ФорумКазиноThe Pokies Casino - загальне обговорення

The Pokies Casino - загальне обговорення

2 р. тому від bevedken
|
3882 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити The Pokies Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Pokies мені порадив друг, що зрозуміло, оскільки це не найпростіше або найпоширеніше казино, яке можна зустріти. Це акуратний користувальницький інтерфейс, який короткий і без ускладнень і надмірних вкладок і параметрів. Прямо до справи, без додаткових і надмірних рекламних акцій та аксесуарів, Pokies залишаються гарними та простими, але водночас чистими. Особисто мені подобається, що я можу платити ідентифікаційний номер у казино та з нульовою комісією я можу зняти гроші та отримати мої виграші на своєму рахунку. Асортимент ігор неймовірний і один із моїх особистих улюблених списків ігор і постачальників. Персонал доступний, але ефективний. У мене не було проблем ні з поповненням рахунку, ні зняттям. ПЕРЕВІРТЕ ЦИХ ХЛОПЦІВ, є чудовий бездепозитний бонус у 10 доларів за реєстрацію, коли номер телефону підтверджено


Всі навколо, всі щасливі

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
bevedken
2 р. тому

Привіт,

дякую за вашу думку - дуже вдячний!

Хочете приєднатися до нашого змагання про улюблені казино? 🙂 ( натисніть/торкніться ТУТ )


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?

Автоматичний переклад.
buddys121
2 р. тому

Привіт.

Я намагався знайти список дозволених/обмежених країн, але не міг знайти жодної.

Тож я спробував їхній інструмент пошуку та знайшов інформацію про комісії та зняття для гравців з Нової Зеландії:

filefile

Отже, здається, гравці з Нової Зеландії приймаються, я хотів би запитати в оператора чату...

Я запитав нашу групу даних, чи можемо ми перевірити це на нашому боці. Я повернуся до вас.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,

згідно з даними нашої групи даних, гравці з Нової Зеландії наразі не можуть робити депозити через певну технічну проблему. Це буде виправлено, на жаль, поки немає точного терміну.

Я б припустив, що зняття коштів страждає від тієї ж проблеми. 🙁

Сподіваюся, вони скоро це виправлять 🤞


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

чи можу я знати, як зараз ситуація?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це моє улюблене казино, у них багато ігор і провайдерів. Моїми улюбленими постачальниками є Aristocrat Games, не багато казино мають цього постачальника, і Quickspin. Я часто вношу тут депозит PayId мені більше підходить, час від часу я мав невеликі виграші, і гроші зазвичай з’являються на моєму рахунку наступного дня. Єдине, що трохи засмучує, це спроба змусити людину поговорити з роботом. Бот не дає вам багато варіантів вибору, коли він запитує, які запитання ви хочете поставити, іноді у мене не було проблем із цим казино Я просто хочу поставити просте запитання, щоб переконатися, що я розумію, наприклад, правила бонусу на депозит тощо, і це дуже довго чекати, щоб нарешті отримати людину. Але все ж це хороше казино, з яким легко орієнтуватися, мені подобається там грати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це моє улюблене казино, у них багато ігор і провайдерів. Моїми улюбленими постачальниками є Aristocrat Games, не багато казино мають цього постачальника, і Quickspin. Я часто вношу тут депозит PayId мені більше підходить, час від часу я мав невеликі виграші, і гроші зазвичай з’являються на моєму рахунку наступного дня. Єдине, що трохи засмучує, це спроба змусити людину поговорити з роботом. Бот не дає вам багато варіантів вибору, коли він запитує, які запитання ви хочете поставити, іноді у мене не було проблем із цим казино Я просто хочу поставити просте запитання, щоб переконатися, що я розумію, наприклад, правила бонусу на депозит тощо, і це дуже довго чекати, щоб нарешті отримати людину. Але все ж це хороше казино, з яким легко орієнтуватися, мені подобається там грати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Маргс, дякую, що поділилися своїм досвідом. Чудово, що вам поки що подобається казино. Спільнота буде ще більше вдячна, якщо ви залишите відгук про казино прямо тут . Дякую і гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я визнаю, що для цього потрібно кілька депозитів, але наразі я мав виграші в розмірі 1600 доларів США, 2350 доларів США, 12 000 доларів США та 5600 доларів США та менші виграші між ними, і я отримав кожен цент, ніколи не було проблем

Автоматичний переклад.
emmathomson446
1 рік тому

Дуже цінуємо відгук - дякую! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, мене постійно обмежили, коли я чекав на вилучення своїх виграшів.


На цей рахунок я вніс мій син, що означає, що він буде знятий на рахунок hiss


Але це обмежувало мене під час прогресу зняття, що я роблю

Автоматичний переклад.
Kathleenm71
1 рік тому

Привіт.

У мене склалося враження, що дві людини час від часу користуються одним обліковим записом. Виправте мене, якщо я помиляюся.

Що ж, одне з найважливіших правил говорить: ніколи не використовуйте чиїсь варіанти оплати або облікові записи. Це майже завжди суперечить правилам. 🙁

Відповідно до вашої скарги, було б найкраще, якби ви могли детальніше пояснити ситуацію. Також, будь ласка, зверніть увагу на запитання.

Оновіть свою скаргу тут:

https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я знаю, що кільком людям заборонено грати на одному обліковому записі, і це не те, що сталося, проблема полягала в тому, що у мене не було коштів у моєму банку, тому я просто попросив сина внести гроші, і я дав повернувши йому готівку, це врятувало мене від того, щоб піти пізно на холоді, щоб зробити депозит у банківському банкоматі

Автоматичний переклад.
Kathleenm71
1 рік тому

Я розумію, що сталося, але те, що ви щойно згадали, є великим червоним прапором для будь-якого казино. Використовувати платіжні методи, зареєстровані на інших людей, суворо заборонено в кожному казино, яке я знаю. Це не те, що вони вигадали, щоб переслідувати вас, але це одна з основних вимог щодо боротьби з відмиванням грошей 😕 Чесно кажучи, я робив точно так само, коли не працював у igaming. Мій тато дав мені готівку, і я поповнив його рахунок у казино. З цієї причини його обліковий запис був заблокований назавжди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож якщо я завантажу фото, я б. селфі себе .мій обліковий запис, який заблокували. Мої банківські реквізити. Рахунок за електроенергію чи щось інше, чи можу я отримати будь-яке відшкодування

Автоматичний переклад.
Kathleenm71
1 рік тому

Я не думаю, що є виграшне рішення для вашої помилки.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хтось знає ще подібне до цього казино з миттєвим виведенням грошей???


Без сумніву, НАЙКРАЩЕ казино, знайдене на сьогоднішній день


МИТТЄВИЙ ДЕПОЗИТ

МИТТЄВЕ ЗНЯТТЯ

НІКОЛИ ДРАМИ


Я витягнув максимальний ліміт зняття в $9000 принаймні 7-8 разів без жодних проблем. Зазвичай у моєму обліковому записі протягом години макс.


Єдина проблема полягає в тому, що вони нещодавно змінили постачальника PAYID, який тепер встановив максимальний ліміт депозиту для payid, тому я шукаю інше точно таке ж казино, у яке я можу грати.


ЧИ ЗНАЄ КОГО-небудь???


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зняв 500 доларів США, але, на жаль, ввів невірну останню цифру в деталях свого рахунку, не усвідомлюючи того часу, що я вклав

Число 5, а мало бути 6. У казино The Pokies мені сказали, що кошти було перераховано і що я повинен зв’язатися зі своїм банком. Я негайно зв’язався зі своїм банком, мені сказали, що номер рахунку, який я ввів, коли я здійснив зняття коштів не з чийогось облікового запису, тож мені не потрібно хвилюватися, що платіж було автоматично надіслано назад постачальнику, наступним кроком було те, що Pokies повідомили мені, що це може зайняти до десяти днів, тому я чекав, десять , двадцять , тридцять днів , постійно кажучи , що вони не отримали платіж , а потім вони заблокували мені будь-який контакт із тамтешнім казино , я навіть не можу увійти до свого облікового запису.

Автоматичний переклад.
lisaspiceaussie1
2 міс. тому

Це помилка, яка може трапитися з кожним, але дуже важливо бути дуже обережним і переконатися, що вся інформація, яку ви надаєте, правильна.

Чи можу я запитати, коли саме казино вам повідомило, що це займе до 10 днів?

Я міг би запропонувати вам подати скаргу тут нашій команді, якщо хочете, і вони спробують все це вирішити. Сподіваюся, це допоможе ситуації.

Ось вам посилання , за яким вам потрібно перейти, щоб це зробити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого