2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Tumblewins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мені теж сумно через це казино. Вони не відповідають на мої електронні листи, і я не маю своїх коштів. Загалом втратили 280 євро. Невже вони не збираються платити? 🙁
Hello, I'm also sad about this casino. They don't answer my emails, and I don't have my withdrawals. A total of 280€ lost. Are they really not going to pay? 🙁
Olá.. também estou triste com este casino. Não me respondem aos e-mails, e não tenho os meus levantamentos. Total de 280€ perdidos. Será que não vão pagar mesmo? 🙁
Гей, як довго ти чекав на свої гроші? Казино пояснило, чому у вас його ще немає? Перевірка не була потрібна?
Чи можете ви розповісти мені трохи більше про цю ситуацію, щоб я знав, чи можемо ми допомогти? 🙂
Hey, how long have you been waiting for your money? Did the casino explain why you don't have it yet? Verification was not necessary?
Can you tell me a bit more about this situation so I know if we can help? 🙂
Привіт, чекаю з 27 числа. Я знаю, що це недовго, але оскільки я не отримав відповіді на свої електронні листи, я хвилююся. Я не знаю, чи була потрібна перевірка, тому що сайт ніколи не запитував у мене нічого, але я надіслав усі документи, щоб вони могли обробити платежі, але я не отримав жодної відповіді. 🙁 Я хвилююся, тому що я зрозумів, що може статися те, що вони ніколи мені нічого не скажуть, я надіслав більше 10 електронних листів і не отримав жодної відповіді...
Hello, I've been waiting since the 27th. I know it's not long, but as I've had no reply to my emails I'm worried. I don't know if verification was necessary because the site never asked me for anything, but I sent all the documents so they could process the payments, but I haven't had any response. 🙁 I'm worried because I've realized that what can happen is that they never tell me anything, I've sent more than 10 emails and I've had no response...
Olá! Estou a espera desde dia 27. Sei que não é muito tempo porém como não tenho resposta aos meus emails estou preocupada. Não sei se foi necessária a verificação pois o site nunca me pediu nada, porém eu enviei os documentos todos para puderem processar os pagamentos, mas não tive qualquer resposta. 🙁 estou preocupada pois já percebi que o que pode acontecer é nunca me dizerem nada, já enviei mais de 10 emails e nenhum tive resposta...
Я знаю, що якщо казино вам не відповідає, це неприємно. Якщо ви 4 дні не отримуєте відповіді, я розумію, чому ви так думаєте. Але якщо ви зняли гроші, і протягом наступних кількох днів нічого не станеться, повідомте мені про це. Я бачив, що ви вже подали скаргу, тому ми подивимося, що ми можемо зробити, і Крістіна сказала вам, що ми даємо казино два повних тижні, щоб заплатити гравцеві. Побачимо, чи вийдуть вони на зв’язок і щось знадобиться, чи ні.
Я буду тут, якщо вони це зроблять.
I know that if the casino doesn't answer you, it's not pleasant. If you go 4 days without a response, I understand why you feel that way. But if you've made a withdrawal and nothing happens in the next few days, definitely let me know. I saw that you already have a complaint filed so we'll see what we can do and Kristina told you that we give casinos two full weeks to pay the player. We'll see if they get in touch and need something or not.
I'll be here if they do.
Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.
Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁
Thank you very much for your help. I'll wait for the casino to reply to my emails and let you know. Or if I receive my payments.
I hope it has a happy ending but from what I read about this casino I don't think I'll be that lucky. 🙁
Muito obrigada pela sua ajuda, pela vossa ajuda. Ficarei a aguardar se o casino responder aos meus emails e vos aviso. Ou se receber os meus pagamentos.
Espero que tenha um final feliz mas pelo que leio deste casino acho que não vou ter essa sorte. 🙁
Казино є шахрайством, тож, ймовірно, ви не отримаєте готівку. Вибачте, що це кажу
The casino is straight up scam, so probably you won't get cashout. Sorry to say it
Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.
Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁
Thank you very much for your help. I'll wait for the casino to reply to my emails and let you know. Or if I receive my payments.
I hope it has a happy ending but from what I read about this casino I don't think I'll be that lucky. 🙁
Muito obrigada pela sua ajuda, pela vossa ajuda. Ficarei a aguardar se o casino responder aos meus emails e vos aviso. Ou se receber os meus pagamentos.
Espero que tenha um final feliz mas pelo que leio deste casino acho que não vou ter essa sorte. 🙁
Напевно лише з часом ми дізнаємося, як воно буде. Я, як і ви, сподіваюся, що це закінчиться позитивно, і ви зможете насолоджуватися грошима. 🙂
Probably only in time will we know how it will be. I hope, like you, that it will have a positive ending and you will be able to enjoy the money. 🙂
Я думаю, що це казино має ліцензію CIL CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING NV
Можливо, я помиляюся, але я долучив PDF-файл, який знайшов, tumblewin-license.pdf
Чи буде це коштувати, якщо я звернуся до органу ліцензування?
I think this casino is licensed by C.I.L. CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING N.V.
I might be wrong, but I have attached the pdf I found tumblewins-license.pdf
Will it be any worth if I contact the licensing authority?
Дякуємо, що поділилися цим документом. Думаю, мої колеги з команди даних будуть вдячні за такий ярлик до фактичних деталей ліцензування.
Пересилання негайно. Звідки Ви взагалі потрапили на цей сертифікат?
Thank you for sharing this document. I imagine my colleagues from the Data Team will be grateful for such a shortcut to actual licensing details.
Forwarding it immediately. How did you come across this certificate anyway?
Один із моїх друзів поділився цим зі мною, але не знаю, правильно це чи ні. Але, сподіваюся, це допоможе мені та багатьом іншим.
One of my friends shared it with me, but don't know if its right or not. But hopefully this comes in help for me and many others.
Я бачу! Я запитав, бо пам’ятаю, що раніше отримати цю офіційну інформацію було досить важко. Можливо, це все ще 😀. Тож надішліть мою подяку також своєму другові, будь ласка.
Будемо дуже вдячні за будь-яку додаткову інформацію, яку ви або ваш друг матимете в майбутньому.
I see! I was asking because I recall getting this official information was quite a pain in the past. Perpas it still is 😀. So, send my thanks to your friend as well, please.
Any additional information that you or your friend may have in the future would also be greatly appreciated.
Привіт!
Я помітив, що зараз ваша черга повідомити про вашу скаргу, тому я вирішив запитати, як у вас справи та як насправді розвиваються справи. Все ще зберігаю надії на вас.
Hello there!
I noticed that it's your turn to update regarding your complaint, so I thought I'd ask how you're doing and how things are actually developing. Still keeping my hopes up for you.
Привіт!
Сайт не надав мені жодних відгуків, не було жодних платежів і жодних відповідей на електронні листи.
Я, мабуть, ніколи не побачу цих грошей.
Більше неможливо змусити казино виконувати свої обов'язки
Вони все пояснюють на веб-сайті в умовах і положеннях, але вони нічого не виконують. 🙁 Мені дуже сумно. Ці гроші були дуже потрібні, і я їх ніколи не побачу.
Hello!
The site hasn't given me any feedback, there have been no payments and no replies to emails.
I'll probably never see that money.
There is no longer any way to force the casino to fulfill its duties
They have everything explained on the website in the terms and conditions, but they don't fulfill anything. 🙁 I'm really sad. That money was really needed and I'll never see it.
Olá!
O site não me deu nenhum feedback, não houve pagamentos e não houve respostas aos emails.
Provavelmente nunca vou ver esse dinheiro.
Não existe mais nenhuma forma de obrigar o casino a cumprir os seus deveres
Têm tudo explicado no site nos termos e condições, mas não cumprem nada. 🙁 estou realmente muito triste. Esse dinheiro estava mesmo a precisar e nunca o verei.
Слухай, не гнівайся, роби ставку і програй усе. Я пропоную вам зберігати спокій і чекати, навіть якщо це лише 1% шансу отримати ваші та мої гроші. Варто витратити час на очікування
Listen don't rage bet it and loose all. I would suggest you keep your calm and wait, even if its only 1% chance of getting your and my money. It is worth to take the time to wait
Так, я буду продовжувати сподіватися... Але краще не розчаровуватися. Ви теж програли в цьому казино?
Yes, I'll keep hoping... But it's best not to get our hopes up. Did you also lose out to this casino?
Sim vou continuar a esperar... Porém o melhor é não termos muita esperança. Você também ficou lesado com esse casino?
Так, 36 євро або щось 🥲, я також сподіваюся, що я отримаю свої гроші
Yea 36 euro or some 🥲, also hoping I get my money
Справді... Будемо сподіватися! Я не знаю, як у цього казино досі відкрита сторінка, вони повинні заблокувати її, щоб більше людей не потрапили на шахрайство 🙁
Really... Let's hope so! I don't know how this casino still has its page open, they should block it so that more people don't get scammed 🙁
Realmente... Esperemos que sim! Não sei como esse casino ainda tem a página aberta, deviam bloquear essa pagina para não haver mais pessoas a serem enganadas 🙁
Це саме моя думка. На жаль, я залежний від азартних ігор і хотів, щоб мій обліковий запис заблокували, але я не отримав відповіді навіть після 14 електронних листів і не було відповіді на запити від гуру. На жаль, через хворобу (і після того, як я вже подав запит на закриття), я все одно заплатив 299 євро. Казино однозначно скористалося моєю хворобою і навмисно затримало видалення мого акаунта. На мій погляд, це свідоме шахрайство і злочин. Це казино справді слід закрити.
That is exactly my opinion. Unfortunately, I am addicted to gambling and wanted to have my account blocked, but I didn't receive a reply even after 14 emails and there was no response to inquiries from guru. Unfortunately, due to my illness (and after I had already requested closure), I still paid 299 euros. The casino definitely took advantage of my illness and deliberately delayed the deletion of my account. In my opinion, that is deliberate fraud and criminal. This casino really should be closed.
Genau dieser Meinung bin ich auch. Ich bin leider spielsüchtig und wollte mein Konto sperren lassen, aber selbst auf 14 Emails habe ich keine Antwort erhalten und auch auf Nachfragen von guru gab es keine Reaktion. Leider habe ich aufgrund meiner Erkrankung (und bereits, nachdem ich die Schließung beantragt hatte) noch 299 Euro gezahlt. Das casino hat definitiv meine Krankheit ausgenutzt und die Löschung meines Kontos bewusst verzögert. Das ist in meinen Augen vorsätzlicher Betrug und kriminell. Dieses Casino sollte wirklich geschlossen werden
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.