2 р. тому
Тут ви можете обговорити TrueFortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, нарешті мені надіслали електронний лист із повідомленням, що я отримую 13,00 доларів США, раніше я вніс 25 доларів, а вони зняли 47 доларів з мого рахунку. Після багатьох електронних листів я нарешті отримав відповідь, замість австралійських доларів вони пішли на долари США, чомусь не новозеландські долари. Але я все ще чекаю, поки гроші з’являться на рахунку казино, поки нічого, ймовірно, буде ще 3-4 тижні. Але знову ж таки, якщо я буду надсилати їм електронні листи більше 10 разів на день і не буду ввічливим, це може бути до кінця цього тижня.
Лінда
Good evening, well finally I've been emailed saying I'm getting $13.00 back, I previously deposited $25 and they took $47 from my account. After many many emails finally I got an answer, instead of Australian dollars, they went on USA dollars, some reason no NZ dollars. But I'm still waiting for the money to show up in the casino account, nothing yet, probably be another 3 to 4 weeks. But then again if I proceed to email them over 10x a day and not be polite as such it might be there before the end of this week.
Lynda
Гарного вам дня!
Я прошу вас спочатку оновити свою скаргу. Ми можемо продовжувати будь-які дебати тут, на форумі, але скарга чекає на ваші відповіді.
Будь ласка, подивіться на це зараз: https://casino.guru/truefortune-casino-player-is-displeased-with-deposit
Good day to you!
I would ask you to aupdate your complaint first. We can continue in any kind of debate here on the forum, but the complaint's waiting for your answers.
Please, take a look at it now: https://casino.guru/truefortune-casino-player-is-displeased-with-deposit
Привіт, хлопці, я досить послідовний гравець онлайн-казино. Я щотижня вношу депозит принаймні на 5 сайтів, на яких я виграв раніше та з яких міг легко зняти гроші.
Я пробував ігри казино truefortune з невеликим депозитом, тому що їхні ігри досить рідкісні/оригінальні, і я б дав їм шанс. Я, як і багато інших, терпляче чекав 1 місяць на своє зняття, і мені не пощастило. На щастя, це лише кілька сотень доларів, але прикро, що вони працюють таким чином. Це виглядає як неліцензований/нерегульований/імовірно незаконний бізнес. Якщо я не отримаю відшкодування за свою криптовалюту або мої виграші, я подам ще одну скаргу на 1 зірку, як і багато інших. Цих людей, які думають, що вони можуть шахраювати, слід закрити. Якби достатня кількість гравців подала звіти разом, можна було б подумати, що це створить достатньо шуму для дій.
Hey guys I am a pretty consistent online casino player. I weekly deposit at a minimum of 5 sites that I have won at before and have been able to withdraw effortlessly from.
I have tried truefortune casino games with a small deposit because their games are pretty rare / original and I'd figure I would give them a chance. I just like many others have been waiting patiently for 1 month for my withdrawal and haven't had any luck. Fortunately it's only a few hundred dollares but it's unfortunate that they operate in this fashion. It does look like an unlicensed/ unregulated/ probably illegal business. If I do not get my crypto refunded or my winnings sent I will be filing another 1 star complaint as many others have. These people who think they can scam should be shut down. If enough players file reports together you would think it would make enough noise for action.
Привіт і ласкаво просимо!
На жаль, ви натрапили на цей сайт. Безсумнівно, існує маса надійніших казино.
Можливо, ви бачили його огляд?
https://casino.guru/truefortune-casino-review
Я б сказав, що вам слід негайно подати скаргу, на мій смак ви чекали надто довго, як і інші невдалі гравці до вас. Чим більше буде подано скарг, тим нижче знизиться рейтинг, якщо казино не змінить свій підхід, що для мене звучить досить нереально.
Протиріччя полягає в тому, що казино зрештою платить, але з безсовісною затримкою, тому останні скарги вже закриті як вирішені .
Одна деталь: скарг на 1 зірку немає, я б сказав, що ви маєте намір написати відгук користувача з 1 зіркою, чи не так? - Ну, зірки розійшлися, тепер бар.
У будь-якому випадку, не соромтеся це робити!
https://casino.guru/user-reviews
Якщо ви не проти, як щодо створення власної теми, щоб поділитися своїм загальним досвідом азартних ігор? Або подивіться навколо, щоб додати свою точку зору на теми, які вас цікавлять.
Нам завжди приємно бачити навколо себе «нові обличчя»! 🙂
Hey there and welcome!
Unfortunately, you came across this site. There are certainly tons of more trustworthy casinos out there.
Have you seen its review perhaps?
https://casino.guru/truefortune-casino-review
I'd say you should submit a complaint straight away, you've waited far too long for my taste - as well as the other unlucky players before you. The more complaints submitted the lower the rating will drop unless the casino changes its approach which sounds quite unrealistic to me.
The contradiction is the casino pays in the end, but with an unscrupulous delay, so the latest complaints are already closed as resolved.
Just a detail: there are no 1-star complaints, I would say you intend to write a 1-star user review, right? - well, the stars have gone it is a bar now.
Anyway, feel free to do so!
https://casino.guru/user-reviews
If you don't mind, how about starting your own thread to share your general gambling experience? Or take a look around to add your point of view to topics you find interesting.
We are always pleased to see a "new faces" around! 🙂
Я з Огайо і отримав 10 доларів безкоштовно. Мені вдалося пройти 4000 проходів. Максимальна сума готівки становить 50 доларів. Зараз мій баланс закінчився. Я ще не зробив депозит (який потрібен для ідентифікації), тому що щойно прочитав, що гравці Огайо не є винятком. Тож мені цікаво, чи безпечно надати свою банківську інформацію, щоб зробити депозит, щоб я міг зняти за допомогою банківського переказу? Якщо хтось має якісь поради, дайте мені знати.
Ps 10 доларів без депозиту мені надав Gmail.
Я живу в Огайо.
I'm from Ohio and got a 10$ free chip. I managed to complete the 4,000 playthrough. The max cash out is 50$. My balance is over that now. I haven't made a deposit yet (which is required for identification) because I just read that Ohio players isn't excepted. So I'm wondering if it's safe to give my bank information to make a deposit so I can withdraw using wire transfer? If anyone has any advice, please let me know.
P.s. the 10$ no deposit was given to me by Gmail.
I live in Ohio.
Привіт!
Я бачу там кілька проблем. Мало того, я б трохи вагався робити депозит, щоб отримати 50 доларів за таких обставин. Принаймні повідомте службі підтримки свої проблеми та згадайте Gmail.
Це саме друге, що я хотів би згадати. Казино отримало досить низький індекс безпеки 👈, тому я був би дуже скептичний. Я б сказав, давайте залучимо підтримку.
Тепер, коли я переглядаю їхні відгуки користувачів 👈, це теж не краще 🙁
У будь-якому випадку, вам подобається ідея?
Hey there!
I see a few issues there. Not only that, I would be a bit hesitant to deposit in order to get $50 under such circumstances. At least confront the support with your concerns, and please mention Gmail.
That's precisely the second thing I'd like to mention. The casino has earned a pretty low safety index 👈, so I would be really skeptical. I'd say, let's get the support involved.
Now that I'm looking at their user reviews 👈, it's not better either 🙁
Anyway, do you like the idea?
Дякую Радко! Але я все ще розгублений. Огайоан грати вголос чи ні? Лол. Або це був шахрайський електронний лист. Тому що я повинен був сказати, що я з Огайо, коли реєструвався. Довелося грати через 4000 з 10$. І мені вдалося його завершити. Лол. Я ніколи більше ніде не наближався навіть близько.
Thank you Radka.! But I'm confused still. Are Ohioan's aloud to play or not? Lol. Or was it a scam email . Because I had to say I'm from Ohio when signing up. Had to play through 4,000 with 10$. And I managed to complete it. Lol. I've never came even close anywhere else.
Привіт. Як Радка вже запропонувала, я був би досить обережний, коли мова йде про це казино🤔. Також радимо завжди звертатися до служби підтримки казино, якщо ви не впевнені в термінах або навіть якщо ви не повністю розумієте чи знаєте, що в них написано. Отже, цікаво, яким буде ваш наступний крок?
Hello. As Radka already suggested, I would be pretty careful when it comes to this casino🤔. Also would suggest to always check with the casino support if you are unsure of terms, or even if you do not completely understand or know what is written in them. So, what your next step will be, I wonder?
Мій наступний крок — не повертатися до цього казино. Це обман, як і Paradise 8, Candyland, NYC і всі ці казино, подібні до цих.
My next step is to not go back onto that casino. It's a rip off as is Paradise 8, Candyland, NYC and all of those casinos like these ones.
привіт! Як на мене, це особливо вдалий крок! Я маю на увазі, ви бачили ці попередження 👈?
Бажаю вам набагато кращих вражень у вашому наступному улюбленому казино 😉🐱🏍✨
Hey! As far as I'm concerned, that's a particularly good step! I mean, have you seen these warnings👈?
I wish you far better experiences in your next favorite casino 😉🐱🏍✨
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.