ГоловнаФорумКазиноTrips Casino - загальне обговорення

Trips Casino - загальне обговорення

 від ferenzano
|
375 переглядів 11 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Trips Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

file Привіт! Я просто хотів повідомити вам, що інформація про бонуси в Casino Guru for Trips Casino невірна! Бонус 150% можна поставити не 30 разів, а 60 разів! І максимальна ставка не €1, а €5! Будь ласка, зверніться до живого чату! З повагою! filefile

Змінено
Автоматичний переклад.
ferenzano

Привіт. Тоді я попрошу нашу групу даних перевірити все з казино. Дякуємо за цю інформацію.

Автоматичний переклад.

З радістю!

Автоматичний переклад.
ferenzano

привіт

Наша команда даних оновила зміни. Вони включили всю нову інформацію.

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, я все ще бачу стару інформацію. Тут як і раніше вказано 1 євро замість 5 чи 30 обороту!

Автоматичний переклад.

Інформація! Зробив другий депозит! Тепер все інакше! Колега сказав, що для всіх ігор бонус 60 разів, ставка 5 євро! Тепер лише 1 євро! Час очікування в чаті - вік! Якщо ви витратите 40 хвилин на пояснення цієї проблеми, вас або виженуть, або раптово прийде інший співробітник чату і запитає, чим я можу вам допомогти! Тоді вам доведеться все пройти заново! Ніколи раніше такого не було, дуже заплутано!!! З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, я все ще бачу стару інформацію. Тут як і раніше вказано 1 євро замість 5 чи 30 обороту!

Автоматичний переклад.

Наша команда даних перевіряє всі вимоги до бонусів і включає їх у огляд, оскільки казино завжди підтримує їх.

Автоматичний переклад.

Інформація! Зробив другий депозит! Тепер все інакше! Колега сказав, що для всіх ігор бонус 60 разів, ставка 5 євро! Тепер лише 1 євро! Час очікування в чаті - вік! Якщо ви витратите 40 хвилин на пояснення цієї проблеми, вас або виженуть, або раптово прийде інший співробітник чату і запитає, чим я можу вам допомогти! Тоді вам доведеться все пройти заново! Ніколи раніше такого не було, дуже заплутано!!! З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.

Але я можу запитати, що ви намагалися зробити, коли зв’язувалися з чатом? Ви хотіли вирішити проблему чи отримати допомогу?

Я не зовсім розумію, знаєте.

Автоматичний переклад.
Romi

Я хотів вирішити проблему з різними деталями щодо максимальної бонусної ставки! А також отримати допомогу! Я також люблю оцінювати казино на Casinoguru! Щоб повідомити іншим гравцям, а також захистити їх! Коротше кажучи, це казино дуже заплутане, коли мова йде про бонусні умови! Я також щойно оцінив Drip Casino, але його було відхилено, я не знаю чому? Це одне з найкращих казино! Я не знаю, що не так з моєю оцінкою!? З повагою! file

Змінено
Автоматичний переклад.
ferenzano

Гаразд, тепер я розумію. Тож живий чат вам не дуже допоміг. Це справді прикро.

Крім того, коли справа доходить до вашого відхиленого відгуку користувача, будь ласка, майте на увазі, що для кожного гравця в казино дозволяється лише один відгук користувача, і в цьому випадку наша система виявила, що ви вже надіслали відгук про це казино.

Чи не так, будь ласка? Можливо, з іншого облікового запису? 🤔

Автоматичний переклад.

Привіт! По-перше, казино пообіцяло переслати мій запит! На жаль, цього не сталося! Я просто стурбований тим, що інші гравці мають такий же досвід! А в Drip у мене є обліковий запис і в моєї дружини також є обліковий запис. Живемо разом, але у неї відгуки, а у мене зайві! У мене те саме ім’я користувача, що й у Casino Guru! Наскільки я знаю, логін моєї дружини noraxi! З найкращими побажаннями! file

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого