1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Tipico Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тема: Термінова підтримка щодо проблем із виведенням коштів із Tipico (СТАВКИ НА СПОРТ)
Шановна команда Tipico!
Я звертаюся до вас, тому що мені терміново потрібна допомога щодо виведення мого виграшу. Я зробив депозит через Apple Pay і зараз виграв 400 євро. На жаль, я не можу зняти це, оскільки ця опція не доступна через Apple Pay.
Незважаючи на кілька невдалих спроб через чат і контактну форму, мені поки що не вдалося отримати допомогу. Мені порадили внести депозит у розмірі 10 євро через Sofortüberweisung, щоб потім я міг зняти кошти на свій банківський рахунок. Я зробив це, але продовжую отримувати те саме повідомлення про помилку й не можу зняти свій виграш. Усі запропоновані мені методи не працюють, і мені постійно пропонують ті самі варіанти, які вже не вдалися.
Я розумію, що існують інструкції, але мене розчаровує те, що я не отримую ефективної підтримки, особливо від ліцензованого постачальника, такого як Tipico. Я сподіваюся, що ви зможете швидко та надійно допомогти мені в цьому питанні.
Якщо в цьому питанні нічого не зміниться, я буду змушений вжити заходів і переглянути свої відносини з Tipico.
Дякую за увагу.
З повагою,
Філіп
Subject: Urgent support for withdrawal problems from Tipico (SPORTS BETTING)
Dear Tipico team,
I am contacting you because I urgently need support in withdrawing my winnings. I made a deposit via Apple Pay and have now won €400. Unfortunately, I cannot withdraw this because the option is not offered via Apple Pay.
Despite several unsuccessful attempts via live chat and the contact form, I have not been able to get any help so far. I was advised to make a deposit of €10 via Sofortüberweisung so that I could then make the withdrawal to my bank account. I have done this, but I continue to receive the same error message and cannot withdraw my winnings. All the methods suggested to me do not work and I keep being offered the same options that have already failed.
I understand that there are guidelines in place, but it is disappointing that I do not receive effective support, especially from a licensed provider such as Tipico. I hope that you can help me quickly and reliably with this matter.
If nothing changes in this matter, I will be forced to take action and reconsider my relationship with Tipico.
Thank you for your attention.
Best regards,
Philipp
Betreff: Dringende Unterstützung bei Auszahlungsproblemen durch Tipico (SPORTWETTEN)
Sehr geehrtes Tipico-Team,
ich wende mich an Sie, da ich dringend Unterstützung bei der Auszahlung meiner Gewinne benötige. Ich habe eine Einzahlung über Apple Pay getätigt und mittlerweile 400 € gewonnen. Leider kann ich diese nicht auszahlen, da die Option über Apple Pay nicht angeboten wird.
Trotz mehrerer erfolgloser Versuche über den Live-Chat und das Kontaktformular konnte mir bisher nicht geholfen werden. Mir wurde geraten, eine Einzahlung von 10 € über Sofortüberweisung vorzunehmen, um dann die Auszahlung auf mein Bankkonto vornehmen zu können. Dies habe ich getan, jedoch erhalte ich weiterhin die gleiche Fehlermeldung und kann meine Gewinne nicht abheben. Alle mir vorgeschlagenen Methoden funktionieren nicht, und ich bekomme immer wieder die gleichen Optionen angeboten, die bereits gescheitert sind.
Ich verstehe, dass es Richtlinien gibt, jedoch ist es enttäuschend, dass ich keine effektive Unterstützung erhalte, insbesondere von einem lizenzierten Anbieter wie Tipico. Ich hoffe, dass Sie mir in dieser Angelegenheit schnell und zuverlässig weiterhelfen können.
Sollte sich in dieser Angelegenheit nichts ändern, sehe ich mich gezwungen, Maßnahmen einzuleiten und meine Beziehung zu Tipico zu überdenken.
Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen,
Philipp
Привіт, я не впевнений, що казино напише вам сюди, але я бачу, у чому ваша проблема.
Відразу хочу сказати, що, на жаль, ми в Casino.Guru не займаємося ставками на спорт, тому наша команда, очевидно, не зможе вам допомогти.
Однак я спробую допомогти вам, принаймні, надавши кілька посилань, за якими ви можете подати скаргу, і я твердо вірю, що вони зможуть щось із цим зробити.
Ви можете знайти їх тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо так, обов’язково повідомте мені, як це вийде.
Бажаю тобі всього найкращого.
Hello, I'm not sure if the casino will write you back here, but I can see what your problem is.
I would like to say right away that unfortunately we at Casino.Guru do not deal with sports betting and so obviously our team will not be able to help you.
However, I will try to assist you at least by giving you some links where you could file a complaint and I firmly believe that they would be able to do something about it.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you do, be sure to let me know how it turns out.
I wish you the best of luck.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.