2 р. тому
Тут ви можете обговорити The Pokies Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Pokies мені порадив друг, що зрозуміло, оскільки це не найпростіше або найпоширеніше казино, яке можна зустріти. Це акуратний користувальницький інтерфейс, який короткий і без ускладнень і надмірних вкладок і параметрів. Прямо до справи, без додаткових і надмірних рекламних акцій та аксесуарів, Pokies залишаються гарними та простими, але водночас чистими. Особисто мені подобається, що я можу платити ідентифікаційний номер у казино та з нульовою комісією я можу зняти гроші та отримати мої виграші на своєму рахунку. Асортимент ігор неймовірний і один із моїх особистих улюблених списків ігор і постачальників. Персонал доступний, але ефективний. У мене не було проблем ні з поповненням рахунку, ні зняттям. ПЕРЕВІРТЕ ЦИХ ХЛОПЦІВ, є чудовий бездепозитний бонус у 10 доларів за реєстрацію, коли номер телефону підтверджено
Всі навколо, всі щасливі
The Pokies was refered by a friend to me , understandably as it's not exactly the most easy or common casino to come across . It's a neat tidy user interface that's short and without complicating and excessive tabs and options . Straight to the point without extra and over the top promotions and accessories the Pokies keep it nice and simple but yet clean . I personally love that I can pay id into the casino and with zero fees can I withdraw and have my winnings clear in my account . The range of games is amazing and one of my personal favourite game and provider lists . Staff are accessible yet efficient also . I've had no problems with my account depositing nor withdrawing . CHECK THESE GUYS OUT , there's a great 10 dollar no deposit bonus for registration when phone number is verified
All round , all happy
Привіт,
дякую за вашу думку - дуже вдячний!
Хочете приєднатися до нашого змагання про улюблені казино? 🙂 ( натисніть/торкніться ТУТ )
Hello,
thank you for your insights - much appreciated!
Care to join our competition about favorite casinos? 🙂 (click/tap HERE)
Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
Привіт.
Я намагався знайти список дозволених/обмежених країн, але не міг знайти жодної.
Тож я спробував їхній інструмент пошуку та знайшов інформацію про комісії та зняття для гравців з Нової Зеландії:
Отже, здається, гравці з Нової Зеландії приймаються, я хотів би запитати в оператора чату...
Я запитав нашу групу даних, чи можемо ми перевірити це на нашому боці. Я повернуся до вас.
Hi.
I tried to find the list of allowed/restricted countries but could not find any.
So I tried their search tool and find information about fees and withdrawals for players from NZ:
So it seems that players from New Zealand are accepted, I wish I could ask the live chat operator...
I asked our Data Team whether we can check it out on our side. I'll get back to you.
Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
Привіт знову,
згідно з даними нашої групи даних, гравці з Нової Зеландії наразі не можуть робити депозити через певну технічну проблему. Це буде виправлено, на жаль, поки немає точного терміну.
Я б припустив, що зняття коштів страждає від тієї ж проблеми. 🙁
Сподіваюся, вони скоро це виправлять 🤞
Hello again,
according to our Data Team, players from New Zealand can't make any deposits at the moment due to some kind of technical problem. It's going to be fixed, sadly there is no precise deadline yet.
I'd assume that withdrawals suffer the same issue. 🙁
I hope they'll fix this soon 🤞
Привіт. У огляді сказано, що це казино приймає гравців з Нової Зеландії, але коли я йду вносити депозит, я можу лише сказати, що я з Австралії. Можливо, я роблю щось не так, але я не вірю, що він приймає гравців з Нової Зеландії?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
Це моє улюблене казино, у них багато ігор і провайдерів. Моїми улюбленими постачальниками є Aristocrat Games, не багато казино мають цього постачальника, і Quickspin. Я часто вношу тут депозит PayId мені більше підходить, час від часу я мав невеликі виграші, і гроші зазвичай з’являються на моєму рахунку наступного дня. Єдине, що трохи засмучує, це спроба змусити людину поговорити з роботом. Бот не дає вам багато варіантів вибору, коли він запитує, які запитання ви хочете поставити, іноді у мене не було проблем із цим казино Я просто хочу поставити просте запитання, щоб переконатися, що я розумію, наприклад, правила бонусу на депозит тощо, і це дуже довго чекати, щоб нарешті отримати людину. Але все ж це хороше казино, з яким легко орієнтуватися, мені подобається там грати.
This is my favorite casino they have lots of games and providers. My favorite providers are Aristocrat games not many casinos have this provider, and Quickspin. I often deposit here the PayId deposit suits me better and i have had little wins now and then and the money is usually in my account the next day. The only thing that is a little frustating is trying to get a human to chat with the Bot doesn't give you many options to choose from when he asks what questions you want to ask, I haven't had any problems with this casino sometimes I just want to ask a simple question to make sure I understand for example rules of a deposit bonus etc. and it is a very long wait to finally get a human. But still it is a good easy to navigate casino I enjoy playing there.
Це моє улюблене казино, у них багато ігор і провайдерів. Моїми улюбленими постачальниками є Aristocrat Games, не багато казино мають цього постачальника, і Quickspin. Я часто вношу тут депозит PayId мені більше підходить, час від часу я мав невеликі виграші, і гроші зазвичай з’являються на моєму рахунку наступного дня. Єдине, що трохи засмучує, це спроба змусити людину поговорити з роботом. Бот не дає вам багато варіантів вибору, коли він запитує, які запитання ви хочете поставити, іноді у мене не було проблем із цим казино Я просто хочу поставити просте запитання, щоб переконатися, що я розумію, наприклад, правила бонусу на депозит тощо, і це дуже довго чекати, щоб нарешті отримати людину. Але все ж це хороше казино, з яким легко орієнтуватися, мені подобається там грати.
This is my favorite casino they have lots of games and providers. My favorite providers are Aristocrat games not many casinos have this provider, and Quickspin. I often deposit here the PayId deposit suits me better and i have had little wins now and then and the money is usually in my account the next day. The only thing that is a little frustating is trying to get a human to chat with the Bot doesn't give you many options to choose from when he asks what questions you want to ask, I haven't had any problems with this casino sometimes I just want to ask a simple question to make sure I understand for example rules of a deposit bonus etc. and it is a very long wait to finally get a human. But still it is a good easy to navigate casino I enjoy playing there.
Привіт, Маргс, дякую, що поділилися своїм досвідом. Чудово, що вам поки що подобається казино. Спільнота буде ще більше вдячна, якщо ви залишите відгук про казино прямо тут . Дякую і гарного дня.
Hello Margs, thank you for sharing your experience. It is great you are enjoying the casino so far. It is going to be even more appreciated by the community if you could drop a review about the casino right here. Thank you and have a great day.
Я визнаю, що для цього потрібно кілька депозитів, але наразі я мав виграші в розмірі 1600 доларів США, 2350 доларів США, 12 000 доларів США та 5600 доларів США та менші виграші між ними, і я отримав кожен цент, ніколи не було проблем
I will admit it takes a few deposits but so far I have had winnings of $1,600 $2350, $12,000 and $5600 and smaller ones in-between and I have received every cent never had an issue
Вітаю, мене постійно обмежили, коли я чекав на вилучення своїх виграшів.
На цей рахунок я вніс мій син, що означає, що він буде знятий на рахунок hiss
Але це обмежувало мене під час прогресу зняття, що я роблю
Hi I was permanently restricted when I have been waiting for my winnings to be withdrawn,
This account I had deposited to by my son which means it would withdrawn to hiss account
But it restricted me while improgress of withdrawing what do I do
Привіт.
У мене склалося враження, що дві людини час від часу користуються одним обліковим записом. Виправте мене, якщо я помиляюся.
Що ж, одне з найважливіших правил говорить: ніколи не використовуйте чиїсь варіанти оплати або облікові записи. Це майже завжди суперечить правилам. 🙁
Відповідно до вашої скарги, було б найкраще, якби ви могли детальніше пояснити ситуацію. Також, будь ласка, зверніть увагу на запитання.
Оновіть свою скаргу тут:
https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5
Hello there.
I got the impression two people were occasionally using the same account. Correct me if I'm wrong, please.
Well, one of the most important rules says: never use anyone else's payment options or accounts. That's almost always against the rules. 🙁
According to your complaint, it would be best if you could explain the situation further. Also, mind the questions, please.
Update your complaint here:
https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5
Так, я знаю, що кільком людям заборонено грати на одному обліковому записі, і це не те, що сталося, проблема полягала в тому, що у мене не було коштів у моєму банку, тому я просто попросив сина внести гроші, і я дав повернувши йому готівку, це врятувало мене від того, щоб піти пізно на холоді, щоб зробити депозит у банківському банкоматі
Yes I am aware that multiple people are not allowed to play on the same account and this is not what has happened all the problem was, is that I had no funds in my bank so I just asked my son to deposit the money and I gave the cash back to him it saved me from going out late in the cold to make a bank atm deposit
Я розумію, що сталося, але те, що ви щойно згадали, є великим червоним прапором для будь-якого казино. Використовувати платіжні методи, зареєстровані на інших людей, суворо заборонено в кожному казино, яке я знаю. Це не те, що вони вигадали, щоб переслідувати вас, але це одна з основних вимог щодо боротьби з відмиванням грошей 😕 Чесно кажучи, я робив точно так само, коли не працював у igaming. Мій тато дав мені готівку, і я поповнив його рахунок у казино. З цієї причини його обліковий запис був заблокований назавжди.
I understand what happened, but what you just mentioned is a big red flag for any casino. Using payment methods registered to other people than you is strictly forbidden in every single casino I know. It's not something they made up to harass you, but it's one of the basic anti money-laundering requirements 😕 To be fair, I used to do exactly the same in a time when I didn't work in igaming. My dad gave me cash and I topped up his casino account. His account ended to be banned permanently for that reason.
Тож якщо я завантажу фото, я б. селфі себе .мій обліковий запис, який заблокували. Мої банківські реквізити. Рахунок за електроенергію чи щось інше, чи можу я отримати будь-яке відшкодування
So if I upload picture I'd. selfie of myself .my account that got blocked on. My bank details. And electricity bill or something can I get any sort of reimbursement
Я не думаю, що є виграшне рішення для вашої помилки.
I don't think there's a win solution to your mistake.
Хтось знає ще подібне до цього казино з миттєвим виведенням грошей???
Без сумніву, НАЙКРАЩЕ казино, знайдене на сьогоднішній день
МИТТЄВИЙ ДЕПОЗИТ
МИТТЄВЕ ЗНЯТТЯ
НІКОЛИ ДРАМИ
Я витягнув максимальний ліміт зняття в $9000 принаймні 7-8 разів без жодних проблем. Зазвичай у моєму обліковому записі протягом години макс.
Єдина проблема полягає в тому, що вони нещодавно змінили постачальника PAYID, який тепер встановив максимальний ліміт депозиту для payid, тому я шукаю інше точно таке ж казино, у яке я можу грати.
ЧИ ЗНАЄ КОГО-небудь???
Does anyone know any other Instant withdrawal casinos just like this one ???
Hands down BEST casino ive found to date
INSTANT DEPOSIT
INSTANT WITHDRAWALS
NEVER ANY DRAMA
I’ve pulled out the max withdrawl limit of $9000 at least 7-8 times without any issues. Generally in my account within an hour max.
Only problem is they recently changed PAYID providers who now put a deposit limit cap on payid so im looking for another casino exactly the same that i can play also.
DOES ANY1 KNOW OF ANY???
Я зняв 500 доларів США, але, на жаль, ввів невірну останню цифру в деталях свого рахунку, не усвідомлюючи того часу, що я вклав
Число 5, а мало бути 6. У казино The Pokies мені сказали, що кошти було перераховано і що я повинен зв’язатися зі своїм банком. Я негайно зв’язався зі своїм банком, мені сказали, що номер рахунку, який я ввів, коли я здійснив зняття коштів не з чийогось облікового запису, тож мені не потрібно хвилюватися, що платіж було автоматично надіслано назад постачальнику, наступним кроком було те, що Pokies повідомили мені, що це може зайняти до десяти днів, тому я чекав, десять , двадцять , тридцять днів , постійно кажучи , що вони не отримали платіж , а потім вони заблокували мені будь-який контакт із тамтешнім казино , я навіть не можу увійти до свого облікового запису.
I withdrew $500 dollars but unfortunately entered my last digit on my account details incorrect, not realising at the time I had put
The number 5 when it should have been 6. I was told by The Pokies casino that the withdrawal had been transferred and that I should contact my bank, I contacted my bank straight away , they told me that the account number I had entered when I made the withdrawal was not anyone's account ,so I need not worry that the payment was automatically sent back to the provider, well the nxt step was , The Pokies advising me that it could take up to ten days to appear, so I waited, ten , twenty , thirty days , constantly being told that they had not received the payment , and then they blocked me from any contact with there casino , I can't even log in to my account.
Це помилка, яка може трапитися з кожним, але дуже важливо бути дуже обережним і переконатися, що вся інформація, яку ви надаєте, правильна.
Чи можу я запитати, коли саме казино вам повідомило, що це займе до 10 днів?
Я міг би запропонувати вам подати скаргу тут нашій команді, якщо хочете, і вони спробують все це вирішити. Сподіваюся, це допоможе ситуації.
Ось вам посилання , за яким вам потрібно перейти, щоб це зробити.
This is a mistake that could happen to anyone, but it is really important to be very careful and make sure that all the information you provide is correct.
May I ask when exactly the casino told you it would take up to 10 days?
I could suggest you to file a complaint here with our team, if you wish, and they will try to solve all this. Hopefully it will help the situation.
Here's the link for you, which you need to follow to do so.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.