ГоловнаФорумКазиноTumblewins Casino - загальне обговорення

Tumblewins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від margaridar91
|
1 627 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
2 міс. тому

погоджуюсь Це казино є шахрайством на всіх рівнях.

Вони відкриті лише для того, щоб забрати гроші людей.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!


Сайт не надав мені жодних відгуків, не було жодних платежів і жодних відповідей на електронні листи.


Я, мабуть, ніколи не побачу цих грошей.


Більше неможливо змусити казино виконувати свої обов'язки


Вони все пояснюють на веб-сайті в умовах і положеннях, але вони нічого не виконують. 🙁 Мені дуже сумно. Ці гроші були дуже потрібні, і я їх ніколи не побачу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте, це одна з найгірших речей, коли казино вас ігнорує, а ви нічого не знаєте про свою ситуацію.

У будь-якому випадку спробуйте затриматися і подивитися, що станеться, коли команда зв’яжеться з казино, і чи можна щось вирішити. Я не кажу, що це має бути саме так, але, як сказав інший гравець, якщо був навіть мінімальний шанс, це все одно краще, ніж його відсутність взагалі.

Мені б дуже хотілося, щоб це вдалося вирішити і ви отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, 36 євро або щось 🥲, я також сподіваюся, що я отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино також нічого не повідомило вам про ваше зняття? 😕

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це саме моя думка. На жаль, я залежний від азартних ігор і хотів, щоб мій обліковий запис заблокували, але я не отримав відповіді навіть після 14 електронних листів і не було відповіді на запити від гуру. На жаль, через хворобу (і після того, як я вже подав запит на закриття), я все одно заплатив 299 євро. Казино однозначно скористалося моєю хворобою і навмисно затримало видалення мого акаунта. На мій погляд, це свідоме шахрайство і злочин. Це казино справді слід закрити.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Незважаючи на те, що ми намагалися вам допомогти, казино не відповіло і не відповіло. У таких випадках важко допомогти гравцеві, коли немає співпраці. Мені не подобаються такі ситуації, і я хотів би, щоб існували казино, які принаймні дали б пояснення, чому це сталося, і повідомили гравця про це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я створив тут новий обліковий запис, щоб попередити гравців. Будь ласка, не депозитуйте тут, усі негативні відгуки правдиві. Виграші тут НЕ виплачуються, ви втрачаєте свої гроші. Вам перестануть відповідати, і ви втратите гроші. Навіть не віриться, що такий злочинний сайт досі є в мережі.

Якщо ви прочитали всі негативні відгуки і все-таки вирішите викинути гроші на вітер, ви самі винні.

Ще одне попередження: тут ви повинні особисто підтвердити себе електронною поштою та передати документи електронною поштою, що означає, що ви довіряєте своє посвідчення особи та іншу інформацію цьому сумнівному веб-сайту, який є шахрайським і має лише негативні відгуки. Дуже небезпечно!


Для всіх платформ, таких як casinoguru: вам потрібно надати більше інформації та попередити гравців про такий веб-сайт. Скрізь, на кожному САЙТІ ви читаєте лише НЕГАТИВНІ КОМЕНТАРІ про те, що вас обманюють. Він повинен бути в чорному списку на кожному сайті казино.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
denni7
1 місяць тому

Привіт,

Ми робимо те, що можемо, на мій погляд. Цей форум є яскравою ілюстрацією. Проблема в тому, що занадто багато гравців лише дивляться на Індекс безпеки, ігноруючи іншу інформацію, яка може бути дуже корисною. Як ви сказали...

Дякуємо за вашу турботу та зусилля, щоб добре інформувати інших. Приємно бачити когось, хто так прагне досягти тієї ж мети!


Тому внесення будь-якого казино до чорного списку – це не те, що ми б зробили. Скоріше ми зосереджуємось на представленні якомога більшої кількості інформації. І навпаки, внесення до чорного списку передбачає приховування інформації.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт,

Дякую за відповідь! Але є ще один момент, який мене цікавить: на сторінці 1 користувач під іменем "noobiplez" посилав файл .pdf, який показує ліцензію Carabao для цього казино з підписом. Ця ліцензія була перевірена? Там досі написано, що вони не мають ліцензії, що я точно припускаю. Ви не можете знайти нічого про це в Інтернеті чи на їхньому веб-сайті, і я думаю, якби вони мали ліцензію, вони б не могли дозволити собі так обманювати гравців.

Звідки цей документ, чи не підробка?

Автоматичний переклад.
denni7
1 місяць тому

Привіт!

Радий додати щось значуще! 🙂

Щодо ліцензії, ви також бачили мою відповідь?

Я бачу! Я запитав, тому що пам’ятаю, що раніше отримати цю офіційну інформацію було досить важко. Можливо, це все ще 😀. Тож надішліть мою подяку також своєму другові, будь ласка.

Будемо дуже вдячні за будь-яку додаткову інформацію, яку ви або ваш друг матимете в майбутньому.

Я вважаю, що ми ще не отримали відповідь від CIL, що, чесно кажучи, досить типово. Тому цей PDF-файл вважається незатвердженим.

Основна проблема з терміном дії ліцензії CIL полягає в тому, що не існує бази даних або списку казино, які отримали ліцензії. Ми не можемо порівнювати; єдиний варіант - поговорити зі співробітником CIL.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені довелося трохи посміятися, коли я прочитав останній новий «позитивний» відгук про це казино тут.

«Цілодобова підтримка в чаті»

Шкода, що тут ніхто ніколи не зміг зв’язатися зі службою підтримки в чаті (включаючи мене). Ні користувачі, які виграли, ні співробітники CasinoGuru, які кілька разів намагалися вирішити конфлікти. Можливо, підтримка в чаті працює лише тоді, коли виникає питання: "Як мені заплатити?" 🙂

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
denni7
2 тиж. тому

Хм, я теж це читав, але ми не можемо просто відхилити це на підставі того, що гравець написав те, що написав. Він описав досить багато речей, і що правда, а що ні, спростовувати б довго. Звичайно, один відгук користувача нічого не дає цьому казино. Це не враховується ні в Індексі безпеки, ні в будь-якому іншому місці, і я вважаю, що індекс безпеки швидше налякає гравців, ніж цей один хороший відгук користувача привабить гравців. 😉

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, з 30.11.2024 виплата все очікує

надіслав документи 30.11. а також запитав через тиждень жодної відповіді не заплатили без бонусу

Автоматичний переклад.
eckizimmer58
3 дн. тому

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, тому я вважаю, що наша команда може спробувати допомогти вам із цим.

Вас просили надати документи для перевірки?

Ви можете подати скаргу тут, скориставшись цим посиланням , і ми обов’язково розглянемо цю проблему глибше.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Після виграшу 300 доларів я думаю, продовжувати грати чи припинити.

Автоматичний переклад.
omswjeanmartin
3 дн. тому

привіт

Великий палець за таке питання!!!!

Якщо ви віддаєте перевагу пропозиціям, орієнтованим на математику, проаналізуйте свою історію ігор, щоб дізнатися, чи можете ви чекати на якісь подальші виграші. Якщо вам потрібен інший варіант, який все ще використовує кількість, порівняйте ваші депозити з вашими зняттями та подумайте, чи віддаєте перевагу вилученню цієї суми, чи, можливо, якщо у вас зелені цифри, чи ви не проти повернутися до чорних чи, менше відповідально, добираючись до червоних.

Це так легко, не втягуючи в це почуттів, чи не так? Отже, щоб бути більш практичним: вам подобається ідея втратити суму? Якщо ні, я вважаю, що краще відмовитися 😀


Яка відповідь, на вашу думку, є правильною? Це найважливіше!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого