ФорумКазиноТитан закрито?

Титан закрито?

3 р. тому від Jeffboy83
|
3567 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Я хотів би знати, чому ви кажете, що казино Titanbet закрито, я вчора перерахував гроші і нічого не грав, але нічого не виграв, як інші десятки разів ..

З повагою

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт.

Ймовірно, казино було закрито. Дякуємо за інформацію про те, що казино знову відкрито, ми оновимо казино протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
Matej
3 р. тому

привіт Матей,

проблема з відхиленням ставок продовжується, коли я зареєструвався в казино, перерахованому тут, і зіграв в автоматичну рулетку і піднявся до 800, і я підняв свої ставки, мої виграшні номери отримували відхилення кілька разів, оскільки я помітив, що це трапляється завжди, коли у виграшній серії ніколи, коли програв, що було вчора. Як приклад, на день я вкладаю 150, я піднімаю до 480 €, і я піднімаю свої ставки, що вийшов номер 8 був відхилений при зверненні до чату в розділ, який я повторюю 4x, після втрати балансу. я депонував 900 € лише програє, і я не побачив жодної відхиленої ставки .очевидно, що хтось стежить за мною і переконайтесь, що я не отримав хорошого виграшу .це погані практики .і скаржиться в чаті, що вони мене блокують. Щось тут не потрібне. я відкрию нову тему, щоб побачити, скільки гравців стикається з цією проблемою. я не думаю, що відкриття скарги на сайті тут допоможе, оскільки немає доказів, і казино витягує карту умов, щоб переконатися, що вони не повертають гроші.

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Привіт Сардапур.

Будь ласка, створіть нову тему про цю проблему - запитайте інших гравців, чи мають вони подібну проблему. Спробуйте зібрати більше людей з такою ж проблемою, і тоді ми зможемо зв’язатися з постачальником ігор.

Ця тема стосується казино Titan bet. Будь ласка, дотримуйтесь тем та правил форуму.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

ок, вибачте! нова тема зроблена!

Автоматичний переклад.
Matej
3 р. тому

На жаль, я не можу зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів по телефону, і чат в режимі реального часу теж не працює.

Автоматичний переклад.
Jeffboy83
3 р. тому

Тоді це може бути казино "зомбі", яке просто відчиняється, щоб приймати гроші від гравців, але вони не будуть їм платити!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт люди знову щось негативне щодо титанових ставок.

На жаль, я дозволяю себе заблокувати за межами казино, на жаль, не звертаючи уваги на те, що блокування також відбувається у відповідних казино. Потім я зв’язався зі службою обслуговування клієнтів по телефону, щоб вирішити цю проблему. Сервіс був не дуже привітним, і я почувався погано (почуття можуть бути оманливими), але не в цьому випадку. Співробітник записав усе, що я хотів, та усні міркування, чому я виключив себе, чи не маю проблеми з грою тощо, тоді він запевнив мене, що обробка моєї заяви займе максимум 7 днів, але зазвичай це буде швидше. Через 8 днів все одно нічого не сталося, тому я зателефонував ще раз і запитав, що відбувається. Цього разу настала черга жінки, вона кілька разів вибачилась і запевнила, що перешле мій квиток у відділ, який його обробив. Через 8 днів досі нічого не сталося. Сьогодні я зателефонував ще раз, і жінка знову зателефонувала по телефону, кілька разів вибачившись, і коли я запитав, скільки часу мені потрібно чекати електронного листа про те, що моя заявка оброблена, вона мовчала і не могла дати мені відповіді. Я називаю це дерьмове казино високим 10. Відпустіть пальці від цього, я хочу сказати вам, що це шахрайський магазин, і машини підробляють з найвищим ступенем безпеки, тому що я депонував близько 6 разів і ніколи нічого не виграв, мій баланс падав знову і знову і ніколи не піднімався.

З повагою..

Автоматичний переклад.
Jeffboy83
3 р. тому

Привіт, я не впевнений, чи правильно я це розумію. Ви закрили свій рахунок у Titatn bet, який заблокував вас у багатьох інших казино (з тієї ж групи казино), і коли ви попросили їх відкрити його, вони не змогли цього зробити навіть через 8 днів? Це правильно?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніель, так, я сам зробив виключення з казино, оскільки нічого не виграв (в інших казино ви виграєте хоча б невеликі суми між ними, але нічого не прийшло), і, на жаль, я не врахував, що виключення для всіх казино застосовується до групи TitanBet - це моя вина.

На жаль, це було не вісім днів тому, а 16 днів з моменту, коли я зробив телефонний запит про скасування своєї дії, хоча працівник сказав, що це займе максимум 7 днів, і зазвичай щось піде швидше, він запевнив мене.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Jeffboy83
3 р. тому

Добре, тоді яка ситуація зараз? Казино розмовляє з вами, але вони кажуть, що вам все одно потрібно почекати, поки вони розблокують рахунок?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

На даний момент відповіді немає, але я думаю, що можу чекати вічно. Я спробую зателефонувати вам знову протягом дня, тоді напишу тут ..

Автоматичний переклад.
Jeffboy83
3 р. тому

Так, будь ласка, до казино дуже важко дістатись. Я повідомлю вас, якщо вони відповідуть на мій електронний лист.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я отримав інший електронний лист із таким вмістом:

Шановний Джефбой83



Повідомляємо, що у вас є активне самовиключення до 2021-05-19.


Ваш рахунок не можна відновити до цієї дати.


Вам слід зателефонувати нам не раніше 19 травня, щоб попросити про повторне відкриття.


Я відмовився від усього і сказав їм свою думку по електронній пошті, і тепер тема TITAN BET зроблена для мене. Я починав відчувати, що мені доводиться повзти по попі, але насправді все повинно бути навпаки. У мене було кілька десятків онлайн-казино, але те, що я там бачив, ставить все в тінь.

Дякую Деніелу за всі зусилля, будь у цілості sound

Автоматичний переклад.
Jeffboy83
3 р. тому

Їхня відповідь насправді має сенс для мене. Усі казино застосовують власні правила самовиключення, але загальним правилом є те, що коли хтось вирішує закрити свій рахунок, він не може негайно його відкрити, оскільки тоді самовиключення не мало б сенсу. Ви хочете дати гравцеві трохи часу, щоб вирішити, чи дійсно він хоче знову відкрити рахунок. Якщо гравець не змінив свою думку навіть через тиждень, ви просто відкриєте її знову.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого