5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Trino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я приєднався до Trino Casino у квітні 2024 року зі своєї домашньої адреси в Ірландії, і вся подальша діяльність у казино відбувалася з моєї ірландської резиденції.
Однак, коли я прийшов, щоб зняти кошти, вони фактично надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вони конфіскували мій баланс у розмірі близько 7000 євро та закрили мій рахунок, оскільки я також проживаю в Англії – забороненій країні.
Отже, хоча я грав/зняв гроші тощо в Ірландії, той факт, що я також маю другий дім у Великобританії, означає, що я програю все в казино.
Мені це не здається справедливим – як ви вважаєте, у мене є підстави для скарги?
I joined Trino Casino in April 2024 from my Irish home address and all subsequent activity at the casino was from my Irish residence.
However, when I came to withdraw, they emailed me effectively saying they had confiscated my balance of around €7000 euros and closed my account because I also have a residence in England - a prohibited country.
So although I played/withdrew etc in Ireland, the fact that I also own a second home in UK means I lose everything at the casino.
This doesn't seem fair to me - do you think I have grounds for a complaint?
Привіт, отже, якщо ви грали лише з Ірландії, яка є дозволеною країною, а не з Англії, то я б сказав, що було б нечесно, якби вони забрали ваші гроші. Я не думаю, що проживання в іншій країні має призвести до того, що ваш виграш буде відібрано. Мені здається зовсім нелогічним, якщо казино аргументує щось подібне.
Однак під час реєстрації ви використали всі дані та адресу, які є у вас в Ірландії?
У будь-якому випадку я б точно подав скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, тож продовжуйте.
Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте мене.
Hi, so if you only played from Ireland, which is an allowed country, and not from England then I would say it's not fair if they took your money. I don't think having residency in another country should result in your winnings being taken away. It doesn't seem at all logical to me if a casino would argument something like that.
However, when you registered, did you use all the details and address you have in Ireland ?
Anyway, I would definitely file a complaint and our team will try to help you, so go ahead.
If you have any new information, be sure to let me know.
Я б теж на це пішов, оскільки це здається мені безглуздим виправданням. Дайте мені знати, якщо у вас є оновлення або те, що вам вдалося вирішити.
Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.
I would certainly go for it too, as it seems to me like a nonsensical excuse. Let me know if you have an update or what you've managed to sort out.
I hope you get your money.
Привіт, у мене є досвід роботи з казино Trino. Близько півтора місяця тому я зареєструвався в казино Trino. Я підтвердив своє посвідчення особи, кредитну картку та рахунок-фактуру за місцем свого постійного проживання. Я грав у турнірі, фінішував другим і виграв 7500 їхніх грошей за ті, на які ви можете купити фріспіни або бонусні гроші, які вам потрібно обертати кілька разів і ви можете їх зняти. Джинал навіть не дає вибирати, так написано в правилах. Я купив 200 євро бонусу на суму 1000 своїх виграшів і грав всю ніч. Я перевернув 200 євро бонусних грошей х разів, як вони просили, і в підсумку отримав 540 євро. Які я міг би зняти. Мені на електронну пошту надійшло повідомлення про те, що я хочу копію документа, що засвідчує особу, та банківської картки, а в профілі я все перевірив! Я надіслав їм копію свого документа, що посвідчує особу, і кредитної картки, а через два дні я знову отримав електронний лист із повідомленням, що мені знову потрібна копія мого банківського рахунку та Iban, тому я написав їм, що я вже надіслав це їм і наступного дня вони зняли 540 євро, що я не міг зняти бонусні гроші, коли я написав їм, що я перекинув бонусні гроші x разів, як потрібно, тому ніхто зі мною не зв’язався. Я все сфотографував і задокументував, включаючи виграш і їхню розмову. Я хочу запитати вас, куди я можу звернутися і подати скаргу. Це шахрайство щодо гравців, дякую
Hello, I have experience with Trino casino. About a month and a half ago, I registered at Trino casino. I verified my ID, credit card and invoice where my permanent residence is. I played a tournament, I finished second and won 7500 of their money for those you can buy freespin or bonus money that you have to spin several times and you can withdraw it. Jinal doesn't even let you choose, so it's written in the rules. I bought 200 euros bonus for the amount of 1000 of their winnings and played all night. I rolled over the 200 euros of bonus money x times as they requested and I ended up with 540 euros. Which I could withdraw. I received an e-mail saying that I want a copy of my identity document and bank card, while I had everything verified in my profile! I sent them a copy of my identity document and credit card, and again two days later I received an e-mail saying that I want a copy of my bank account and Iban again, so I wrote to them that I already sent it to them and the next day they withdrew 540 euros that I couldn't withdraw the Bonus money when I wrote to them that I rolled the Bonus money x times as required, so no one contacted me. I have everything photographed and documented, including the win and their conversation. I would like to ask you where I can go and file a complaint. This is a fraud on players, thank you
Ahoj má zkušenost S Trino casino.Asi před měsícem a pul jsem se zaregistroval v Trino casino.Overil jsem Doklad totožnosti ,kreditní kartu a fakturu kde je moje trvalé bydliště.Hral jsem turnaj skončil jsem na druhém místě a vyhrál jsem 7500 jejich penize za ty si můžete koupit freespin nebo Bonusové peníze které musíte několikrát protočit a můžete je vybrat.Jinal Vás to ani nepustí k Výběru tak je to psané v pravidlech.Ja jsem si koupil 200 eur bonusových za částku 1000 těch jejich peněz z výhry a hrál celou noc.Těch 200 eur bonusových peněz jsem x krat protočil jak požadovali a skončil jsem na částce 540eur.Ktere jsem mohl vybrat.Dal jsem výběr a za 2 dny mi přišel měnil že chcou kopii bankovního účtu kde je Iban .Poslal jsem kopii a opět za dva dny mi přišel meil že chcou kopii dokladu totožnosti a Bankovní karty přitom jsem měl vše ověřené v mém profilu!Zaslal jsem jim kopii Dokladu totožnosti a kreditní karty a opět za dva dny mi přišel meil že chcou opět kopii Bankovního účtu a Iban tak jsem jim Napsal že už jsem jim to zasílal a na druhý den si 540 eur stáhli že nemohu Bonusové peníze vybrat když jsem jim Napsal že jsem Bonusové peníze x krát protočil jak je požadováno tak už se mi nikdo neozval.Mam vše focené a zdokumentované i výhru a jejich konverzaci.Chtel bych Vás poprosit kde se můžu obrátit a podat stížnost.Tohle je podvod na hráče dekuji
Привіт. Я бачу, що вам вдалося подати скаргу нашій команді, і вона вже розглядається. Будь ласка, оновлюйте його, коли знайдете час, тому що там було задано ще кілька запитань. Ви можете легко зробити це , скориставшись цим посиланням , якщо хочете.
У вас є якісь оновлення щодо цієї справи?
Hello. I can see that you have managed to file a complaint here with our team and it is already in progress. Please update it whenever you find the time, because some more questions have been asked there. You can easily do so by using this link, if you wish.
Do you have any updates regarding this case by now?
привіт привіт
Ні, прогресу ще немає.
Це було дуже дивно, кілька днів тому вони сказали мені, що Департамент фінансів з’ясував проблему, і я повинен отримати платіж на свій рахунок протягом 24 годин.
Потім приблизно через 2 дні після того, як вони сказали протягом 4 годин.
Тож ніякого прогресу 🤷
З повагою...
Гафтор Аксель
Hi hi
No there is no progress yet.
It was very strange few days ago they told me that Finance Department had figured out the issue and I should have the payment in my account within 24 hours.
Then around 2 days after they said within 4 hours.
So no progress 🤷
With respect...
Hafthor Axel
Привіт, було б непогано спочатку написати, що сталося в казино, тому що ви відповідаєте на пост, який зовсім не адресований вам.
Але очевидно з контексту зрозуміло, що у вас проблеми з виведенням. Отже, коли вам сказали в казино, що ви повинні мати гроші, нічого не змінилося? Ще одне запитання: те, що ви зараз тут пишете, стосується казино Tsars, на яке у вас є відкрита скарга, чи Trino?
Буду чекати відповіді.
Hello, it would be a good idea to write first what happened in the casino, because you are replying to a post that was not addressed to you at all.
But obviously from the context it is clear that you have a problem with the withdrawal. So when the casino told you that you should have the money still nothing changed ? One more question, is what you are writing here now referring to Tsars Casino, which you have an open complaint against, or to Trino ?
I will wait for the answer.
Привіт, ще ні. Я надіслав фотографії електронного листування та пояснення. Чекаю, що дасть тут гуру.
Hello, not yet. I sent the photos of the email correspondence and the explanation. I am waiting for what the guru will give here.
Dobrý den zatím ne.Posilal jsem fotky meilove korespondence a vysvětlení .Tady Do Kasina guru tak čekám co bude dal
А також нічого нового від казино? Я думаю, що Ромі мала на увазі.
Вона також просила відповісти на вашу скаргу, без цього наша команда не переїде, тому було б добре, щоб ви це зробили.
Ви можете це зробити?
And also nothing new from the casino? I think that's what Romi meant.
She also asked you to reply to your complaint, without that our team will not move, so it would be good if you did so.
You can do that ?
A z kasína tiež nič nové ? Myslím, že to mala Romi na mysli.
Taktiež ťa poprosila aby si odpovedal do svojej sťažnosti, bez toho sa náš tím nepohne, takže bolo by dobré ak by si tak urobil.
Zvládneš to ?
Будь ласка, повідомте Петронелу про це також у ланцюжку скарг , щоб вона могла продовжити розгляд справи.
Please let Petronela know about it in the complaint thread as well, so she will be able to move on with the case.
Якщо ви подивитеся на відгуки користувачів , ви прочитаєте, що вони роблять, ймовірно, просто трохи повільніше, як сказали деякі з гравців.
Є також5 скарг, поданих на це казино, і вони виплатили гравцям в кінці.
Тому, сподіваюся, ви незабаром також отримаєте свої гроші. Ваш обліковий запис там повністю перевірено?
If you have a look at the user reviews, you will read that they do, probably just a bit slower, as some of the players said.
There are also 5 complaints submitted for this casino, and they did pay the players at the end.
So hopefully, you will receive your money soon as well. Is your account fully verified there?
Привіт. Я ділюся своїм ігровим досвідом. Можливо, я перехвалив це казино у своєму огляді.
Trinocasino: відсутність VIP-привілеїв і нечесна гра
1. Немає VIP-пільг: я досяг рівня 7 із 8 у VIP-програмі Trinocasino і ще не отримав жодних переваг або бонусів, які, як я розумію, належать на цьому етапі. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, щоб запитати, на які переваги я маю право, але ще не отримав чіткої відповіді чи жодних фактичних бонусів.
Як я вже згадував вище, я досяг 7 рівнів із 8.
Що обіцяли:
1
VIP акції
На додаток до наших постійних бонусів і акцій, як VIP-особа ви отримаєте ексклюзивні пропозиції та спеціальні привілеї. Адже ти король!
2
Фінансові привілеї
Як VIP-учасник ви отримаєте особливі привілеї. Наші VIP-гравці отримують вищі ліміти зняття коштів і відсоток повернення грошей, а також кращі курси обміну залежно від їх VIP-рівня.
3
Жодних обмежень
VIP-учасники отримують додаткові бонуси, тому грайте в улюблені ігри, покращуйте свою стратегію та отримуйте задоволення! Чим кращим ви стаєте, тим більший ваш виграш, обмежень немає!
4
Персональний менеджер
Ви можете отримати персонального менеджера, який буде ставитися до вас як до справжнього VIP-персони. Не соромтеся задавати запитання, залишати відгуки та ділитися всіма своїми думками зі своїм персональним менеджером у цілодобовому VIP-чаті.
На даний момент я отримав тільки один VIP бонус в розмірі 500 доларів за досягнення 7 рівня. (І про це вже ціла історія, але про це пізніше.) Сьогодні, 1 вересня, у мене немає VIP бонусів . Навіть прості бонуси були заблоковані. Персонального менеджера у мене теж немає, хоча за статусом маю на нього право.
Задав питання в чаті і не отримав відповіді. Я хочу отримати відповідь від представника казино. Для чого потрібні VIP рівні, якщо немає привілеїв?
Шановна команда підтримки Trinocasino!
Я хотів би знати, чому не тільки я пропускаю VIP-акції, але й звичайні акції також блокуються. Це викликає у мене серйозні запитання та занепокоєння, оскільки я очікував доступу до стандартних бонусів і пропозицій.
Поясніть, будь ласка, причину блокування та, якщо можливо, розблокуйте доступ до акцій.
Заздалегідь дякую за увагу та чекаю на вашу відповідь.
Hello. I am sharing my gaming experience. Perhaps I have overpraised this casino in my review.
Trinocasino: No VIP privileges and unfair play
1. No VIP Benefits: I have reached level 7 out of 8 in the Trinocasino VIP program and have yet to receive any benefits or bonuses that I understand are due at this stage. I have contacted customer support to ask what benefits I am entitled to but have yet to receive a clear answer or any actual bonuses.
As I mentioned above, I reached 7 levels out of 8.
What was promised:
1
VIP promotions
In addition to our ongoing bonuses and promotions, as a VIP you will receive exclusive offers and special privileges. After all, you are the king!
2
Financial privileges
As a VIP member, you will receive special privileges. Our VIP players receive higher withdrawal limits and cashback percentages, as well as better exchange rates depending on their VIP level.
3
No restrictions
VIP members get extra perks, so play your favorite games, improve your strategy and have fun! The better you become, the bigger your winnings, there are no limits!
4
Personal manager
You can get a personal manager who will treat you like a real VIP. Feel free to ask questions, give feedback and share all your thoughts with your personal manager in the 24/7 VIP chat.
At the moment I have received only one VIP bonus of 500 usd for reaching level 7. (And this is a whole story about what happened to it, but we will talk about it later.) Today, September 1, I have no VIP bonuses. Even simple bonuses were blocked. I do not have a personal manager either, although I am entitled to one according to my status.
I asked a question in the chat and did not receive an answer. I would like to receive an answer from a casino representative. What are VIP levels for if there are no privileges?
Dear Trinocasino support team,
I would like to know why not only am I missing VIP promotions but regular promotions are also blocked. This raises serious questions and concerns for me as I was expecting access to standard bonuses and offers.
Please explain the reason for the blocking and, if possible, unblock access to the shares.
Thank you in advance for your attention and I look forward to your reply.
Здравствуйте. Делюсь своим опытом игры. Возможно я перехвалил это казино в своём отзыве.
Trinocasino: Отсутствие привилегий VIP и нечестная игра
1. Отсутствие привилегий VIP: Я достиг 7 уровня из 8 в VIP-программе Trinocasino, но до сих пор не получил никаких привилегий или бонусов, которые, как я понимаю, должны быть предоставлены на этом этапе. Я обратился в службу поддержки с вопросом, какие привилегии мне положены, но до сих пор не получил внятного ответа или каких-либо реальных бонусов.
Как упоминал выше всего уровней 8 я достиг 7
Что было обещано :
1
VIP-акции
В дополнение к нашим постоянным бонусам и акциям, как VIP вы получите эксклюзивные предложения и особые привилегии. В конце концов, вы настоящий король!
2
Финансовые привилегии
Как VIP-участник, вы получите особые привилегии. Наши VIP-игроки получают более высокие лимиты на вывод средств и проценты возврата наличных, а также лучшие курсы обмена в зависимости от VIP-уровня.
3
Никаких ограничений
VIP-участники получают дополнительные привилегии, так что играйте в любимые игры, улучшайте свою стратегию и получайте удовольствие! Чем лучше вы становитесь, тем больше выигрыши, ограничений нет!
4
Персональный менеджер
Вы можете получить персонального менеджера, который будет относиться к вам как к настоящей VIP-персоне. Не стесняйтесь задавать вопросы, давать отзывы и делиться всеми своими мыслями с вашим персональным менеджером в круглосуточном VIP-чате.
На данный момент я получил только один VIP бонус 500 usd за достижение 7 уровня . (И это целая история , что с ним случилось, но о ней поговорим позже. ) Сегодня 1 сентября у меня нет VIP бонусов . Даже простые бонусы оказались заблокированы. Личного менеджера нет тоже , хотя по статусу он мне положен.
я задал вопрос в чате и не получил ответа. Хотелось бы получить ответ от представителя казино. Для чего нужны VIP уровни если нет привилегий?
Уважаемая служба поддержки Trinocasino,
Хотел бы узнать, почему у меня отсутствуют не только VIP-акции, но и обычные акции также заблокированы. Это вызывает у меня серьезные вопросы и беспокойство, так как я ожидал доступа к стандартным бонусам и предложениям.
Прошу вас разъяснить причину блокировки и, если это возможно, разблокировать доступ к акциям.
Заранее благодарю за ваше внимание и жду вашего ответа.
Тепер щодо нечесної гри.
Trinocasino: нечесна гра
Привіт!
Я отримав бонус у розмірі 500 доларів США, але, на жаль, втратив його, навіть не зробивши жодного обороту цих коштів. Чи могли б ви пояснити, як це могло статися? Чи можна перевірити деталі цієї ситуації та пояснити, що саме пішло не так?
Тоді я грав на свої гроші, і ситуація була та ж. Після звернення в чат слоти почали видавати виграші. Тепер я розгубився. Це просто збіг чи ви дійсно можете вплинути на RTP слотів?
Я хотів би більш детально пояснити свою ситуацію. Як я вже згадував, після того, як я висловив своє невдоволення в чаті, результати в слотах покращилися. Це викликає питання про те, як працює система.
Чи можете ви підтвердити, що після таких запитів немає змін у налаштуваннях RTP або слотів? Чи існують якісь внутрішні алгоритми чи системи, які можуть впливати на ймовірність виграшу залежно від активності гравця чи запитів на підтримку?
Мені дуже важливо розібратися в цьому питанні, і я буду вдячний за ваше роз’яснення.
Наперед дякую за вашу допомогу.
Відповіді не отримав.
Низький RTP і нечесна гра:
Останнім часом я помітив значне зниження RTP (Return to Player) в слотах, особливо у провайдера Pragmatic Play. За останні кілька ігрових сесій я майже не отримав виграшів, що викликає серйозні сумніви в справедливості налаштувань слота. Хоча служба підтримки запевняє, що RTP і генератор випадкових чисел (RNG) не можна змінити після встановлення гри, мій досвід говорить про інше.
Тема: Скарга на низький RTP і нечесну гру
Шановна команда підтримки Tirnocsino!
Я постійний клієнт і завжди віддавав перевагу вашим послугам, однак нещодавно я зіткнувся з проблемою, яка викликає у мене серйозне занепокоєння.
Я помітив, що RTP (повернення гравцеві) ігор, особливо слотів, значно низький. Протягом останніх кількох сесій я майже не отримував виграшів, що змушує мене підозрювати, що слоти налаштовані таким чином, щоб мінімізувати віддачу гравцям. Це створює враження, що казино несправедливо ставиться до гравців і, по суті, краде мої гроші.
Прошу вас розібратися в цій ситуації та надати мені роз’яснення щодо RTP в іграх, а також підтвердити чесність вашого казино.
Шановний Ігоре
Ми завжди раді виконати будь-який ваш запит, і якщо ваше остаточне рішення залишиться незмінним, воно буде прийнято до уваги. Однак ми хотіли б вам дещо пояснити: під час розробки гри розробник гри додає до програми генератор випадкових чисел (RNG), який гарантує, що кожен раунд гри ніким не визначений і є практично незалежним. . Після того, як розробник гри призначить грі RTP, ніхто інший не зможе змінити цей параметр. Відсоток RTP не застосовується до однієї конкретної ігрової сесії, а розраховується на відстані понад мільйон обертань, які здійснюються різними користувачами в один момент гри. Не варто так рано опускати руки, адже якщо гра не приносить вам задоволення, ви завжди можете вибрати інший підхід або зовсім змінити гру, згодні? Дякуємо за звернення до служби підтримки Trinocasino. Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нашим чатом онлайн-казино або напишіть "> Ми тут для вас 24/7, дощ чи ясно!
Шановна команда підтримки Trinocasino!
Дякуємо за вашу відповідь і пояснення того, як працюють генератор випадкових чисел (RNG) і RTP. Я розумію, що RTP розраховується протягом тривалого періоду часу і що жодне казино не може вплинути на RNG, якщо його налаштує розробник. Однак мій досвід на вашому сайті змушує мене сумніватися в справедливості конкретних ігор, особливо тому, що я не бачив жодних значних прибутків протягом кількох сеансів.
Моя мета – не знайти винних, а зрозуміти, що відбувається. Я прошу вас провести аудит, щоб переконатися, що всі системи працюють коректно, і надати мені статистику гри за період з 28 серпня по 1 вересня. Мені важливо знати, що я граю в чесному та прозорому казино.
Сподіваюся на Ваше розуміння та швидке вирішення цього питання.
З повагою,
Ігор
Відповіді не отримав.
Now, regarding unfair play.
Trinocasino: unfair play
Hello!
I received a bonus of 500 USD, but unfortunately I lost it without even making one turnover of these funds. Could you explain how this could happen? Is it possible to check the details of this situation and explain what exactly went wrong?
Then I played with my own money, and the situation was the same. After contacting the chat, the slots started giving winnings. Now I am confused. Is this just a coincidence or can you really influence the RTP of the slots?
I would like a more detailed explanation of my situation. As I mentioned, after I expressed my dissatisfaction in the chat, the results in the slots improved. This raises questions about how the system works.
Can you confirm that there are no changes in RTP or slot settings after such requests? Are there any internal algorithms or systems that can affect the probability of winning depending on the player's activity or requests to support?
It is very important for me to understand this issue, and I would be grateful for your clarification.
Thanks in advance for your help.
I didn't receive an answer.
Low RTP and unfair play:
Lately I have noticed a significant decrease in RTP (Return to Player) in slots, especially with the provider Pragmatic Play. Over the last few gaming sessions I have received almost no winnings, which raises serious doubts about the fairness of the slot settings. Although the support service assures that the RTP and random number generator (RNG) cannot be changed after the game is installed, my experience says otherwise.
Subject: Complaint about low RTP and unfair play
Dear Tirnocsino support team,
I am a regular customer and have always preferred your service, however, recently I have encountered a problem that is causing me serious concern.
I have noticed that the RTP (Return to Player) of the games, especially the slots, is significantly low. Over the last few sessions I have been getting almost no wins, which makes me suspect that the slots are set up in such a way as to minimize the return to players. This makes it seem like the casino is being unfair to the players and is essentially stealing my money.
I ask you to look into this situation and provide me with clarification regarding the RTP in the games, as well as confirm the honesty of your casino.
Dear Igor
We are always happy to fulfill any request you may have, and if your final decision is unchangeable, it will be taken into account. However, we would like to explain something to you: during the development of a game, the game developer adds a random number generator (RNG) to the program, which ensures that each round of the game is not predetermined by anyone and is virtually independent. Once the game developer assigns the RTP to the game, no one else can change this parameter. The RTP percentage is not applied to one specific game session, but is calculated over a distance of more than a million spins that are made by different users at one point in the game. There is no need to give up so early, because if the game does not bring you pleasure, you can always choose a different approach or change the game altogether, do you agree? Thank you for contacting Trinocasino support. If you have any questions, please contact our online casino chat or write to We are here for you 24/7, rain or shine!
Dear Trinocasino support team,
Thank you for your reply and explanation of how the random number generator (RNG) and RTP work. I understand that RTP is calculated over a long period of time and that no casino can influence the RNG once it is set up by the developer. However, my experience on your site makes me doubt the fairness of the specific games, especially since I have not seen any significant returns over several sessions.
My goal is not to find the culprits, but to understand what is going on. I ask you to conduct an audit to ensure that all systems are working correctly and provide me with game statistics for the period from August 28 to September 1. It is important for me to know that I am playing in a fair and transparent casino.
I hope for your understanding and prompt resolution of this issue.
Sincerely,
Igor
I didn't receive an answer.
Теперь что касается не честной игры.
Trinocasino: нечестная игра
Здравствуйте!
Я получил бонус в размере 500 USD, но, к сожалению, потерял его, не успев даже сделать один оборот этих средств. Могли бы вы объяснить, как так могло произойти? Есть ли возможность проверить детали этой ситуации и объяснить, что именно пошло не так?
Далее я играл на свои средства, и ситуация была такой же. После обращения в чат слоты начали давать выигрыши. Сейчас я нахожусь в недоумении. Это простое совпадение или же вы действительно можете влиять на RTP слотов?
Я хотел бы получить более подробное объяснение по поводу моей ситуации. Как я уже упоминал, после того как я выразил недовольство в чате, результаты в слотах улучшились. Это вызывает у меня вопросы о том, как функционирует система.
Можете ли вы подтвердить, что никаких изменений в RTP или настройках слотов после таких обращений не происходит? Существуют ли какие-либо внутренние алгоритмы или системы, которые могут влиять на вероятность выигрыша в зависимости от активности игрока или его обращений в поддержку?
Мне очень важно разобраться в этом вопросе, и я буду благодарен за ваше разъяснение.
Заранее спасибо за помощь.
Ответа не получил.
Заниженный RTP и нечестная игра:
В последнее время я заметил значительное снижение RTP (Return to Player) в слотах, особенно у провайдера Pragmatic Play. За несколько последних игровых сессий я практически не получил никаких выигрышей, что вызывает серьёзные сомнения в честности настроек слотов. Несмотря на то, что служба поддержки уверяет, что RTP и генератор случайных чисел (ГСЧ) не могут быть изменены после установки игры, мой опыт говорит об обратном.
Тема: Жалоба на заниженный RTP и нечестную игру
Уважаемая служба поддержки Tirnocsino,
Я являюсь вашим постоянным клиентом и всегда предпочитал ваш сервис, однако в последнее время я столкнулся с проблемой, которая вызывает у меня серьёзное беспокойство.
Я заметил, что RTP (Return to Player) у игр, особенно у слотов, значительно занижен. На протяжении последних сессий я практически не получаю выигрышей, что заставляет меня подозревать, что слоты настроены таким образом, чтобы минимизировать отдачу игрокам. Это создает впечатление, что казино нечестно по отношению к игрокам и фактически крадёт мои деньги.
Прошу вас разобраться в данной ситуации и предоставить мне разъяснения по поводу RTP в играх, а также подтвердить честность работы вашего казино.
Уважаемый Игорь
Мы всегда рады выполнить любую Вашу просьбу, и если Ваше окончательное решение неизменно, оно будет принято во внимание. Однако мы хотели бы вам кое-что объяснить: в процессе разработки игры разработчик игры добавляет в программу генератор случайных чисел (ГСЧ), который гарантирует, что каждый раунд игры никем не предопределен и фактически независим. После того, как разработчик игры назначает игре RTP, никто другой не может изменить этот параметр. Процент RTP не применяется к одному конкретному игровому сеансу, а рассчитывается на дистанции более миллиона вращений, которые совершаются разными пользователями в один момент игры. Не стоит сдаваться так рано, ведь если игра не приносит удовольствия, всегда можно выбрать другой подход или вообще сменить игру, вы согласны? Благодарим Вас за обращение в службу поддержки Trinocasino. Если у вас есть вопросы, свяжитесь с нашим онлайн-чатом казино или напишите на support@trinocasino.com . Мы здесь для вас 24/7, в дождь или в зной!
Уважаемая служба поддержки Trinocasino,
Благодарю вас за ваш ответ и объяснение работы генератора случайных чисел (ГСЧ) и RTP. Я понимаю, что RTP рассчитывается на большой дистанции и что ни одно казино не может повлиять на ГСЧ после его настройки разработчиком. Однако мой опыт на вашем сайте вызывает у меня сомнения в честности работы конкретных игр, особенно учитывая, что на протяжении нескольких сессий я не увидел значительной отдачи.
Моя цель — не найти виновных, а понять, что происходит. Я прошу вас провести проверку, чтобы убедиться, что все системы работают правильно, и предоставить мне статистику игры в период с 28 августа по 1 сентября. Мне важно знать, что я играю в честном и прозрачном казино.
Надеюсь на ваше понимание и оперативное решение данного вопроса.
С уважением,
Игорь
ответа не получил.
Скарга на Trinocasino: низький RTP, відсутність VIP-привілеїв і нечесна гра
Я хотів би поділитися своїм негативним досвідом з Trinocasino, який я, на жаль, більше не можу рекомендувати іншим гравцям.
Низький RTP і нечесна гра: Останнім часом я помітив значне зниження RTP (Return to Player) у слотах, особливо у постачальника Pragmatic Play. За останні кілька ігрових сесій я майже не отримав виграшів, що викликає серйозні сумніви в чесності налаштувань слота. Хоча служба підтримки запевняє, що RTP і генератор випадкових чисел (RNG) не можна змінити після встановлення гри, мій досвід говорить про інше.
Жодних переваг VIP: я досяг рівня 7 із 8 у програмі Trinocasino VIP, але я ще не отримав жодних переваг чи бонусів, які, як я розумію, належать на цьому етапі. Я звернувся в службу підтримки клієнтів, щоб запитати, на які переваги я маю право, але не отримав чіткої відповіді чи реальних бонусів.
Відсутність прозорості та підтримки: незважаючи на мої неодноразові звернення до служби підтримки, я не отримав задовільного пояснення чи рішення на свої запитання. Це викликає серйозні сумніви щодо прозорості та чесності казино.
Я вважаю, що такі дії з боку казино неприпустимі.
Complaint about Trinocasino: low RTP, no VIP benefits and unfair play
I would like to share my negative experience with Trinocasino, which I unfortunately can no longer recommend to other players.
Low RTP and unfair play: Lately I have noticed a significant decrease in RTP (Return to Player) in slots, especially with the provider Pragmatic Play. Over the last few gaming sessions I have received almost no winnings, which raises serious doubts about the fairness of the slot settings. Although the support service assures that the RTP and random number generator (RNG) cannot be changed after the game is installed, my experience says otherwise.
No VIP Benefits: I have reached level 7 out of 8 in the Trinocasino VIP program, but I have not yet received any benefits or bonuses that I understand are due at this stage. I have contacted customer support to ask what benefits I am entitled to, but have not received a clear answer or any real bonuses.
Lack of Transparency and Support: Despite my repeated requests to support, I have not received a satisfactory explanation or solution to my questions. This raises serious doubts about the transparency and honesty of the casino.
I believe that such actions on the part of the casino are unacceptable.
Жалоба на казино Trinocasino: заниженный RTP, отсутствие привилегий VIP и нечестная игра
Я хочу поделиться своим негативным опытом с казино Trinocasino, которое я, к сожалению, не могу больше рекомендовать другим игрокам.
Заниженный RTP и нечестная игра: В последнее время я заметил значительное снижение RTP (Return to Player) в слотах, особенно у провайдера Pragmatic Play. За несколько последних игровых сессий я практически не получил никаких выигрышей, что вызывает серьёзные сомнения в честности настроек слотов. Несмотря на то, что служба поддержки уверяет, что RTP и генератор случайных чисел (ГСЧ) не могут быть изменены после установки игры, мой опыт говорит об обратном.
Отсутствие привилегий VIP: Я достиг 7 уровня из 8 в VIP-программе Trinocasino, но до сих пор не получил никаких привилегий или бонусов, которые, как я понимаю, должны быть предоставлены на этом этапе. Я обратился в службу поддержки с вопросом, какие привилегии мне положены, но до сих пор не получил внятного ответа или каких-либо реальных бонусов.
Отсутствие прозрачности и поддержки: Несмотря на мои неоднократные обращения в службу поддержки, я не получил удовлетворительного объяснения или решения моих вопросов. Это вызывает у меня серьёзные сомнения в прозрачности и честности работы казино.
Считаю, что такие действия со стороны казино являются недопустимыми.
Шановний djcentigor,
Дякуємо за відгук і за те, що поділилися з нами своїм досвідом.
Що стосується питання RTP, важливо пояснити, що Trino є ліцензованим казино, яке працює відповідно до суворої нормативної бази. Як раніше пояснював наш менеджер із підтримки клієнтів, значення RTP встановлюються безпосередньо постачальниками ігор і залишаються незмінними для всіх гравців у будь-який час. Як ліцензоване казино, ми регулярно перевіряємо справедливість і прозорість, і ми ні за яких обставин не можемо маніпулювати або коригувати значення RTP для окремих гравців або сеансів. Ми розуміємо, що ігрові сесії не завжди можуть йти на вашу користь, але будьте впевнені, що результати ігор поза нашим контролем, і чесність завжди підтримується. Іноді удача може бути не на вашому боці, але в інший день ви можете стати тим, хто виграє крупно — така природа азартних ігор.
Що стосується переваг VIP, відповідно до системи ви вже отримали обов’язкові бонуси за досягнення всіх ваших поточних рівнів VIP. Особисті VIP-бонуси, з іншого боку, визначаються вашою діяльністю в казино та пропонуються вашим персональним VIP-менеджером, який уже був призначений для вашого облікового запису раніше. Доступність, частота і розмір персональних бонусів вирішуються особисто VIP-менеджером і можуть змінюватися в залежності від вашого поточного рівня активності.
Ми сподіваємося, що це пояснення вирішить будь-які ваші проблеми. Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.
Дякуємо за участь у Trino Casino.
Dear djcentigor,
Thank you for your feedback and for sharing your experience with us.
Regarding the RTP question, it’s important to clarify that Trino is a licenced casino which operates under a strict regulatory framework. As our customer support manager previously explained, RTP values are set directly by the game providers and remain consistent for all players at all times. As a licensed casino, we are regularly audited for fairness and transparency, and we cannot, under any circumstances, manipulate or adjust RTP values for individual players or sessions. We understand that gaming sessions may not always go in your favor, but please rest assured that the outcomes of games are outside of our control, and fairness is always maintained. Sometimes luck may not be on your side, but on another day, you could be the one winning big — that’s the nature of gambling.
As for the VIP benefits, according to a system, you have already received the mandatory bonuses for reaching all of your current VIP levels. Personal VIP bonuses, on the other hand, are determined by your activity in the casino and are offered by your personal VIP manager, who has already been assigned to your account previously. The availability and frequency and size of personal bonuses are decided by the VIP manager personally and may vary depending on your current level of activity.
We hope this explanation resolves any concerns you may have had. Should any further questions arise, please don’t hesitate to contact us.
Thank you for being a part of Trino Casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.