Привіт. Я припускав, що Meta вже вирішила проблеми зі старими обліковими записами Facebook.
Дякую за посилання!
Пам'ятаю обговорення справи. Резюме, як би мені не було неприємно це говорити, має сенс.
«Після внутрішнього обговорення ми прийшли до висновку, що не можемо підтримувати справу і наводити аргументи на вашу користь проти казино.
Оскільки казино, здається, не проводило KYC під час виплати вам раніше, вони не дізналися про порушення правил лише після вашої нещодавньої спроби закрити новий рахунок. У результаті казино змогло виплатити вам попередні зняття коштів, але цього разу виявило порушення правил.
Оскільки казино повідомляло вас про закриття рахунку в минулому, ми не можемо прийняти ваш аргумент про те, що ви не знали про попередній рахунок казино.
У майбутньому я рекомендував би вам спробувати знову відкрити свій раніше закритий рахунок в онлайн-казино, і якщо це не спрацює, не створюйте нових облікових записів, оскільки це може призвести до проблем із виведенням ваших виграшів».
Я думаю, що ми просто не відчували потреби повідомляти представнику казино, коли відчували, що не можемо захистити гравця. У будь-якому випадку, що ми повинні сказати?
Я маю на увазі, що загальновідомо, що ви повинні створити лише один обліковий запис. Я вважаю, що коли ви створювали другий обліковий запис, ви знали про перший. Ну, як я вже згадував раніше, у висновку все докладно пояснено.
Що, на вашу думку, було упущено і могло змінити результат розгляду скарги? Будь ласка, не соромтеся сказати це.
Хоча, чесно кажучи, прочитати всю тему скарг важко, завжди є місце для продуктивної дискусії.
Hello. I had assumed that Meta had already fixed the problems with older Facebook account logins.
Thank you for the link!
I remember the discussion of the case. The resume, as much as I hate to say it, makes sense.
"After internal discussion, we concluded, that we can't uphold the case and argue in your favor against the casino.
Since the casino seemingly didn't conduct KYC when paying you out previously, they didn't find out about the breach of rules, only after your recent attempt to close the new account. As a result, the casino was able to pay you your previous withdrawals but detected a breach of rules this time.
Since the casino informed you about account closure in the past, we can't accept your argument about not knowing about a previous casino account.
In the future, I would recommend you try to reopen your previously closed account in online casinos, and if that doesn't work, don't create any new accounts as it might lead to issues withdrawing your winnings."
I think we just did not feel the need to tell the casino representative when we felt like we could not defend the player. In any case, what should we say?
I mean, it is common knowledge that you should only create one account. I believe that when you created the second account, you knew about the first one. Well, as I mentioned earlier, everything is explained in detail in the conclusion.
What, in your opinion, was missed and could alter the outcome of the complaint? Please feel free to say it.
Though, to be honest, reading the entire complaint thread is difficult, there is always space for productive debate.
Автоматичний переклад.