ГоловнаФорумКазиноТитан закрито?

Титан закрито?

 від Jeffboy83
|
4 151 переглядів 14 відповідей |
|

Я хотів би знати, чому ви кажете, що казино Titanbet закрито, я вчора перерахував гроші і нічого не грав, але нічого не виграв, як інші десятки разів ..

З повагою

Автоматичний переклад.

Привіт.

Ймовірно, казино було закрито. Дякуємо за інформацію про те, що казино знову відкрито, ми оновимо казино протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
Matej

привіт Матей,

проблема з відхиленням ставок продовжується, коли я зареєструвався в казино, перерахованому тут, і зіграв в автоматичну рулетку і піднявся до 800, і я підняв свої ставки, мої виграшні номери отримували відхилення кілька разів, оскільки я помітив, що це трапляється завжди, коли у виграшній серії ніколи, коли програв, що було вчора. Як приклад, на день я вкладаю 150, я піднімаю до 480 €, і я піднімаю свої ставки, що вийшов номер 8 був відхилений при зверненні до чату в розділ, який я повторюю 4x, після втрати балансу. я депонував 900 € лише програє, і я не побачив жодної відхиленої ставки .очевидно, що хтось стежить за мною і переконайтесь, що я не отримав хорошого виграшу .це погані практики .і скаржиться в чаті, що вони мене блокують. Щось тут не потрібне. я відкрию нову тему, щоб побачити, скільки гравців стикається з цією проблемою. я не думаю, що відкриття скарги на сайті тут допоможе, оскільки немає доказів, і казино витягує карту умов, щоб переконатися, що вони не повертають гроші.

Автоматичний переклад.
sardapoor

Привіт Сардапур.

Будь ласка, створіть нову тему про цю проблему - запитайте інших гравців, чи мають вони подібну проблему. Спробуйте зібрати більше людей з такою ж проблемою, і тоді ми зможемо зв’язатися з постачальником ігор.

Ця тема стосується казино Titan bet. Будь ласка, дотримуйтесь тем та правил форуму.

Автоматичний переклад.

ок, вибачте! нова тема зроблена!

Автоматичний переклад.
Matej

На жаль, я не можу зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів по телефону, і чат в режимі реального часу теж не працює.

Автоматичний переклад.
Jeffboy83

Тоді це може бути казино "зомбі", яке просто відчиняється, щоб приймати гроші від гравців, але вони не будуть їм платити!

Автоматичний переклад.

Привіт люди знову щось негативне щодо титанових ставок.

На жаль, я дозволяю себе заблокувати за межами казино, на жаль, не звертаючи уваги на те, що блокування також відбувається у відповідних казино. Потім я зв’язався зі службою обслуговування клієнтів по телефону, щоб вирішити цю проблему. Сервіс був не дуже привітним, і я почувався погано (почуття можуть бути оманливими), але не в цьому випадку. Співробітник записав усе, що я хотів, та усні міркування, чому я виключив себе, чи не маю проблеми з грою тощо, тоді він запевнив мене, що обробка моєї заяви займе максимум 7 днів, але зазвичай це буде швидше. Через 8 днів все одно нічого не сталося, тому я зателефонував ще раз і запитав, що відбувається. Цього разу настала черга жінки, вона кілька разів вибачилась і запевнила, що перешле мій квиток у відділ, який його обробив. Через 8 днів досі нічого не сталося. Сьогодні я зателефонував ще раз, і жінка знову зателефонувала по телефону, кілька разів вибачившись, і коли я запитав, скільки часу мені потрібно чекати електронного листа про те, що моя заявка оброблена, вона мовчала і не могла дати мені відповіді. Я називаю це дерьмове казино високим 10. Відпустіть пальці від цього, я хочу сказати вам, що це шахрайський магазин, і машини підробляють з найвищим ступенем безпеки, тому що я депонував близько 6 разів і ніколи нічого не виграв, мій баланс падав знову і знову і ніколи не піднімався.

З повагою..

Автоматичний переклад.
Jeffboy83

Привіт, я не впевнений, чи правильно я це розумію. Ви закрили свій рахунок у Titatn bet, який заблокував вас у багатьох інших казино (з тієї ж групи казино), і коли ви попросили їх відкрити його, вони не змогли цього зробити навіть через 8 днів? Це правильно?

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт, Даніель, так, я сам зробив виключення з казино, оскільки нічого не виграв (в інших казино ви виграєте хоча б невеликі суми між ними, але нічого не прийшло), і, на жаль, я не врахував, що виключення для всіх казино застосовується до групи TitanBet - це моя вина.

На жаль, це було не вісім днів тому, а 16 днів з моменту, коли я зробив телефонний запит про скасування своєї дії, хоча працівник сказав, що це займе максимум 7 днів, і зазвичай щось піде швидше, він запевнив мене.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Jeffboy83

Добре, тоді яка ситуація зараз? Казино розмовляє з вами, але вони кажуть, що вам все одно потрібно почекати, поки вони розблокують рахунок?

Автоматичний переклад.

На даний момент відповіді немає, але я думаю, що можу чекати вічно. Я спробую зателефонувати вам знову протягом дня, тоді напишу тут ..

Автоматичний переклад.
Jeffboy83

Так, будь ласка, до казино дуже важко дістатись. Я повідомлю вас, якщо вони відповідуть на мій електронний лист.

Автоматичний переклад.

Привіт, я отримав інший електронний лист із таким вмістом:

Шановний Джефбой83



Повідомляємо, що у вас є активне самовиключення до 2021-05-19.


Ваш рахунок не можна відновити до цієї дати.


Вам слід зателефонувати нам не раніше 19 травня, щоб попросити про повторне відкриття.


Я відмовився від усього і сказав їм свою думку по електронній пошті, і тепер тема TITAN BET зроблена для мене. Я починав відчувати, що мені доводиться повзти по попі, але насправді все повинно бути навпаки. У мене було кілька десятків онлайн-казино, але те, що я там бачив, ставить все в тінь.

Дякую Деніелу за всі зусилля, будь у цілості sound

Автоматичний переклад.
Jeffboy83

Їхня відповідь насправді має сенс для мене. Усі казино застосовують власні правила самовиключення, але загальним правилом є те, що коли хтось вирішує закрити свій рахунок, він не може негайно його відкрити, оскільки тоді самовиключення не мало б сенсу. Ви хочете дати гравцеві трохи часу, щоб вирішити, чи дійсно він хоче знову відкрити рахунок. Якщо гравець не змінив свою думку навіть через тиждень, ви просто відкриєте її знову.

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого