Привіт, я бачу, що ти не єдиний, хто має проблеми з казино, заявивши, що у тебе є 2 облікові записи. У вашому випадку я бачу, що ви вже відкрили скаргу і описали певну інформацію. Я не знаю, у чому може бути проблема у вашому випадку. Чи знаєте ви когось, хто також міг би відкрити обліковий запис з тієї ж IP-адреси? Чи контактуєте ви з казино, коли говорите, що вони не хочуть вирішувати вашу проблему?
Нашій команді та особливо компанії Petronela потрібна буде додаткова інформація від вас, щоб просувати вашу справу, тому не забудьте її заповнити.
Наразі ми чекатимемо, щоб побачити, як розвиватиметься ваша ситуація, і будемо раді, якщо ви поділитесь новою інформацією з нами на форумі. Поки що я бажаю вам удачі. ☘
Hi, I see you're not the only one who has a problem with the casino stating that you have 2 accounts. In your case, I see that you have already opened a complaint and described some information. I don't know what the problem could be in your case. Do you know of anyone who could also open an account from the same IP address ? Are you in contact with the casino when you say they don't want to solve your problem ?
Our team and especially Petronela will need additional information from you in order to move your case forward, so don't forget to fill them in.
For now, we will wait to see where your situation moves on and we will be happy if you share new information with us on the forum. So far I wish you good luck. ☘
Автоматичний переклад.