ФорумКазиноTrustDice Casino - загальне обговорення

TrustDice Casino - загальне обговорення

1 рік тому від takanorijpn
|
4681 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити TrustDice Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Мій рахунок було несправедливо заморожено, і я не зміг зняти 720 000 ієн. Ваша фотографія, підтвердження адреси або посвідчення особи є фальшивим документом. Це неймовірний сайт. Абсолютно не.

Автоматичний переклад.
takanorijpn
1 рік тому

Це звучить дуже прикро. Я думаю, ви були дуже здивовані, чи не так? Скарга зараз на , чекаємо, що виявиться. Хоча я особисто вибрав би більш пристойне казино.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт,

Зверніть увагу, що takanorijpn був спійманий на підроблених документах, що посвідчують особу, тому його забанено на нашому веб-сайті.

Аналіз CasinoGuru підтверджує таке порушення. Детальніше тут: https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw

Це рішення відповідає нашим T&C 3.9:

3.9 Ми маємо право проводити процедури перевірки «KYC» (Знай свого клієнта), і доступ до вашого Облікового запису учасника може бути заблоковано або закрито, якщо ми визначимо, що ви надали неправдиву або оманливу інформацію.

4.6 Гравець зобов’язаний переконатися, що всі документи в рамках процесу KYC є справжніми. Надані підроблені або шахрайські документи можуть призвести до конфіскації депозитів і потенційних виграшів гравця.

Дякую

Команда TrustDice

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Додам, що скаргу було закрито як необґрунтовану і її можна побачити тут:

https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw

Цитуючи закінчення скарги:

«Шановний таканорійпн,


Казино надало достатньо доказів, щоб підтвердити свою заяву про те, що надані вами документи були відредаговані.

Ми можемо прийняти рішення лише на основі отриманих доказів. Отже, ми не можемо надалі допомагати у цій справі, і тепер скаргу буде відхилено».

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Trust dice, я вважаю, що вам слід переглянути вимоги до ставок на депозит. Ось що я маю на увазі. У вас є таке правило:

5.10 Щоб зняти гроші, гравець повинен зробити ставку щонайменше в 5 разів від суми першого депозиту з депозитів.


Я не розумію, як сума першого депозиту має вплинути на зняття коштів після нових депозитів.

Уявіть ситуацію: я вношу 100 000 доларів США і програю їх за одну ставку (важко повірити, але все ж можливо), а потім вношу 1000 доларів США, я повинен поставити 405 000 доларів США? Як ви думаєте, я зроблю депозит, знаючи, що я повинен поставити таку суму, враховуючи, що я програв 100 000 доларів США.

Подивіться на інші казино, у всіх вони мають вимоги щодо ставок, але це стосується останнього депозиту.

Гуру казино, ваша думка дуже цінується.

Автоматичний переклад.
Fayzer
1 рік тому

привіт Це нормально, що в казино потрібно робити ставку на депозит. Зазвичай це 1x, 3x і в деяких казино винятково 5x. Відповідно до того, що ви описуєте, це правило можна зрозуміти так, як ви пишете, але найкраще було б запитати в казино, як воно працює і чи правильно ви його розумієте чи це не так. Якби це було так, як ви описали, для мене це, чесно кажучи, не має особливого сенсу.

У будь-якому випадку, ми подивимося, що скаже казино.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,

Я грав у понад 50 казино та прочитав понад 100 бонусних Умов. Також я прочитав понад 200 скарг на Casino.guru. Я не критикую самі вимоги до ставок. Я вам це кажу в будь-якому іншому казино. Якщо ви втрачаєте свій депозит і робите новий, вимоги щодо ставок застосовуються до останнього депозиту (з урахуванням того, що ви втратили попередній). Але тут, навіть якщо ви повністю втратили свій перший депозит, ви все одно повинні його поставити. Це нісенітниця. І служба підтримки trustdice підтвердила, що це працює так, як я описав вам вище.

Автоматичний переклад.
Fayzer
1 рік тому

Привіт. Я розумію ситуацію і погоджуюсь, що вона взагалі не має сенсу.

Будь ласка, надішліть стенограму чату (або будь-який інший запис, який у вас є) нашій команді даних? Принаймні ми можемо спробувати пояснити правильний принцип для казино. 🤔 Важливо дати їм можливість виправити такі заяви, я б сказав.

Якщо ви не проти, електронна адреса: data@casino.guru

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не впевнений, що зможу його знайти. І агент чату, вони просто агенти. Кажуть, «це наші правила». Якщо ви хочете, я можу запитати їх ще раз про ці правила та надіслати вам відповідь.

Автоматичний переклад.
Fayzer
1 рік тому

Якби це було можливо, воно б точно стало в нагоді. Коли ви дізнаєтесь, ви можете надіслати це на електронну пошту, яку вказала Радка. Але не соромтеся поділитися цим і з нами. Принаймні гравці матимуть деяке уявлення про те, як це працює в цьому казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів купити криптовалюту, і кожна платформа запитує мене про підтвердження. Чи знаєте ви, хлопці, якусь надійну платформу для покупки невеликої кількості криптовалюти без перевірки?

Дякую!

Автоматичний переклад.
LeanOddisey
1 рік тому

Я думаю, вам слід зосередитися на торгівлі/продажу додатків. Казино в основному зосереджені на наданні криптовалюти як варіанту оплати.

Можливо, ваше запитання якось пов’язане з казино Trust Dice?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це казино пропонує привабливий вітальний бонус для нових гравців і привабливий дизайн. На моє розчарування, коли я намагався внести депозит, я зіткнувся з повідомленням про помилку про те, що недостатньо коштів в іншій валюті під назвою " TRC ", яка, як я припускаю, є комісією, пов’язаною з внесенням депозиту в USDT . ! Схоже, мені потрібно заплатити двічі, щоб поповнити свій баланс. Це не круто...

Автоматичний переклад.
Fierramalkova
11 міс. тому

Привіт,

Здається, тут є якесь непорозуміння. Нашим гравцям НІКОЛИ не потрібно платити двічі, щоб поповнити баланс. Я пропоную вам зв’язатися зі службою підтримки нашого веб-сайту в чаті зі знімком екрана, і вони допоможуть вам!

здоров'я,

Команда TrustDice

Автоматичний переклад.
takanorijpn
9 міс. тому

Мене обдурили на 5000 доларів, ніхто не відповідає та не пояснює це! Це тіньова компанія, вони зберегли мій депозит у розмірі 450 фунтів стерлінгів, а також їм не подобається, як ви виграєте, як більшість сайтів.

Автоматичний переклад.
mcewanp
9 міс. тому

Згідно з тим, що я прочитав у вашій закритій скарзі , вас звинуватили в кількох облікових записах. Вам навіть вдалося кілька разів отримати готівку, що, на мою думку, не трапилося б у більшості казино. Однак, оскільки казино пізно помітило, що у вас є обліковий запис, воно зробило це й взяло ваш виграш на депозит лише тоді, коли дізналося.

Це, звичайно, неприємно, але, схоже, у цьому випадку було порушення правил казино, тому я б точно рекомендував у майбутньому, якщо у вас є старий обліковий запис, відкрити його повторно, а не створювати новий, щоб у вас не було подібних проблем . 😕

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Яро, я думаю, що цей сайт сфальсифікований на користь цих сайтів, оскільки мій чесний відгук на trustdice без згадки про конфісковані гроші був відхилений 3 рази! без жодних причин щодо сайту, як важко було б зв’язатися зі мною, щоб розібратися, не заборонити обліковий запис і зберегти ВСЕ! гроші ! У ваших письмових законах сказано, що якщо сайт конфіскує ваші гроші, коли все, що ви зробили, це випадково відкрили інший рахунок без зловживання бонусами, це називається нечесною практикою, що сталося, тому ви йдете проти своїх власних принципів! Я ціную співчуття, але це не повертає мені мої тяжко зароблені 4000 фунтів стерлінгів! попередні зняття не були загальним виграшем, який я вклав 9000 фунтів стерлінгів і 20 депозитів. Якщо ви читаєте відгуки інших клієнтів, усі вони зазнали такого ж ставлення, як і я, заблоковані облікові записи та відсутність відповіді від комплаєнсу та повідомлень про незаконне прийняття з обмежених місць, отже, порушення ліцензії.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
mcewanp
9 міс. тому

Привіт, я відхилив ваш відгук користувача на підставі скарги, тому що ви кажете, що нічого не говорили про конфіскацію грошей, але це все одно стосується. Було також підтверджено, що у вас є кілька облікових записів. Ми не хочемо, щоб відгуки користувачів служили помстою казино, яке, на нашу думку, не зробило нічого поганого. Це правда, що казино могло вказати на факт наявності кількох облікових записів, але це також ваша відповідальність не створювати кілька облікових записів. Тому мені більше нічого сказати з цього приводу, оскільки ми просто ходимо по колу.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Як підозрювали та заявляли інші люди, Джаро, ти маніпулюєш відгуками та прикриваєш погані сайти казино, це було б корисним попередженням для інших, але я все одно можу знайти інші способи донести свою думку про це в Інтернеті, чи варто мені сказати, що це справедливо і безпечно, тому виглядає так, ніби ви хочете, щоб це виглядало, тоді ви це пройдете! Я не гіркий рецензент, я спочатку вважав сайт справедливим, але в Інтернеті повно випадків, подібних до мого, з того, що я бачу під час перегляду! крім того, ви розглядали інші гірші випадки з хлопцями, які мають 3 або більше облікових записів, і повернули їм їхній депозит на цьому сайті, але не на моєму. Ви, мабуть, добре знаєте про стару фразу "У вас два облікові записи, вибачте!" якщо ви виграєте занадто багато, вони намагаються не виплатити вам гроші, і це класичне виправдання! це пахне шахрайським китайським сайтом 100%!

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого