1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Trips Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я просто хотів повідомити вам, що інформація про бонуси в Casino Guru for Trips Casino невірна! Бонус 150% можна поставити не 30 разів, а 60 разів! І максимальна ставка не €1, а €5! Будь ласка, зверніться до живого чату! З повагою!
Hello! I just wanted to let you know that the bonus information at Casino Guru for Trips Casino is incorrect! The 150% bonus is not wagerable 30 times, but 60 times! And the maximum bet is not €1, but €5! Please refer to the live chat! Kind regards!
Hallo! Will Mitteilen! Das die Bonusangaben bei Casino Guru für Trips Casino nicht Richtig sind! 150% Bonus ist nicht 30 mal zum Umsätzen sondern 60 mal! Und der Max Einsatz ist nicht 1 Euro sondern 5 Euro! Beziehe mich auf den Life Chat! Mit Freundlichen Grüßen!
Привіт. Тоді я попрошу нашу групу даних перевірити все з казино. Дякуємо за цю інформацію.
Hello. I will ask our data team to check everything out with the casino, then. Thank you for this information.
привіт
Наша команда даних оновила зміни. Вони включили всю нову інформацію.
Hey.
Our data team has updated the changes now. They have included all the new information.
Привіт, Ромі, я все ще бачу стару інформацію. Тут як і раніше вказано 1 євро замість 5 чи 30 обороту!
Hello Romi I still see the old information. It still says 1 euro instead of 5 or 30 times the turnover!
Hallo Romi Ich Sehe noch Immer die Alten Angaben Steht noch immer 1 Euro Statt 5 und 30mal Umsätzen!
Інформація! Зробив другий депозит! Тепер все інакше! Колега сказав, що для всіх ігор бонус 60 разів, ставка 5 євро! Тепер лише 1 євро! Час очікування в чаті - вік! Якщо ви витратите 40 хвилин на пояснення цієї проблеми, вас або виженуть, або раптово прийде інший співробітник чату і запитає, чим я можу вам допомогти! Тоді вам доведеться все пройти заново! Ніколи раніше такого не було, дуже заплутано!!! З найкращими побажаннями!
Info! Made my second deposit! Now everything is different! The colleague said for all games bonus times 60, stake 5 euros! Now it's only 1 euro! The waiting time in chat is ages! If you spend 40 minutes explaining this problem, you either get kicked out or another chat employee suddenly comes along and asks how I can help you! Then you have to go through everything again! Never had that before, very confusing!!! Best wishes!
Info! Machte meine Zweite Einzahlung! Jetzt ist Alles anders! Der Kollege Sagte für Alle Spiele Bonus mal 60 5 Euro Einsatz! Jetzt sind es nur mehr ein Euro! Im Chat hat man Wartezeiten die Ewig sind! Wenn man 40 Minuten dieses Problem Erklärt ,wird man Entweder Rausgeschmissen oder ein anderer Chatmitarbeiter ist Plötzlich da und Fragt wie kann ich Ihnen Helfen! Dann muss man wieder Alles Aufrollen! Hatte das noch nie sehr Verwirrend!!! Liebe Grüße!
Привіт, Ромі, я все ще бачу стару інформацію. Тут як і раніше вказано 1 євро замість 5 чи 30 обороту!
Hello Romi I still see the old information. It still says 1 euro instead of 5 or 30 times the turnover!
Hallo Romi Ich Sehe noch Immer die Alten Angaben Steht noch immer 1 Euro Statt 5 und 30mal Umsätzen!
Інформація! Зробив другий депозит! Тепер все інакше! Колега сказав, що для всіх ігор бонус 60 разів, ставка 5 євро! Тепер лише 1 євро! Час очікування в чаті - вік! Якщо ви витратите 40 хвилин на пояснення цієї проблеми, вас або виженуть, або раптово прийде інший співробітник чату і запитає, чим я можу вам допомогти! Тоді вам доведеться все пройти заново! Ніколи раніше такого не було, дуже заплутано!!! З найкращими побажаннями!
Info! Made my second deposit! Now everything is different! The colleague said for all games bonus times 60, stake 5 euros! Now it's only 1 euro! The waiting time in chat is ages! If you spend 40 minutes explaining this problem, you either get kicked out or another chat employee suddenly comes along and asks how I can help you! Then you have to go through everything again! Never had that before, very confusing!!! Best wishes!
Info! Machte meine Zweite Einzahlung! Jetzt ist Alles anders! Der Kollege Sagte für Alle Spiele Bonus mal 60 5 Euro Einsatz! Jetzt sind es nur mehr ein Euro! Im Chat hat man Wartezeiten die Ewig sind! Wenn man 40 Minuten dieses Problem Erklärt ,wird man Entweder Rausgeschmissen oder ein anderer Chatmitarbeiter ist Plötzlich da und Fragt wie kann ich Ihnen Helfen! Dann muss man wieder Alles Aufrollen! Hatte das noch nie sehr Verwirrend!!! Liebe Grüße!
Але я можу запитати, що ви намагалися зробити, коли зв’язувалися з чатом? Ви хотіли вирішити проблему чи отримати допомогу?
Я не зовсім розумію, знаєте.
May I ask, though, what were you trying to do when contacting the live chat? Did you want to fix some issue or get some help?
I don't fully understand, you know.
Я хотів вирішити проблему з різними деталями щодо максимальної бонусної ставки! А також отримати допомогу! Я також люблю оцінювати казино на Casinoguru! Щоб повідомити іншим гравцям, а також захистити їх! Коротше кажучи, це казино дуже заплутане, коли мова йде про бонусні умови! Я також щойно оцінив Drip Casino, але його було відхилено, я не знаю чому? Це одне з найкращих казино! Я не знаю, що не так з моєю оцінкою!? З повагою!
I wanted to solve the problem with the different details regarding the bonus maximum bet! And also get some help! I also like to rate casinos on Casinoguru! To inform other players but also to protect them! In short, this casino is very confusing when it comes to bonus terms and conditions! I also just rated Drip Casino and it was rejected, I don't know why? It's one of the best casinos! I don't know what's wrong with my rating!? Best regards!
Ich wollte das Problem Lösen mit Unterschiedlichen Angaben wegen Bonus Maximaler Einsatz! Und auch Hilfe haben! Ich Bewerte ja auch Gerne Casinos bei Casinoguru! Um andere Spieler zu Informieren aber auch zu Schützen! Kurz Gesagt dieses Casino ist was Bonusbedingungen Betrifft sehr Verwirrend! Ich habe auch Drip Casino Gerade Bewertet und es wurde Abgelehnt weis nicht Warum? Es ist eines der Besten Casinos! Weis nicht was an meiner Bewertung nicht Passt!? Liebe Grüße!
Гаразд, тепер я розумію. Тож живий чат вам не дуже допоміг. Це справді прикро.
Крім того, коли справа доходить до вашого відхиленого відгуку користувача, будь ласка, майте на увазі, що для кожного гравця в казино дозволяється лише один відгук користувача, і в цьому випадку наша система виявила, що ви вже надіслали відгук про це казино.
Чи не так, будь ласка? Можливо, з іншого облікового запису? 🤔
Okay, I get it now. So you didn't get much help from the live chat. That's unfortunate, really.
Also, when it comes to your rejected user review, please know that only one user review is allowed per player per casino, and in this case our system has detected that you already have submitted a review for that casino.
Isn't it so, please? Maybe from another account? 🤔
Привіт! По-перше, казино пообіцяло переслати мій запит! На жаль, цього не сталося! Я просто стурбований тим, що інші гравці мають такий же досвід! А в Drip у мене є обліковий запис і в моєї дружини також є обліковий запис. Живемо разом, але у неї відгуки, а у мене зайві! У мене те саме ім’я користувача, що й у Casino Guru! Наскільки я знаю, логін моєї дружини noraxi! З найкращими побажаннями!
Hello! Firstly, the casino promised to forward my request! Unfortunately, that hasn't happened! I'm just concerned that other players have the same experience! And with Drip, I have an account and my wife also has an account. We live together, but she has reviews and I have an extra! I have the same username as here at Casino Guru! As far as I know, my wife's username is noraxi! Best wishes!
Hallo Erstens hat das Casino versprochen das es mein Anliegen weiterleitet! Das ist auch nicht Passiert leider! Mir geht es ja nur darum das andere Spieler dann auch das gleiche Erleben! Und das Mit Drip habe ich ein Konto und meine Frau auch ein Konto wir leben zusammen aber sie hat Bewertet und ich Extra! habe den gleichen Nutzernamen wie hier bei Casino Guru ! Der Nutzername meiner Frau ist was ich weis noraxi! Liebe Grüße!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.