Я б сказав, що це має значення, оскільки платформа та технічні налаштування визначають, коли саме закінчується бонус. У деяких казино бонус не закінчується після завершення ставки, він закінчується в момент, коли ви надсилаєте зняття. Наскільки я правильно пам’ятаю, це не надто зручно, це здебільшого проблема платформ RTG.
У будь-якому випадку, як це виглядає зараз, є прогрес?
I'd say it does matter because the platform and technical setup dictate when exactly the bonus ends. In some casinos, the bonus does not end by completing the wagering, it ends the moment you submit the withdrawal. It's not super user-friendly, as I recall correctly, this is mostly the issue of RTG platforms.
Anyway, how it looks now, any progress?
Як довго ви чекали, якщо можна запитати?
How long have you been waiting, if I may ask?
Не зовсім професійно.
Ну, ви використовували кілька бездепозитних бонусів одночасно? Ви це знаєте? Деякі казино надсилають електронною поштою рекламні акції гравцям з обмежених країн або гравцям, яким взагалі заборонено використовувати бонус. Такі пропозиції є лише загальним видом бонусів. Але, якщо у вас є один активний бонус, вам не можна дозволити отримати ще один, навіть якщо його надіслав ваш VIP-менеджер. Це було б неправильно.
Принаймні ви не втратили депозитів.
Not quite professional.
Well, have you been using several no deposit bonuses at the same time? Are you aware of it? Some casinos send email promotions to players from restricted countries or to players who are not allowed to use the bonus at all. Such offers are just a general kind of bonuses. But, if you have one active bonus, you should not be allowed to take another one even if it was sent by your VIP manager. That would be wrong.
At least you didn't lose any deposits.
Жоден бонус не був активним, а ті, що використовувалися, були кілька тижнів тому, коли я вирішив зареєструватися, лол. Наприклад, якщо ви бачите історію транзакцій, у ній буквально написано, що присуджено турнірний приз, і не було жодних вимог щодо ставок або проходження, тому це дозволило мені зняти цю виграну суму з турніру. Але найсмішніше те, що якщо виникнуть якісь проблеми чи проблеми, вони повідомлять вас, але в цьому випадку. Вони цього не зробили. Тож в основному виглядає як шахрайство, оскільки цей приз не мав нічого спільного з бонусом чи підвищенням. Наче я мав $0,00, а потім виграв турнірний приз у розмірі $100,00 без ставок і проходження. Але в будь-якому разі це не були гроші, отримані через погашення бонусу. Оскільки код не використовувався, і ви не знаєте, як ви порушуєте кілька бонусів, тому що ви можете використовувати лише один раз, тому це брехня з їхнього боку?. Крім того, бонус не використовувався, тому що ви можете безкоштовно брати участь у турнірах, які вони мають, а безкоштовні фішки або обертання, зароблені за допомогою бонусів, навіть не можна використовувати для гри в турнірах, доки ви не програєте або не поставите на це. Так що немає сенсу lol
No bonus was active and the ones used were weeks ago when I decided to sign up lol. Like if u see the transaction history it literally says tournament prize awarded and it had no wager or Playthrough requirements so it allowed me to withdrawl that amount won from the tournament. But the funny thing is that if any issues or problems come up they will notify you but in this case. They did not. So basically seems like a scam because that prize had nothing to do with bonus or promotion. Like I had $0.00 and then won the tournament prize of $100.00 no wager or playthrough on it. But anyways regardless it was not money obtain through bonus redemption. Because no code was used and not sure how u violate multiple bonuses anyway because you can only use once at a time so that's a lie on their part?. In addition to that, no bonus was used because you can participate in tournaments for free that they have and free chips or spins earned through bonuses camt even be used for tournament play until ya playthrough /wager it. So there no point lol
Знаєш, що? Чим більше ти копаєш, тим менше мені подобається вся ситуація. Як щодо подання скарги, щоб ми могли запитати в казино більш «офіційно»?
Це безкоштовно, але, звичайно, вимагає певної співпраці.
Докладніше в цьому посібнику:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Як ви думаєте - чи варто вам зусиль?
You know what? The more you dig deeper, the less I like the whole situation. How about submitting a complaint so we can ask the casino more "officially"?
It's free but requires some cooperation, of course.
More details are mentioned in this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think - is it worth the effort to you?
Я спробую. Одна з проблем полягала в тому, щоб знайти, що їхній спірний зв’язок відмовився від цього. Також намагаюся знайти назву казино в цих списках. Просто не з'являвся. У мене є скріншоти транзакцій і листування чату підтримки, що відбувалося.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
Я радий це чути!
Немає необхідності шукати зовнішні посилання. 🙂 Не хвилюйтеся.
Мені здається, ви пропустили зелений текст, про який я згадував раніше – той, що містить посібник, але це зовсім не має значення. Я перейду до суті, якщо ви клацнете/торкнетеся по цьому посиланню , ви одразу будете перенаправлені до автора скарги!
Я маю на увазі, що Casino Guru надає безкоштовний центр розгляду скарг, тому всі ці роздруківки та інші документи будуть використані з користю.
Дайте мені знати, чи добре це спрацювало для вас.
I'm glad to hear that!
There's no need to search for external links. 🙂 Don't worry.
I feel you missed the green text I previously mentioned - the one providing the guide, but it doesn't matter at all. I'll get to the point, if you click/tap on this link - you'll be redirected to the complaint creator straight away!
I mean Casino Guru provides costs free complaint resolution center, so all those printscreens and other documents will be put to a good use.
Let me know whether it worked ok for you.
Digits 7 — це нечесне казино, яке посилає головорізів, щоб вони витягли твій хуй із боксерської діри та витягли його так, щоб він розтягнувся та відривався... просто на біса, тому що вони ТАКІ дуже багаті . А якщо тобі не подобається... вони тобі перекопують клумбу і сиплять сіль тобі в очі пуделям!!!! Вона годинами гавкала, як морський слон!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Digits 7 is a foul playing casino that sends goons over to yank your dick-meat out of the boxers-hole and pull it out so that it stretches and snaps off.... just for the fuck of it because they are SO very rich. Then, if you don't like it....they go digging up your flower bed and and pour salt in your poodles eyes!!!! She was scream-barking like an elephant seal for hours!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Тоді я подумав, що якби на дорослому (імовірно) веб-сайті були один чи двоє нахабних Mothafuckers (також відомих як Mupees, якщо я не помиляюся), то... Я не хотів, щоб вони почали говорити про мене лайно, як настала їхня черга зіграти «крутий-королівський-який-диктує-соціальний-натовп».
Then I figured that if there were one or two uptight Mothafuckers (also known as Mupees if I'm not mistaken) on an adult (presumably) website, then.... I didn't want them to start talking shit about me like it was their turn to play the "cool-royal-that-dictates-social-crowds."
Привіт, це звучить трохи заплутано. Тож у чому проблема з казино Digits 7?
Hi, it sounds a bit confusing. So what's the issue with the Digits 7 casino?
Я спробую. Одна з проблем полягала в тому, щоб знайти, що їхній спірний зв’язок відмовився від цього. Також намагаюся знайти назву казино в цих списках. Просто не з'являвся. У мене є скріншоти транзакцій і листування чату підтримки, що відбувалося.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
цифри 7 також називають Bali Fortune
Сектор 777 також називають Heap o wins
Велику цукерку також називають Roof Top Spins
також пов’язано казино tropical fortune, spin oasis, Fab spins
Це досить сумно, коли казино відкриває резервне казино для трьох відкритих казино. Я припускаю, що їх скоро закриють. Вони працюють нелегально. Spin Oasis закрили, і вони перемістили всіх до тропічного багатства та багатства Балі.
Двоє казино повністю проігнорували мій платіж. Один із них був зроблений мною на депозит у 60 доларів. Вони продовжують говорити, що у них дуже багато коштів. Я дуже сумніваюся, що казино, яке щороку закривається через незаконність, має стільки гравців, а не купу гравців, які виграють.
digits 7 is also called Bali Fortune
Sector 777 is also called Heap o wins
A big Candy is also called Roof Top Spins
also related is tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
It's pretty shady when a casino opens a back up casino for three of the open casinos. It's my guess they expect to be shut down soon. They are not operating legally. Spin oasis was shut down and they moved everyone to the tropical fortune and bali fortune.
Two of the casino have completely ignored my payment. One of them was from a $60 deposit I made. They keep saying they have sooo many withdrawals. I highly doubt a casino that closes down every year for being illegal has that many players in general much less a bunch of players who are winning.
Перегляньте цю тему, .. ви не самотні 🙁.
Бажаєте подати скаргу? Це хороший спосіб отримати допомогу, а також попередити інших гравців.
Детальніше про ідею читайте тут:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Це посилання веде безпосередньо до творця: https://casino.guru/complaints/create
Що ти думаєш?
Check out this thread,.. you're not alone 🙁.
Care to submit a complaint? It is a good way to gain help and also warn other players.
Read more about the idea here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
This link leads to the creator directly: https://casino.guru/complaints/create
What do you think?
Вони винні мені 300 доларів! Я виграв, коли вперше зробив депозит, і мені заплатили. Тепер я отримую біг навколо! Дуже розчаровує. Я не здаюся. Я надсилаю їм електронні листи через день, можливо, вони мене набриднуть і заплатять мені, щоб я звільнився від них! Лол
They owe me $300! I won the first time I made a deposit and they paid me. Now I am getting the run around! Very frustrating. I am not giving up. I email them every other day, maybe they will get sick of me and pay me to get me off their ass! lol
Я бачив огляд і вважаю, що подати скаргу – це гарний виклик:
https://casino.guru/complaints/create
Якщо ви віддаєте перевагу певній теорії, цей посібник має охопити її:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Просто ідея, звичайно.
I saw the review and I think submitting a complaint is a good call:
https://casino.guru/complaints/create
If you prefer some theory, this guide should cover it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just an idea, of course.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.