2 р. тому
Тут ви можете обговорити Tornadobet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Чи є шанс, що мені виплатять 18 000,00 євро?
Коли мене запитали, які обмеження на день, тиждень, місяць, я отримую лише дурну відповідь скопіювати/вставити від Софі. "Перший платіж повинен бути здійснений протягом 24 годин"
Дякую за ваші поради
Роджер
Hi
Is there a chance that I will be paid € 18,000.00?
When asked what the day, week, month limits are, I only get a stupid copy / paste answer from Sophie. "The 1st payment must be made in 24 hours"
Thanks for your tips
Roger
Hallo
Besteht die Chance, dass ich 18'000.00 € ausbezahlt bekomme?
Auf die Frage, welche Limiten Tag, Woche, Monat es gibt, erhalte ich von Sophie nur saublöde copy/paste Antwort. "Die 1. Auszahlung muss in 24 h erfolgen"
Danke für Eure Tipps
Roger
Гарно! Вітаємо з виграшами. Чи є ліміт на зняття коштів, згаданий в T&C? Я впевнений, що з приводу такої непоганої суми їм потрібно проконсультуватися з кількома відомствами. Тому я не здивуюся, якщо чат не знає, яка відповідь 🙂. Наразі мене хвилює лише репутація казино. Розкажіть, будь ласка, як справи.
Nice! Congratulations on your winnings. Is there any withdrawal limit mentioned in T&C maybe? I'm sure they need to consult with several departments, regarding such a nice amount. Therefore I would not be surprised if live chat does not know what the answer is 🙂. Just the casino's reputation concerns me at the moment. Let us know how it goes, please.
Я не думаю, що ви можете зняти все миттєво, але вам доведеться зробити кілька зняття підряд через ліміти. Ви грали в казино з поганою репутацією, на них також є багато невирішених скарг, тому будемо сподіватися, що ви отримаєте свій виграш.
I don't think you can withdraw it all instantly, but you'll need to do a few withdrawals in a row, because of limits. You played in a casino with bad reputation, there are also many unresolved complaints against them so let's hope you'll get your winnings.
Привіт Даніель
Я згадав і знову граю.
50% вже пішли 😨
Не грайте в Tornadobet
Навіть у минулому я отримував свій виграш. 1500,00 в день
Вітаю, Роджер
Hi Daniel
I have recalled and play again.
50 % has already gone 😨
Do not play in Tornadobet
Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day
Cheers Roger
Привіт Радка
Я згадав і знову граю.
50% вже пішли 😨
Не грайте в Tornadobet
Навіть у минулому я отримував свій виграш. 1500,00 на добу....
Вітаю, Роджер
Hi Radka
I have recalled and play again.
50 % has already gone 😨
Do not play in Tornadobet
Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day ....
Cheers Roger
Можливо, саме цього хотіло досягти казино. Вони дозволили вам трохи почекати, бо знали, що ви програєте, і тоді це не вина казино, а ваша. Бо ти справедливо програв.
У будь-якому випадку, якщо у вас все ще є 50%, не грайте з грошима і чекайте. Це найкраща порада, яку ви можете отримати тут.
Maybe that's what the casino wanted to achieve. They let you wait a bit, because they knew you're going to lose it and then it's not casino's fault, it's yours. Because you lost it fairly.
Anyway, if you still have 50 % there, don't play with the money and wait. That's the best advice you can get here.
Здравствуйте,
він працює за ліцензією Кюрасао:
Однак будьте обережні, там у нього дуже низька репутація:
Hello,
it operates under the Curacao license:
However, be careful there it has a very low reputation:
З хвилини 1 надсилається запис про повернення грошей, де він розміщує код повернення
і підтвердження повернення, яке було здійснено
день 28. У нас 15 серпня, а ви ще не входите в
гроші, я також не розумію, чому було здійснено переказ 4500 євро, коли я подав запит на 3 зняття по 1500 євро та пояснив, що мій банк
вони цього не приймають.
Ви не можете зайти на сторінку свого казино з минулого місяця, оскільки вони вилучили вашу ліцензію для Іспанії, тому я не можу зайти на свою сторінку.
Ви ходите, але досі не заплатили мені моїх 4500 євро. І схоже, ви хочете втрачати час, оскільки ви чекаєте 1 тиждень, щоб відповісти casinoguru, тоді як ви можете дати відповідь одразу.
Casinoguru може перевірити, чи немає можливості увійти у ваше казино.
Я хочу, щоб було записано, що ваша адреса збігається з іншими казино, такими як LS, тому те саме, що трапилося зі мною, може статися з людьми, які грають у цих казино, щоб отримати гроші. Виплатіть мені мої гроші зараз, як я просив вас із самого початку, 2-3 частинами, щоб мій банк не мав проблем.
From minute 1 the capture of the money return is sent where it puts the return code
and the proof of the return that was made on
day 28. We are on August 15 and you still do not enter the
money, I also do not understand why the transfer of €4,500 was made when I requested 3 withdrawals of €1,500 and explained that my bank
they do not accept it.
You cannot enter the page of your casino since last month since they have removed your license for Spain and that is why I cannot enter my page.
You're going around but you still haven't paid me my €4,500. And it looks like you want to waste time since you wait 1 week to answer casinoguru when you can give the answer right away.
Casinoguru can verify that there is no way to enter your casino.
I want it to be on the record that you have the same address as other casinos like LS, so the same thing that happened to me can happen to people who play in those casinos to get paid. Pay me my money now and as I asked you from the beginning in 2 or 3 parts so that my bank does not have a problem.
Desde el minuto 1 se manda la captura de la devolución dinero donde pone el código de retorno
y el justificante de la devolución que se hizo el
dia 28. Estamos a dia 15 de agosto y seguís sin ingresarme el
dinero, tampoco entiendo porque se hizo la transferencia de 4500€ cuando yo solicite 3 retiradas de 1500€ y os explique que mi banco sino
no lo acepta.
A la pagina de vuestro casino no se puede entrar desde el mes pasado ya que os han quitado la licencia para españa y por eso no puedo entrar a mi pagina.
estais dando vueltas pero seguís sin pagarme mi 4500€ Y a la vista esta que quereis perder tiempo ya que esperais 1 semana a contestar a casinoguru cuando la respuesta la podeis dar al momento.
Casinoguru puede comprobar que no hay manera de entrar en vuestro casino.
quiero que quede constancia que tenéis la misma dirección que otros casinos como LS con lo cual a la gente que juegue en esos casinos les puede pasar lo mismo que me ha pasado a mi para cobrar. Pagadme ya mi dinero y como yo os lo pedi desde el principio en 2 o 3 partes para que mi banco no tenga problema.
Привіт,
Мені вдалося отримати доступ до казино за допомогою VPN, налаштованого на Іспанію. Я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам за допомогою скарги, але я пропоную вам вибрати краще казино наступного разу. Краще витратити час і заздалегідь знайти інформацію про казино, яке ви хотіли б спробувати, щоб уникнути подібного досвіду, чи не так?
У будь-якому випадку, казино повідомило, що їм бракує коду повернення, будь ласка, перевірте скаргу .
Hello,
I was able to access the casino with a VPN set to Spain. I hope we will be able to help you via the complaint, but I would suggest you pick a better casino next time. It's better to invest some time and find some information about the casino you'd like to try in advance to avoid such an experience, don't you think?
Anyway, the casino said they're missing the returning code, kindly check the complaint.
Казино продовжує брехати, оскільки код був надісланий їм учора, перш ніж вони відповіли тут, як ви можете бачити на доданому знімку екрана. Казино весь час бреше і не хоче мені платити. Я не розумію, як вони дозволяють їм працювати.
The casino continues to lie since the code was sent to them yesterday before they answered here, as you can see in the attached screenshot. The casino is lying at all times and does not want to pay me. What I don't understand is how they let them operate.
El casino sigue mintiendo ya que el código se lo mande ayer antes de que ellos contestaran por aqui como se puede ver en la captura que les adjunto. El casino en todo momento esta mintiendo y no me quiere pagar. Lo que no entiendo es como les dejan operar.
Вибачте, я не можу читати іспанською. Я бачу, що Томас бере участь у розробці коду, тому я припускаю, що для уточнення з казино потрібен час.
У будь-якому випадку, це така ж ситуація, як і з будь-яким іншим веб-сайтом, поки гравці не почнуть масштабувати свої проблеми до органу ліцензування та суду, я думаю, це не зміниться.
I'm sorry I can't read in Spanish. I can see that Tomas is involved when it comes to the code, so I'm assuming now that it would need some time to clarify with the casino.
Anyway, it's the same situation as with any other website, until players start scaling their issues to the licensing authority and court, it won't change, I guess.
Будь ласка, дочекайтеся розвитку скарги, і якщо виникне необхідність, ми надамо вам консультацію.
Просто дайте нам трохи часу, будь ласка.
Kindly wait for the complaint to develop and if the need arises, we will advise.
Just give us some time, please.
Затримки зняття коштів і фальшиві дзвінки зі Skipe, щоб зняти 1500 євро, змушують мене нервувати щодня. я ситий по горло
Delayed withdrawals and fake Skipe calls to withdraw 1500 euros are making me nervous every day. I'm fed up
Prelievi ritardati chiamate skipe fasulle per prelevare 1500 euro mi stanno facendo snervare ogni giorno .Sono stufa
Не могли б ви розповісти нам про все це докладніше? Чи можемо ми чимось вам допомогти?
Як довго ви чекаєте на зняття коштів і чи вдалося вам підтвердити свій рахунок?
Could you tell us more about all this, please? Is there something we could assist you with?
How long are you waiting for your withdrawal, and have you managed to verify your account?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.