ФорумКазиноTrustDice Casino - загальне обговорення

TrustDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від takanorijpn
|
1640 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
mcewanp
2 міс. тому

У мене немає причин маніпулювати відгуками гравців, і, очевидно, ваша ситуація не була такою, як ви згадуєте щодо кількох облікових записів. Я пояснив це вам в огляді користувача, а також спробував пояснити це тут, на форумі.

Крім того, наша група розгляду скарг ретельно досліджує кожну скаргу та зосереджується на деталях, тому, якщо результат вашої скарги відрізнявся від іншої скарги в подібній справі, для цього була причина. Тож, можливо, було б гарною ідеєю прочитати справи повністю та зрозуміти, чому вони були винесені по-різному.

Як попередження, гравці можуть побачити це тут, на форумі, але я думаю, що після перегляду вашої скарги деякі з них матимуть іншу думку, тому що, як уже неодноразово згадувалося, ви порушили правила.

Мені більше нічого додати.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я припишу це в зародку, зараз, здається, ваш тон стає трохи різким зі мною, я дозволю іншим судити самі про цей обмін! Я буду більшою людиною тут і покладу кінець цьому обміну словами туди-сюди. Як інтерес додається ще один огляд довірчого пілота ще однієї жертви того, що трапилося зі мною на одному з багатьох сайтів! file

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
mcewanp
2 міс. тому

Дозвольте мені втрутитися, я хотів би сказати, що обмін такою інформацією – це чудово, але це не має нічого спільного з нашою роботою щодо наших відгуків користувачів чи індексів безпеки.

На мій погляд, усі аспекти вашої конструктивної критики були повністю пояснені. На жаль для вас, це не впливає на вашу скаргу чи результат розгляду.

«Після внутрішнього обговорення ми прийшли до висновку, що не можемо підтримувати справу і наводити аргументи на вашу користь проти казино.

Оскільки казино, здається, не проводило KYC під час виплати вам раніше, вони не дізналися про порушення правил лише після вашої нещодавньої спроби закрити новий рахунок. У результаті казино змогло виплатити вам попередні зняття коштів, але цього разу виявило порушення правил.

Оскільки казино повідомляло вас про закриття рахунку в минулому, ми не можемо прийняти ваш аргумент про те, що ви не знали про попередній рахунок казино».

Таким чином, справді немає сенсу знову просувати це вперед.

Ми цінуємо ваше мудре рішення.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт, Радко, я ціную вашу відповідь, але те, що ви сказали, неправильно, вони ніколи не вживали жодних заходів, коли я зв’язувався з приводу закриття рахунку, тому через кілька днів я міг знову внести депозит, лише коли я виграв, вони заблокували рахунок, така мудра людина, як ви, має це бачити! вони б продовжували брати депозити, якби я не виграв!

Автоматичний переклад.
mcewanp
2 міс. тому

привіт

Я вірю, що бачу вашу точку зору. Проблема, на мою думку, полягає в тому, що казино розцінило вашу поведінку як

не відповідаючи правилам.

Виходячи з отриманої скарги, здається, що ви порушили правила, створивши кілька облікових записів. У правилах зазначено, що після реєстрації та підтвердження заборонено створювати більше одного облікового запису. Це чітко описано в правилах, які ви мали прочитати та дотримуватися.

Немає інших сприятливих обставин, на які ми могли б посилатися, щоб виправдати ваші дії, навіть якщо ми оцінюємо кожен випадок окремо, щоб гарантувати справедливий висновок.

" Оскільки казино, здається, не проводило KYC під час виплати вам раніше, вони не дізналися про порушення правил лише після вашої нещодавньої спроби закрити новий рахунок. У результаті казино змогло виплатити вам ваші попередні зняття, але цього разу виявлено порушення правил ".

мені шкода

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Навряд чи я б назвав відкриття нового облікового запису через 3 місяці після закриття через затримку ігор тощо серйозною проблемою, тому я продовжував грати після такої кількості зняття коштів і зв’язався з ними, здавалося, це не було проблемою, інакше вони б взяли дія з самого початку, зрештою, це були ті самі дані про користувача, жодного зловживання бонусом також не було, і його не було закрито через звичку до азартних ігор, сказати, що заборонити його та вкрасти мої кошти було жорстоко, це мало сказати! Я читав ваші закони про чесні казино тощо, і після прочитання я був на 90% упевнений, що я підпав під ваші умови, але це було не так, я припускаю, що вони використовували технічну деталь, щоб обдурити мене через те, що мої гроші пішли, тому мої дні використання цих типів сайту, просто занадто важко отримати пристойний виграш, тоді якщо вони збережуть його, і ваш депозит, який сенс! інші сайти виплатили мені гроші, а потім заблокували або повернули мені мій депозит, тому потенційні користувачі повинні бути обережними щодо цього.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачу, що мої дописи блокують і знову перевіряють!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
mcewanp
2 міс. тому

Чесно кажучи, це автоматичний захід, який ми були змушені застосувати, щоб зберегти форум чистим від спам-атак. Це не має нічого спільного з цією розмовою. Будь ласка, не зліться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Навряд чи я б назвав відкриття нового облікового запису через 3 місяці після закриття через затримку ігор тощо серйозною проблемою, тому я продовжував грати після такої кількості зняття коштів і зв’язався з ними, здавалося, це не було проблемою, інакше вони б взяли дія з самого початку, зрештою, це були ті самі дані про користувача, жодного зловживання бонусом також не було, і його не було закрито через звичку до азартних ігор, сказати, що заборонити його та вкрасти мої кошти було жорстоко, це мало сказати! Я читав ваші закони про чесні казино тощо, і після прочитання я був на 90% упевнений, що я підпав під ваші умови, але це було не так, я припускаю, що вони використовували технічну деталь, щоб обдурити мене через те, що мої гроші пішли, тому мої дні використання цих типів сайту, просто занадто важко отримати пристойний виграш, тоді якщо вони збережуть його, і ваш депозит, який сенс! інші сайти виплатили мені гроші, а потім заблокували або повернули мені мій депозит, тому потенційні користувачі повинні бути обережними щодо цього.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оскільки ми не можемо досягти того самого кута тут, це лише нагадує мені сказати, що ми робимо «дзвонимо про відкриття нового облікового запису через 3 місяці після закриття через затримку ігор тощо через будь-яку серйозну проблему».

Ви не повинні були цього робити, це зазначено в правилах.

Сподіваюся, ви навчитеся цьому досвіду.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, Радка, я залишу це, я висловив свою точку зору, я впевнений, що ви це помітите, і інші також. Я не сердився, просто помітив, що його переглядають, але, здається, опубліковано нормально. Зображення криптоказино мало більш м’які правила через цей факт, але, очевидно, не для цього! тоді я зрозумів, що вони ігнорували мої електронні листи, окрім надсилання вирізаної та вставленої відповіді t&c, яку ви вважали шахраєм у своїх правилах, тож я зв’язався сюди. Насправді дивно, що вони зробили це, ви б подумали, що якщо вони мають рацію, то зможуть легко відповісти досить мені! просто так обривати зв’язок на 100% підозріло.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Радка та Яро,


Я лише зараз дізнався про це обговорення, тому що скаргу відхилили як необґрунтовану без нашої участі.

На додаток до того, що ви правильно вказали, ми хотіли б виділити цей бонусний термін:

10.6 Бонуси можна отримати лише один раз на особу/обліковий запис, сім’ю, домогосподарство, адресу, адресу електронної пошти, IP-адреси та середовища, де комп’ютери використовуються спільно (університет, братство, школа, публічна бібліотека, робоче місце тощо). Оператор залишає за собою право закрити ваш рахунок і конфіскувати будь-які наявні кошти, якщо буде виявлено докази зловживання/шахрайства.

Він вимагав ще один депозитний бонус зі своїм дублікатом облікового запису . Таким чином, це ще одне порушення T&C.


Крім того, щодо положення про дублікат облікового запису:

3.2 ...... Якщо ви помітили, що у вас є більше одного зареєстрованого облікового запису учасника, ви повинні негайно повідомити нас. Якщо цього не зробити, ваш обліковий запис учасника може бути заблоковано для доступу.

Незважаючи на те, що він повністю знав про свій інший обліковий запис, ця особа вирішила не повідомляти нас про це. Тому його поведінка, на жаль, є актом Дублювання облікового запису .


Підсумовуючи, він не лише створив ще один обліковий запис, він також вимагав депозитних бонусів на обох облікових записах, що загалом є 2 порушеннями Умов.


Ми цінуємо ваш арбітраж, у якому ви виступаєте проти необґрунтованих звинувачень.


найкращий,

Команда TrustDice

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
TrustDice Casino
2 міс. тому

Ми раді, що ви знайшли цю тему. Наша команда намагалася бути чесною по відношенню до обох сторін, і все вийшло так, як ви написали. Я думаю, що гравцеві вже все пояснили, але дякую за додаткову інформацію, яку ви надали щодо цього випадку. Сподіваюся, гравець зробить уроки з усього інциденту.

Гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, я відкрив ще один рахунок, якщо ви це читали, я забув про перший, і жодних грошей не було виграно на жодних бонусах, я також скасував їх усі. Усі виграні гроші були прямими депозитами. Жодного масштабного шахрайства не відбувалося, як ви скажете, це сильно перебільшено вами, мій перший депозит був невеликою сумою порівняно з депозитами після цього, які були набагато більшими. Ви взагалі ніколи не робили жодних чеків, що є невдачею з вашого боку, якщо б ви це зробили, я б не грав і не вносив стільки, я припускаю, ви стверджуватимете, що ніколи не знали, доки я не виграв велику суму, або не придумав якесь інше виправдання!


Ви могли б просто відповісти мені електронною поштою замість того, щоб я приходив сюди. Я не знаю, чому ви цього не зробили?


Дивно, як нічого не було виділено, поки я не виграв багато грошей! 20 депозитів пізніше.


Залиште мої 450 фунтів стерлінгів, сумно, як ви заробляєте гроші. Сподіваюся, ви добре спите вночі. Через вас мені знадобляться роки, щоб оплачувати рахунки за кредитною карткою! це не краще, ніж бути паразитом.


Я впевнений, що обидві сторони допустили помилки, але ви можете просто повернутися до порушення старих правил і умов, які також стверджують, що гравцям із Великобританії та США заборонено. і т. д. Очевидно, ви можете змінити правила на свій розсуд.


Я був задоволений сайтом і довіряв йому, і у вас не виникало жодних проблем, доки не було виділено невеликі технічні нюанси, і я б продовжував використовувати сайт, доки це не станеться. Я не бачив цього, я думав, що ви є ярмарок сайт.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
TrustDice Casino
2 міс. тому

Привіт, подивіться коментар, який я ввів. Я б принаймні очікував повернення моїх грошей, які ви залишили, якби ви вважали сайт справедливим, оскільки я виграв 5000 доларів США, включно з моїм депозитом, будь-який пристойний сайт Великобританії чи будь-який сайт зробив би це.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого