout and you then continue playing that everything is registered by the respective casino where you are playing? And it is not surprising that you then no longer get it !!!!! At least I don't call it a coincidence ......
I could give other examples, but that goes on forever.
Da bin ich aber ganz anderer Meinung.Von Wem wirst du bezahlt um so ein Schwachsinn zu schreiben?Ich habe genug Freunde und den geht es allen so.Zu 95% erreicht man nicht das Ziel und das ist nochmal gesagt bewusst gemacht.
Wusstest du eigentlich das Casinos für jeden neuen Kunden Geld bekommen?
Wusstest du eigentlich das wenn man seine Auszahlung storniert und du dann weiterspielst das alles registriert wird von dem jeweiligen Casino wo du gerade spielst?Und nicht verwunderlich ist das man dann nichst mehr bekommst!!!!!Das nenne ich jedenfalls keinen Zufall.Das ist......
Ich könnte weitere Beispiele nennen aber das geht dann ins unendliche.
Хтось коли-небудь думав про адвоката, який би зафіксував їхні збитки?
Бо ще деякий час тому робити це з казино в Німеччині було незаконно.
Якщо хтось уже мав досвід, ви можете приєднатися до колективного позову та вимагати повернення збитків.
Has anyone ever thought of a lawyer to record their losses?
Because until some time ago it was illegal to do this from the casino in Germany.
If someone has already had experience, you can join a class action lawsuit and claim your losses back.
Hat jemand schon mal an einen Anwalt gedacht um seine Verluste einzutragen?
Denn bis vor einiger Zeit war das von dem Casino illegal in Deutschland zu tätigen.
Wenn jemand da schon Erfahrungen gemacht hat kann man sich einer Sammelklage anschließen und seine Verluste zurück fordern.
цей сайт сповнений невірної інформації та найгіршої інформації, яку опублікували ADM сайту. мертвий сайт опубліковано ще один бонус, який не працює
this site is full of wrong information and the worst posted by the site's ADMs. dead site another bonus posted that doesn't work
Привіт.
Як ти? Минуло багато часу з тих пір, як ви востаннє ні на що не скаржилися. 🙂
Поділитесь, будь ласка, який бонус вам не вдалося отримати? На даний момент їх два.
Я перевірю, чи доступний бонус для гравців з Бразилії та чи прийнято казино - згідно з нашою системою, це нормально.
Зверніть увагу, що 10 безкоштовних обертань на бонусі Book of Dead доступні лише для НОВИХ гравців, і ви повинні активувати його у своєму профілі, ви пробували?
Дякую.
Hello there.
How are you? It's been a while since you complained about anything the last time. 🙂
Would you share which bonus you were not able to get, please? There are two at the moment.
I will check whether the bonus is available for players from Brazil and accepted by the casino - according to our system, it's both ok.
Please note that 10 free spins on the Book of Dead bonus is available for NEW players only and you should activate it in your profile, have you tried it, please?
Thank you.
Ви маєте на увазі, що це шахраї? Або ви просто втратили гроші?
you mean it's a scammers? Or you just lost your money?
Вибачте, особа, якій ви відповіли, закрила обліковий запис у нас – технічно її забанили. Ви не отримаєте відповіді.
Можливо вам потрібна допомога? Що сталося?
Sorry, the person you replied to has closed the account with us - technically was banned. You are not going to get the reply.
Do you perhaps need any help? What's the matter?
У цьому казино немає чату в реальному часі, і вони дуже повільно відповідають. Я думаю, вам слід його оновити
This casino does not have Live Chat and they respond very slowly. I think you should update it
Това казино няма Live Chat и отговарят страшно бавно. Мисля, че е редно да го ъпдейтнете
Будь ласка, скористайтеся цією функцією:
Ви знайдете його тут:
https://casino.guru/turbico-casino-review
Просто прокрутіть трохи вниз.
Дякую тобі!
Kindly use this feature:
You'll find it here:
https://casino.guru/turbico-casino-review
Just scroll down a bit.
Thank you!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.