ГоловнаФорумКазиноTumblewins Casino - загальне обговорення

Tumblewins Casino - загальне обговорення

 від margaridar91
|
2 716 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Tumblewins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, мені теж сумно через це казино. Вони не відповідають на мої електронні листи, і я не маю своїх коштів. Загалом втратили 280 євро. Невже вони не збираються платити? 🙁

Автоматичний переклад.
margaridar91

Гей, як довго ти чекав на свої гроші? Казино пояснило, чому у вас його ще немає? Перевірка не була потрібна?

Чи можете ви розповісти мені трохи більше про цю ситуацію, щоб я знав, чи можемо ми допомогти? 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, чекаю з 27 числа. Я знаю, що це недовго, але оскільки я не отримав відповіді на свої електронні листи, я хвилююся. Я не знаю, чи була потрібна перевірка, тому що сайт ніколи не запитував у мене нічого, але я надіслав усі документи, щоб вони могли обробити платежі, але я не отримав жодної відповіді. 🙁 Я хвилююся, тому що я зрозумів, що може статися те, що вони ніколи мені нічого не скажуть, я надіслав більше 10 електронних листів і не отримав жодної відповіді...

Автоматичний переклад.
margaridar91

Я знаю, що якщо казино вам не відповідає, це неприємно. Якщо ви 4 дні не отримуєте відповіді, я розумію, чому ви так думаєте. Але якщо ви зняли гроші, і протягом наступних кількох днів нічого не станеться, повідомте мені про це. Я бачив, що ви вже подали скаргу, тому ми подивимося, що ми можемо зробити, і Крістіна сказала вам, що ми даємо казино два повних тижні, щоб заплатити гравцеві. Побачимо, чи вийдуть вони на зв’язок і щось знадобиться, чи ні.

Я буду тут, якщо вони це зроблять.

Автоматичний переклад.

Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.

Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁

Автоматичний переклад.
margaridar91

Казино є шахрайством, тож, ймовірно, ви не отримаєте готівку. Вибачте, що це кажу

Автоматичний переклад.

😢

Автоматичний переклад.

Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.

Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁

Автоматичний переклад.

Напевно лише з часом ми дізнаємося, як воно буде. Я, як і ви, сподіваюся, що це закінчиться позитивно, і ви зможете насолоджуватися грошима. 🙂

Автоматичний переклад.

Я думаю, що це казино має ліцензію CIL CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING NV

Можливо, я помиляюся, але я долучив PDF-файл, який знайшов, tumblewin-license.pdf


Чи буде це коштувати, якщо я звернуся до органу ліцензування?

Змінено
Автоматичний переклад.
noobiplez

Дякуємо, що поділилися цим документом. Думаю, мої колеги з команди даних будуть вдячні за такий ярлик до фактичних деталей ліцензування.

Пересилання негайно. Звідки Ви взагалі потрапили на цей сертифікат?

Автоматичний переклад.
Radka

Один із моїх друзів поділився цим зі мною, але не знаю, правильно це чи ні. Але, сподіваюся, це допоможе мені та багатьом іншим.

Автоматичний переклад.
noobiplez

Я бачу! Я запитав, бо пам’ятаю, що раніше отримати цю офіційну інформацію було досить важко. Можливо, це все ще 😀. Тож надішліть мою подяку також своєму другові, будь ласка.

Будемо дуже вдячні за будь-яку додаткову інформацію, яку ви або ваш друг матимете в майбутньому.


Автоматичний переклад.

😢

Автоматичний переклад.

Привіт!

Я помітив, що зараз ваша черга повідомити про вашу скаргу, тому я вирішив запитати, як у вас справи та як насправді розвиваються справи. Все ще зберігаю надії на вас.


Автоматичний переклад.

Привіт!


Сайт не надав мені жодних відгуків, не було жодних платежів і жодних відповідей на електронні листи.


Я, мабуть, ніколи не побачу цих грошей.


Більше неможливо змусити казино виконувати свої обов'язки


Вони все пояснюють на веб-сайті в умовах і положеннях, але вони нічого не виконують. 🙁 Мені дуже сумно. Ці гроші були дуже потрібні, і я їх ніколи не побачу.

Автоматичний переклад.
margaridar91

Слухай, не гнівайся, роби ставку і програй усе. Я пропоную вам зберігати спокій і чекати, навіть якщо це лише 1% шансу отримати ваші та мої гроші. Варто витратити час на очікування

Автоматичний переклад.
noobiplez

Так, я буду продовжувати сподіватися... Але краще не розчаровуватися. Ви теж програли в цьому казино?

Автоматичний переклад.
margaridar91

Так, 36 євро або щось 🥲, я також сподіваюся, що я отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
noobiplez

Справді... Будемо сподіватися! Я не знаю, як у цього казино досі відкрита сторінка, вони повинні заблокувати її, щоб більше людей не потрапили на шахрайство 🙁

Автоматичний переклад.

Це саме моя думка. На жаль, я залежний від азартних ігор і хотів, щоб мій обліковий запис заблокували, але я не отримав відповіді навіть після 14 електронних листів і не було відповіді на запити від гуру. На жаль, через хворобу (і після того, як я вже подав запит на закриття), я все одно заплатив 299 євро. Казино однозначно скористалося моєю хворобою і навмисно затримало видалення мого акаунта. На мій погляд, це свідоме шахрайство і злочин. Це казино справді слід закрити.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого