ФорумКазиноThor Casino - загальне обговорення

Thor Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від whitedice
|
7359 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Якщо ви виграєте в їхньому казино, вони не платять і стверджують, що у вас там більше ніж 1 обліковий запис, я познайомився з їхнім веб-сайтом, я відвідав тут, я мало виграв, я награбував, і вони не заплатили мені, сказавши, що у мене там уже були облікові записи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НЕ РОБІТЬ СТАВКУ НА ЦЕЙ САЙТ ЗЛАМУ, ВОНИ ВКРАЛИ 600 РЕАЛІВ І ВОНИ Стверджували, що я намагався створити ще один обліковий запис на цьому сміттєвому сайті, я СТВОРИВ ЛИШЕ ОДИН ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.

Автоматичний переклад.
svenskor2
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути, що у вас поганий досвід роботи з цим казино. Звичайно, це неприємна ситуація, якщо ви виграєте і дізнаєтеся, що казино повідомило вам, що у вас є 2 облікові записи, і я бачу, що в іншого гравця така ж проблема.

Але якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і винне казино, а у вас немає 2 облікових записів, я рекомендую вам подати скаргу за наступним посиланням:https://pt.casino.guru/reclamacoes

Я також додав корисний посібник з інформацією, яка може бути корисною у вашій ситуації: https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

У рамках процесу розгляду скарг наша команда розгляне вашу справу та спробує вирішити її. Як ви думаєте, ви можете це зробити?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
marcellak22
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ти не єдиний, хто має проблеми з казино, заявивши, що у тебе є 2 облікові записи. У вашому випадку я бачу, що ви вже відкрили скаргу і описали певну інформацію. Я не знаю, у чому може бути проблема у вашому випадку. Чи знаєте ви когось, хто також міг би відкрити обліковий запис з тієї ж IP-адреси? Чи контактуєте ви з казино, коли говорите, що вони не хочуть вирішувати вашу проблему?

Нашій команді та особливо компанії Petronela потрібна буде додаткова інформація від вас, щоб просувати вашу справу, тому не забудьте її заповнити.


Наразі ми чекатимемо, щоб побачити, як розвиватиметься ваша ситуація, і будемо раді, якщо ви поділитесь новою інформацією з нами на форумі. Поки що я бажаю вам удачі. ☘

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий день!!!


Я звернувся до відповідного казино, але вони не відповідають, вони просто надіслали електронний лист про те, що я не можу зняти гроші, ніхто інший не міг увійти в комп’ютер і створити інший обліковий запис, лише мій обліковий запис зареєстровано на цьому IP .

Автоматичний переклад.
marcellak22
1 рік тому

У такому випадку я вважаю, що найкраще дати нам трохи часу, щоб допомогти вам із скаргою. Боюся, що зараз ми мало що можемо зробити тут, на форумі.

Якщо ви отримаєте будь-яку додаткову інформацію від казино, будь ласка, оновлюйте свою скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що знайти розумні і чесні бонуси теж дуже складно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зі свого боку, мені завжди платили протягом дня запиту на зняття коштів.

Я абсолютно нічого не маю проти них. На даний момент у мене досить хороший досвід роботи з ними, на даний момент це один з моїх улюблених.


Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Я вважаю, що це також залежить від того, звідки ти родом. Деякі країни часто обмежені для отримання бонусів, деяким пощастило більше. Наприклад, якщо ви граєте з Франції, я знаю, що є багато казино, які повністю обмежують французьких гравців.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого