ФорумКазиноTumblewins Casino - загальне обговорення

Tumblewins Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від margaridar91
|
1273 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Tumblewins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Привіт, мені теж сумно через це казино. Вони не відповідають на мої електронні листи, і я не маю своїх коштів. Загалом втратили 280 євро. Невже вони не збираються платити? 🙁

Автоматичний переклад.
margaridar91
1 місяць тому

Гей, як довго ти чекав на свої гроші? Казино пояснило, чому у вас його ще немає? Перевірка не була потрібна?

Чи можете ви розповісти мені трохи більше про цю ситуацію, щоб я знав, чи можемо ми допомогти? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, чекаю з 27 числа. Я знаю, що це недовго, але оскільки я не отримав відповіді на свої електронні листи, я хвилююся. Я не знаю, чи була потрібна перевірка, тому що сайт ніколи не запитував у мене нічого, але я надіслав усі документи, щоб вони могли обробити платежі, але я не отримав жодної відповіді. 🙁 Я хвилююся, тому що я зрозумів, що може статися те, що вони ніколи мені нічого не скажуть, я надіслав більше 10 електронних листів і не отримав жодної відповіді...

Автоматичний переклад.
margaridar91
1 місяць тому

Я знаю, що якщо казино вам не відповідає, це неприємно. Якщо ви 4 дні не отримуєте відповіді, я розумію, чому ви так думаєте. Але якщо ви зняли гроші, і протягом наступних кількох днів нічого не станеться, повідомте мені про це. Я бачив, що ви вже подали скаргу, тому ми подивимося, що ми можемо зробити, і Крістіна сказала вам, що ми даємо казино два повних тижні, щоб заплатити гравцеві. Побачимо, чи вийдуть вони на зв’язок і щось знадобиться, чи ні.

Я буду тут, якщо вони це зроблять.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.

Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁

Автоматичний переклад.
margaridar91
1 місяць тому

Казино є шахрайством, тож, ймовірно, ви не отримаєте готівку. Вибачте, що це кажу

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

😢

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже дякую за вашу допомогу. Я чекаю, поки казино відповість на мої електронні листи та повідомить вас. Або якщо я отримаю свої платежі.

Сподіваюся, у нього щасливий кінець, але судячи з того, що я читав про це казино, я не думаю, що мені так пощастить. 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Напевно лише з часом ми дізнаємося, як воно буде. Я, як і ви, сподіваюся, що це закінчиться позитивно, і ви зможете насолоджуватися грошима. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що це казино має ліцензію CIL CURAÇAO INTERACTIVE LICENSING NV

Можливо, я помиляюся, але я долучив PDF-файл, який знайшов, tumblewin-license.pdf


Чи буде це коштувати, якщо я звернуся до органу ліцензування?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
noobiplez
1 місяць тому

Дякуємо, що поділилися цим документом. Думаю, мої колеги з команди даних будуть вдячні за такий ярлик до фактичних деталей ліцензування.

Пересилання негайно. Звідки Ви взагалі потрапили на цей сертифікат?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Один із моїх друзів поділився цим зі мною, але не знаю, правильно це чи ні. Але, сподіваюся, це допоможе мені та багатьом іншим.

Автоматичний переклад.
noobiplez
1 місяць тому

Я бачу! Я запитав, бо пам’ятаю, що раніше отримати цю офіційну інформацію було досить важко. Можливо, це все ще 😀. Тож надішліть мою подяку також своєму другові, будь ласка.

Будемо дуже вдячні за будь-яку додаткову інформацію, яку ви або ваш друг матимете в майбутньому.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

😢

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Я помітив, що зараз ваша черга повідомити про вашу скаргу, тому я вирішив запитати, як у вас справи та як насправді розвиваються справи. Все ще зберігаю надії на вас.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!


Сайт не надав мені жодних відгуків, не було жодних платежів і жодних відповідей на електронні листи.


Я, мабуть, ніколи не побачу цих грошей.


Більше неможливо змусити казино виконувати свої обов'язки


Вони все пояснюють на веб-сайті в умовах і положеннях, але вони нічого не виконують. 🙁 Мені дуже сумно. Ці гроші були дуже потрібні, і я їх ніколи не побачу.

Автоматичний переклад.
margaridar91
1 місяць тому

Слухай, не гнівайся, роби ставку і програй усе. Я пропоную вам зберігати спокій і чекати, навіть якщо це лише 1% шансу отримати ваші та мої гроші. Варто витратити час на очікування

Автоматичний переклад.
noobiplez
1 місяць тому

Так, я буду продовжувати сподіватися... Але краще не розчаровуватися. Ви теж програли в цьому казино?

Автоматичний переклад.
margaridar91
1 місяць тому

Так, 36 євро або щось 🥲, я також сподіваюся, що я отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
noobiplez
1 місяць тому

Справді... Будемо сподіватися! Я не знаю, як у цього казино досі відкрита сторінка, вони повинні заблокувати її, щоб більше людей не потрапили на шахрайство 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це саме моя думка. На жаль, я залежний від азартних ігор і хотів, щоб мій обліковий запис заблокували, але я не отримав відповіді навіть після 14 електронних листів і не було відповіді на запити від гуру. На жаль, через хворобу (і після того, як я вже подав запит на закриття), я все одно заплатив 299 євро. Казино однозначно скористалося моєю хворобою і навмисно затримало видалення мого акаунта. На мій погляд, це свідоме шахрайство і злочин. Це казино справді слід закрити.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого