ФорумКазиноThis Is Vegas Casino - загальне обговорення

This Is Vegas Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
1651 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити This Is Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Після внесення депозиту та отримання 5 безкоштовних обертань протягом року, нарешті виграшу, вони відмовляються виплачувати. Кажуть, що я вимагав бонусу. Так, я вимагав 5 безкоштовних обертань на рік. Не витрачайте гроші з цими людьми. У мене також є відео та знімки екрана, на яких показано зниження ціни після виграшу. Коли він повинен зростати, це насправді не працює таким чином. Не витрачайте ні часу, ні грошей, ви нічого не повернете.

Автоматичний переклад.
steckjr80
1 рік тому

привіт

Мушу сказати, що зараз я дуже заплутався. Сума, яку ви виграли, обмежена чи повністю анульована? Або обмежено лише виведення коштів? Завдяки якому правилу, будь ласка?

Чи можете ви поділитися поясненням казино?

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Він повністю порожній. Вимагати їх щодня згідно з оригінальною угодою не дозволяється, тому це вводить в оману. За словами Алекса, одного з представників, ви повинні внести депозит. Тож після проходження та кошмару суми, що підстрибує. Нарешті я досяг 100.00. Тільки щоб сказати, що це анульовано.

Автоматичний переклад.
steckjr80
1 рік тому

Так, це справді вводить в оману, тому що я не бачу в цьому сенсу, тобто я не розумію, що сталося.

Як ви думаєте, чи можете ви крок за кроком пояснити, що ви робили в належній часовій послідовності?

Мені в першу чергу бракує "за початковою угодою це не дозволено".

Не соромтеся вставляти скріншоти, якщо хочете. Я хотів би зрозуміти, що пішло не так.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

З 27 лютого у мене було незавершене зняття біткойнів на суму 450 доларів. Сьогодні я перевіряю статус так само, як і щодня, і моє зняття було скасовано о 14:00, а сьогодні було розпочато ще одне зняття біткойнів на суму 241 долар. Я не робив жодної з цих речей, і коли я зв’язався з цим у службу підтримки, мені сказали, що вони надіслали мені про це електронний лист, якого я не можу знайти, вони навіть не змогли сказати мені, з якої електронної адреси він надійшов, і гроші, що залишилися це різниця між моїм початковим зняттям коштів і тим, що сталося сьогодні. Грошей ніде не знайти, тож це понад 200 доларів, які я втратив, і в мене досі немає грошей! Я вклав біткойни на суму 104 долари, але мені нічого не сказали й не повернули гроші.

Автоматичний переклад.
spencercbila
1 рік тому

Чесно кажучи, я справді не розумію пояснення від казино. Я помітив, що ви вже подали скаргу, тому краще почекати. Мені цікаво, чи не можливо, що ви грали з липким бонусом, а казино вирахувало початкову суму бонусу з вашого виграшу та надсилало вам решту?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

18.10.23 зі мною зв’язалася Клер, VIP-менеджер, і повідомила, що я виграв 150 доларів готівкою в їхній щоденній рекламній акції. Потім вона повідомила мені документи, які мені потрібно було надіслати для підтвердження мого облікового запису, я негайно відповів, надіславши все, що просили. Я нічого не чув від них після першого електронного листа. Я надіслав 2 додаткові листи, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
cindyMD
4 міс. тому

Привіт, у чому саме ти брав участь, коли виграв щоденний відбір? Чи це був просто випадковий вибір? Документи, які ви надіслали, були перевірені чи ви навіть не отримали відповіді? У вас є скріншоти, на яких ви виграли такий приз?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Яро, дякую, що так швидко відповів на мій допис! Щоб відповісти на ваші запитання:

Я не брав участі в жодному розіграші, тоталізаторі тощо. Наскільки мені відомо, це була випадкова подія. Я так і не отримав відповіді після надсилання запитаних документів. Я долучив копії початкового електронного листа від них і своїх відповідей, сподіваюся, це допоможе! filefilefilefile

Автоматичний переклад.
cindyMD
4 міс. тому

Привіт і дякую за відповідь. Я вважаю, що це точно неправильно, якщо у вас немає відповіді від казино щодо документів і, отже, перевірки рахунку. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес перевірки.

Однак у цьому випадку я вважаю, що найкраще було б подати скаргу, і наша команда розгляне її та спробує вам допомогти.Зробити це можна тут, за цим посиланням .

У будь-якому разі, якщо ви дізнаєтесь щось нове або отримаєте гроші чи електронний лист, чи можете ви повідомити мені? Сподіваюся, все владнається і ви отримаєте свої гроші. Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, Джаро, я думаю, що я подаду скаргу, якщо не з іншої причини, вони не повинні сказати тобі, що ти щось виграв, а потім проігнорувати! Я захоплений, але не щасливий гравець, тому виграти приз для мене є великою справою.


Щиро дякую за ваш час і інтерес до моєї проблеми, я щиро ціную вас і обов’язково повідомлю вас, якщо будуть якісь зміни. Зі святом ☃️🎄

Автоматичний переклад.
cindyMD
4 міс. тому

Від імені Джаро я хотів би подякувати вам за добрі слова 🙂.

Наскільки я можу судити, ваша скарга незабаром буде розглянута - це не займе багато часу.

Якщо вам щось знадобиться в дорозі, ми будемо тут для вас.

Не соромтеся повідомляти нам, як у вас справи, якщо у вас настрій. Вас теж зі святом!

І, звичайно, я бажаю вам справедливого, але швидкого вирішення 🤞🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Радка,

Ви всі такі приємні у спілкуванні! Дякую за допомогу та добрі побажання! Гарного вам дня😊

Автоматичний переклад.
cindyMD
4 міс. тому

Будь ласка, і ми раді допомогти, коли зможемо. Сподіваюся, все владнається якомога швидше. Гарного дня 😊☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого